he balen sterkte.quote:
Tel tot 10 en neem je medicatie in! Anders gaat het weer helemaal foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:50 schreef Xantalien het volgende:
GODVERDOMME VIEZE VUILE TYFUS OUDERS. ALLERLEI DINGEN MET MIJN KUTSCHOOL ACHTER MIJN KUTRUG OM BESPREKEN. STIK DE MOORD. VAL DOOD. SERIEUS, VAL DOOD.
Ik moet hier een tijdje weg, denk ik. Allemachtig, vuile kuthoeren.![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je kutcommentaar voor een ander.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Tel tot 10 en neem je medicatie in! Anders gaat het weer helemaal fout
Tjonge, wat zit het jou toch allemaal tegen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hou je kutcommentaar voor een ander.
Fokkers hebben het beste met je voor xantalientjequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tjonge, wat zit het jou toch allemaal tegen.
Allemaal andere mensen die jou dwarszitten he?
Wat een ''kutgevoel'' moet dat zijn...........
Hoop voor je dat je er nog op tijd achter komt hoe het werkt in deze wereld
en dat je niet doorgaat met je eigen toekomst te vergallen.
Gelukkig voor je ben je nog erg jong en heb je nog kansen.......
Nou reageer je maar helemaal af op dr. skippy de boskangeroe Ik heb online toch geen gevoelensquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Xantalien het volgende:
Sorry hoor, dat ik me af reageer op internet. Jeez.
klinkt beter als mijn maaltijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
lentekriebelsNet even de markt op geweest en zo salade en gegrillde saucijsjes eten
Jezus hee. Dat is dan met 1 pan op het vuurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef kwiwi het volgende:
grrrr wilde even een eitje bakken... 2x m'n hand en 1x m'n mond verbrand
Moet je nagaan als ik met 3 pannen of meer moet koken, dan kan ik gelijk door naar de brandwondenstichtingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Jezus hee. Dat is dan met 1 pan op het vuur
Ja, of met je inboedel en al in een papieren zak, en het vak in als houtskool bij de lokale doe-het-zelf-boer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik met 3 pannen of meer moet koken, dan kan ik gelijk door naar de brandwondenstichting
Heldin.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik voor aan het oefenen ben? Juustem, voor het eraf bijten van jouw lul zodat jij seks nooit meer plezierig mee zult maken en wellicht je mond er een keer over houdt tegen Fok!sters.
What she saidquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Lithia het volgende:
Ik ben nog steeds aan het denken wanneer ik voor het laatst beter was.
Beterschap.quote:
ingeslijksquote:
wilde dat ik het eerder gezien hadquote:
hoezo?quote:
sterkte.... Geloof in jezelf!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef TrsK het volgende:
Voel me ronduit belabberd en een held op sokken.
• Heb veel te lang geweigerd bepaalde problemen aan te pakken
• Heb daarna mijn ex compleet van me afgekeerd met te veel onnodige door mij veroorzaakte ruzies, terwijl ik haar juist beloofd had dat alles - na 2 keer uit elkaar gaan en bij elkaar komen - beter zou worden
• Heb mijn ex-schoonouders betrokken in die ruzie
• Heb weinig aan mijn studie gedaan doordat ik dit niet uit mijn hoofd krijg, terwijl ik volgende week carriere-beslissende tentamens heb
Als schrale troost hebben mijn ex-schoonouders in elk geval mijn excuses geaccepteerd, maar mijn ex zal ik nooit meer zien.
Heb echt zo'n moment van: gast, je bent 25, get your shit together! Werk aan jezelf, wordt een beter mens!!
Maarja, nu nog doen.. Fucking deprimerend.
dat is hoe je je voelt? Hoezo dan, wat is er?quote:
Nou ik wil gewoon weer een knuffel hebben en iemand heel dicht tegen mij aan hebben. Vroeger had ik altijd iemand voor als ik even aandacht nodig had maar die is er niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef Adreamer het volgende:
[..]
dat is hoe je je voelt? Hoezo dan, wat is er?
1e stap, stop met jezelf af te straffenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef TrsK het volgende:
• Heb daarna mijn ex compleet van me afgekeerd met te veel onnodige door mij veroorzaakte ruzies, terwijl ik haar juist beloofd had dat alles - na 2 keer uit elkaar gaan en bij elkaar komen - beter zou worden
• Heb weinig aan mijn studie gedaan doordat ik dit niet uit mijn hoofd krijg, terwijl ik volgende week carriere-beslissende tentamens heb
Als schrale troost hebben mijn ex-schoonouders in elk geval mijn excuses geaccepteerd, maar mijn ex zal ik nooit meer zien.
Heb echt zo'n moment van: gast, je bent 25, get your shit together! Werk aan jezelf, wordt een beter mens!!
In die fase bevind ik me nu. Het is nog allemaal vrij vers, en mijn relatie is echt een hell of a rollercoaster ride geweest tot we over de afgrond heen raasden. Dat maakt het allemaal ook zo wazig, het plotselinge aspect, dat objectief gezien misschien helemaal niet zo plotseling was maar subjectief wel degelijk zo voelt. Ik heb ook alle reden mijzelf even af te straffen, ik ben een ongelooflijke hufter geweest. Was echt de grootste lucky bastard op aarde; student, geen geld, problemen - en toch een bloedmooie vrouw met baan, auto, huis. Waarschijnlijk too good to be true, in mijn huidige vorm. Ik weet daarom wel dat ik over een tijdje het licht weer ga zien en dat ik dan precies zal zien wat ik moet gaan veranderen, maar dat is nu gewoon nog even niet. Nu blijf ik nog even verschrikkelijk kwaad op mijzelf dat ik de vrouw van mijn dromen heb laten gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:50 schreef n8n het volgende:
[..]
1e stap, stop met jezelf af te straffen
Succes daarmee, probeer je weer op positieve dingen te richten, val terug op vrienden. Bijna lente alles komt goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:58 schreef TrsK het volgende:
[..]
In die fase bevind ik me nu. Het is nog allemaal vrij vers, en mijn relatie is echt een hell of a rollercoaster ride geweest tot we over de afgrond heen raasden. Dat maakt het allemaal ook zo wazig, het plotselinge aspect, dat objectief gezien misschien helemaal niet zo plotseling was maar subjectief wel degelijk zo voelt. Ik heb ook alle reden mijzelf even af te straffen, ik ben een ongelooflijke hufter geweest. Was echt de grootste lucky bastard op aarde; student, geen geld, problemen - en toch een bloedmooie vrouw met baan, auto, huis. Waarschijnlijk too good to be true, in mijn huidige vorm. Ik weet daarom wel dat ik over een tijdje het licht weer ga zien en dat ik dan precies zal zien wat ik moet gaan veranderen, maar dat is nu gewoon nog even niet. Nu blijf ik nog even verschrikkelijk kwaad op mijzelf dat ik de vrouw van mijn dromen heb laten gaan.
In net zo'n situatie gezeten en uiteindelijk komt het allemaal vast goed.quote:
ook 2 banen kwijtgeraakt door gezondheid? Ik weet niet meer wat ik moet zeggen bij mijn volgende sollicitatiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
In net zo'n situatie gezeten en uiteindelijk komt het allemaal vast goed.Ik duim voor je in elk geval, dat je snel iets anders vindt.
Zoiets, maar ik bedoel ook in het algemeen dat het vaak wel weer goed komt. Grote veerkracht van mensen na zulke klote gebeurtenissen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ook 2 banen kwijtgeraakt door gezondheid? Ik weet niet meer wat ik moet zeggen bij mijn volgende sollicitaties
uiteindelijk wel ja..maar heb de laatste paar jaar wel genoeg ellende meegemaakt vind ik..ach ja, iig bijna lentequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik bedoel ook in het algemeen dat het vaak wel weer goed komt. Grote veerkracht van mensen na zulke klote gebeurtenissen...
Maargoed, sterkte.
Ik had dit ook de afgelopen maand, precies hetzelfde.(behalve dat van die schoonouders)..Maar ik ben al weer behoorlijk omhoog aan het krabbelen, en ben wijzer gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef TrsK het volgende:
Inderdaad.quote:
Dan moet je oppassen dat je niet manisch gaat woren en gekke dingen gaat denken/doen,quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:17 schreef gamezz het volgende:
Over slaap ritme gesproken. Ik slaap al 40 uur niet, en nog wordt ik maar niet moe. Wtf.
Toen ik in bed ging liggen merkte ik pas dat ik toch moe was, en heb nu heerlijk geslapen dus het is goed gekomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan moet je oppassen dat je niet manisch gaat woren en gekke dingen gaat denken/doen,
want 40 uur achter elkaar niet slapen en niet moe zijn is niet ''normaal''.
Ik wel, keertje 2 nachten niet geslapen en toch naar school moeten. Ik werd paranoïde, schrok veel sneller en vragen beantwoorden duurde langer. Fysiek stond ik de hele dag te trillen en had ik het sneller koud.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Toen ik in bed ging liggen merkte ik pas dat ik toch moe was, en heb nu heerlijk geslapen dus het is goed gekomenHeb jij er ervaring mee dan?
De "ik ben vrolijk en blij smiley, mijn dag kan niet kapot"of de "Je kan de tering krijgen, smiley"?quote:
doet het er toe?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
De "ik ben vrolijk en blij smiley, mijn dag kan niet kapot"of de "Je kan de tering krijgen, smiley"?
Argh! Dat had ik vorig jaar. Ze durfden zelfs te beweren dat meneertje van Eneco een notitie had gemaakt dat ik of vriend niet thuis was. WTF man! We gingen zelfs denken dat onze deurbel het niet deed ofzo (wat dus niet het geval was). Anyway, na numero 3 werd ik echt boos aan de telefoon en heb ze toen even haarfijn uitgelegd dat ik steeds vrij moest nemen voor dit soort afspraken en dat ik daar echt niet blij van werd (ze dachten zelfs dat ik niets beters te doen had).quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef Muck het volgende:
Heel pissig, want de monteur van Eneco is voor de derde keer op rij niet op komen dagen
aha.quote:
Oeh er gaat gebatst worden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Houniet het volgende:
HAHAHA zin in vanavondvoel me echt lekker, goed, sexy alles.
Haartjes, kleertjes en gaan![]()
.
Tot ziens allemaal.
dit dus, ondanks een dutje. Hoofdpijn lichtelijk depri, en moet werk zoeken...maar heb geen zin erin en geen motivatiequote:
Enjoyquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Houniet het volgende:
.
Tot ziens allemaal.
quote:
wat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef Daalder82 het volgende:
Ik ben bang voor iets wat ik doodgraag wil en voor mij op de een of andere manier ver weg ligt (en heel vanzelfsprekend is voor de meest mensen), ik ben eigenlijk bang voor niets (maar die kut angst gaat maar niet weg).
Dus behoorlijk.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef Houniet het volgende:
.
Tot ziens allemaal.
quote:
quote:
sterkte. Deel het alleen en eenzame gevoel. En dat zal op mn verjaardag dinsdag nog es ff pijnlijk worden versterkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu voel ik me echt heel erg alleen en eenzaam.
Ben heel erg blij met de hulp die ik morgen ga krijgen... maar andere kant zie ik er zoooo tegenop.... Denk dat het weer een lange nacht gaat worden
Dank je welquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sterkte. Deel het alleen en eenzame gevoel. En dat zal op mn verjaardag dinsdag nog es ff pijnlijk worden versterkt.
ja alleen met mn ouders die komen eten. Maar verder niks nee... En op dat ENE berichtje oid hoef ik al helemaal niet te wachten. Alles zit me gewoon dwars. En lijkt alsof ik soms er ook niet bij ben. Vanmiddag door het groene licht gefietst. Dat is idd goed. Ware het niet dat het het verkeerde groene licht was en ik tussen de auto's aan t fietsen was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je wel
Wat is er met je verjaardag dan? ga je het niet vieren?
Ja ik ken het wel ben ook de hele dag afwezig en doe me best om gezellig bij iedereen te doen maar de laatste tijd lukt het gewoon niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja alleen met mn ouders die komen eten. Maar verder niks nee... En op dat ENE berichtje oid hoef ik al helemaal niet te wachten. Alles zit me gewoon dwars. En lijkt alsof ik soms er ook niet bij ben. Vanmiddag door het groene licht gefietst. Dat is idd goed. Ware het niet dat het het verkeerde groene licht was en ik tussen de auto's aan t fietsen was.
Dat herken ik dus heel goed dat afwezige en de eenzaamheidquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja alleen met mn ouders die komen eten. Maar verder niks nee... En op dat ENE berichtje oid hoef ik al helemaal niet te wachten. Alles zit me gewoon dwars. En lijkt alsof ik soms er ook niet bij ben. Vanmiddag door het groene licht gefietst. Dat is idd goed. Ware het niet dat het het verkeerde groene licht was en ik tussen de auto's aan t fietsen was.
Had ik eergisteren ook, toen maar een nachtje doorgehaald. De volgende nacht viel ik als een blok in slaap, heerlijk.quote:
Denk dat ik dat ook maar ga doen, ik slaap toch niet voor 4'en en als ik dan in slaap val sta ik morgenochtend toch niet meer op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:46 schreef gamezz het volgende:
[..]
Had ik eergisteren ook, toen maar een nachtje doorgehaald. De volgende nacht viel ik als een blok in slaap, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Zorg dat je het vanuit je eigen gevoel/beleving zegt, daar kan een ander niks over zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:30 schreef Xantalien het volgende:
Neiging om even iemand de waarheid te zeggen over hoe ik me voel, maar geen idee hoe diegene daar op zal reageren, dus ik ben bang dat het verkeerd uit pakt, en dat ik spijt krijg.
quote:
nou echt he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha waarom vraagtekens? Ik zeg toch juist iets heel liefs
Ah oke. Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze kan er gewoon niet zo goed mee om gaan, lekker laten dus
[NERD] Een beetje gefrustreerd, OSX kan geen NTSF bestands systemen lezen en dus heb ik mijn USB om moeten zetten naar Fat32 die geen bestanden groter dan 4GB kan accepteren. Nu zit ik dus met het probleem dat ik het bestand van 4,7GB niet van OSX kan afhalen.quote:
Ah zo. Ja ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
[NERD] Een beetje gefrustreerd, OSX kan geen NTSF bestands systemen lezen en dus heb ik mijn USB om moeten zetten naar Fat32 die geen bestanden groter dan 4GB kan accepteren. Nu zit ik dus met het probleem dat ik het bestand van 4,7GB niet van OSX kan afhalen.[/NERD]
http://macntfs-3g.blogspot.com/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
[NERD] Een beetje gefrustreerd, OSX kan geen NTSF bestands systemen lezen en dus heb ik mijn USB om moeten zetten naar Fat32 die geen bestanden groter dan 4GB kan accepteren. Nu zit ik dus met het probleem dat ik het bestand van 4,7GB niet van OSX kan afhalen.[/NERD]
Ik heb al de Mac Fuse gedownload maar alsnog bedankt. Nu werkt het eindelijk wel en is hij bezig met het overzetten van de bestanden.quote:
Ik ken het, zelfs als ik mij niet verveel roept Fok! mij dat ik moet Fok!kenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha. Ik verveel me op dit moment, dus hang ik rond op FOK..
Hahaha.. was ik maar wel naar school gegaan i.p.v. te spijbelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al de Mac Fuse gedownload maar alsnog bedankt. Nu werkt het eindelijk wel en is hij bezig met het overzetten van de bestanden.
[..]
Ik ken het, zelfs als ik mij niet verveel roept Fok! mij dat ik moet Fok!ken
Aan alles komt een eind, de goede en slechte dingen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef Apotheose het volgende:
why do all good things come to an end?
Ik zit op school en verveel mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha.. was ik maar wel naar school gegaan i.p.v. te spijbelen![]()
Zijn hier nog mooie meisjes met zwart/bruin haar en blauwe ogen?![]()
Hmm..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit op school en verveel mij![]()
Meisjes met donker haar en blauwe ogen zijn in dit topic![]()
ja we gaan ook een keer dood dus ook aan t leven komt een eind. Maar toch... !!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind, de goede en slechte dingen!
Hahaha lekker deprimerend ja.. maar je hebt gelijk, vroeg of laat gaan we allemaal dood. Dus aan ALLES komt een eind..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja we gaan ook een keer dood dus ook aan t leven komt een eind. Maar toch... !!
Niets gezegd, en nu is alles goed gekomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Zorg dat je het vanuit je eigen gevoel/beleving zegt, daar kan een ander niks over zeggen.
Ik voel me wat beter, kan ook zijn omdat ik nog in andere sferen zit met m'n hoofd
en toch heb ik er de wereld voor over om 1 specifiek iets niet aan zn eind te laten komen. Ja als ik dood ga is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha lekker deprimerend ja.. maar je hebt gelijk, vroeg of laat gaan we allemaal dood. Dus aan ALLES komt een eind..
Niet zo raar denken hoor, je geluk laten afhangen van een persoon.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en toch heb ik er de wereld voor over om 1 specifiek iets niet aan zn eind te laten komen. Ja als ik dood ga is het een ander verhaalWant alles is minder waard zo...
dus...
ja i know. Maar het wil niet lukken. Ik vind er totaal niks meer aan zo. Alles ging gewoon net zo lekker in mn leventje en dat is in 1 zucht weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet zo raar denken hoor, je geluk laten afhangen van een persoon.
Ik doe het zelf ook maar okeEigenlijk maak je jezelf gelukkig, maar ik begrijp je gevoel.
gun jezelf ook wat tijd dat 'gat' weer op te vullen en jezelf te leren kennenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know. Maar het wil niet lukken. Ik vind er totaal niks meer aan zo. Alles ging gewoon net zo lekker in mn leventje en dat is in 1 zucht weg.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef candygirl het volgende:
net uitnodiging voor leuke baan gehad! Wie weet hoef ik niet eens ww aan te vragen en heb ik al eerder een nieuwe baan!!!
Thats life girl. Geef jezelf een schop tegen je bevallige bips en raap je op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know. Maar het wil niet lukken. Ik vind er totaal niks meer aan zo. Alles ging gewoon net zo lekker in mn leventje en dat is in 1 zucht weg.
maar thx
Edit: hou me nu wel weer ff afwezig.. wordt t ook zo eentonig....
Niet zo piepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maar thx
Edit: hou me nu wel weer ff afwezig.. wordt t ook zo eentonig....
ik doe genoeg dingen ter afleiding!! That's not it.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Thats life girl. Geef jezelf een schop tegen je bevallige bips en raap je op.
Ga naar buiten en ruik de lente.
Heb je weer zitten krassen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef Xantalien het volgende:
Pfoe, kamer uitmesten is zwaar werk.En ik zit hier en daar onder 't bloed en ik heb geen flauw idee waar 't vandaan komt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pas maar op anders krabt ze je helemaal open skippy
Ja. Ik heb m'n aders open gesneden, 't spuit eruit. Lekker bloederig. M'n kamer vol bloed, daar hou ik nou zó van he. Armen vol bloed, bek vol bloed, omnomnom.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:15 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ja. Ik heb m'n aders open gesneden, 't spuit eruit. Lekker bloederig. M'n kamer vol bloed, daar hou ik nou zó van he. Armen vol bloed, bek vol bloed, omnomnom.
quote:
quote:
haha zou wat zijn, worden samen werkeloos en wie weet ook weet meteen een baanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
Al uitgenodigd voor mn 1e sollicitatiegesprek
Thanksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik voel me wel oke.
rustig avondje voor de boeg.
dat mag zeker wel eens...huilerig?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
haha zou wat zijn, worden samen werkeloos en wie weet ook weet meteen een baan
Mag toc toch wel eens postief!!! toch?
Ot , moe, lui, verkouden en huiligerig
huilerig van het niet lekker voelen, snotteren en moe zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat mag zeker wel eens...huilerig?![]()
OT:in dubio
Ik wil ook! Maar ik moet hoogstwaarschijnlijk dan werken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef Apotheose het volgende:
ik ga naar coldplay (pinkpop)Hoop dat we er doorkomen met de kaartverkoop.
*knuffel*quote:
kop op, je gaat naar pinkpop!quote:
kaartverkoop is morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet gelukt met de kaartverkoop??
Ben benieuwd hoe vlug het loopt, woon vlak erachterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kaartverkoop is morgen.Zou top zijn om Coldplay es live te zien (rest is leuk voor erbij zeg maar) Die muziek in combi met teksten raakt me altijd.
![]()
Die tranen is omdat ik me, ondanks pinkpop, gewoon op zn zachts gezegd niet ok voel. Wil dit bijv graag delen dat ik ws naar coldplay ga, maar het blijft stil...
Lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Slaperig. Zojuist een theezakje in m'n melk gedoopt. Wel een leuke dag voor de boeg.
Een hoop wel helaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:02 schreef SophieL het volgende:
Gebroken.Zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:39 schreef Yuki het volgende:
Alles grijpt me echt veel te veel aan nu.
Ik moet er even uit, weg van alles.
lolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Slaperig. Zojuist een theezakje in m'n melk gedoopt. Wel een leuke dag voor de boeg.
Oh ja, naïef, dat gevoel is hier ook bekend. Raak het ook maar niet helemaal kwijt geloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:19 schreef SophieL het volgende:
[..]
Geloof het ook ja.![]()
Ik voel me leeg en naïef.
Dat is het rottige er aan ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, naïef, dat gevoel is hier ook bekend. Raak het ook maar niet helemaal kwijt geloof ik.
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:02 schreef SophieL het volgende:
Gebroken.Zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik geloof dat mijn relatie over is.
31 graden?! Waar?!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:39 schreef Xantalien het volgende:
Oh wat is dit weer heerlijk.In de zon, uit de wind; 31 graden. Even kamer laatste beetje opruimen, camera opladen, en wachten tot vriendlief hier is.
Zuidwest Drenthe, bij ons in de achtertuin naast de schutting, en dus volledig uit de wind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |