he balen sterkte.quote:
Tel tot 10 en neem je medicatie in! Anders gaat het weer helemaal foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:50 schreef Xantalien het volgende:
GODVERDOMME VIEZE VUILE TYFUS OUDERS. ALLERLEI DINGEN MET MIJN KUTSCHOOL ACHTER MIJN KUTRUG OM BESPREKEN. STIK DE MOORD. VAL DOOD. SERIEUS, VAL DOOD.
Ik moet hier een tijdje weg, denk ik. Allemachtig, vuile kuthoeren.![]()
![]()
![]()
![]()
Hou je kutcommentaar voor een ander.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Tel tot 10 en neem je medicatie in! Anders gaat het weer helemaal fout
Tjonge, wat zit het jou toch allemaal tegen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hou je kutcommentaar voor een ander.
Fokkers hebben het beste met je voor xantalientjequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tjonge, wat zit het jou toch allemaal tegen.
Allemaal andere mensen die jou dwarszitten he?
Wat een ''kutgevoel'' moet dat zijn...........
Hoop voor je dat je er nog op tijd achter komt hoe het werkt in deze wereld
en dat je niet doorgaat met je eigen toekomst te vergallen.
Gelukkig voor je ben je nog erg jong en heb je nog kansen.......
Nou reageer je maar helemaal af op dr. skippy de boskangeroe Ik heb online toch geen gevoelensquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Xantalien het volgende:
Sorry hoor, dat ik me af reageer op internet. Jeez.
klinkt beter als mijn maaltijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
lentekriebelsNet even de markt op geweest en zo salade en gegrillde saucijsjes eten
Jezus hee. Dat is dan met 1 pan op het vuurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef kwiwi het volgende:
grrrr wilde even een eitje bakken... 2x m'n hand en 1x m'n mond verbrand
Moet je nagaan als ik met 3 pannen of meer moet koken, dan kan ik gelijk door naar de brandwondenstichtingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Jezus hee. Dat is dan met 1 pan op het vuur
Ja, of met je inboedel en al in een papieren zak, en het vak in als houtskool bij de lokale doe-het-zelf-boer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik met 3 pannen of meer moet koken, dan kan ik gelijk door naar de brandwondenstichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |