wat moet je uberhaupt op zo'n site. ik zou er nachtmerries van krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef Xantalien het volgende:
Daaamn.Die pro-ana sites kunnen je echt hersenspoelen.
Uit nieuwsgierigheid kijken. Jezelf beloven dat je nooit meer zult kijken, maar stiekem blijft het interessant. Dan kijk je meer en meer en meer, en vind je die foto's steeds mooier. In het anorexia topic, een model op de catwalk. Iedereen klaagt hoe akelig dun ze is, en het enige wat ik zie is een mooie slanke dame. Ik snap er niks van.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat moet je uberhaupt op zo'n site. ik zou er nachtmerries van krijgen
Pas daar een beetje mee op , voor je het ga straks ook die kant op, en een eetstoornis is niet een prettig iets om te hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid kijken. Jezelf beloven dat je nooit meer zult kijken, maar stiekem blijft het interessant. Dan kijk je meer en meer en meer, en vind je die foto's steeds mooier. In het anorexia topic, een model op de catwalk. Iedereen klaagt hoe akelig dun ze is, en het enige wat ik zie is een mooie slanke dame. Ik snap er niks van.
Ik weet het. Sterker nog, die kant gaat het al op. Ik verbied mezelf die sites weer te bezoeken, want ik flikker zo van het ene dal in het andere dal op weg naar de afgrond, om het zo maar even te zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pas daar een beetje mee op , voor je het ga straks ook die kant op, en een eetstoornis is niet een prettig iets om te hebben.
On topic relaxed en steeds meer in me ritme , he he eindelijk een beetje stabiliteit terug.
die sites laten toch alleen (bijna) skeletten zien? Ik snap dat meningen verschillen maar lijkt mij dat vrijwel iedereen het wel met me eens is dat dat niet mooi noch gezond is...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik weet het. Sterker nog, die kant gaat het al op. Ik verbied mezelf die sites weer te bezoeken, want ik flikker zo van het ene dal in het andere dal op weg naar de afgrond, om het zo maar even te zeggen.
quote:
Ik wil het wel omschrijvenquote:
Hier gaan we idd niet mee akkoord.quote:
In het begin schrok ik me ook dood, en nu als ik er naar kijk, vind ik het prachtig. Gek hoe zo'n site je echt hersenspoelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die sites laten toch alleen (bijna) skeletten zien? Ik snap dat meningen verschillen maar lijkt mij dat vrijwel iedereen het wel met me eens is dat dat niet mooi noch gezond is...
OT: "nothing's really making any sense at all. Let's talk!"
Is best ongezond als je dat mooi vind. Ik hoop dat je er niet aan mee gaat doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:31 schreef Xantalien het volgende:
[..]
In het begin schrok ik me ook dood, en nu als ik er naar kijk, vind ik het prachtig. Gek hoe zo'n site je echt hersenspoelt.
OT:
Prima.
Je hebt me gegevens, boeken kan altijdquote:
Hmm..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier gaan we idd niet mee akkoord.
Ik heb nog niets gestuurdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Kut wat moet ik hier nou weer mee.. Vrouwen en hun smsjes soms..
aha een vaag smsjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Ik zal de volgende keer iets duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Hij was nogal cryptisch jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Je haalt me de woorden uit mijn...toetsenbord.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm verlang eigenlijk naar iemand maar weet even niet of dat zinnig is, omdat ik volledig geen hoogte van hem krijg.
kerels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |