jij werkt toch nooit? je bent altijd werkschuw/ziek/geen zin/dronken/in je bed gepist/ welke andere k*tsmoes dan ookquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef skippy22 het volgende:
Ik ben dus dit weekend van de trap gevallen en heb een gebroken arm... Nou ja dat denken ze op het werk dan
Jij treft de verkeerde mannenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:15 schreef zwartedoos het volgende:
Mannen van tegenwoordig kunnen niet meer zoenen
mee eens. waar vind ik de goede??quote:
die moet je met een zaklantaarn zoeken.. Dat zei mn moeder altijdquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mee eens. waar vind ik de goede??
quote:
Haha NEE. Dat staat er niet. Maar zwartedoos moet gelijk alle mannen weer stigmatiseren tot slecht-zoenende wezens. Je hebt gewoon een of andere halve wasmachine gezoend en moet dat hier even afreageren. Komt wel goed schatje.quote:
Geen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mee eens. waar vind ik de goede??
Dit vraagt om bewijsquote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb ook mijn minpunten, maar daar hoort zoenen niet bij.
Idd.quote:
+1 Maar dan wel weten wat je nu weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef Xantalien het volgende:
Pfoeh. Kon 'k de tijd maar terugspoelen.
In mijn geval hoeft dat niet. Ik hoef alleen maar terug te gaan naar gisteren.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
+1 Maar dan wel weten wat je nu weet.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef tralalalars het volgende:
Something's missin' but I don't know what it is... lekker daggie met de zon
Ik ben soms wel eens aanwezigquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jij werkt toch nooit? je bent altijd werkschuw/ziek/geen zin/dronken/in je bed gepist/ welke andere k*tsmoes dan ook
simpele zielquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef skippy22 het volgende:
Als er nou lekkere wijven waren dan was ik elke dag van de partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |