Heldin.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik voor aan het oefenen ben? Juustem, voor het eraf bijten van jouw lul zodat jij seks nooit meer plezierig mee zult maken en wellicht je mond er een keer over houdt tegen Fok!sters.
What she saidquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Lithia het volgende:
Ik ben nog steeds aan het denken wanneer ik voor het laatst beter was.
Beterschap.quote:
ingeslijksquote:
wilde dat ik het eerder gezien hadquote:
hoezo?quote:
sterkte.... Geloof in jezelf!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef TrsK het volgende:
Voel me ronduit belabberd en een held op sokken.
• Heb veel te lang geweigerd bepaalde problemen aan te pakken
• Heb daarna mijn ex compleet van me afgekeerd met te veel onnodige door mij veroorzaakte ruzies, terwijl ik haar juist beloofd had dat alles - na 2 keer uit elkaar gaan en bij elkaar komen - beter zou worden
• Heb mijn ex-schoonouders betrokken in die ruzie
• Heb weinig aan mijn studie gedaan doordat ik dit niet uit mijn hoofd krijg, terwijl ik volgende week carriere-beslissende tentamens heb
Als schrale troost hebben mijn ex-schoonouders in elk geval mijn excuses geaccepteerd, maar mijn ex zal ik nooit meer zien.
Heb echt zo'n moment van: gast, je bent 25, get your shit together! Werk aan jezelf, wordt een beter mens!!
Maarja, nu nog doen.. Fucking deprimerend.
dat is hoe je je voelt? Hoezo dan, wat is er?quote:
Nou ik wil gewoon weer een knuffel hebben en iemand heel dicht tegen mij aan hebben. Vroeger had ik altijd iemand voor als ik even aandacht nodig had maar die is er niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef Adreamer het volgende:
[..]
dat is hoe je je voelt? Hoezo dan, wat is er?
1e stap, stop met jezelf af te straffenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef TrsK het volgende:
Voel me ronduit belabberd en een held op sokken.
• Heb veel te lang geweigerd bepaalde problemen aan te pakken
• Heb daarna mijn ex compleet van me afgekeerd met te veel onnodige door mij veroorzaakte ruzies, terwijl ik haar juist beloofd had dat alles - na 2 keer uit elkaar gaan en bij elkaar komen - beter zou worden
• Heb mijn ex-schoonouders betrokken in die ruzie
• Heb weinig aan mijn studie gedaan doordat ik dit niet uit mijn hoofd krijg, terwijl ik volgende week carriere-beslissende tentamens heb
Als schrale troost hebben mijn ex-schoonouders in elk geval mijn excuses geaccepteerd, maar mijn ex zal ik nooit meer zien.
Heb echt zo'n moment van: gast, je bent 25, get your shit together! Werk aan jezelf, wordt een beter mens!!
Maarja, nu nog doen.. Fucking deprimerend.
In die fase bevind ik me nu. Het is nog allemaal vrij vers, en mijn relatie is echt een hell of a rollercoaster ride geweest tot we over de afgrond heen raasden. Dat maakt het allemaal ook zo wazig, het plotselinge aspect, dat objectief gezien misschien helemaal niet zo plotseling was maar subjectief wel degelijk zo voelt. Ik heb ook alle reden mijzelf even af te straffen, ik ben een ongelooflijke hufter geweest. Was echt de grootste lucky bastard op aarde; student, geen geld, problemen - en toch een bloedmooie vrouw met baan, auto, huis. Waarschijnlijk too good to be true, in mijn huidige vorm. Ik weet daarom wel dat ik over een tijdje het licht weer ga zien en dat ik dan precies zal zien wat ik moet gaan veranderen, maar dat is nu gewoon nog even niet. Nu blijf ik nog even verschrikkelijk kwaad op mijzelf dat ik de vrouw van mijn dromen heb laten gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:50 schreef n8n het volgende:
[..]
1e stap, stop met jezelf af te straffen
Succes daarmee, probeer je weer op positieve dingen te richten, val terug op vrienden. Bijna lente alles komt goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:58 schreef TrsK het volgende:
[..]
In die fase bevind ik me nu. Het is nog allemaal vrij vers, en mijn relatie is echt een hell of a rollercoaster ride geweest tot we over de afgrond heen raasden. Dat maakt het allemaal ook zo wazig, het plotselinge aspect, dat objectief gezien misschien helemaal niet zo plotseling was maar subjectief wel degelijk zo voelt. Ik heb ook alle reden mijzelf even af te straffen, ik ben een ongelooflijke hufter geweest. Was echt de grootste lucky bastard op aarde; student, geen geld, problemen - en toch een bloedmooie vrouw met baan, auto, huis. Waarschijnlijk too good to be true, in mijn huidige vorm. Ik weet daarom wel dat ik over een tijdje het licht weer ga zien en dat ik dan precies zal zien wat ik moet gaan veranderen, maar dat is nu gewoon nog even niet. Nu blijf ik nog even verschrikkelijk kwaad op mijzelf dat ik de vrouw van mijn dromen heb laten gaan.
In net zo'n situatie gezeten en uiteindelijk komt het allemaal vast goed.quote:
ook 2 banen kwijtgeraakt door gezondheid? Ik weet niet meer wat ik moet zeggen bij mijn volgende sollicitatiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
In net zo'n situatie gezeten en uiteindelijk komt het allemaal vast goed.Ik duim voor je in elk geval, dat je snel iets anders vindt.
Zoiets, maar ik bedoel ook in het algemeen dat het vaak wel weer goed komt. Grote veerkracht van mensen na zulke klote gebeurtenissen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ook 2 banen kwijtgeraakt door gezondheid? Ik weet niet meer wat ik moet zeggen bij mijn volgende sollicitaties
uiteindelijk wel ja..maar heb de laatste paar jaar wel genoeg ellende meegemaakt vind ik..ach ja, iig bijna lentequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik bedoel ook in het algemeen dat het vaak wel weer goed komt. Grote veerkracht van mensen na zulke klote gebeurtenissen...
Maargoed, sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |