Zorg dat je het vanuit je eigen gevoel/beleving zegt, daar kan een ander niks over zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:30 schreef Xantalien het volgende:
Neiging om even iemand de waarheid te zeggen over hoe ik me voel, maar geen idee hoe diegene daar op zal reageren, dus ik ben bang dat het verkeerd uit pakt, en dat ik spijt krijg.
quote:
nou echt he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha waarom vraagtekens? Ik zeg toch juist iets heel liefs
Ah oke. Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze kan er gewoon niet zo goed mee om gaan, lekker laten dus
[NERD] Een beetje gefrustreerd, OSX kan geen NTSF bestands systemen lezen en dus heb ik mijn USB om moeten zetten naar Fat32 die geen bestanden groter dan 4GB kan accepteren. Nu zit ik dus met het probleem dat ik het bestand van 4,7GB niet van OSX kan afhalen.quote:
Ah zo. Ja ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
[NERD] Een beetje gefrustreerd, OSX kan geen NTSF bestands systemen lezen en dus heb ik mijn USB om moeten zetten naar Fat32 die geen bestanden groter dan 4GB kan accepteren. Nu zit ik dus met het probleem dat ik het bestand van 4,7GB niet van OSX kan afhalen.[/NERD]
http://macntfs-3g.blogspot.com/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
[NERD] Een beetje gefrustreerd, OSX kan geen NTSF bestands systemen lezen en dus heb ik mijn USB om moeten zetten naar Fat32 die geen bestanden groter dan 4GB kan accepteren. Nu zit ik dus met het probleem dat ik het bestand van 4,7GB niet van OSX kan afhalen.[/NERD]
Ik heb al de Mac Fuse gedownload maar alsnog bedankt. Nu werkt het eindelijk wel en is hij bezig met het overzetten van de bestanden.quote:
Ik ken het, zelfs als ik mij niet verveel roept Fok! mij dat ik moet Fok!kenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha. Ik verveel me op dit moment, dus hang ik rond op FOK..
Hahaha.. was ik maar wel naar school gegaan i.p.v. te spijbelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al de Mac Fuse gedownload maar alsnog bedankt. Nu werkt het eindelijk wel en is hij bezig met het overzetten van de bestanden.
[..]
Ik ken het, zelfs als ik mij niet verveel roept Fok! mij dat ik moet Fok!ken
Aan alles komt een eind, de goede en slechte dingen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef Apotheose het volgende:
why do all good things come to an end?
Ik zit op school en verveel mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha.. was ik maar wel naar school gegaan i.p.v. te spijbelen![]()
Zijn hier nog mooie meisjes met zwart/bruin haar en blauwe ogen?![]()
Hmm..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit op school en verveel mij![]()
Meisjes met donker haar en blauwe ogen zijn in dit topic![]()
ja we gaan ook een keer dood dus ook aan t leven komt een eind. Maar toch... !!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind, de goede en slechte dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |