Een gezicht wat jij knap vindtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt er toch aan wat voor een kop er onder zit.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef msnk het volgende:
Beide kunnen fantastisch zijn natuurlijk, maar ik merk toch dat ik vaak langer naar brunettes kijk
Oeh, mooie combinatiequote:
Dit..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef nattermann het volgende:
Voor wat betreft haarkleur heb ik geen voorkeur. Er zijn belangrijkere dingen dan de haarkleur.
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebbenquote:
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoooo, die zit. Adriana Lima is een goed voorbeeld.
Mijn vriendin is een brunette met groene ogen, wat een geluk heb ik danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebben
[..]
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebben
Mag ik haar eens lenen, gewoon alleen om naar haar te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een brunette met groene ogen, wat een geluk heb ik dan.
Tssssk, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag ik haar eens lenen, gewoon alleen om naar haar te kijken
Misschien is het daarom een van de 7 schoonheden (volgens mij).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebben
[..]
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebben
Het is ook een van de 7 schoonheden, ikzelf heb ook wat donkerder haar met blauwe ogenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien is het daarom een van de 7 schoonheden (volgens mij).
Nice.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook een van de 7 schoonheden, ikzelf heb ook wat donkerder haar met blauwe ogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |