Een gezicht wat jij knap vindtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt er toch aan wat voor een kop er onder zit.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef msnk het volgende:
Beide kunnen fantastisch zijn natuurlijk, maar ik merk toch dat ik vaak langer naar brunettes kijk
Oeh, mooie combinatiequote:
Dit..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef nattermann het volgende:
Voor wat betreft haarkleur heb ik geen voorkeur. Er zijn belangrijkere dingen dan de haarkleur.
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebbenquote:
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoooo, die zit. Adriana Lima is een goed voorbeeld.
Mijn vriendin is een brunette met groene ogen, wat een geluk heb ik danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebben
[..]
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebben
Mag ik haar eens lenen, gewoon alleen om naar haar te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een brunette met groene ogen, wat een geluk heb ik dan.
Tssssk, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag ik haar eens lenen, gewoon alleen om naar haar te kijken
Misschien is het daarom een van de 7 schoonheden (volgens mij).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebben
[..]
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebben
Het is ook een van de 7 schoonheden, ikzelf heb ook wat donkerder haar met blauwe ogenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien is het daarom een van de 7 schoonheden (volgens mij).
Nice.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook een van de 7 schoonheden, ikzelf heb ook wat donkerder haar met blauwe ogen
Ik dacht dat vrouwen ook hun mening wilden geven dus heb ik maar een unisextitel gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:45 schreef Fes1-2 het volgende:
Een bruno![]()
![]()
Als brunette's voortaan bruno's genoemd worden stap ik over naar blondjes
Dus ik ben een bruno? kakzooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen ook hun mening wilden geven dus heb ik maar een unisextitel gemaakt.
Blond, absoluut. Brunettes denken dat ze slim zijn en alles weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:24 schreef stbabylon het volgende:
Brunette, absoluut. Blond komt toch altijd dommer over.
Maar er zijn toch ook niet zoveel blonde Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef o.us het volgende:
Naar wat gaat jouw voorkeur? Brunnettes zijn![]()
![]()
.
Ooit in Marokko geweest? Zijn er genoeg. En wat heeft dit met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook niet zoveel blonde Marokkanen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een onzin topic, ookal val je op brunettes, als je moet kiezen tussen het lekker blonde wijf of de lelijke brunette dan is de keuze al snel gemaakt. Andersom geldt hetzelfde.
dit dus iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef nattermann het volgende:
Voor wat betreft haarkleur heb ik geen voorkeur. Er zijn belangrijkere dingen dan de haarkleur.
Wat is je voorkeur van jongens met donker haar, blauwe ogen of bruine ogen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:45 schreef tesstorresx het volgende:
Ik val eerder op jongens met bruin haar. Bruno? Nog nooit van gehoord ahhahaha.
Picsquote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Ik ook bruno met blauwe ogen!![]()
Toch ook niet zo zeldzaam volgens mij hoor..!
Vind je het erg als ik stiekem om foto's vraag, ik vind dat zo mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef m0rena het volgende:
Ik heb ook donkerbruin haar met blauwe ogen![]()
En mn zus donkerbruin/bijna zwart met groene ogen..
Ik ken trouwens zelf maar weinig mannen met donker haar en lichte ogen, meer vrouwen..
En verder ontopic: brunettes
Je kan toch in het fotoboek kijken?quote:Pics![]()
Ik zie anders weinig meisjes met donker bruin haar en blauwe ogen.
Want dat is altijd de enige keuze. Of een perfecte die 1 ding anders heeft dan wat je wil, of een compleet onperfecte met 1 ding dat je graag wilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een onzin topic, ookal val je op brunettes, als je moet kiezen tussen het lekker blonde wijf of de lelijke brunette dan is de keuze al snel gemaakt. Andersom geldt hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Banaan en M0rena hebben geen foto's in hun fotoboek, daar is dus ook niet veel te vindenquote:
Hé, dat heb ik.quote:
Wel moeilijk te zien jaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Ik nu wel! Alleen zie je het daar niet zo goed op![]()
Maar dat is ook niet zo belangrijk
Maar dan wel een foto plaatsen hoor, anders geloof ik het niet.quote:
Zie fobo. Opnieuw.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel moeilijk te zien ja
[..]
Maar dan wel een foto plaatsen hoor, anders geloof ik het niet.
bruine ogen. blauw is ook wel ok, maar liefste bruin.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is je voorkeur van jongens met donker haar, blauwe ogen of bruine ogen?
(Donker)bruin haar en bruine ogen.. Eeeen eventueel ook nog een baardje erbij.. vind ik ook wel wat! Gewoon donker!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is je voorkeur van jongens met donker haar, blauwe ogen of bruine ogen?
Die foto was er net nog niet, toen waren het allemaal verschillende vrouwen en modellen hoorquote:
Klopt, m'n haar is niet echt heel donkerbruin, maar op de foto lijkt het wel wat lichter dan dat 't is.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die foto was er net nog niet, toen waren het allemaal verschillende vrouwen en modellen hoorMaar jou haar is niet heel erg donker, is nog steeds best wel licht qua kleur.
I know. Grapjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef m0rena het volgende:
[..]
Dat is wel Adriana Lima hehaha voor de duidelijkheid, niet ik dus hahaha I wish..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste is natuurlijk als het haar bijna helemaal zwart is, zoals Megan Fox heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 18:54 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Klopt, m'n haar is niet echt heel donkerbruin, maar op de foto lijkt het wel wat lichter dan dat 't is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk als het haar bijna helemaal zwart is, zoals Megan Fox heeft![]()
Hihi ik heb wel foto van m0rena gezien, mooie grijs blauwe ogen.
ik vind haar er echt sletterig uitzien.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk als het haar bijna helemaal zwart is, zoals Megan Fox heeft![]()
Hihi ik heb wel foto van m0rena gezien, mooie grijs blauwe ogen.
Zo praat je niet over M0renaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ik vind haar er echt sletterig uitzien.
Daar heb je wel gelijk in, maar op sommige foto's is ze wel mooiquote:
ze zijn meer grijsblauw.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar op sommige foto's is ze wel mooi![]()
En je weet wat ik nu ga vragen, pics van je blauwe ogen
middenbruin.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Wat is trouwens de kleur van je haar?
liever niet. Wat heb jij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je wilt er zeker geen foto van plaatsen
oh, grappig. Ik dacht altijd: opposites attract. Dat je iets wat je zelf niet hebt mooier vindt. Donker blauw is mooi.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een bruno met iets wat donker blauwe ogen
Nou bij mij dus niet, ik vind hele blonde meisjes juist minder mooi dan dat ze heel mooi brunette zijn. Meisjes die heel veel kleuren blond in hun haar hebben zijn ook mooi, maar helemaal mooi als meisjes krullen hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
oh, grappig. Ik dacht altijd: opposites attract. Dat je iets wat je zelf niet hebt mooier vindt. Donker blauw is mooi.
Maar ik vind bijvoorbeeld iemand die totaal wat anders heeft dan ik meestal veel interessanter (ok, de vorige waar ik verliefd op was had toevallig ook bruin haar en blauwe ogen, maar goed) donkerblond haar of bruine ogen vind ik mooiOf langer en anders gebouwd dan ik bijvoorbeeld
Al val ik dan wel weer op blank.
Al maakt het niet heel veel uit, uitstraling en gewoon de rest van het uiterlijk zijn veel belangrijker.
Ja ehhh Dimens, nu gaan wij (of naja, laat ik voor mezelf spreken; ik) ook wel wat pics verwachten he!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een bruno met iets wat donker blauwe ogen
jij hebt mooi haarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:08 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Ja ehhh Dimens, nu gaan wij (of naja, laat ik voor mezelf spreken; ik) ook wel wat pics verwachten he!
Pimp je fotoboek op!![]()
Dit had ik al aan zien komen, ik zal morgen een foto maken want op dit moment heb ik geen duidelijke foto'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:08 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Ja ehhh Dimens, nu gaan wij (of naja, laat ik voor mezelf spreken; ik) ook wel wat pics verwachten he!
Pimp je fotoboek op!![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:14 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
jij hebt mooi haaris dat je eigen kleur?
We wachten afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit had ik al aan zien komen, ik zal morgen een foto maken want op dit moment heb ik geen duidelijke foto's
Wow, goede smaak ookquote:
ditquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt er toch aan wat voor een kop er onder zit.
Waardoorheen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef pasopikbijt het volgende:
Zolang ik er maar doorheen kan kroelen vind ik het best
ik dacht over haar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Iemands kapsel, daar gaat het topic over.
Dat iemand een brunette verkiest boven een blondine betekent niet gelijk dat diegene een blondine niet zou doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
wow lord ik denk dat ik mijn haar bruin ga verven
hoorde laatst inderdaad al dat blond niet meer zo in trek was
maar wow dit topic bevestigt dat wel driedubbel
hah ben wel in shock dat ik nu zo kansloos ben
Wacht de zomer maar weer eens af!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
wow lord ik denk dat ik mijn haar bruin ga verven
hoorde laatst inderdaad al dat blond niet meer zo in trek was
maar wow dit topic bevestigt dat wel driedubbel
hah ben wel in shock dat ik nu zo kansloos ben
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat iemand een brunette verkiest boven een blondine betekent niet gelijk dat diegene een blondine niet zou doen.
Dat kan maar ik denk niet dat blondjes 'gewonnen' hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
klopt maar meer blond ik vind blondjes toch mooier
nee oke maar ja blondjes hebben altijd mooie blauwe ogen en meisjes met bruin haar zijn saai teminste ik heb ook bruin haar met blond maartog blijven blonde mooierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat kan maar ik denk niet dat blondjes 'gewonnen' hebben
Kies een ander willekeurig bekend persoon en je zal net zulke foto's tegen komen. Zelfs als ze er uit zag zoals op die foto's zou ik haar nog doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:00 schreef Oostblokker het volgende:
haha ja heerlijk wijf ja hahahhhahaha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn ook gewoon genoeg brunettes met blauwe ogen hoor, net als dat er genoeg blondjes zijn met bruine ogen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
blondjes hebben altijd mooie blauwe ogen en meisjes met bruin haar zijn saai
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:04 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
zij is enigste die ik mooi vind die brunnete is of meer zwart
Niet gekquote:
Meisjes met donker haar en groene/blauwe ogenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jongens met donker haar en groene/blauwe ogen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes met donker haar en groene/blauwe ogen![]()
![]()
Nu nog een foto van jou.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
* Dimens Kijkt in Fobo van Domenvangertje
Dat dus
nepwimpers. Zonder lijm aangebracht. Fataal resultaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
hihi 2e foto in je fobo -> eyelash brush?
hahaquote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nepwimpers. Zonder lijm aangebracht. Fataal resultaat.
Liever trek je wat anders af...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:18 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
hahaIk heb ze eens een keer voor de EFF gebruikt maar het irriteerde me na een tijdje wel, toen heb ik ze er maar afgetrokken wat er best ranzig uit ziet overigens lol
Heb jij toch ook?quote:
Ook goed. Kan je pic van jezelf hier plaatsenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Had jaNu weer mn eigenkleur, donkerbuin/zwart
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef nattermann het volgende:
oja alleen de roodharigen moet ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef utopie het volgende:
brunette/zwart & blond![]()
rood harigen liever niet
Daar heb ik een fobo voorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook goed. Kan je pic van jezelf hier plaatsen![]()
![]()
Vrouwen en vrouwensmaakquote:Op zondag 20 maart 2011 10:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Daar heb ik een fobo voor![]()
Overigens vind ik bovenstaand meisje wel mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |