Een gezicht wat jij knap vindtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt er toch aan wat voor een kop er onder zit.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef msnk het volgende:
Beide kunnen fantastisch zijn natuurlijk, maar ik merk toch dat ik vaak langer naar brunettes kijk
Oeh, mooie combinatiequote:
Dit..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef nattermann het volgende:
Voor wat betreft haarkleur heb ik geen voorkeur. Er zijn belangrijkere dingen dan de haarkleur.
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebbenquote:
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoooo, die zit. Adriana Lima is een goed voorbeeld.
Mijn vriendin is een brunette met groene ogen, wat een geluk heb ik danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebben
[..]
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebben
Mag ik haar eens lenen, gewoon alleen om naar haar te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een brunette met groene ogen, wat een geluk heb ik dan.
Tssssk, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag ik haar eens lenen, gewoon alleen om naar haar te kijken
Misschien is het daarom een van de 7 schoonheden (volgens mij).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooie maar helaas zeldzame combinatie, je komt weinig meisjes/vrouwen tegen die dit hebben
[..]
Precies, wat zou ik graag zo'n vriendin willen hebben
Het is ook een van de 7 schoonheden, ikzelf heb ook wat donkerder haar met blauwe ogenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien is het daarom een van de 7 schoonheden (volgens mij).
Nice.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook een van de 7 schoonheden, ikzelf heb ook wat donkerder haar met blauwe ogen
Ik dacht dat vrouwen ook hun mening wilden geven dus heb ik maar een unisextitel gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:45 schreef Fes1-2 het volgende:
Een bruno![]()
![]()
Als brunette's voortaan bruno's genoemd worden stap ik over naar blondjes
Dus ik ben een bruno? kakzooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen ook hun mening wilden geven dus heb ik maar een unisextitel gemaakt.
Blond, absoluut. Brunettes denken dat ze slim zijn en alles weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:24 schreef stbabylon het volgende:
Brunette, absoluut. Blond komt toch altijd dommer over.
Maar er zijn toch ook niet zoveel blonde Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef o.us het volgende:
Naar wat gaat jouw voorkeur? Brunnettes zijn![]()
![]()
.
Ooit in Marokko geweest? Zijn er genoeg. En wat heeft dit met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook niet zoveel blonde Marokkanen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een onzin topic, ookal val je op brunettes, als je moet kiezen tussen het lekker blonde wijf of de lelijke brunette dan is de keuze al snel gemaakt. Andersom geldt hetzelfde.
dit dus iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef nattermann het volgende:
Voor wat betreft haarkleur heb ik geen voorkeur. Er zijn belangrijkere dingen dan de haarkleur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |