Wat is je voorkeur van jongens met donker haar, blauwe ogen of bruine ogen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:45 schreef tesstorresx het volgende:
Ik val eerder op jongens met bruin haar. Bruno? Nog nooit van gehoord ahhahaha.
Picsquote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Ik ook bruno met blauwe ogen!![]()
Toch ook niet zo zeldzaam volgens mij hoor..!
Vind je het erg als ik stiekem om foto's vraag, ik vind dat zo mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef m0rena het volgende:
Ik heb ook donkerbruin haar met blauwe ogen![]()
En mn zus donkerbruin/bijna zwart met groene ogen..
Ik ken trouwens zelf maar weinig mannen met donker haar en lichte ogen, meer vrouwen..
En verder ontopic: brunettes
Je kan toch in het fotoboek kijken?quote:Pics![]()
Ik zie anders weinig meisjes met donker bruin haar en blauwe ogen.
Want dat is altijd de enige keuze. Of een perfecte die 1 ding anders heeft dan wat je wil, of een compleet onperfecte met 1 ding dat je graag wilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een onzin topic, ookal val je op brunettes, als je moet kiezen tussen het lekker blonde wijf of de lelijke brunette dan is de keuze al snel gemaakt. Andersom geldt hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Banaan en M0rena hebben geen foto's in hun fotoboek, daar is dus ook niet veel te vindenquote:
Hé, dat heb ik.quote:
Wel moeilijk te zien jaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Ik nu wel! Alleen zie je het daar niet zo goed op![]()
Maar dat is ook niet zo belangrijk
Maar dan wel een foto plaatsen hoor, anders geloof ik het niet.quote:
Zie fobo. Opnieuw.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel moeilijk te zien ja
[..]
Maar dan wel een foto plaatsen hoor, anders geloof ik het niet.
bruine ogen. blauw is ook wel ok, maar liefste bruin.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is je voorkeur van jongens met donker haar, blauwe ogen of bruine ogen?
(Donker)bruin haar en bruine ogen.. Eeeen eventueel ook nog een baardje erbij.. vind ik ook wel wat! Gewoon donker!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is je voorkeur van jongens met donker haar, blauwe ogen of bruine ogen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |