Die foto was er net nog niet, toen waren het allemaal verschillende vrouwen en modellen hoorquote:
Klopt, m'n haar is niet echt heel donkerbruin, maar op de foto lijkt het wel wat lichter dan dat 't is.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die foto was er net nog niet, toen waren het allemaal verschillende vrouwen en modellen hoorMaar jou haar is niet heel erg donker, is nog steeds best wel licht qua kleur.
I know. Grapjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef m0rena het volgende:
[..]
Dat is wel Adriana Lima hehaha voor de duidelijkheid, niet ik dus hahaha I wish..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste is natuurlijk als het haar bijna helemaal zwart is, zoals Megan Fox heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 18:54 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Klopt, m'n haar is niet echt heel donkerbruin, maar op de foto lijkt het wel wat lichter dan dat 't is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk als het haar bijna helemaal zwart is, zoals Megan Fox heeft![]()
Hihi ik heb wel foto van m0rena gezien, mooie grijs blauwe ogen.
ik vind haar er echt sletterig uitzien.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk als het haar bijna helemaal zwart is, zoals Megan Fox heeft![]()
Hihi ik heb wel foto van m0rena gezien, mooie grijs blauwe ogen.
Zo praat je niet over M0renaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ik vind haar er echt sletterig uitzien.
Daar heb je wel gelijk in, maar op sommige foto's is ze wel mooiquote:
ze zijn meer grijsblauw.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar op sommige foto's is ze wel mooi![]()
En je weet wat ik nu ga vragen, pics van je blauwe ogen
middenbruin.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Wat is trouwens de kleur van je haar?
liever niet. Wat heb jij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je wilt er zeker geen foto van plaatsen
oh, grappig. Ik dacht altijd: opposites attract. Dat je iets wat je zelf niet hebt mooier vindt. Donker blauw is mooi.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een bruno met iets wat donker blauwe ogen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |