Nou bij mij dus niet, ik vind hele blonde meisjes juist minder mooi dan dat ze heel mooi brunette zijn. Meisjes die heel veel kleuren blond in hun haar hebben zijn ook mooi, maar helemaal mooi als meisjes krullen hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
oh, grappig. Ik dacht altijd: opposites attract. Dat je iets wat je zelf niet hebt mooier vindt. Donker blauw is mooi.
Maar ik vind bijvoorbeeld iemand die totaal wat anders heeft dan ik meestal veel interessanter (ok, de vorige waar ik verliefd op was had toevallig ook bruin haar en blauwe ogen, maar goed) donkerblond haar of bruine ogen vind ik mooiOf langer en anders gebouwd dan ik bijvoorbeeld
Al val ik dan wel weer op blank.
Al maakt het niet heel veel uit, uitstraling en gewoon de rest van het uiterlijk zijn veel belangrijker.
Ja ehhh Dimens, nu gaan wij (of naja, laat ik voor mezelf spreken; ik) ook wel wat pics verwachten he!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een bruno met iets wat donker blauwe ogen
jij hebt mooi haarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:08 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Ja ehhh Dimens, nu gaan wij (of naja, laat ik voor mezelf spreken; ik) ook wel wat pics verwachten he!
Pimp je fotoboek op!![]()
Dit had ik al aan zien komen, ik zal morgen een foto maken want op dit moment heb ik geen duidelijke foto'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:08 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Ja ehhh Dimens, nu gaan wij (of naja, laat ik voor mezelf spreken; ik) ook wel wat pics verwachten he!
Pimp je fotoboek op!![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:14 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
jij hebt mooi haaris dat je eigen kleur?
We wachten afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit had ik al aan zien komen, ik zal morgen een foto maken want op dit moment heb ik geen duidelijke foto's
Wow, goede smaak ookquote:
ditquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt er toch aan wat voor een kop er onder zit.
Waardoorheen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef pasopikbijt het volgende:
Zolang ik er maar doorheen kan kroelen vind ik het best
ik dacht over haar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Iemands kapsel, daar gaat het topic over.
Dat iemand een brunette verkiest boven een blondine betekent niet gelijk dat diegene een blondine niet zou doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
wow lord ik denk dat ik mijn haar bruin ga verven
hoorde laatst inderdaad al dat blond niet meer zo in trek was
maar wow dit topic bevestigt dat wel driedubbel
hah ben wel in shock dat ik nu zo kansloos ben
Wacht de zomer maar weer eens af!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
wow lord ik denk dat ik mijn haar bruin ga verven
hoorde laatst inderdaad al dat blond niet meer zo in trek was
maar wow dit topic bevestigt dat wel driedubbel
hah ben wel in shock dat ik nu zo kansloos ben
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat iemand een brunette verkiest boven een blondine betekent niet gelijk dat diegene een blondine niet zou doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |