sterkte. Deel het alleen en eenzame gevoel. En dat zal op mn verjaardag dinsdag nog es ff pijnlijk worden versterkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu voel ik me echt heel erg alleen en eenzaam.
Ben heel erg blij met de hulp die ik morgen ga krijgen... maar andere kant zie ik er zoooo tegenop.... Denk dat het weer een lange nacht gaat worden
Dank je welquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sterkte. Deel het alleen en eenzame gevoel. En dat zal op mn verjaardag dinsdag nog es ff pijnlijk worden versterkt.
ja alleen met mn ouders die komen eten. Maar verder niks nee... En op dat ENE berichtje oid hoef ik al helemaal niet te wachten. Alles zit me gewoon dwars. En lijkt alsof ik soms er ook niet bij ben. Vanmiddag door het groene licht gefietst. Dat is idd goed. Ware het niet dat het het verkeerde groene licht was en ik tussen de auto's aan t fietsen was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je wel
Wat is er met je verjaardag dan? ga je het niet vieren?
Ja ik ken het wel ben ook de hele dag afwezig en doe me best om gezellig bij iedereen te doen maar de laatste tijd lukt het gewoon niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja alleen met mn ouders die komen eten. Maar verder niks nee... En op dat ENE berichtje oid hoef ik al helemaal niet te wachten. Alles zit me gewoon dwars. En lijkt alsof ik soms er ook niet bij ben. Vanmiddag door het groene licht gefietst. Dat is idd goed. Ware het niet dat het het verkeerde groene licht was en ik tussen de auto's aan t fietsen was.
Dat herken ik dus heel goed dat afwezige en de eenzaamheidquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja alleen met mn ouders die komen eten. Maar verder niks nee... En op dat ENE berichtje oid hoef ik al helemaal niet te wachten. Alles zit me gewoon dwars. En lijkt alsof ik soms er ook niet bij ben. Vanmiddag door het groene licht gefietst. Dat is idd goed. Ware het niet dat het het verkeerde groene licht was en ik tussen de auto's aan t fietsen was.
Had ik eergisteren ook, toen maar een nachtje doorgehaald. De volgende nacht viel ik als een blok in slaap, heerlijk.quote:
Denk dat ik dat ook maar ga doen, ik slaap toch niet voor 4'en en als ik dan in slaap val sta ik morgenochtend toch niet meer op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:46 schreef gamezz het volgende:
[..]
Had ik eergisteren ook, toen maar een nachtje doorgehaald. De volgende nacht viel ik als een blok in slaap, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |