Ik had dit ook de afgelopen maand, precies hetzelfde.(behalve dat van die schoonouders)..Maar ik ben al weer behoorlijk omhoog aan het krabbelen, en ben wijzer gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef TrsK het volgende:
Voel me ronduit belabberd en een held op sokken.
• Heb veel te lang geweigerd bepaalde problemen aan te pakken
• Heb daarna mijn ex compleet van me afgekeerd met te veel onnodige door mij veroorzaakte ruzies, terwijl ik haar juist beloofd had dat alles - na 2 keer uit elkaar gaan en bij elkaar komen - beter zou worden
• Heb mijn ex-schoonouders betrokken in die ruzie
• Heb weinig aan mijn studie gedaan doordat ik dit niet uit mijn hoofd krijg, terwijl ik volgende week carriere-beslissende tentamens heb
Als schrale troost hebben mijn ex-schoonouders in elk geval mijn excuses geaccepteerd, maar mijn ex zal ik nooit meer zien.
Heb echt zo'n moment van: gast, je bent 25, get your shit together! Werk aan jezelf, wordt een beter mens!!
Maarja, nu nog doen.. Fucking deprimerend.
Inderdaad.quote:
Dan moet je oppassen dat je niet manisch gaat woren en gekke dingen gaat denken/doen,quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:17 schreef gamezz het volgende:
Over slaap ritme gesproken. Ik slaap al 40 uur niet, en nog wordt ik maar niet moe. Wtf.
Toen ik in bed ging liggen merkte ik pas dat ik toch moe was, en heb nu heerlijk geslapen dus het is goed gekomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan moet je oppassen dat je niet manisch gaat woren en gekke dingen gaat denken/doen,
want 40 uur achter elkaar niet slapen en niet moe zijn is niet ''normaal''.
Ik wel, keertje 2 nachten niet geslapen en toch naar school moeten. Ik werd paranoïde, schrok veel sneller en vragen beantwoorden duurde langer. Fysiek stond ik de hele dag te trillen en had ik het sneller koud.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Toen ik in bed ging liggen merkte ik pas dat ik toch moe was, en heb nu heerlijk geslapen dus het is goed gekomenHeb jij er ervaring mee dan?
De "ik ben vrolijk en blij smiley, mijn dag kan niet kapot"of de "Je kan de tering krijgen, smiley"?quote:
doet het er toe?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
De "ik ben vrolijk en blij smiley, mijn dag kan niet kapot"of de "Je kan de tering krijgen, smiley"?
Argh! Dat had ik vorig jaar. Ze durfden zelfs te beweren dat meneertje van Eneco een notitie had gemaakt dat ik of vriend niet thuis was. WTF man! We gingen zelfs denken dat onze deurbel het niet deed ofzo (wat dus niet het geval was). Anyway, na numero 3 werd ik echt boos aan de telefoon en heb ze toen even haarfijn uitgelegd dat ik steeds vrij moest nemen voor dit soort afspraken en dat ik daar echt niet blij van werd (ze dachten zelfs dat ik niets beters te doen had).quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef Muck het volgende:
Heel pissig, want de monteur van Eneco is voor de derde keer op rij niet op komen dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |