Hahaha lekker deprimerend ja.. maar je hebt gelijk, vroeg of laat gaan we allemaal dood. Dus aan ALLES komt een eind..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja we gaan ook een keer dood dus ook aan t leven komt een eind. Maar toch... !!
Niets gezegd, en nu is alles goed gekomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Zorg dat je het vanuit je eigen gevoel/beleving zegt, daar kan een ander niks over zeggen.
Ik voel me wat beter, kan ook zijn omdat ik nog in andere sferen zit met m'n hoofd
en toch heb ik er de wereld voor over om 1 specifiek iets niet aan zn eind te laten komen. Ja als ik dood ga is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha lekker deprimerend ja.. maar je hebt gelijk, vroeg of laat gaan we allemaal dood. Dus aan ALLES komt een eind..
Niet zo raar denken hoor, je geluk laten afhangen van een persoon.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en toch heb ik er de wereld voor over om 1 specifiek iets niet aan zn eind te laten komen. Ja als ik dood ga is het een ander verhaalWant alles is minder waard zo...
dus...
ja i know. Maar het wil niet lukken. Ik vind er totaal niks meer aan zo. Alles ging gewoon net zo lekker in mn leventje en dat is in 1 zucht weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet zo raar denken hoor, je geluk laten afhangen van een persoon.
Ik doe het zelf ook maar okeEigenlijk maak je jezelf gelukkig, maar ik begrijp je gevoel.
gun jezelf ook wat tijd dat 'gat' weer op te vullen en jezelf te leren kennenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know. Maar het wil niet lukken. Ik vind er totaal niks meer aan zo. Alles ging gewoon net zo lekker in mn leventje en dat is in 1 zucht weg.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef candygirl het volgende:
net uitnodiging voor leuke baan gehad! Wie weet hoef ik niet eens ww aan te vragen en heb ik al eerder een nieuwe baan!!!
Thats life girl. Geef jezelf een schop tegen je bevallige bips en raap je op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know. Maar het wil niet lukken. Ik vind er totaal niks meer aan zo. Alles ging gewoon net zo lekker in mn leventje en dat is in 1 zucht weg.
maar thx
Edit: hou me nu wel weer ff afwezig.. wordt t ook zo eentonig....
Niet zo piepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maar thx
Edit: hou me nu wel weer ff afwezig.. wordt t ook zo eentonig....
ik doe genoeg dingen ter afleiding!! That's not it.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Thats life girl. Geef jezelf een schop tegen je bevallige bips en raap je op.
Ga naar buiten en ruik de lente.
Heb je weer zitten krassen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef Xantalien het volgende:
Pfoe, kamer uitmesten is zwaar werk.En ik zit hier en daar onder 't bloed en ik heb geen flauw idee waar 't vandaan komt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pas maar op anders krabt ze je helemaal open skippy
Ja. Ik heb m'n aders open gesneden, 't spuit eruit. Lekker bloederig. M'n kamer vol bloed, daar hou ik nou zó van he. Armen vol bloed, bek vol bloed, omnomnom.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:15 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ja. Ik heb m'n aders open gesneden, 't spuit eruit. Lekker bloederig. M'n kamer vol bloed, daar hou ik nou zó van he. Armen vol bloed, bek vol bloed, omnomnom.
quote:
quote:
haha zou wat zijn, worden samen werkeloos en wie weet ook weet meteen een baanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
Al uitgenodigd voor mn 1e sollicitatiegesprek
Thanksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:45 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik voel me wel oke.
rustig avondje voor de boeg.
dat mag zeker wel eens...huilerig?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
haha zou wat zijn, worden samen werkeloos en wie weet ook weet meteen een baan
Mag toc toch wel eens postief!!! toch?
Ot , moe, lui, verkouden en huiligerig
huilerig van het niet lekker voelen, snotteren en moe zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat mag zeker wel eens...huilerig?![]()
OT:in dubio
Ik wil ook! Maar ik moet hoogstwaarschijnlijk dan werken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef Apotheose het volgende:
ik ga naar coldplay (pinkpop)Hoop dat we er doorkomen met de kaartverkoop.
*knuffel*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |