kaartverkoop is morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet gelukt met de kaartverkoop??
Ben benieuwd hoe vlug het loopt, woon vlak erachterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kaartverkoop is morgen.Zou top zijn om Coldplay es live te zien (rest is leuk voor erbij zeg maar) Die muziek in combi met teksten raakt me altijd.
![]()
Die tranen is omdat ik me, ondanks pinkpop, gewoon op zn zachts gezegd niet ok voel. Wil dit bijv graag delen dat ik ws naar coldplay ga, maar het blijft stil...
Lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Slaperig. Zojuist een theezakje in m'n melk gedoopt. Wel een leuke dag voor de boeg.
Een hoop wel helaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:02 schreef SophieL het volgende:
Gebroken.Zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:39 schreef Yuki het volgende:
Alles grijpt me echt veel te veel aan nu.
Ik moet er even uit, weg van alles.
lolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Slaperig. Zojuist een theezakje in m'n melk gedoopt. Wel een leuke dag voor de boeg.
Oh ja, naïef, dat gevoel is hier ook bekend. Raak het ook maar niet helemaal kwijt geloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:19 schreef SophieL het volgende:
[..]
Geloof het ook ja.![]()
Ik voel me leeg en naïef.
Dat is het rottige er aan ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, naïef, dat gevoel is hier ook bekend. Raak het ook maar niet helemaal kwijt geloof ik.
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:02 schreef SophieL het volgende:
Gebroken.Zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik geloof dat mijn relatie over is.
31 graden?! Waar?!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:39 schreef Xantalien het volgende:
Oh wat is dit weer heerlijk.In de zon, uit de wind; 31 graden. Even kamer laatste beetje opruimen, camera opladen, en wachten tot vriendlief hier is.
Zuidwest Drenthe, bij ons in de achtertuin naast de schutting, en dus volledig uit de wind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |