abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94101563
Het vorige deel: [Slank]1392 - Nieuwe week, nieuw topic
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  maandag 14 maart 2011 @ 17:32:42 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94101649
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en vik wat slaap je veel! Ik vind het echt uitslapen als ik om 22:00 in bed ga en om 8 uur eruit, normaal slaap ik van 23:00 tot 07:00... Of korter huhu.
Ja, uit verveling :'). Ik ben echt blij als het 22 uur is en ik naar bed kan :@.

quote:
Zometeen schoonmaken *O* en niet praten want mn keel doet verdomd pijn :')
Awww, beterschap! :*.

Ik ga eens bami maken :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_94101656
Sorry voor de ongeinspireerde OP, ben nog @ work :D
pi_94101685
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, uit verveling :'). Ik ben echt blij als het 22 uur is en ik naar bed kan :@.

[..]

Awww, beterschap! :*.

Ik ga eens bami maken :9.
:o heel af en toe heb ik dat, vind het verschrikkelijk. Hoop dat je snel een baan vind, dan heb je dat vast niet meer!

nu naar huis :)

En dankjewel!!
pi_94101750
:D Mr.Mo's baas vindt het niet direct een probleem als hij op afstand gaat werken :o dus Mr.Mo kan naar alle waarschijnlijkheid gewoon zn huidige baan houden als we verhuizen :o O+
Ja doei.
pi_94101964
quote:

[..]

Dat lijkt me niet echt okee. :{ Je hebt iets nodig waar je passie voor voelt! Kan je niet een boek schrijven? Of iets anders waar je gelukkig van wordt? Zo zonde dat je dit voelt!
pi_94101989
Oh dat is fijn Mo!!

Ik ben me toch een partij pissig op mijn baas. Stuur ie twee pdf's door met de verbouwing van de bieb. Dus ik bekijk die en denk: Oke, waar is de balie?

Dus ik vraag dat, blijkt die nog gewoon op dezelfde plek te zijn. Ja lekker is dat, kantoor wel verhuizen naar de koele kant van het gebouw, en de administratieven (waar ik niet eens meer bijhoor maar dat wel gewoon aangenomen wordt..) mogen in de hitte blijven zitten.

Ik ga vanaf nu echt serieus naar ander werk kijken voor die 2 dagen. Verrek toch ff gauw zeg :{w
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94101998
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
:D Mr.Mo's baas vindt het niet direct een probleem als hij op afstand gaat werken :o dus Mr.Mo kan naar alle waarschijnlijkheid gewoon zn huidige baan houden als we verhuizen :o O+
Wat ideaal! Het gaat jullie beiden voor de wind. Fijn!

Verder kwam ik even langs om een lijstje te posten:
O: kwark met havermout en banaan
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen appelstroop
T: 1 sneetje roggebrood met ham en een eitje
D: nog meer ei, maar dan verwerkt in een omelet met heel veel groenten en een beetje kaas
B: 1,5 uur wandelen

Ik heb mijn hardloopschoenen kapot gelopen, maar omdat ik deze maand 2000 euro heb uitgegeven aan mijn auto en een kies :( heb ik geen geld voor nieuwe. Dus nu ga ik maar even mijn wandelschoenen inwandelen voor de 4daagse.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:43:52 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94102064
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet echt okee. :{ Je hebt iets nodig waar je passie voor voelt! Kan je niet een boek schrijven? Of iets anders waar je gelukkig van wordt? Zo zonde dat je dit voelt!
:o Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar ik heb gewoon teveel tijd over en dan is zelfs het lezen van een boek tot 23 uur ofzo niet meer leuk.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 maart 2011 @ 17:44:47 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94102101
Maar dan nog. (Weer) gaan schrijven is op zich wel een goed idee ja :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_94102143
quote:

[..]

Hmmm, dat is niet goed. Je kunt een blog aanmaken? ;) Kun je meteen oefenen voor je tekstschrijvers-skills (en een soort van portfolio aanmaken?). Of gaan schilderen, fotograferen?
(ik noem even mijn eigen hobby's-waar-ik-niets-aan-doe op)

Oh, spuit elverig :)
pi_94102373
ja, het is echt zó fijn :o dan hebben we iig een fikse financiële zekerheid O+ O+ O+
Ja doei.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:51:53 #13
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94102392
Mo, wat fijn!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94102528
en de erasmusbeurs bedraagt 200 euro in de maand! Als ik die krijg én een klein bijbaantje zoek.. :o dan komt alles helemaal goed *)
Ja doei.
pi_94102529
Tofheid Mo *O*

@vik: wordpress? :)
pi_94102771
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud ;( ).

Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing :{
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94102834
En ik kan mijn frustraties niet kwijt op Twitter of Haifs, want daar zitten die klotecollega's ook }:|
  maandag 14 maart 2011 @ 18:04:33 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94102884
Yay Mo!

En lijstje!

O: twee sneetjes met hagelslag
L: volkorenbroodkaastosti
T: snee roggebrood met pindakaas
T: 8 cocktail-augurkjes met 3 plakjes ham
D: penne met zalm en sperziebonen met een roomsausje
S: Zumba
T: indien nog trek nog yoghurt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94102944
hoe is het met de nijnen Maria O+

O+ nijnen O+
Ja doei.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:07:26 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94103003
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
en de erasmusbeurs bedraagt 200 euro in de maand! Als ik die krijg én een klein bijbaantje zoek.. :o dan komt alles helemaal goed *)
Linkbuilden voor de Engelsen :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 maart 2011 @ 18:07:56 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94103028
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
hoe is het met de nijnen Maria O+

O+ nijnen O+
Goed! Ze zitten nu weer even apart om ze weer wat rust te geven :P Ze mogen zo weer even los!

Vanmiddag was er wel wat geknorpiep over en weer en zaten ze een beetje bij mekaar te klieren, maar dat schijnt te horen bij het bepalen van de rangorde ofzo :P maar ze houden het tot dusver beschaafd dus ik ben tevreden :+
pi_94103089
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Linkbuilden voor de Engelsen :+.
Leeds is nu wel een eindje verderop :P
Ja doei.
pi_94103098
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goed! Ze zitten nu weer even apart om ze weer wat rust te geven :P Ze mogen zo weer even los!

Vanmiddag was er wel wat geknorpiep over en weer en zaten ze een beetje bij mekaar te klieren, maar dat schijnt te horen bij het bepalen van de rangorde ofzo :P maar ze houden het tot dusver beschaafd dus ik ben tevreden :+
wat cute O+ :D
Ja doei.
pi_94103110
Hier een half werklozen ritme. Om 9 uur eruit en 12 uur erin.
Blij als het voorbij is, verveel me ook wel.
pi_94103117
Goedemiddag. Zo nasi eten. :9
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94103124
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud ;( ).

Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing :{
Dat valt toch onder de garantie van je auto??
Oh enne collega's op hyves :N :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 14 maart 2011 @ 18:11:43 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94103167
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:

:*

Adem in, adem uit, en ga straks lekker een domme film of serie kijken. Even ontspannen :)
pi_94103463
Ziezo, gister belastingaangifte maar eens ingevuld, toch een kleine 2000,- euro terug te verwachten.
Helaas gaat ongeveer de helft daarvan deze week wel weer op.
Vandaag twee mooie grote ijzeren landhekken gekocht en wat ander rikmateriaal (hoppa, 400 euro).
Woensdag de auto een beurt (à ???,-)
Donderdag wordt er 16 kuub hout bezorgd (hoppa, 660,-)

Goede nieuws is dat we zometeen 6 bielzen ergens gratis kunnen komen halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 14 maart 2011 @ 18:20:51 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94103525
Ik heb eigenlijk niks zinnigs te melden :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94103664
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat valt toch onder de garantie van je auto??
Oh enne collega's op hyves :N :P
Ja ik hoop het. Mijn paps wilde uiteraard eerst zelf even kijken :+
Mja, collega's op Hyves idd ;( Ik zou graag mijn grote baas even willen spreken, maar ik zag op twitter ( :') ) dat hij ziek is.

Ik ga volgende week eens met de baas hier praten, of ik hier niet een dag extra kan komen, en eens informeren of ze me niet 2 dagen zouden willen als functioneel beheerder van Blackboard (collega die het nu doet heeft er geen zin an, en mij lijkt het wel leuk). Maar ja, ik weet ook dat de organisatie waar ik onder val moet bezuinigen en dat de personeelskosten 90% van het budget zijn. Dusssss.
pi_94103688
Oh ik wilde nog als tip geven:
Bij de lidl hebben ze roggebrood per twee verpakt, dat is ook makkelijk als tussendoortje :)
pi_94103696
Lijst
• brinta
• 5 km hardlopen, 10,3 km/u
• broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, gebruikelijk beleg)
• veel geld uitgeven
• 1 port
avondeten: spagetti met spekjes-ui-wortelsaus
toe: rijstepudding met suiker, boter, appel, rozijntjes en kaneel
6 bielzen in kar tillen
6 bielzen uit kar tillen

Ik hoop dat ze niet zo zwaar zijn als die 11 bielzen van laatst.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94103754
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik wilde nog als tip geven:
Bij de lidl hebben ze roggebrood per twee verpakt, dat is ook makkelijk als tussendoortje :)
Ennnn ze hebben hele lekkere volkorencrackers!! Liggen bij dat roggebrood en de crackers & mueslirepen. Zitten in een groene folieverpakking.

Ik weet de naam niet, maar zal thuis eens kijken. Ze zijn heel dun en lekker met zowel zoet als hartig :9
pi_94103903
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef sigme het volgende:
Lijst
• brinta
• 5 km hardlopen, 10,3 km/u
• broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, gebruikelijk beleg)
• veel geld uitgeven
• 1 port
avondeten: spagetti met spekjes-ui-wortelsaus
toe: rijstepudding met suiker, boter, appel, rozijntjes en kaneel
6 bielzen in kar tillen
6 bielzen uit kar tillen

Ik hoop dat ze niet zo zwaar zijn als die 11 bielzen van laatst.
Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armen ;(

Sowieso heb ik dat incompetente gevoel heel vaak nu ik een huis heb waar nog dingen in gedaan moeten worden.

En wat niet meehelpt zijn twee van die ontzettend kritische mensen om je heen die je huis en tuin wel even inrichten voor je }:| (ik ben heel boos geworden in de Gamma en toen moesten ze enorm lachen maar het hielp wel. Denk ik).
pi_94104230
Oh God, Piet Paulusma is in mijn woonplaats vandaag om het weer te presenteren 8)7
Nou, om 23.25 toch maar even kijken waar ie dan is :+
pi_94104435
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armen ;(

Sowieso heb ik dat incompetente gevoel heel vaak nu ik een huis heb waar nog dingen in gedaan moeten worden.

En wat niet meehelpt zijn twee van die ontzettend kritische mensen om je heen die je huis en tuin wel even inrichten voor je }:| (ik ben heel boos geworden in de Gamma en toen moesten ze enorm lachen maar het hielp wel. Denk ik).
Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.
En 1 persoon alleen is vaak incompetent bij allerlei helemaal niet zo gecompliceerde klusjes. Wij moeten vaak bij moeder (en soms bij schoonmoeder) inspringen.

Wie gingen je huis inrichten? Gammamedewerkers of je eigen hulpjes?
pi_94104927
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.
En 1 persoon alleen is vaak incompetent bij allerlei helemaal niet zo gecompliceerde klusjes. Wij moeten vaak bij moeder (en soms bij schoonmoeder) inspringen.

Wie gingen je huis inrichten? Gammamedewerkers of je eigen hulpjes?
Mijn ouders oO< Ik was raamfolie aan het uitzoeken voor boven en toen mijn moeder kwam beweren dat ik dan in de keuken dezelfde raamfolie MOEST nemen, werd ik woest. In de keuken heb ik namelijk de folie hergebruikt van mijn flat. Hetzelfde kreeg ik te horen bij het uitzoeken van rolgordijnen, dat MOEST boven dan hetzelfde als beneden.

Alleen omdat zij het stom vindt uitzien als het verschillend is :{w

En daarna ging het erover dat ik grote potten in mijn tuin moet neerzeten met planten in. Want dat hebben ze zelf ook en dat is handig.

Ik. Wil. Gras }:| En ik weet dat iedereen zegt dat gras klote is, maar mag ik daar dan zelf achter komen??

En dat bij werkelijk ALLE beslissingen die ik moest nemen. Laminaat, welk laminaat, lampen, verf enzovoort enzovoort.
pi_94105052
Nou ja, ik ben gewoon soms slecht in beslissen, maar begeleidt me dan en ga me niet zomaar jouw wil opleggen. Dat doe ik zelf ook niet.

Dat vind ik dus stom aan single zijn, dat je al die dingen in je eentje moet besluiten en niet even kunt overleggen. Met iemand van je eigen leeftijd en belevingswereld zeg maar.
pi_94105259
wat een schijtdag

moet me echt heel erg in houden niet nu mijn cv @ internet te knallen..

*Ademt in, Ademt uit*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 14 maart 2011 @ 18:59:01 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94105405
Ik heb eindelijk op m'n bankrekening durven kijken en ik kan weer even ademhalen. Mijn vader maakt om de paar jaar een leuk bedragje over op mijn rekening en die van m'n broer en zussen en dat heeft 'ie nu ook weer gedaan O+. Dus ik kan weer zeker 3 maanden voort *O*. Maar ik was niet van plan om over 3 maanden nóg geen werk te hebben natuurlijk :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_94105601
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag

*Ademt in, Ademt uit*
Gaat het niet lekker @ the office? Is het de auto? Of ook andere dingen?

Ik vind Daphne Deckers vervelend, ik vind heel RTL Boulevard vervelend, ik ga zappen!
pi_94105656
quote:
wat een schijtdag

*Ademt in, Ademt uit*
Herkenbaar 8-)

Vik, wat lekker! Ik weet zeker dat die baan er snel komt, gaat zeker geen 3 maanden meer duren joh.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:06:04 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94105812
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Herkenbaar 8-)

Vik, wat lekker! Ik weet zeker dat die baan er snel komt, gaat zeker geen 3 maanden meer duren joh.
Nee, ben ik ook niet bang voor :). Hoop het niet, want ik maak liever niet al m'n geld op.
Niet meer actief op Fok!
pi_94106103
Ik zag net een schattig Meisje van Verkade van 90 jaar op de televisie.
pi_94106153
Verder ben ik sterker dan ik eruit zie (niet zo moeilijk), behoorlijk handig, maar ontzettend lui. Dus dat schiet ook niet op.
pi_94106164
Baardmans kwam onaangekondigd langs. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_94106329
Ik heb een heleboel beslissingen over wat ik voor m'n nieuwe huis moest aanschaffen nog samen met m'n ex genomen. Dat was best een rare situatie. :+.
pi_94106467
quote:
wat een schijtdag

*Ademt in, Ademt uit*
Enmaar wat let je om ondertussen naar wat beters te zoeken? Mag toch gewoon?

Adem vooral verder! :*
  maandag 14 maart 2011 @ 19:19:46 #49
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94106630
Ik heb een verwijzing voor de gyn gevraagd, om een poging twee voor spiraaltje plaatsen te wagen :X :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_94106931
Ben al de hele middag overdreven van slag na het openen van een mail met een afwijzing, terwijl ik dus dacht dat het een ontvangstbevestiging was. En ik vind mezelf zo triest dat ik me er zo door uit het veld laat slaan maar het is echt even de druppel, geloof ik. Laat nu dus ook al de hele middag en avond alles letterlijk uit mijn handen vallen en wil overal om janken. Triest dus (ook omdat ik dacht dat ik er op z'n minst een gesprek uit zou slepen)...
pi_94107002
Daar mag je best een baaldag van hebben, als je jezelf straks maar weer herpakt en niet opgeeft :*
  maandag 14 maart 2011 @ 19:26:21 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94107037
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Daar mag je best een baaldag van hebben, als je jezelf straks maar weer herpakt en niet opgeeft :*
Wat MarMar zegt!

Zeker als je op een uitnodiging gerekend had, kan een afwijzing heel hard aankomen. Het is al zo moeilijk!

Knuf! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_94107076
Avond! :W

Mariaaaaa, ik heb de gids binnen hoor. Met de miljoen decemberzegels _O- Hoefde niks bij te betalen, dus dat is allemaal goed gegaan!

Lijstje van vandaag, met een zwak moment in de middag :+

O: 2 speltcrackers geitenkaas (die crackers zijn echt super vullend :o )
T: bakje yoghurt met muesli
L: boterham sandwichspread (andere boterham weggegooid, brood was smerig :'( )
T: opkikker tomaat, 2 rijstwafels en een stuk of 8 paaseitjes
D: taco's met gehakt, tacosaus, zelfgemaakte guacamole, tomaat, ijsbergsla en kaas
T: banaan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:46:34 #54
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94108246
Voor Siral: Info over bananen
pi_94108276
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat MarMar zegt!

Zeker als je op een uitnodiging gerekend had, kan een afwijzing heel hard aankomen. Het is al zo moeilijk!

Knuf! :*.
Bedankt! :* Stom wel, want ik reken dus eigenlijk echt nooit op uitnodigingen maar door de omstandigheden had ik 't hier dus blijkbaar wel verwacht. En dan krijg je zo snel een afwijzing. :N ;(

Overigens de dag 'mooi' afgesloten door net heel mijn avondeten (bord en tegelijkertijd pan) op de grond te flikkeren, dus nu maar een groot blik doperwten met wortels aan 't opwarmen en daar wat ham bij. :') Hopelijk gaat dat wel goed. Oh, en morgen maar eens boodschappen doen, want dit is dus echt de laatste optie. :')
pi_94109113
:W vanuit duitsland. De Duutser staat te koken, en ik ben aan het relaxen. Blij dat het reizen er weer op zit voor de komende 2 weken..
pi_94109277
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

[..]

Bedankt! :* Stom wel, want ik reken dus eigenlijk echt nooit op uitnodigingen maar door de omstandigheden had ik 't hier dus blijkbaar wel verwacht. En dan krijg je zo snel een afwijzing. :N ;(

Overigens de dag 'mooi' afgesloten door net heel mijn avondeten (bord en tegelijkertijd pan) op de grond te flikkeren, dus nu maar een groot blik doperwten met wortels aan 't opwarmen en daar wat ham bij. :') Hopelijk gaat dat wel goed. Oh, en morgen maar eens boodschappen doen, want dit is dus echt de laatste optie. :')
Geloof me maar, ik heb wel om stommere dingen gejankt :* komt heus goed!
  Vis een optie? maandag 14 maart 2011 @ 20:06:07 #58
70532 loveli
N
pi_94109611
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Geloof me maar, ik heb wel om stommere dingen gejankt :* komt heus goed!
Ik ook. Om een auto :')
crap in = crap out
pi_94109744
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ook. Om een auto :')
Ik omdat de hals van mijn gitaar brak :P het was een jammerhout van een paar tientjes :P
pi_94109770
IFHC :* afwijzingen zijn altijd stom, logisch dat je baalt! Een avondje zwelgen is niet erg, en dan met goede moed weer verder.

Mijn lijstje van vandaag bewijst maar weer eens hoe slecht ik ben aan mij aan voorgenomen lijstjes te houden:

O - boterham leverworst, boterham kaas, thee
L - drie volkorenknäckebrodjes (1xpaté, 1xananasroomkaas, 1xfilet americain), cup-a-soup kip
T - stukje appeltaart
T - koffie verkeerd
T - yoghurt met twee kiwi's en wat amandelen
D - wat gehaktballetjes met een schepje satésaus en een grote berg caesar-salade met tomaat, ei, komkommer, zwarte olijven en croutons

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 20:12:45 ]
pi_94109872
En ik huilde toen mijn spiksplinternieuwe witte handdoeken meteen al bij de eerste keer wassen in het nieuwe huis roze waren verkleurd door een rood vaatdoekje dat er per ongeluk bij was gekomen. :')

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 20:09:34 ]
pi_94109898
:* IHFC :* -O-
Ja doei.
pi_94109905
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gaat het niet lekker @ the office? Is het de auto? Of ook andere dingen?
ben al het gezeik gewoon even zoooo zat. Naja ik moet gewoon nog even volhouden. Dit is wel de week dat alles echt duidelijk gaat worden. Maar pffff
  maandag 14 maart 2011 @ 20:10:53 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94109986
Fijn Jeager dat je lekker weer bij je vent bent!

Progje.. kans dat het morgen weer wat beter voelt?

Bananen zijn lekker in: milkshakes, ijs, yoghurt... en niet als in gebakken of puur. Dus ik lust bananen vooral in zuivel :')

Syrena, herkenbaar hoor! Toch je eigen ding proberen te doen, bevalt het niet, heb je het iig zelf gedaan :)

Ik ben wel vaker dan eens, helemaal hysterisch geweest omdat er een aardappel (ofzo) uit van mijn vork en op de grond viel. Compleet uit mijn dak..
Vrouwen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94110074
IHFC :*

@Uniek: ja het gaat ook op en neer. Maar dit is zo'n dag dat alles achter elkaar mis gaat. Dan heb je het gewoon even gehad.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:12:29 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94110083
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:

Bananen zijn lekker in: milkshakes, ijs, yoghurt... en niet als in gebakken of puur. Dus ik lust bananen vooral in zuivel :')

Syrena, herkenbaar hoor! Toch je eigen ding proberen te doen, bevalt het niet, heb je het iig zelf gedaan :)

Ik ben wel vaker dan eens, helemaal hysterisch geweest omdat er een aardappel (ofzo) uit van mijn vork en op de grond viel. Compleet uit mijn dak..

Ik ook O-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_94110139
Even voor de balans:

Ik heb wel een goed gevoel over vandaag :)
Weer een beetje uitzicht op spiertjes niet helemaal rubber laten worden, voor over een tijdje een dietist zodat ik mn streef ook ga vasthouden en last but not least kiddo ingeschreven voor de middelbare school, kleine studiebol :)
pi_94110316
Ik ben Mr.Mo aan het overhalen mijn geliefde motor over te kopen voor in Nederland *)

We zaten te bedenken dat hij (hij gaat dan 1 keer in de twee weken 2 dagen terug naar Nederland) dan wel vervoer nodig heeft van het vliegveld (Weeze) naar Wageningen (en Doetinchem waar z'n ouders wonen) en dat een motor dan het makkelijkste is. Dus 'ja, dan moet je een motor kopen die je daar kan laten staan enzo... '.

En na een tijdje dacht ik: ja............ DAN KOOP JE MIJN DIVERSION!!! *)
Dus nu is dat ineens een optie O+ hoeft mijn Div gewoon niet weg! :o
Wel voor een ultiem vrienden echtgenotenprijsje hoor :P
Ja doei.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:16:09 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94110347
Fijn MarMar, weer een paar positieve stappen gezet vandaag... Moet toch een goed gevoel geven?

Progje, hopelijk krijg je snel duidelijkheid

Vik: :D

Hebben jullie dat ook? dan ben je boos/verdrietig/kwaad/chagrijnig of whatever en dat vraagt iemand: wat is er dan?
Dat je NOOOOOOOOOOOOOIT echt weet wat er is? Echt nooit, zelfs geen echte trigger. Het is altijd van alles, zelfs wat soms al jaren eerder is gebeurd ofzo..
Snappie?

Heb ik nu niet hoor maar ik heb nog nooit uit kunnen leggen waarom ik verdrietig was ofzo.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94110383
Gefeliciteerd, je bent een vrouw :P
Ja doei.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:16:46 #71
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94110417
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:

Sorry, maar: _O-
IHFC :* -O-. Progje :*.

Ik ben vandaag (ook) hormonaal volgens mij. Intens verdrietig. Ben blij als het morgen is, nieuwe dag, hopelijk weer helemaal vrolijk.

Moest in de trein desondanks glimlachen om een oudere man die op z'n iPhone luisterde naar Mohombi - Bumpy Ride en daar zichtbaar van genoot :+.
pi_94110461
Mo :D als man iets kopen van je vrouw :') klinkt mij heel raar in de oren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 20:17:43 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 20:18:54 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94110566
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Toch wel?

Wacht:
pi_94110614
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
shit

ik kan altijd uitleggen waarom ik verdrietig ben..

* MarMar checks her boobs, PFEW still there!
  maandag 14 maart 2011 @ 20:19:37 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94110627
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben Mr.Mo aan het overhalen mijn geliefde motor over te kopen voor in Nederland *)

We zaten te bedenken dat hij (hij gaat dan 1 keer in de twee weken 2 dagen terug naar Nederland) dan wel vervoer nodig heeft van het vliegveld (Weeze) naar Wageningen (en Doetinchem waar z'n ouders wonen) en dat een motor dan het makkelijkste is. Dus 'ja, dan moet je een motor kopen die je daar kan laten staan enzo... '.

En na een tijdje dacht ik: ja............ DAN KOOP JE MIJN DIVERSION!!! *)
Dus nu is dat ineens een optie O+ hoeft mijn Div gewoon niet weg! :o
Wel voor een ultiem vrienden echtgenotenprijsje hoor :P
Trek je dat wel, 4 dagen per maand zonder Mr Mo? :o :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94110672
het zal wel moeten :o maar dan ga ik gewoon lekker de pub in met m'n studiegenootjes in Hull O+
Ja doei.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:21:20 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94110770
Dadelijk begint De avond van het boek O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 14 maart 2011 @ 20:25:06 #78
70532 loveli
N
pi_94111053
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Toch wel?

Wacht:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
crap in = crap out
pi_94111204
Zó een hoeahrenlahrs!
pi_94111358
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef Laureline het volgende:
Zó een hoeahrenlahrs!
lol qft
pi_94111525
Hoi!

Wat een narigheid in dit topic. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:31:52 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94111566
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef Goodbye het volgende:

Mariaaaaa, ik heb de gids binnen hoor. Met de miljoen decemberzegels _O- Hoefde niks bij te betalen, dus dat is allemaal goed gegaan!
Het waren er maar 8 :o :D Maar blij dat ie goed is aangekomen!
  maandag 14 maart 2011 @ 20:32:25 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94111601
IHFC: :* baaalen!

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Wat een narigheid in dit topic. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koesje :*
pi_94111622
Oh en zoals Razz ben ik ook slecht in aan planningen houden:
O: sojamelk + muesli
L: gebakken kip, naan, salade
T: 150 ml yoghurt + banaan
T: geroosterde boterham met katespek
T: handje amandelen
B: 40 minuten fietsen
D: risotto met venkel en 1 courgette (gebakken)
T: 35 gr chocolade
T: kleine gevulde koek

Maar even de kcal berekenen... en dan vriendje bellen en poetsen!
pi_94111723
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn MarMar, weer een paar positieve stappen gezet vandaag... Moet toch een goed gevoel geven?

Progje, hopelijk krijg je snel duidelijkheid

Vik: :D

Hebben jullie dat ook? dan ben je boos/verdrietig/kwaad/chagrijnig of whatever en dat vraagt iemand: wat is er dan?
Dat je NOOOOOOOOOOOOOIT echt weet wat er is? Echt nooit, zelfs geen echte trigger. Het is altijd van alles, zelfs wat soms al jaren eerder is gebeurd ofzo..
Snappie?

Heb ik nu niet hoor maar ik heb nog nooit uit kunnen leggen waarom ik verdrietig was ofzo.
Ik ben in therapie geweest, dus meestal weet ik wel dat het komt omdat ik mij miskend voel ;( Zoals vandaag dus }:|
pi_94111930
:o 2400 kcal _O-
pi_94111948
En voorheen kon ik mij wel eens fijn afreageren op een stomme vraag die dan aan de balie werd gesteld, maar dat mag niet meer, want da's niet klantvriendelijk. Goftedomme zeg.
In het verkeer kan 't ook al niet, want ik heb nu een nieuwe auto die ik liever heel hou (en mezelf ook).

Misschien moet ik op karate. Plankjes doormidden knakken. Overigens schijnt het beter te zijn om je woede niet te uiten, want dan loop je er nog langer mee rond.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:50:05 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94112805
Dikke *smooch* voor ihfc en andere smooch-nodigen hier :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94113325
Schoonmaken werkt bij mij altijd heel goed als ik me moet afreageren ^O^ . Ik had een keer zo hard gepoetst na een ruzie, dat m'n lief bij wijze van grapje-om-het-weer-goed-te-maken binnenkwam met z'n zonnebril op. Want het blonk zo :').
pi_94113357
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dikke *smooch* voor ihfc en andere smooch-nodigen hier :).
Oh, en I second that.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:58:08 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94113381
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Schoonmaken werkt bij mij altijd heel goed als ik me moet afreageren ^O^ . Ik had een keer zo hard gepoetst na een ruzie, dat m'n lief bij wijze van grapje-om-het-weer-goed-te-maken binnenkwam met z'n zonnebril op. Want het blonk zo :').
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_94113436
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.
Een smiley met een punt! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:02:30 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94113692
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
Waarom zijn mannen zo godsgruwelijk zielig??

Ik ben vrolijk, ik vermaak mij op de laptop...
Zeg tegen vriend: Hey liefste, hou van jou, heerlijk zo samen lekker vrij, morgen lekker weg.

Zeurstem: mmmmmmmmmmm heb een zere keel *snotter, snuif, er is niks op de televisie, WAT ben je allemaal aan het doen??

Nou, gewoon even fokken, mailen.

Mailen?? met WIE?
  maandag 14 maart 2011 @ 21:02:37 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94113698
quote:
17s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een smiley met een punt! :D
Anders rolt 'ie van de regel hè? :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_94113991
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik huilde toen mijn spiksplinternieuwe witte handdoeken meteen al bij de eerste keer wassen in het nieuwe huis roze waren verkleurd door een rood vaatdoekje dat er per ongeluk bij was gekomen. :')
Ik moest lachen maar ik zou hetzelfde doen :+. Ik stond laatst opeens met tranen in mn ogen midden in Amsterdam, omdat ik de tram niet in mocht met mn fiets (lekke band). Over labiel gesproken :').

ihfc :* komt toch hard aan, zo'n onverwachte afwijzing.

Om mijn agressie te controleren zit ik op taekwondo. Maar tegenwoordig heb ik geen agressie meer. Rugby zou trouwens ook geschikt zijn, dat is écht een legaal gevecht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:13:54 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94114526
Jan Wolkers wil niks met penis en vagina te maken hebben _O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 maart 2011 @ 21:14:27 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94114557
ihfc, stom is dat :(

Moet vaak ook lachen om, schijnbaar, niet belangrijke stomme dingen maar soms zijn lijken ze echt dramatisch, zo dom :P
pi_94115965
Stelletje wijven. O+ .

Het digitale 6maandenkusje is ruimschoots ingehaald. O+ .
  maandag 14 maart 2011 @ 21:35:48 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94116013
Ik heb gelukkig nooit last van agressie. Herken dat gevoel ook niet echt. Ik ga meestal huilen als ik gefrustreerd of boos ben :').
  maandag 14 maart 2011 @ 21:36:33 #100
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94116056
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gelukkig nooit last van agressie. Herken dat gevoel ook niet echt. Ik ga meestal huilen als ik gefrustreerd of boos ben :').
Ik ook :'). Huilen en ik word kortaf/stil.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:36:57 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94116080
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik ook :'). Huilen en ik word kortaf/stil.
Ja, herkenbaar :D.
pi_94116118
:W rood aanlopen enz. hier.
Ligt een beetje eraan met wie kan ook wel een flink sputteren :P
pi_94116718
IHFC, balen, zeg! Geef lekker aan je balen af, ben ontzettend chagarijnig (stiekem kan ik dat ook wel eens lekker vinden), en ga lekker vroeg al mokkend naar bed. Dan is de dag zo over!

Ik ben vandaag extreem vergeetachtig. Vanmorgen vroeg halverwege de bushalte terug naar huis, omdat het vuilnis nog bij de voordeur stond en dat 2 weken binnen laten staan is ook zo wat. Vuilnis weggebracht, weer halverwege de bus, zitten m'n sleutels nog in het vuilnishuisje (heb je de huissleutel nodig). Uiteindelijk in de bus, alles bij me, op kantoor...Van kantoor naar vliegveld: sleutels van kantoor op kantoor laten liggen. Ik heb onderweg wel 20 keer gecheckt, elke keer als ik opstond, of ik m'n boardingkaart en ID-kaart wel bij me had...
pi_94116727
Boos = eerst knalrood aanlopen, stil worden, keihard brullen. :')
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_94116938
Boos = tranen, maar niet omdat ik verdrietig ben en als mensen dan reageren met "aahhh stil maar" word ik nog VEEL BOZER!!!
  maandag 14 maart 2011 @ 21:51:09 #106
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94117168
Hi! ik zie dat ik niet de enige huiler ben hier :')
Ik vind dat zo stom altijd, ik kan nooit eens lekker boos op iemand zijn zonder in huilen uit te barsten :( en meestal word ik dan maar gewoon heel stil omdat ik weet dat als ik iets zeg dat ik dan ga huilen. passive agressive ftw :+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_94117283
Mwaahhh ik ben niet bepaald passief :P als ik boos ben verander ik in een huilende italiaanse vrouw ofzo :P TIRADE van woorden en meestal is de andere partij dan wel ff stil... (manlief zit naast me en moet nu lachen)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:53:11 #108
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94117343
GB, waar koop je die speltcrackers? lijkt me wel lekker :9
  maandag 14 maart 2011 @ 21:54:52 #109
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94117481
ik ben meer zo van als je niet eens weet waarom ik boos ben dan heb ik ook geen zin meer om met je te praten zoek het lekker zelf maar uit :') heel constructief!
pi_94117553
Oh ik ben nogal duidelijk als ik boos ben :@
Zeg even heel erg duidelijk waar het dan op staat :P
pi_94117634
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ga het liefst met dingen gooien of zo, heel onhandig :')
pi_94117933
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
GB, waar koop je die speltcrackers? lijkt me wel lekker :9
Gewoon van wasa bij de AH :Y En ze zijn heerlijk :9~
pi_94118798
Thanks voor de lieve woorden allemaal! O+

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
IHFC, balen, zeg! Geef lekker aan je balen af, ben ontzettend chagarijnig (stiekem kan ik dat ook wel eens lekker vinden), en ga lekker vroeg al mokkend naar bed. Dan is de dag zo over!
Ga inderdaad maar eens echt vroeg naar bed vanavond, rumor has it dat er morgen weer een dag is!

:* :W
pi_94118815
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef progje het volgende:

[..]

ik ga het liefst met dingen gooien of zo, heel onhandig :')
Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stuk :').
pi_94120073
hier ook bedtijd :W :*
pi_94120688
Truste :W
pi_94121221
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stuk :').
Ja.. dat heb ik vaak dus ook.. En dan maar om me heen zoeken met iets wat ik kan gooien zonder dat het kapot gaat. Maar ik heb ook wel eens ergens tegen aangetrapt en dan keihard mijn teen pijn doen en zo, echt zo heerlijk sneu :')
  maandag 14 maart 2011 @ 22:41:58 #118
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94121323
Hoi!

Moe! IHFC balen mag, daarna terug vol goede moed!
Boos = zeg ik bizarre dingen, smijt ik met dingen en begin ik te wenen... Altijd een plezier voor mijn vriendje

Lijstje
O: :@
T: Appelsien
L: 2 boterhammen gekookte ham, bak groentjes
T: worteltjes
T: appelsien
T: klein stukje chocoladecake
D: heel klein restje babi pangang met beetje rijst, paprika
T: pesto-mozzarella chips, de zak was open en nu issie op

Planning morgen:
O: /
T: Appel
L: 2 boterhammen met beleg?, bak groenten (paprika, 1/2 komkommer, 2 tomaten)
T: 2 boterhammen met beleg
D: grote bak sla met komkommer, tomaat, paprika, worteltjes, ajuin met gebakken spekjes met een lekker sausje, misschien nog wat kaas er ook bij of iets van boterham...
S: 10 min opwarmen, 20 min 30 sec snel, 30 sec joggen, 10 min uitlopen
T: platte kaas met rode vruchten
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 14 maart 2011 @ 22:44:51 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94121540
Ik was een paar dagen geleden ook boos. Ging ik met mijn vuisten op het bureau slaan en heel hard 'godverdomme!' roepen, maar ik weet niet meer waarom :'). Het was iig iets debiels, dat weet ik nog wel :').

En nu ga ik slapen! Om 22:45 pas! Goed hè? :D
Niet meer actief op Fok!
pi_94122939
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef progje het volgende:

[..]

Ja.. dat heb ik vaak dus ook.. En dan maar om me heen zoeken met iets wat ik kan gooien zonder dat het kapot gaat. Maar ik heb ook wel eens ergens tegen aangetrapt en dan keihard mijn teen pijn doen en zo, echt zo heerlijk sneu :')
Op die manier ben ik nog eens in de rontgenkamer terecht gekomen. Was boos en had zo hard mogelijk tegen een muur geschopt (deed toen ook al aan vechtsport). Toen was mn teen 2x zo dik en knalblauw/paars. Ouders boos enzo. Bleek, uiteraard, niet gebroken te zijn. Heb nog wel een tijdje moeilijk gelopen :+.
pi_94123932
quote:
Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!

Moe! IHFC balen mag, daarna terug vol goede moed!
Boos = zeg ik bizarre dingen, smijt ik met dingen en begin ik te wenen... Altijd een plezier voor mijn vriendje

Lijstje
O: :@
T: Appelsien
L: 2 boterhammen gekookte ham, bak groentjes
T: appelsien
T: klein stukje chocoladecake
D: heel klein restje babi pangang met beetje rijst, paprika
T: pesto-mozzarella chips, de zak was open en nu issie op

Planning morgen:
O: /
T: Appel
L: 2 boterhammen met beleg?, bak groenten (paprika, 1/2 komkommer, 2 tomaten)
T: 2 boterhammen met beleg
D: grote bak sla met komkommer, tomaat, paprika, worteltjes, ajuin met gebakken spekjes met een lekker sausje, misschien nog wat kaas er ook bij of iets van boterham...
S: 10 min opwarmen, 20 min 30 sec snel, 30 sec joggen, 10 min uitlopen
T: platte kaas met rode vruchten
Waar zijn jouw O's? Voor de rest ziet de planning van morgen er goed uit, veel groente!

En die moet ik ook weer eens meenemen naar werk. Ik eet bijna 1 pot pindakaas per week heb ik ontdekt. En ik ben al groot genoeg geworden!
pi_94124022
Oh en Maria wat een lief koppel nijns heb je toch O+. Als ik dat zo zie, overweeg ik bijna om mijn nijn ook een vriendinnetje te geven. Maarja, dat beest van mij heeft zn ballen nog dus dat is niet zo'n strak plan :+.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:24:50 #123
331 Merel
Be here now.
pi_94124178
Jullie moeten gewoon allemaal niet boos en verdrietig zijn!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_94124262
Heel veel nijns! :s)
pi_94124470
Eindlijstje:
Als mn planning, maar...
L: één tosti hamkaas, één met ei
D: rundvlees met aardappels en erwt/wortel in blik
T: magere yoghurt
T: borrelnootjes
Nu onderweg naar huis, in een bijna lege trein.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:35:59 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94124828
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eindlijstje:
Als mn planning, maar...
L: één tosti hamkaas, één met ei
D: rundvlees met aardappels en erwt/wortel in blik
T: magere yoghurt
T: borrelnootjes
Nu onderweg naar huis, in een bijna lege trein.
:o Waar is je D?

En waar is mijn daglijstje gebleven :?
o. cracker jam + gekookt ei
t. 2 crackers met 1 gebakken ei + 100 gram tomaatjes
l. 2 crackers met kaas + 4 schuimpjes
t. mini-mars + banaan + stuk gerookte kipfilet+ 100 ml yoghurt
d. halve flammkuchen + salade met geitenkaas en honingdressing
t. cracker jam
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_94125593
HA, had collega een dm gestuurd op twitter, en zij hebben binnnenkort idd een vacature. Morgen ff mailen voor meer info.
pi_94125925
Lijstje!

O: gekookt eitje, 40 gram gerookte kipfilet
L: roma-tomaatjes met philadelphia roomkaas en gerookte zalm
T: 2 kleine balletjes gehakt (met ui en groenten erdoor)
T: wodka, 25 gram amandelen
D: varkensreepjes met chinese wokgroenten en een gebakken eitje
T: 35 gram creme fraiche met citroensap en zoetstof
T: klein balletje gehakt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:38:58 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94127839
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Chicolate het volgende:
Oh en Maria wat een lief koppel nijns heb je toch O+. Als ik dat zo zie, overweeg ik bijna om mijn nijn ook een vriendinnetje te geven. Maarja, dat beest van mij heeft zn ballen nog dus dat is niet zo'n strak plan :+.
Aww O+

Daar kan wat aan gedaan worden he! :+

Jetzt schlaf'n!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 06:32:04 #130
331 Merel
Be here now.
pi_94130383
Goeiemorgen :O
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 15 maart 2011 @ 07:18:54 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94130541
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 06:32 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen :O
wat ^^ zegt.
Niet meer actief op Fok!
pi_94130611
Morning.
pi_94130627
Mogge :W
pi_94130732
Planning en dan naar het werk!

O: 2x v.brood (pesto/tomaat, boter/jam)
T: 200 ml yoghurt met 1 banaan
L: pistoletje kaas, 200 gr rauwkost
T: gekookt ei
B: 40 minuten fietsen
D: stoofvlees (staat nu op met rode wijn) met aardappel en prei
S: bodybalance (nog spierpijn dus even rustig aan!)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 07:51:17 #135
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94130736
mogguh :O
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:04:29 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94130838
Planning:

O: half bakje havermout
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: twee sinaasappels
T: evt nog een boterham met pindakaas oid
D: aardappelpartjes in de schil met een Wienerschnitzel en champignons in champignonsaus (restant van vrijdag)
T: appel

Dadelijk eens naar mijn belastingtoestand kijken. Eén voordeel: al m'n papieren zitten in één map :9
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:07:53 #137
331 Merel
Be here now.
pi_94130871
Ik ga vanavond de belastingtoestand doen!
pi_94130893
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:07 schreef Merel het volgende:
Ik ga vanavond de belastingtoestand doen!
Gisteravond gedaan *) zeer creatief geweest dus maar 23 euro terugbetalen ^O^
pi_94130900
Mogguh :z

Planning voor vandaag:

O: 2 speltcrackers met geitenkaas
T: yoghurt met muesli, 2 rijstwafels
L: 2 boterhammen pindakaas
T: boterham chocopasta, banaan
S: Bodypump
D: afhankelijk van de honger Kip Siam of zalmpakketjes
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:12:34 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94130911
Ik ga vandaag de laatste spullen uit mijn kamer halen en de sleutels overdragen aan de onderhuurder :o
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:19:56 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94130977
Mogge, ik ga vandaag richting de regio Nijmegen :).
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:30:25 #142
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94131103
Goedemorgen! Ik kom even meelezen! Ik heb geen idee wat ik weeg, maar Mn kleren zitten te strak, dus...... ;) samenwonen met een mager vriendje helpt niet ;) ik gok dat ik nu zo tussen de 65 en 70 zit, ben 1m70. Ideale gewicht is iets van 63 (liever 60, maar dan schijn ik er niet gezond uit te zien en is lastig met kleding, brede heupen en verder heel dun werkt niet). Ik realiseer me dat ik echt niet té dik ben en dat er zeker mensen zullen denken van waar zeur je over, maar ik voel me gewoon beter met een paar kilo minder :)
Minder snaaien en vooral meer bewegen staat hier op de planning. Ik heb 2 hele fijne fietsen die ik wat vaker wil uitlaten, nu de lente lijkt te beginnen. Ik eet niet heel ongezond. (zei ze terwijl ze een dubbele boterham met nutella at), wel veel, maar dat verbrand ik ook allemaal wel. Dus daarom zal het vooral op sporten aankomen. En niet teveel kokosmacronen van de bakker :9

Dus daarom kom ik hier maar eens binnen wandelen. Voor inspiratie en motivatie.

Heel verhaal weer :@
Groetjes, murm
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:36:23 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94131199
Welkom! Lust je broccoli?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:39:32 #144
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94131252
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom! Lust je broccoli?
_O- ja, gisteren nog gegeten. Wel uit de diepvries, mag dat ook)
En dank voor het welkom :D
pi_94131339
Goedemorgen!

Welkom in Slank, Murmeli!

Het nummer van het topic klopt niet, we hebben nu 2x 1392...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_94131346
goedemorgen! :) :z

blij dat ik geen gebak voor op 't werk heb gebakken want er staat nog taart van gisteren en net kwam er ook weer iemand met taart binnen :')

Lijstje:

O: omelet van 2 eitjes met kaas
T: roggebrood met pindakaas
L: restje fajiiiiitavulling in een salade
T: mandarijntjes
T: cashewnoten
S: hardlopen
D: pasta met gorgonzola en peer
Ja doei.
pi_94131432
Resultaat van gister:
O: brinta
B: lopen naar station (20 min. met ca. 6km/h)
T: 2x koffie met melk, activia yoghurt
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: dove-chocoladereepje
B: fiets ophalen (20 min. lopen met ca. 5.5km/h - met fiets aan de hand loop ik vast minder snel :P )
D: boerenkoolstamp met gehaktbal
T: vanilleyoghurt 2 handjes amandelen

Niet ontevreden.
De band van mijn fiets bleek uiteindelijk niet lek, maar iemand was zo lollig geweest om mijn ventiel te jatten :') . Scheelde een hoop werk, maar jeez, blijf met je tengels van andermans spullen af :{w .

Meteen maar de planning voor vandaag erbij:
O: brinta
T: 2x koffie met melk, activia yoghurt
L: 2 boterhammen met plakjes gehaktbal (nog geen halve bal denk ik)
T: 2 mandarijnen
D: nog onbekend, ik ga op het zoontje van mijn zus passen en eet daar ook
T: iets van vla/yoghurt of eenmaal thuis een handje nootjes

[ Bericht 15% gewijzigd door Phaidra op 15-03-2011 08:56:29 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_94131536
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:44 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!

Welkom in Slank, Murmeli!

Het nummer van het topic klopt niet, we hebben nu 2x 1392...
opes... ik gebruikte "nieuw topic" knop, dus heb er niet naar gekeken, Mo, zou jij het willen aanpassen?

Verder weer mooie lijstjes en hoi Murm :W
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:00:11 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94131624
Typisch: ik krijg nog wat geld van de school (50 euro ongeveer) en ik had in januari al eea opgestuurd. Nog niks gekregen, dus net maar even gemaild, zegt 'ie dat ik het moet opsturen. Ja dat heb ik dus al gedaan :'). Gelukkig heb ik alles wat ik heb opgestuurd ingescand :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_94131635
Mogge!
Welkom murmeli :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:02:18 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94131665
En ik snap niks van m'n belastingaangiftetoestand en dat komt doordat ik een deel van het jaar ook nog gestudeerd heb :'). Ik kan het bedrag dat ik aan studiefinanciering ontving ook niet terugvinden op de site van DUO.
Niet meer actief op Fok!
pi_94131773
Goeiemorgen...

Wat is het fijn om bij de duutser te zijn. S morgens voordat je eruit moet nog even knuffelen, heerlijk.....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:08:05 #153
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94131774
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
En ik snap niks van m'n belastingaangiftetoestand en dat komt doordat ik een deel van het jaar ook nog gestudeerd heb :'). Ik kan het bedrag dat ik aan studiefinanciering ontving ook niet terugvinden op de site van DUO.
Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.
Kan je er niets over vinden op de site van de belastingdienst? Daar staat misschien waar je die info ian vinden, en of je het echt moet opgeven?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:15:11 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94131924
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.
Kan je er niets over vinden op de site van de belastingdienst? Daar staat misschien waar je die info ian vinden, en of je het echt moet opgeven?
Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagd :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:17:32 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94131976
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagd :).
Ah, mooi, nu kom je er wel uit dus?
pi_94131993
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...

Wat is het fijn om bij de duutser te zijn. S morgens voordat je eruit moet nog even knuffelen, heerlijk.....
whehe, O+ lief!
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:18:39 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94131995
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ah, mooi, nu kom je er wel uit dus?
Ik hoop het :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94132038
Gister 1754 kcal gegeten volgens de caloriechecker. Voor mij wat aan de hoge kant, maar ook wat meer beweging dan op een normale doordeweekse dag :s) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_94132046
Ik ben blij :D De burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
Voelt goed dat het nu toch serieus genomen wordt.
pi_94132083
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef MarMar het volgende:
Ik ben blij :D De burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
^O^ Wat fijn! Ik hoop dat er ook een oplossing komt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_94132214
wat fijn, MarMar! misschien kun je zelf naar de raadsvergadering gaan, die zijn altijd openbaar...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:29:27 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94132246
quote:
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_94132303
Wat goed MarMar!

quote:
Hallo dames,
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie selectie voor het Harting programma. Jullie zullen binnkort worden bericht door de landelijke coordinator. Met een week of 3-4 kun je officiële correspondentie van jullie gastuniversiteit verwachten. Voorlopig hoef je verder niets te doen. Ik ga proberen om jullie via Erasmus een beurs te bezorgen. Dat is niet gegarandeerd, zoals je weet. Mocht Erasmus niet lukken, dan moeten jullie het doen met een reissubsidie van het SNUF. Daarover later meer.
Groetjes - <naam docent>
*O* *)
Ja doei.
pi_94132352
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
wat fijn, MarMar! misschien kun je zelf naar de raadsvergadering gaan, die zijn altijd openbaar...
Zelfs Drachten is up to date, ik kan de vergadering online luisteren. Erheen gaan zal fysiek even niet lukkken.
pi_94132411
Fijn Mo :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:40:58 #166
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94132534
quote:
*O*

Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaan :? Nouja, congrats in ieder geval! *O*
pi_94132557
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

*O*

Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaan :? Nouja, congrats in ieder geval! *O*
ja!

Werd vrijdag gebeld! De 0.000001% kans was genoeg!!! :D
Ga naar Hull, collegegeld wordt betaald, en ze gaan dus nog een extra geld-beurs proberen te regelen! O+

En Mr.Mo heeft gisteren met zijn baas gesproken en voorlopig is het geen probleem als hij op afstand blijft werken, dus hij hoeft niet op stel en sprong daar werk te zoeken!! :D
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:42:56 #168
277802 _Calimero_
pi_94132573
SPOILER
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:43:24 #169
277802 _Calimero_
pi_94132582
Volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar nog gefeli met je beurs mo!
pi_94132592
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)
pi_94132617
Ik zou me geen zorgen maken Cali. Tenzij je een heel onregelmatige cyclus hebt normaal gesproken. Je gaat binnenkort toch naar de gyn voor een spiraaltje dacht ik te lezen?

Mo *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:45:34 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94132622
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:

Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaan :?
Goeiemorgen! :W.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:46:23 #173
277802 _Calimero_
pi_94132641
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou me geen zorgen maken Cali. Tenzij je een heel onregelmatige cyclus hebt normaal gesproken. Je gaat binnenkort toch naar de gyn voor een spiraaltje dacht ik te lezen?

Mo *O*
Thanks voor de bevestiging/geruststelling :)
Ga vrijdag de verwijzing ophalen inderdaad, voor het spiraaltje (is ENG! Vorige keer strandde mijnn poging met een hyperventilatie aanval in de wachtkamer :') )
pi_94132693
maar doe dan rubber ofzo, oncomfortabel of niet, het alternatief is niet echt dat je zegt van goed voor je gezondheid!
pi_94132711
Goeiemorgen! :)

Goed nieuws voor MarMar zie ik, fijn!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:50:34 #176
277802 _Calimero_
pi_94132737
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:48 schreef MarMar het volgende:
maar doe dan rubber ofzo, oncomfortabel of niet, het alternatief is niet echt dat je zegt van goed voor je gezondheid!
Doen we normaal ook hoor. Maar ik meende me te herinneren dat het nu toch niet mogelijk was om er zwanger van te worden en euhh het was ook niet echt de bedoeling om te gaan doen, maarja de hormonen wonnen het :@ ;)
pi_94132757
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

dat ja!

Wij waren gister ook bijna in de fout. Ik heb vorige week de ring te laat ingebracht, compleet vergeten. Dus dan moet je een week condooms gebruiken. En dat was ik gister helemaal vergeten. De Duutser niet, gelukkig.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:04:46 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94133089
Sjonge.

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_94133176
Klinkt als een chaos Vik!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:09:48 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94133209
welkom Murm, volgens mij heb je de juiste spirit :)

Wij gaan straks naar Utrecht, heb er wel zin in maar vriend is zo zielig verkouden.
Heb de Koriander ook maar afgezegd want hij had geen zin, nou laat dan maar.

Lijst:
O: 3 volkorencrackers met filet a, beschuit kaas, beker melk
T's: appel, sinaasappel
L: Plak paasstol met roomboter, gekookt ei, appel
T's: in Utrecht, een broodje en bier
D: Zal wel iets onbeperks worden :D en bier
T: nks
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:10:06 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94133218
Oow fijn MarMar!

Hallo vanuit regio Nijmegen.

Wordt nog een leuk dagje. 17:00 afspraak tandarts, blijf pijn houden. Dus heb wat tijd te doden vanmiddag. Ga maar ff shoppen in Tilburg ofzo :'). Maar, er moet echt wat gebeuren, ben die pijn zo ontzettend beu ;(.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:10:30 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94133221
Ow MarMar, ik hoop zo voor je dat er wat goeds uit komt!!
Er zit inde rgeval wat beweging in.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:10:53 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94133233
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:08 schreef MarMar het volgende:
Klinkt als een chaos Vik!
Ja, ik ben blij dat ik weg ben (ook al had ik niet hoeven reizen). Het is zo'n instabiele organisatie... ook al kreeg ik m'n baan terug, het is niet gegarandeerd dat ik er ergens halverwege het jaar niet weer uit zou vliegen als het even wat minder gaat.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:13:11 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133302
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 09:50 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Doen we normaal ook hoor. Maar ik meende me te herinneren dat het nu toch niet mogelijk was om er zwanger van te worden en euhh het was ook niet echt de bedoeling om te gaan doen, maarja de hormonen wonnen het :@ ;)
Ik vind laatste dag van menstruatie niet echt veilig. Als de zaadcellen per ongeluk een week leven (dat kan) én je cyclus is bet korter dan 4 weken, of je eisprong is wat vroeg, heb je echt wel straks een mini calimero. Dus ik zelf zou wel de map gaan halen. Dan maar ongezond, maar voor mij alles beter dan een klein murmpje.
pi_94133339
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik vind laatste dag van menstruatie niet echt veilig. Als de zaadcellen per ongeluk een week leven (dat kan) én je cyclus is bet korter dan 4 weken, of je eisprong is wat vroeg, heb je echt wel straks een mini calimero. Dus ik zelf zou wel de map gaan halen. Dan maar ongezond, maar voor mij alles beter dan een klein murmpje.
hoi! Welkom! Je klinkt verstandig! En je lust broccoli! Post eens een lijstje voor vandaag?

Verder, hoe oud ben je, wat doe je in het dagelijkse leven, lees je hier al lang mee?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:14:44 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133340
Tof mo!
Én wat is er met de gemeente marmar?
pi_94133369
en onder het motto goede voorbeeld:

O: yoghurt met banaan, appel en muesli
T: ?
L: ?
T: ?
D: 1.5 hefeklosse met bosbessen, komkommer salade, gewone salade, ciabattabroodje? Beetje alles en niets.

Zo voor lunch maar eens naar de supermarkt, want er is niet heel veel in de Duuters's huis aanwezig!
pi_94133393
tijd voor een lijstje:

O: muesli met yoghurt
L: broodje zure haring (niemand anders eet het hier thuis en het potje is nu open :P wat een straf!) salade, soepje
T: matze hamkomkommertomaat
D: witlof uit de oven met ham en kaas en een stukje koe
T: yoghurt of iets
T: 2 mandarijntjes
pi_94133399
Oja welkom Murmeli! :)

We've got a neeew member!
* Mini_rulez heeft te veel Little Britain gezien de laatste tijd. :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:20:12 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133468
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoi! Welkom! Je klinkt verstandig! En je lust broccoli! Post eens een lijstje voor vandaag?

Verder, hoe oud ben je, wat doe je in het dagelijkse leven, lees je hier al lang mee?
Hi!ik ben 36, woon in voorburg met vriend én 2 katten. Ik ben ambtenaar, maar nu ziek thuis (lang leve adhd, grmbl aargh!)

Lijstje:
O: 2 plakken peperkoek met boter, 2 bammen met chocopasta
T: krentenbol
L: 2 bammen chorizo
T: ws nog 2 bammen
D: geen idee nog.
Daarna eet ik meestal niks meer.
Én vaak gaat er tussendoor nog wel wat sultana of evergreen in. Wat ik al zei, ik eet nogal veel!
pi_94133484
En welkom Murmeli :)
Wat er is met de gemeente.. kortste klap: deze blog

Waarschuwing: 't is geen vrolijk verhaal.
pi_94133496
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hi!ik ben 36, woon in voorburg met vriend én 2 katten. Ik ben ambtenaar, maar nu ziek thuis (lang leve adhd, grmbl aargh!)

Lijstje:
O: 2 plakken peperkoek met boter, 2 bammen met chocopasta
T: krentenbol
L: 2 bammen chorizo
T: ws nog 2 bammen
D: geen idee nog.
Daarna eet ik meestal niks meer.
Én vaak gaat er tussendoor nog wel wat sultana of evergreen in. Wat ik al zei, ik eet nogal veel!
en veel suikers!

peperkoek, chocopasta, sultana, evergreen, krentebol. Allemaal suiker!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:22:14 #193
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133524
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja welkom Murmeli! :)

We've got a neeew member!
* Mini_rulez heeft te veel Little Britain gezien de laatste tijd. :')
:@

Voel me meteen welkom! *O*

Nog een druk topic om te volgen, naast Lush O+
pi_94133525
* MarMar mompelt iets over peperkoek liga's en evergreens...
suikers!!!
pi_94133545
MarMar ik hoop dat er iets positiefs uitkomt! ^O^ Fijn dat ze er nu iets serieus mee lijken te gaan doen.
pi_94133558
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en veel suikers!

en wat voor brood is 't? Wit of bruin? EN als bruin: tarwe of volkoren?
Ja doei.
pi_94133599
Mogguh!

Welkom Murmeli! :W

Nice MarMar! Als zelfs de burgervader er aandacht aan besteedt zit je wel goed. Veel sterkte nog met de situatie! :*

Cali en Jagar gisteren een leuke avond gehad dus... :P

Broodje shoarma was gisteren hemels! Lekker 2 pitabroodjes gevuld met shoarma, sla en rode ui met een flinke scheut knoflooksaus... :9 :9~
Stiekem ook nog een glas wodka erbij gehad :@

SPOILER: weer zo'n hoop
Oei Murmeli! Veel suikers, is hier des duivels }) :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:25:09 #198
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133603
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en veel suikers!

Daar heb je wel gelijk in. Goed dat je t zegt. Ik ben gek op vet en suiker :@
Appelstroop is zeker niet veel beter? Of wel?
En ipv sultana etc, wat is gezonder voor tussendoor om makkelijk mee te nemen?
pi_94133621
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Goed dat je t zegt. Ik ben gek op vet en suiker :@
Appelstroop is zeker niet veel beter? Of wel?
En ipv sultana etc, wat is gezonder voor tussendoor om makkelijk mee te nemen?
fruit :) en kaas en crackers en roggebrood en en en....

Enne die appelstroop: JE WEET ZELLUF
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:26:16 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133634
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en wat voor brood is 't? Wit of bruin? EN als bruin: tarwe of volkoren?
Waldkorn van de bakker.
pi_94133651
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

appelstroop bevat wel heel veel ijzer, dacht ik!

ik vind tussendoortejs ook lastig. Ik neem vaak knackebrod met iets erop mee ofzo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:30:09 #202
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133738
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik weet niet of appelstroop net zo erg is of iets.minder slecht :@
Weer aan de roggebrood met kaas dus. Ik ga eens zoeken of ze wat kant en klaar hebben. Ik lui. Of nou ja, ik moet altijd eten in tas hebben want suikerdipjes en maagkrampen als ik mijn maagje niet goed behandel. Zal eens kijken of dat beter gaat als ik minder suikers eet.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:30:40 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94133757
Herr Direktor vraagt ineens hoe het met me gaat :') (moest even heen en weer mailen over reiskostenvergoeding). Zit ik toch weer even te :'( hè? :|W
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 10:30:42 #204
70532 loveli
N
pi_94133758
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Laureline heeft het druk, dus ik gooi 'em er ff in:
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Laureline het volgende:
En met servies gooien is heerlijk, maar je moet er wel na je 30e mee ophouden vind ik. Zie me nog met vriendje. Hij:"Je gooit alleen dingen van mij stuk!" Ik: "Nietus!"- pakt eigen beeldschone art deco suikerpot-"Klats!"
Nog steeds spijt :@
crap in = crap out
pi_94133765
Die suikerdipjes komt denk ik omdat je teveel snelle suikers gewend bent. Zomaar een gok..
pi_94133775
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Herr Direktor vraagt ineens hoe het met me gaat :') (moest even heen en weer mailen over reiskostenvergoeding). Zit ik toch weer even te :'( hè? :|W
wie?
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:33:32 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94133822
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wie?
Oh, de algemeen directeur van m'n vorige school ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_94133838
ahww :* voor Vik
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:35:17 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133866
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef MarMar het volgende:
En welkom Murmeli :)
Wat er is met de gemeente.. kortste klap: deze blog

Waarschuwing: 't is geen vrolijk verhaal.
He bah zeg! Wat is er met je man als ik mag vragen?
Ik hoop dat er wat gaat gebeuren nu de burgemeester het oppakt!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 10:35:26 #210
70532 loveli
N
pi_94133875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O- ja, gisteren nog gegeten. Wel uit de diepvries, mag dat ook)
En dank voor het welkom :D
Welkom en je bent al ingeburgerd zie ik. Nog even en je eet nog steeds veel, maar geen ontbijtkoek en andere troep meer. Vraag maar aan XM, die heb ik zover gekregen dat ze de ontbijtkoek voor altijd met de kliko associeert. Als je 3 weken afkickt van troep heb je er geen zin meer en. Echt niet. Het kost alleen wat moeite om slechte gewoontes af te leren. En bewegen is erg goed.
crap in = crap out
pi_94133881
Welkom Murmeli :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:35:39 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94133882
Ik moet me niet zo aanstellen, want ik mag echt blij zijn dat ik daar weg ben als ik zie hoe ze met hun personeel omgaan. Maar ik denk dat ik dat pas echt kan voelen als ik zelf op een nieuwe, fijne werkplek zit, want geld is altijd nog beter dan geen geld :P. Ik snap alleen niet waarom die lui zich dat allemaal aan laten doen. Ze kunnen zo aan de slag op een reguliere school en in plaats daarvan laten ze zich zo uitbuiten (reizen tussen Den Haag - Amsterdam - Utrecht, dat houd je toch niet vol op de langere termijn?)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 10:36:59 #213
70532 loveli
N
pi_94133929
quote:
SPOILER
SPOILER
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:37:19 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94133941
Tis nog maar half 11 en ik heb al zoveel gedaan vanochtend! :o.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:37:24 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133944
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
Die suikerdipjes komt denk ik omdat je teveel snelle suikers gewend bent. Zomaar een gok..
Zou kunnen ja. Ik heb er jaren geen last van gehad en nu weer wel. Vriendje eet graag suikers en ik laat me graag verleiden.
Is Waldkornbrood wel ok?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:39:22 #216
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94133997
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Tis nog maar half 11 en ik heb al zoveel gedaan vanochtend! :o.
Goed zeg!
Zit jij nu ook ziek thuis, of heb ik te snel een verkeerde conclusie getrokken?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:41:48 #217
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134062
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom en je bent al ingeburgerd zie ik. Nog even en je eet nog steeds veel, maar geen ontbijtkoek en andere troep meer. Vraag maar aan XM, die heb ik zover gekregen dat ze de ontbijtkoek voor altijd met de kliko associeert. Als je 3 weken afkickt van troep heb je er geen zin meer en. Echt niet. Het kost alleen wat moeite om slechte gewoontes af te leren. En bewegen is erg goed.
Ontbijtkoek is lekker! Maar dat zegt niet dat ik het elke dag hier te eten.
Kan het ook eten als vervanging van bonbonbloc. Want dat is nog veeeeeeeel slechter. Dacht ik. En dan is het misschien een paar keer pw 1 plakje. Ofzoow.
pi_94134078
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef Murmeli het volgende:

[..]

He bah zeg! Wat is er met je man als ik mag vragen?
Ik hoop dat er wat gaat gebeuren nu de burgemeester het oppakt!
Mijn man is "gewoon" zwaar overbelast en er daardoor flink aan onderdoor gegaan. Naast zijn werk moet hij alles wat we ooit samen deden nu alleen doen. De gemeente heeft het alleen over huishouden, maar alle klusjes in en om huis&tuin, alle fysieke zorg voor de kids, uitjes, halen en brengen naar eea.. Dan ook nog eens zorgen voor mij.. Gooi daarbij dat je moet verwerken dat je echtgenote steeds zieker wordt en het plaatje is compleet. Geen tijd om te verwerken, emoties verkroppen, altijd maar doorgaan om de boel min of meer op de rail te houden.. een mens is maar een mens, je breekpunt bereik je wel op die manier.
pi_94134157
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kan het ook eten als vervanging van bonbonbloc. Want dat is nog veeeeeeeel slechter. Dacht ik. En dan is het misschien een paar keer pw 1 plakje. Ofzoow.
Dat is allemaal geen excuus om geen fruit te eten ipv ontbijtkoek!
pi_94134163
In fruit zit ook best veel suiker, en appelstroop vind ik zelf nog een van de gezondere soorten beleg. Op zich is een beetje suiker imo niet erg als het verpakt zit in iets gezonds, maar als je gevoelig bent voor suikerdips zou ik liever iets anders als tussendoortje nemen.
Ander broodbeleg: mager vlees zoals kip, gekookte ham, rookvlees... Pindakaas is op zich gezond maar wel vrij vet. Kaas is ook vrij vet, en dan ook nog de ongezonde soort, maar je hoeft op zich ook geen supermager beleg te eten hoor.
Als tussendoortje kun je ook iets van yoghurt of kwark eten, of wat nootjes (maar niet te veel want die zijn ook vet dus qua calorieen tikt het wel aan).
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:45:45 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94134178
Waldkorn van de bakker weet ik niet maar de waldkorn van de c1000 is gewoon witbrood met wat extra pitjes (ingedienten: tarweBLOEM) het liefst begint het met: VolkorentarweMEEL of iig tarweMEEL, goed voor de broodnodige vezeltjes
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:46:49 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94134205
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Goed zeg!
Zit jij nu ook ziek thuis, of heb ik te snel een verkeerde conclusie getrokken?
Nee, ik zit in between jobs :P. Dus ben aan het solliciteren enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_94134233
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Waldkorn van de bakker weet ik niet maar de waldkorn van de c1000 is gewoon witbrood met wat extra pitjes (ingedienten: tarweBLOEM) het liefst begint het met: VolkorentarweMEEL of iig tarweMEEL, goed voor de broodnodige vezeltjes
dat dus... :) ik zou lekker voor grofvolkoren gaan ofzo :9
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:47:56 #224
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134249
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mijn man is "gewoon" zwaar overbelast en er daardoor flink aan onderdoor gegaan. Naast zijn werk moet hij alles wat we ooit samen deden nu alleen doen. De gemeente heeft het alleen over huishouden, maar alle klusjes in en om huis&tuin, alle fysieke zorg voor de kids, uitjes, halen en brengen naar eea.. Dan ook nog eens zorgen voor mij.. Gooi daarbij dat je moet verwerken dat je echtgenote steeds zieker wordt en het plaatje is compleet. Geen tijd om te verwerken, emoties verkroppen, altijd maar doorgaan om de boel min of meer op de rail te houden.. een mens is maar een mens, je breekpunt bereik je wel op die manier.
Pff :(
Ik had nog niet begrepen dat jij ziek bent. Wat heb je?
En als jij inderdaad niet veel kan doen, begrijp ik heel goed dat je man dat niet volhoudt. Dat is veel te zwaar. Dan zou je eigenlijk minimaal een halve dag per dag hulp moeten hebben. Vind ik hoor. Jeetje, ik hoop dat ze dat gaan regelen voor jullie!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:49:31 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94134297
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, heerlijk grofvolkoren, korrelvolkoren, zonnevolkoren, waddenbrood (erg lekker)
Ik hou van brood wat je moet kauwen :9
pi_94134324
quote:
SPOILER
Ik ken een kindje dat dus zo verwekt is. True story :Y
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 10:50:46 #227
70532 loveli
N
pi_94134338
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Suiker en insuline. Je eet iets, je suikerspiegel stijgt, er is een insulinereactie om je suikerspiegel weer op peil te krijgen. Eet je "normale dingen" dan krijg je langzaam suiker binnen, suiker stijgt langzaam, je insuline reageert daarop door gestaag suiker te verwerken.

Je eet iets met veel snelle suikers. Of erger, je drinkt cola. Veel suikers ineens, daar reageert je lichaam op met veel insuline. Maar het is geen langzame stroom suikers omdat je iets aan het verteren was, maar een giga berg in 1 keer. De insulinereactie rekent op meer aanvoer, waardoor je suikerspiegel daalt. Je lichaam reageert "wat, laag suikergehalte? eten!!!!" en je schuift er nog een bult ontbijtkoek in.

En daarop reageert je suikerspiegel weer en je insuline en je krijgt weer trek... Sultana, ontbijtkoek, bonbonbloc, nutella, krentebol, witte pasta, witbrood. Snelle suikers die je geen verzadigd gevoel geven, maar juist meer trek genereren. En op je buik gaan zitten. Als vet.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 10:52:19 #228
70532 loveli
N
pi_94134398
En daarom moet je broccoli eten en vette vis, avocado, kipfilet, roomboter is beter dan margarine. And then some. Maar daar indoctrineer ik je nog wel mee.

Je eet om je lijf te voorzien van voedingsstoffen en vitamines enzo. Niet om zoveel mogelijk chocola in een keer weg te werken. Heeft mij ook even gekost om dat te snappen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 10:53:06 #229
70532 loveli
N
pi_94134422
SPOILER
crap in = crap out
pi_94134457
Ik heb onder andere wat bouwfoutjes in mn skelet die de laatste jaren nogal zijn gaan irriteren en ontsteken. Ben inmiddels bijna helemaal rolstoelafhankelijk, kan nog net een paar stapjes met ondersteuning, maar dat moet ik niet te vaak doen.
Verder lijkt het erop dat er een autoimuunziekte aan het klieren is, daarvoor ga ik nog verder onderzocht worden.

Dat rolstoelafhankelijke is meteen de verklaring voor mijn karige lijstjes ;) voor het geval je je afvraagt waarom ik zo weinig eet.. Mijn energiebehoefte ligt nogal wat lager dan toen ik nog liep en kon sporten.

Thx voor je support! :*
pi_94134479
Vraag voor de IT-ers hier ;) Functioneel beheer doen van iets, wat houdt dat in? Is dat inderdaad het programma/applicatie testen, vragen van gebruikers beantwoorden etc?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:55:05 #232
277802 _Calimero_
pi_94134494
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:55:22 #233
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134500
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lust ik niet. :r ik vind brood hoe dan ook niet lekker.
Fruit is goed, moet ik zeker meer eten, maar vult niet.
Ik zal me weer wat meer op de volkeren wasa crackers enzo storten.
Beetje vet en suiker mag ik van mezelf wel hebben ja. Maar indd is er nu vooral teveel suiker ingeslopen. Dat kan ik makkelijk vervangen. Dan ff opletten dat ik het niet puur door vet vervang. Ik ga straks wel ff winkelen en vraag ik nog wel ff advies aan jullie. Vind k wel fijn. Ik streef dan vooral naar gezonder, het hoeft niet perse het allergezondst wat mij betreft. Ik ben best een moeilijke eter met brood en kan het me qua stress ook.niet permitteren om elke dag 2 uur bezig te zijn met eten bereiden. Maar nogmaals, ik ga wel nn best doen!
pi_94134507
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Komt dat om de 5 jaar? Want dan mag ik dit jaar ook weer denk ik :'(
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:56:19 #235
277802 _Calimero_
pi_94134537
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ken een kindje dat dus zo verwekt is. True story :Y
Oeps :X
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:56:51 #236
277802 _Calimero_
pi_94134553
Bevolkingsonderzoek lijkt me tha hell :'( Sterkte en succes. wanneer ga je?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:00:40 #237
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134687
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

SPOILER
Ik denk dat je de keuze zelf moet maken. Als je de kans op kleine c's wilt aanvaarden (ik kan je geen % kans geven, misschien iemand anders?) Dan geen map. Als je echt echt echt geen kleine c's wilt, lijkt me een map slikken minder slecht voor je dan een evt abortus als het toch gebeurd is.
Wij kunnen die beslissing niet nemen.
Sterkte, t is wel een vervelende situatie.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:02:11 #238
70532 loveli
N
pi_94134731
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 15-03-2011 11:18:56 ]
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:02:13 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134733
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef MarMar het volgende:
Ik heb onder andere wat bouwfoutjes in mn skelet die de laatste jaren nogal zijn gaan irriteren en ontsteken. Ben inmiddels bijna helemaal rolstoelafhankelijk, kan nog net een paar stapjes met ondersteuning, maar dat moet ik niet te vaak doen.
Verder lijkt het erop dat er een autoimuunziekte aan het klieren is, daarvoor ga ik nog verder onderzocht worden.

Dat rolstoelafhankelijke is meteen de verklaring voor mijn karige lijstjes ;) voor het geval je je afvraagt waarom ik zo weinig eet.. Mijn energiebehoefte ligt nogal wat lager dan toen ik nog liep en kon sporten.

Thx voor je support! :*
Jemig, wat een narigheid! Dat is, naast het praktische, ook emotioneel erg zwaar en heftig! :(
pi_94134740
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

helemaal eens.. Ik zou ook echt het risico niet willen lopen ook al is deze inderdaad minimaal :)
pi_94134752
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Valt toch wel een beetje mee? (of is dat mijn referentiekader :@ )
Ik hoef iig niet, ben al tig keer binnenstebuiten gekeerd :') beetje onzin om dat nog een keer te doen op korte termijn.
pi_94134788
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jemig, wat een narigheid! Dat is, naast het praktische, ook emotioneel erg zwaar en heftig! :(
dat dus..
Daarom wil ik zo graag het praktische gewoon goed geregeld hebben, zodat we zo goed mogelijk de emotionele kant van het verhaal een plek kunnen geven en toch gewoon zo goed mogelijk kunnen leven als gezinnetje.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:04:37 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134797
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef loveli het volgende:
En daarom moet je broccoli eten en vette vis, avocado, kipfilet, roomboter is beter dan margarine. And then some. Maar daar indoctrineer ik je nog wel mee.

Je eet om je lijf te voorzien van voedingsstoffen en vitamines enzo. Niet om zoveel mogelijk chocola in een keer weg te werken. Heeft mij ook even gekost om dat te snappen.
Ik snap het wel :) alleen de uitvoering rammelt bij mij nogal ;)
Avocado gaat er ook niet in. Gatver! Liever broccoli!
pi_94134827
ik kan zo slecht tegen mensen die veel dingen niet lusten ;( :@ (sorry kwak :') )
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:05:32 #245
70532 loveli
N
pi_94134833
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Weet ik nog niet. Ben dusdanig bewust met m'n lijf omgegaan dat het voor mij weinig zinvol is om in de stoel te gaan zitten. Ben er voor de rest groot voorstander van dat een HPV-test aan het bev. onderzoek wordt toegevoegd. Of dat ze HPV-testkits sturen aan vrouwen die er niet aan meedoen. Met een HPV-test haal je er nl. veel beter risicogevallen uit dan alleen met een uitstrijkje.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:05:59 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134847
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee joh, geen hel. Niet leuk, maar te doen. Ongeveer even stom als bloed prikken vind ik.
pi_94134856
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Komt dat om de 5 jaar? Want dan mag ik dit jaar ook weer denk ik :'(
Yep :Y
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:06:35 #248
70532 loveli
N
pi_94134866
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik snap het wel :) alleen de uitvoering rammelt bij mij nogal ;)
Avocado gaat er ook niet in. Gatver! Liever broccoli!
Pure avocado? Nah. Boterham met roomboter, reepjes avocado en gekookte kipfilet, beetje zout erover :9
crap in = crap out
pi_94134898
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Valt toch wel een beetje mee? (of is dat mijn referentiekader :@ )
Ik hoef iig niet, ben al tig keer binnenstebuiten gekeerd :') beetje onzin om dat nog een keer te doen op korte termijn.
ik zag er wel tegen op, maar het stelde echt helemaal niks voor...
Stond voor mijn gevoel met 5 minuten weer buiten.
pi_94134917
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef Syrena het volgende:
Vraag voor de IT-ers hier ;) Functioneel beheer doen van iets, wat houdt dat in? Is dat inderdaad het programma/applicatie testen, vragen van gebruikers beantwoorden etc?
Vragen en problemen van gebruikers verhelpen inderdaad. Gewoon zorgen dat het systeem draait en er geen fouten in zitten.

Bevolkingsonderzoek is toch met mammografie en uitstrijkje e.d. :?

Murmeli, wanneer je dagelijks weinig tijd hebt om eten te bereiden is het slim om voor de hele week zondags al wat te bereiden. Grote kom spinaziesalade, visbakjes, broodbeleg prepareren (voorverpakt vlees zit altijd boordevol zout namelijk) en dergelijke...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:08:20 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94134935
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan zo slecht tegen mensen die veel dingen niet lusten ;( :@ (sorry kwak :') )
Dan vind je mij ook niet lief! :'(.

Ik kan zelf ook niet tegen die mensen, maar ben er zelf ook één :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94134950
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

SPOILER
okay. Stom stom stom stom stom stom, zeg. Zeker als je geen MAP wilt, denk dan even na...
pi_94134962
Het kan nog erger, ik ken kids in de familie die eigenlijk alleen maar witte macaroni met ketchup en kaas lusten...
Oh en kipfingers en patat...

:X :X :X
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:09:04 #254
70532 loveli
N
pi_94134966
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Mammografie doen ze gelukkig pas ergens na de 50.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:09:16 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94134972
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Mja, sorry.....

Avocado, veel broodsoorten en ingewanden is het wel.zo'n beetje. Verder lust ik alles wel geloof ik
pi_94134991
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Mammografie doen ze gelukkig pas ergens na de 50.
daar zie ik dan dus wel weer tegenop met mn inmiddels weer kleine tieten :P
pi_94134999
ik lust geen tomaten en olijven. En liever geen rauwe of gebakken paprika. Geroosterd, okay.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:10:54 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94135031
Ik lust veel soorten groenten niet :'). En draadjesvlees en karbonade ook niet :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:11:19 #259
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94135043
Witlof en spruitjes.

En bleekselderij.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:11:19 #260
70532 loveli
N
pi_94135044
Ik lust alles behalve haggis en zulks, helaas kan ik niet overal tegen.
crap in = crap out
pi_94135051
Ik hou niet heel erg van mosselen en slakken en gefrituurde snacks. Dat laatste is wel handig :)
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:11:33 #262
70532 loveli
N
pi_94135054
Oh ja, bleekselderij :r
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:11:48 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94135059
Kokos :r

Ja, bleekselderij :r

Zo, toetje zit erin, wij gaan richting Utrecht....
pi_94135061
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet ik nog niet. Ben dusdanig bewust met m'n lijf omgegaan dat het voor mij weinig zinvol is om in de stoel te gaan zitten. Ben er voor de rest groot voorstander van dat een HPV-test aan het bev. onderzoek wordt toegevoegd. Of dat ze HPV-testkits sturen aan vrouwen die er niet aan meedoen. Met een HPV-test haal je er nl. veel beter risicogevallen uit dan alleen met een uitstrijkje.
:Y dat zou ik ook graag willen weten, of ik het virus heb of niet.
Ik ga trouwens wel. Niet van harte, maar goed :+
pi_94135093
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Kokos :r

Ja, bleekselderij :r

Zo, toetje zit erin, wij gaan richting Utrecht....
Op de nieuwe bandjes! ^O^
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:14:18 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94135140
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vragen en problemen van gebruikers verhelpen inderdaad. Gewoon zorgen dat het systeem draait en er geen fouten in zitten.

Murmeli, wanneer je dagelijks weinig tijd hebt om eten te bereiden is het slim om voor de hele week zondags al wat te bereiden. Grote kom spinaziesalade, visbakjes, broodbeleg prepareren (voorverpakt vlees zit altijd boordevol zout namelijk) en dergelijke...
Waar moet ik dan beleg kopen? Is dat losse bij ah ook niet goed? En dat van de slager?
Wat bedoel je met visbakje?
pi_94135142
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ohhhh. Dat zal nog wel lukken. Dan nu alleen afwachten om hoeveel dagen het gaat 8-) en wat het schuift en dan kijken we verders.
pi_94135168
Oh het zit ff anders, mijn geval wordt vanmiddag al besproken in de besloten vergadering. Niet openbaar en niet online dus, beetje jammer, maar aan de andere kant wel fijn dat het al sneller besproken wordt. Pas als ze er niet uit komen en als raadsleden er verder over willen bomen komt het in de openbare vergadering, ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.
Eind van de middag maar eens horen of er al iets bekend is.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:15:45 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94135189
Oja mossels :r en andere enge beesten. Garnalen wel :9
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:16:10 #270
70532 loveli
N
pi_94135198
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y dat zou ik ook graag willen weten, of ik het virus heb of niet.
Ik ga trouwens wel. Niet van harte, maar goed :+
De test bestaat. Helaas alleen voor vrouwen (grmpf), maar ze vinden het te duur om aan het bevolkingsonderzoek toe te voegen. En dat terwijl je met een gecombineerde test veel gerichter baarmoederhalskanker kunt voorkomen en opsporen dan met (in een relatief groot aantal onterechte) lisexcisies.
crap in = crap out
pi_94135208
Hoi :W
Rijles ging weer slordig :( Moet nodig weer lessen wil ik het deze keer wel halen.
Jammer van de koriander Uniek, je was zo benieuwd!

Cali, eerlijk, ik had het niet aangedurfd zonder... De kans is klein, maar het zal maar gebeuren dat er een kleintje van komt! Daar lijkt het me nog wat pril voor ;)

Goed van de gemeente Marmar ^O^ Misschien juist goed als je naar de vergadering komt, extra zielig enzo ;)
Oh, nvt dus
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:16:44 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94135216
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Oh het zit ff anders, mijn geval wordt vanmiddag al besproken in de besloten vergadering. Niet openbaar en niet online dus, beetje jammer, maar aan de andere kant wel fijn dat het al sneller besproken wordt. Pas als ze er niet uit komen en als raadsleden er verder over willen bomen komt het in de openbare vergadering, ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.
Spannend!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:17:14 #273
70532 loveli
N
pi_94135234
Mar, duimen voor goed nieuws!
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:19:56 #274
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94135338
Nu echt douchen, dan ff naar winkel. TOT straks!
pi_94135343
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Waar moet ik dan beleg kopen? Is dat losse bij ah ook niet goed? En dat van de slager?
Wat bedoel je met visbakje?
Het kan wel, alleen moet je er dan een boel water tegenover zetten.
Goedkoper en gezonder is het om kipfilet te kopen en dat voor een hele week te bereiden, kun je er ook nog iets van bieslook ofzo doorgooien.

Visbakje is een bakje met verschillende soorten vis :) Deed ik eerder altijd omdat ik het nooit echt lekker vond om 1 soort vis te eten. Dus bijvoorbeeld makreel, paling, garnalen, mosselen, haring, haaienbuik en forel op een hoop en dat verdelen over 5 of 6 bakjes.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:20:52 #276
70532 loveli
N
pi_94135362
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
crap in = crap out
pi_94135390
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!

Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
pi_94135399
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
LOL!
Nou ja, mannen kunnen ook borstkanker krijgen, en ja, ik heb gezien dat ook bij magere kerels zonder manboobs er iets te pletten valt })
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:22:39 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94135421
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!

Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
Ik deed het niet, ik deed het niet *) *O*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:23:35 #280
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94135446
quote:

[..]

Ik vind het niet lusten van bleekselderij echt geen tekortkoming.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_94135453
O+ haggis O+ mits goed bereid :9
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:23:47 #282
70532 loveli
N
pi_94135457
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

^^
crap in = crap out
pi_94135467
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het kan wel, alleen moet je er dan een boel water tegenover zetten.
Goedkoper en gezonder is het om kipfilet te kopen en dat voor een hele week te bereiden, kun je er ook nog iets van bieslook ofzo doorgooien.
Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven. :P Met die 2 plakjes ham die ik op een dag eet ga ik er echt niet dood aan als die gewoon van AH komen.
pi_94135488
quote:

[..]

Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.
Ik hoop dus eigenlijk ook dat dit nu verder gaat dan alleen mijn geval en dat ze het beleid eens ernstig onder de loep gaan nemen, maar ben bang dat het zo niet werkt.
pi_94135489
quote:

[..]

Dat vindt Murmeli waarschijnlijk ook van brood. :6
pi_94135508
Radijsjes, ook zoiets.
pi_94135559
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
Radijsjes, ook zoiets.
Lekker joh O+
pi_94135562
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
Sadist! :(
Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten :{w
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven. :P Met die 2 plakjes ham die ik op een dag eet ga ik er echt niet dood aan als die gewoon van AH komen.
Sorry, ga weer uit van m'n persoonlijke hoeveelheden... :@
Neemt niet weg dat je zo wel een heleboel conserveringsmiddelen vermijdt!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:27:09 #289
70532 loveli
N
pi_94135581
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten :{w
/care :6
crap in = crap out
pi_94135616
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
O+ haggis O+ mits goed bereid :9
Echt ja?
Mijn zusje had het laatst ook op en zij zei ook al dat het eigenlijk best te eten was. Wij gaan binnenkort ook naar Schotland, ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen. :@ Normaal is orgaanvlees namelijk niet echt aan mij besteed, maar je hoort er zoveel over dat ik er wel benieuwd naar ben.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.
Ik hoop dus eigenlijk ook dat dit nu verder gaat dan alleen mijn geval en dat ze het beleid eens ernstig onder de loep gaan nemen, maar ben bang dat het zo niet werkt.
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?
pi_94135663
ja, écht! En mocht je in een van de restaurants/hotels een niet lekkere treffen: laat je niet afschrikken. Want er zijn echt heel slecht bereide haggissen bij :P maar als je een goede 'sappige' (het klinkt zo heel vies!) hebt dan vind ík het iig erg lekker. Kruidig enzo... O+
Ja doei.
pi_94135681
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

/care :6
Zoek dan zelf ook maar naar een prettigere methode! :6
pi_94135711
Bleekselderij :r O+

Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo. :P

Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon. :@

Welkom, Murmeli.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:32:15 #294
277802 _Calimero_
pi_94135755
Ik duim mee voor MarMar!

En thanks voor de reacties. Ik denk zelf dat de kans nagenoeg nihil is, en dat het wel goed komt. Mijnn cyclus is redelijk regelmatig. Kan er geen klok op gelijk zetten, maar vorige menstruatie was exact 24 dagen terug, en ik was deze keer verbaasd dat het al zo vroeg was, doorgaans zit er wat meer tijd tussen.
Zal in het vervolg weer netjes nadenken en veilig doen :Y :@
pi_94135765
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Probeer jij maar eens op je buik te slapen met PMS. ;(
pi_94135776
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?
Mjah thx, is gewoon ook maar mijn karakter.. ik ben soms heel koppig! Zeker als het om mijn gezinnetje gaat :P
En ik hoop idd dat andere mensen er inspiratie uit halen en dan minder snel opgeven.
Beetje idealistisch ben ik ook wel.. :@
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:33:43 #297
70532 loveli
N
pi_94135807
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:

Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo. :P
Morning-afterspiraaltje!
quote:
Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon. :@

Welkom, Murmeli.
Er zijn ook thuis-test kits voor HPV, weet alleen niet of ze ook voor particulieren te koop zijn. Er was ooit een plan om vrouwen die zoals jij niet meededen een thuistest te sturen (zelf soort uitstrijkje maken, wattestaafje in buisje opsturen en laten testen op HPV). Snap nog steeds niet waarom ze dat nog niet hebben ingevoerd.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:34:48 #298
70532 loveli
N
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:35:10 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94135859
quote:

[..]

Ik wel. Ik zou een potentiële date erop afschrijven :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_94135875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:

Welkom, Murmeli.
Rare vraag misschien, maar hoe vernemen jullie dan zo'n stoot hormonen? Echt het humeur wat omslaat of ook andere dingen? :@

Dat gaat moeilijk worden Mini :')
pi_94135918
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wel. Ik zou een potentiële date erop afschrijven :{w.
LOL!

"zullen we eens wat afspreken?"
"ligt eraan, lust je BLEEKSELDERIJ?"

Ik zie het al helemaal voor me _O-

edit wegens grootste typfout EVER :P

[ Bericht 10% gewijzigd door MarMar op 15-03-2011 11:48:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')