Ja, uit vervelingquote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en vik wat slaap je veel! Ik vind het echt uitslapen als ik om 22:00 in bed ga en om 8 uur eruit, normaal slaap ik van 23:00 tot 07:00... Of korter huhu.
Awww, beterschap!quote:Zometeen schoonmakenen niet praten want mn keel doet verdomd pijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, uit verveling. Ik ben echt blij als het 22 uur is en ik naar bed kan
.
[..]
Awww, beterschap!.
Ik ga eens bami maken.
Dat lijkt me niet echt okee.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Wat ideaal! Het gaat jullie beiden voor de wind. Fijn!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo's baas vindt het niet direct een probleem als hij op afstand gaat werken
dus Mr.Mo kan naar alle waarschijnlijkheid gewoon zn huidige baan houden als we verhuizen
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt okee.Je hebt iets nodig waar je passie voor voelt! Kan je niet een boek schrijven? Of iets anders waar je gelukkig van wordt? Zo zonde dat je dit voelt!
Hmmm, dat is niet goed. Je kunt een blog aanmaken?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Linkbuilden voor de Engelsenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
en de erasmusbeurs bedraagt 200 euro in de maand! Als ik die krijg én een klein bijbaantje zoek..dan komt alles helemaal goed
Goed! Ze zitten nu weer even apart om ze weer wat rust te gevenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
hoe is het met de nijnen Marianijnen
wat cutequote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed! Ze zitten nu weer even apart om ze weer wat rust te gevenZe mogen zo weer even los!
Vanmiddag was er wel wat geknorpiep over en weer en zaten ze een beetje bij mekaar te klieren, maar dat schijnt te horen bij het bepalen van de rangorde ofzomaar ze houden het tot dusver beschaafd dus ik ben tevreden
Dat valt toch onder de garantie van je auto??quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud).
Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud).
Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing
Ja ik hoop het. Mijn paps wilde uiteraard eerst zelf even kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat valt toch onder de garantie van je auto??
Oh enne collega's op hyves![]()
Ennnn ze hebben hele lekkere volkorencrackers!! Liggen bij dat roggebrood en de crackers & mueslirepen. Zitten in een groene folieverpakking.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik wilde nog als tip geven:
Bij de lidl hebben ze roggebrood per twee verpakt, dat is ook makkelijk als tussendoortje
Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef sigme het volgende:
Lijst
• brinta
• 5 km hardlopen, 10,3 km/u
• broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, gebruikelijk beleg)
• veel geld uitgeven
• 1 port
• avondeten: spagetti met spekjes-ui-wortelsaus
• toe: rijstepudding met suiker, boter, appel, rozijntjes en kaneel
• 6 bielzen in kar tillen
• 6 bielzen uit kar tillen
Ik hoop dat ze niet zo zwaar zijn als die 11 bielzen van laatst.
Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armen![]()
Sowieso heb ik dat incompetente gevoel heel vaak nu ik een huis heb waar nog dingen in gedaan moeten worden.
En wat niet meehelpt zijn twee van die ontzettend kritische mensen om je heen die je huis en tuin wel even inrichten voor je(ik ben heel boos geworden in de Gamma en toen moesten ze enorm lachen maar het hielp wel. Denk ik).
Mijn oudersquote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.
En 1 persoon alleen is vaak incompetent bij allerlei helemaal niet zo gecompliceerde klusjes. Wij moeten vaak bij moeder (en soms bij schoonmoeder) inspringen.
Wie gingen je huis inrichten? Gammamedewerkers of je eigen hulpjes?
Gaat het niet lekker @ the office? Is het de auto? Of ook andere dingen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
moet me echt heel erg in houden niet nu mijn cv @ internet te knallen..
*Ademt in, Ademt uit*
Herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
*Ademt in, Ademt uit*
Nee, ben ik ook niet bang voorquote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Vik, wat lekker! Ik weet zeker dat die baan er snel komt, gaat zeker geen 3 maanden meer duren joh.
Enmaar wat let je om ondertussen naar wat beters te zoeken? Mag toch gewoon?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
*Ademt in, Ademt uit*
Wat MarMar zegt!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Daar mag je best een baaldag van hebben, als je jezelf straks maar weer herpakt en niet opgeeft
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Daar mag je best een baaldag van hebben, als je jezelf straks maar weer herpakt en niet opgeeft
Bedankt!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat MarMar zegt!
Zeker als je op een uitnodiging gerekend had, kan een afwijzing heel hard aankomen. Het is al zo moeilijk!
Knuf!.
Geloof me maar, ik heb wel om stommere dingen gejanktquote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!Stom wel, want ik reken dus eigenlijk echt nooit op uitnodigingen maar door de omstandigheden had ik 't hier dus blijkbaar wel verwacht. En dan krijg je zo snel een afwijzing.
![]()
![]()
Overigens de dag 'mooi' afgesloten door net heel mijn avondeten (bord en tegelijkertijd pan) op de grond te flikkeren, dus nu maar een groot blik doperwten met wortels aan 't opwarmen en daar wat ham bij.Hopelijk gaat dat wel goed. Oh, en morgen maar eens boodschappen doen, want dit is dus echt de laatste optie.
Ik ook. Om een autoquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geloof me maar, ik heb wel om stommere dingen gejanktkomt heus goed!
ben al het gezeik gewoon even zoooo zat. Naja ik moet gewoon nog even volhouden. Dit is wel de week dat alles echt duidelijk gaat worden. Maar pffffquote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gaat het niet lekker @ the office? Is het de auto? Of ook andere dingen?
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Jeager dat je lekker weer bij je vent bent!
Progje.. kans dat het morgen weer wat beter voelt?
Bananen zijn lekker in: milkshakes, ijs, yoghurt... en niet als in gebakken of puur. Dus ik lust bananen vooral in zuivel
Syrena, herkenbaar hoor! Toch je eigen ding proberen te doen, bevalt het niet, heb je het iig zelf gedaan
Ik ben wel vaker dan eens, helemaal hysterisch geweest omdat er een aardappel (ofzo) uit van mijn vork en op de grond viel. Compleet uit mijn dak..
Vrouwen![]()
Sorry, maar:quote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Jeager dat je lekker weer bij je vent bent!
Progje.. kans dat het morgen weer wat beter voelt?
Bananen zijn lekker in: milkshakes, ijs, yoghurt... en niet als in gebakken of puur. Dus ik lust bananen vooral in zuivel
Syrena, herkenbaar hoor! Toch je eigen ding proberen te doen, bevalt het niet, heb je het iig zelf gedaan
Ik ben wel vaker dan eens, helemaal hysterisch geweest omdat er een aardappel (ofzo) uit van mijn vork en op de grond viel. Compleet uit mijn dak..
Vrouwen
Toch wel?quote:
shitquote:
Trek je dat wel, 4 dagen per maand zonder Mr Mo?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben Mr.Mo aan het overhalen mijn geliefde motor over te kopen voor in Nederland
We zaten te bedenken dat hij (hij gaat dan 1 keer in de twee weken 2 dagen terug naar Nederland) dan wel vervoer nodig heeft van het vliegveld (Weeze) naar Wageningen (en Doetinchem waar z'n ouders wonen) en dat een motor dan het makkelijkste is. Dus 'ja, dan moet je een motor kopen die je daar kan laten staan enzo... '.
En na een tijdje dacht ik: ja............ DAN KOOP JE MIJN DIVERSION!!!
Dus nu is dat ineens een optiehoeft mijn Div gewoon niet weg!
Wel voor een ultiem vrienden echtgenotenprijsje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het waren er maar 8quote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaaa, ik heb de gids binnen hoor. Met de miljoen decemberzegelsHoefde niks bij te betalen, dus dat is allemaal goed gegaan!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Wat een narigheid in dit topic.KoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben in therapie geweest, dus meestal weet ik wel dat het komt omdat ik mij miskend voelquote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn MarMar, weer een paar positieve stappen gezet vandaag... Moet toch een goed gevoel geven?
Progje, hopelijk krijg je snel duidelijkheid
Vik:
Hebben jullie dat ook? dan ben je boos/verdrietig/kwaad/chagrijnig of whatever en dat vraagt iemand: wat is er dan?
Dat je NOOOOOOOOOOOOOIT echt weet wat er is? Echt nooit, zelfs geen echte trigger. Het is altijd van alles, zelfs wat soms al jaren eerder is gebeurd ofzo..
Snappie?
Heb ik nu niet hoor maar ik heb nog nooit uit kunnen leggen waarom ik verdrietig was ofzo.
Oh, en I second that.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dikke *smooch* voor ihfc en andere smooch-nodigen hier.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Schoonmaken werkt bij mij altijd heel goed als ik me moet afreageren. Ik had een keer zo hard gepoetst na een ruzie, dat m'n lief bij wijze van grapje-om-het-weer-goed-te-maken binnenkwam met z'n zonnebril op. Want het blonk zo
.
Een smiley met een punt!quote:
Ik moest lachen maar ik zou hetzelfde doenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik huilde toen mijn spiksplinternieuwe witte handdoeken meteen al bij de eerste keer wassen in het nieuwe huis roze waren verkleurd door een rood vaatdoekje dat er per ongeluk bij was gekomen.
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gelukkig nooit last van agressie. Herken dat gevoel ook niet echt. Ik ga meestal huilen als ik gefrustreerd of boos ben.
Ja, herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook. Huilen en ik word kortaf/stil.
ik ga het liefst met dingen gooien of zo, heel onhandigquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gelukkig nooit last van agressie. Herken dat gevoel ook niet echt. Ik ga meestal huilen als ik gefrustreerd of boos ben.
Gewoon van wasa bij de AHquote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
GB, waar koop je die speltcrackers? lijkt me wel lekker
Ga inderdaad maar eens echt vroeg naar bed vanavond, rumor has it dat er morgen weer een dag is!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
IHFC, balen, zeg! Geef lekker aan je balen af, ben ontzettend chagarijnig (stiekem kan ik dat ook wel eens lekker vinden), en ga lekker vroeg al mokkend naar bed. Dan is de dag zo over!
Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stukquote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef progje het volgende:
[..]
ik ga het liefst met dingen gooien of zo, heel onhandig
Ja.. dat heb ik vaak dus ook.. En dan maar om me heen zoeken met iets wat ik kan gooien zonder dat het kapot gaat. Maar ik heb ook wel eens ergens tegen aangetrapt en dan keihard mijn teen pijn doen en zo, echt zo heerlijk sneuquote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stuk.
Op die manier ben ik nog eens in de rontgenkamer terecht gekomen. Was boos en had zo hard mogelijk tegen een muur geschopt (deed toen ook al aan vechtsport). Toen was mn teen 2x zo dik en knalblauw/paars. Ouders boos enzo. Bleek, uiteraard, niet gebroken te zijn. Heb nog wel een tijdje moeilijk gelopenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef progje het volgende:
[..]
Ja.. dat heb ik vaak dus ook.. En dan maar om me heen zoeken met iets wat ik kan gooien zonder dat het kapot gaat. Maar ik heb ook wel eens ergens tegen aangetrapt en dan keihard mijn teen pijn doen en zo, echt zo heerlijk sneu
Waar zijn jouw O's? Voor de rest ziet de planning van morgen er goed uit, veel groente!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!
Moe! IHFC balen mag, daarna terug vol goede moed!
Boos = zeg ik bizarre dingen, smijt ik met dingen en begin ik te wenen... Altijd een plezier voor mijn vriendje
Lijstje
O:![]()
T: Appelsien
L: 2 boterhammen gekookte ham, bak groentjes
T: worteltjes
T: appelsien
T: klein stukje chocoladecake
D: heel klein restje babi pangang met beetje rijst, paprika
T: pesto-mozzarella chips, de zak was open en nu issie op
Planning morgen:
O: /
T: Appel
L: 2 boterhammen met beleg?, bak groenten (paprika, 1/2 komkommer, 2 tomaten)
T: worteltjes
T: 2 boterhammen met beleg
D: grote bak sla met komkommer, tomaat, paprika, worteltjes, ajuin met gebakken spekjes met een lekker sausje, misschien nog wat kaas er ook bij of iets van boterham...
S: 10 min opwarmen, 20 min 30 sec snel, 30 sec joggen, 10 min uitlopen
T: platte kaas met rode vruchten
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eindlijstje:
Als mn planning, maar...
L: één tosti hamkaas, één met ei
D: rundvlees met aardappels en erwt/wortel in blik
T: magere yoghurt
T: borrelnootjes
Nu onderweg naar huis, in een bijna lege trein.
Awwquote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Chicolate het volgende:
Oh en Maria wat een lief koppel nijns heb je toch. Als ik dat zo zie, overweeg ik bijna om mijn nijn ook een vriendinnetje te geven. Maarja, dat beest van mij heeft zn ballen nog dus dat is niet zo'n strak plan
.
Gisteravond gedaanquote:
quote:
opes... ik gebruikte "nieuw topic" knop, dus heb er niet naar gekeken, Mo, zou jij het willen aanpassen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:44 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Welkom in Slank, Murmeli!
Het nummer van het topic klopt niet, we hebben nu 2x 1392...
Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
En ik snap niks van m'n belastingaangiftetoestand en dat komt doordat ik een deel van het jaar ook nog gestudeerd heb. Ik kan het bedrag dat ik aan studiefinanciering ontving ook niet terugvinden op de site van DUO.
Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.
Kan je er niets over vinden op de site van de belastingdienst? Daar staat misschien waar je die info ian vinden, en of je het echt moet opgeven?
Ah, mooi, nu kom je er wel uit dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagd.
whehe,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...
Wat is het fijn om bij de duutser te zijn. S morgens voordat je eruit moet nog even knuffelen, heerlijk.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef MarMar het volgende:
Ik ben blijDe burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
Voelt goed dat het nu toch serieus genomen wordt.
Ik ben blijDe burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
quote:Hallo dames,
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie selectie voor het Harting programma. Jullie zullen binnkort worden bericht door de landelijke coordinator. Met een week of 3-4 kun je officiële correspondentie van jullie gastuniversiteit verwachten. Voorlopig hoef je verder niets te doen. Ik ga proberen om jullie via Erasmus een beurs te bezorgen. Dat is niet gegarandeerd, zoals je weet. Mocht Erasmus niet lukken, dan moeten jullie het doen met een reissubsidie van het SNUF. Daarover later meer.
Groetjes - <naam docent>
Zelfs Drachten is up to date, ik kan de vergadering online luisteren. Erheen gaan zal fysiek even niet lukkken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
wat fijn, MarMar! misschien kun je zelf naar de raadsvergadering gaan, die zijn altijd openbaar...
ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaanNouja, congrats in ieder geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef _Calimero_ het volgende:
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaan![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)
Thanks voor de bevestiging/geruststellingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou me geen zorgen maken Cali. Tenzij je een heel onregelmatige cyclus hebt normaal gesproken. Je gaat binnenkort toch naar de gyn voor een spiraaltje dacht ik te lezen?
Mo
Doen we normaal ook hoor. Maar ik meende me te herinneren dat het nu toch niet mogelijk was om er zwanger van te worden en euhh het was ook niet echt de bedoeling om te gaan doen, maarja de hormonen wonnen hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:48 schreef MarMar het volgende:
maar doe dan rubber ofzo, oncomfortabel of niet, het alternatief is niet echt dat je zegt van goed voor je gezondheid!
dat ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja, ik ben blij dat ik weg ben (ook al had ik niet hoeven reizen). Het is zo'n instabiele organisatie... ook al kreeg ik m'n baan terug, het is niet gegarandeerd dat ik er ergens halverwege het jaar niet weer uit zou vliegen als het even wat minder gaat.quote:
Ik vind laatste dag van menstruatie niet echt veilig. Als de zaadcellen per ongeluk een week leven (dat kan) én je cyclus is bet korter dan 4 weken, of je eisprong is wat vroeg, heb je echt wel straks een mini calimero. Dus ik zelf zou wel de map gaan halen. Dan maar ongezond, maar voor mij alles beter dan een klein murmpje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Doen we normaal ook hoor. Maar ik meende me te herinneren dat het nu toch niet mogelijk was om er zwanger van te worden en euhh het was ook niet echt de bedoeling om te gaan doen, maarja de hormonen wonnen het![]()
hoi! Welkom! Je klinkt verstandig! En je lust broccoli! Post eens een lijstje voor vandaag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind laatste dag van menstruatie niet echt veilig. Als de zaadcellen per ongeluk een week leven (dat kan) én je cyclus is bet korter dan 4 weken, of je eisprong is wat vroeg, heb je echt wel straks een mini calimero. Dus ik zelf zou wel de map gaan halen. Dan maar ongezond, maar voor mij alles beter dan een klein murmpje.
Hi!ik ben 36, woon in voorburg met vriend én 2 katten. Ik ben ambtenaar, maar nu ziek thuis (lang leve adhd, grmbl aargh!)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoi! Welkom! Je klinkt verstandig! En je lust broccoli! Post eens een lijstje voor vandaag?
Verder, hoe oud ben je, wat doe je in het dagelijkse leven, lees je hier al lang mee?
en veel suikers!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hi!ik ben 36, woon in voorburg met vriend én 2 katten. Ik ben ambtenaar, maar nu ziek thuis (lang leve adhd, grmbl aargh!)
Lijstje:
O: 2 plakken peperkoek met boter, 2 bammen met chocopasta
T: krentenbol
L: 2 bammen chorizo
T: ws nog 2 bammen
D: geen idee nog.
Daarna eet ik meestal niks meer.
Én vaak gaat er tussendoor nog wel wat sultana of evergreen in. Wat ik al zei, ik eet nogal veel!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja welkom Murmeli!
We've got a neeew member!
* Mini_rulez heeft te veel Little Britain gezien de laatste tijd.
en wat voor brood is 't? Wit of bruin? EN als bruin: tarwe of volkoren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en veel suikers!
peperkoek, chocopasta, sultana, evergreen, krentebol. Allemaal suiker!
SPOILER: weer zo'n hoopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei Murmeli! Veel suikers, is hier des duivels![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Daar heb je wel gelijk in. Goed dat je t zegt. Ik ben gek op vet en suikerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en veel suikers!
peperkoek, chocopasta, sultana, evergreen, krentebol. Allemaal suiker!
fruitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Goed dat je t zegt. Ik ben gek op vet en suiker
Appelstroop is zeker niet veel beter? Of wel?
En ipv sultana etc, wat is gezonder voor tussendoor om makkelijk mee te nemen?
Waldkorn van de bakker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat voor brood is 't? Wit of bruin? EN als bruin: tarwe of volkoren?
appelstroop bevat wel heel veel ijzer, dacht ik!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
fruiten kaas en crackers en roggebrood en en en....
Enne die appelstroop: JE WEET ZELLUF
Ik weet niet of appelstroop net zo erg is of iets.minder slechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
fruiten kaas en crackers en roggebrood en en en....
Enne die appelstroop: JE WEET ZELLUF
Laureline heeft het druk, dus ik gooi 'em er ff in:quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stuk.
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Laureline het volgende:
En met servies gooien is heerlijk, maar je moet er wel na je 30e mee ophouden vind ik. Zie me nog met vriendje. Hij:"Je gooit alleen dingen van mij stuk!" Ik: "Nietus!"- pakt eigen beeldschone art deco suikerpot-"Klats!"
Nog steeds spijt
wie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Herr Direktor vraagt ineens hoe het met me gaat(moest even heen en weer mailen over reiskostenvergoeding). Zit ik toch weer even te
hè?
He bah zeg! Wat is er met je man als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef MarMar het volgende:
En welkom Murmeli
Wat er is met de gemeente.. kortste klap: deze blog
Waarschuwing: 't is geen vrolijk verhaal.
Welkom en je bent al ingeburgerd zie ik. Nog even en je eet nog steeds veel, maar geen ontbijtkoek en andere troep meer. Vraag maar aan XM, die heb ik zover gekregen dat ze de ontbijtkoek voor altijd met de kliko associeert. Als je 3 weken afkickt van troep heb je er geen zin meer en. Echt niet. Het kost alleen wat moeite om slechte gewoontes af te leren. En bewegen is erg goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja, gisteren nog gegeten. Wel uit de diepvries, mag dat ook)
En dank voor het welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Zou kunnen ja. Ik heb er jaren geen last van gehad en nu weer wel. Vriendje eet graag suikers en ik laat me graag verleiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
Die suikerdipjes komt denk ik omdat je teveel snelle suikers gewend bent. Zomaar een gok..
Goed zeg!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Tis nog maar half 11 en ik heb al zoveel gedaan vanochtend!.
Ontbijtkoek is lekker! Maar dat zegt niet dat ik het elke dag hier te eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom en je bent al ingeburgerd zie ik. Nog even en je eet nog steeds veel, maar geen ontbijtkoek en andere troep meer. Vraag maar aan XM, die heb ik zover gekregen dat ze de ontbijtkoek voor altijd met de kliko associeert. Als je 3 weken afkickt van troep heb je er geen zin meer en. Echt niet. Het kost alleen wat moeite om slechte gewoontes af te leren. En bewegen is erg goed.
Mijn man is "gewoon" zwaar overbelast en er daardoor flink aan onderdoor gegaan. Naast zijn werk moet hij alles wat we ooit samen deden nu alleen doen. De gemeente heeft het alleen over huishouden, maar alle klusjes in en om huis&tuin, alle fysieke zorg voor de kids, uitjes, halen en brengen naar eea.. Dan ook nog eens zorgen voor mij.. Gooi daarbij dat je moet verwerken dat je echtgenote steeds zieker wordt en het plaatje is compleet. Geen tijd om te verwerken, emoties verkroppen, altijd maar doorgaan om de boel min of meer op de rail te houden.. een mens is maar een mens, je breekpunt bereik je wel op die manier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
He bah zeg! Wat is er met je man als ik mag vragen?
Ik hoop dat er wat gaat gebeuren nu de burgemeester het oppakt!
Dat is allemaal geen excuus om geen fruit te eten ipv ontbijtkoek!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ontbijtkoek is lekker! Maar dat zegt niet dat ik het elke dag hier te eten.
Kan het ook eten als vervanging van bonbonbloc. Want dat is nog veeeeeeeel slechter. Dacht ik. En dan is het misschien een paar keer pw 1 plakje. Ofzoow.
Nee, ik zit in between jobsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zeg!
Zit jij nu ook ziek thuis, of heb ik te snel een verkeerde conclusie getrokken?
dat dus...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Waldkorn van de bakker weet ik niet maar de waldkorn van de c1000 is gewoon witbrood met wat extra pitjes (ingedienten: tarweBLOEM) het liefst begint het met: VolkorentarweMEEL of iig tarweMEEL, goed voor de broodnodige vezeltjes
Pffquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn man is "gewoon" zwaar overbelast en er daardoor flink aan onderdoor gegaan. Naast zijn werk moet hij alles wat we ooit samen deden nu alleen doen. De gemeente heeft het alleen over huishouden, maar alle klusjes in en om huis&tuin, alle fysieke zorg voor de kids, uitjes, halen en brengen naar eea.. Dan ook nog eens zorgen voor mij.. Gooi daarbij dat je moet verwerken dat je echtgenote steeds zieker wordt en het plaatje is compleet. Geen tijd om te verwerken, emoties verkroppen, altijd maar doorgaan om de boel min of meer op de rail te houden.. een mens is maar een mens, je breekpunt bereik je wel op die manier.
Ja, heerlijk grofvolkoren, korrelvolkoren, zonnevolkoren, waddenbrood (erg lekker)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus...ik zou lekker voor grofvolkoren gaan ofzo
Ik ken een kindje dat dus zo verwekt is. True storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Suiker en insuline. Je eet iets, je suikerspiegel stijgt, er is een insulinereactie om je suikerspiegel weer op peil te krijgen. Eet je "normale dingen" dan krijg je langzaam suiker binnen, suiker stijgt langzaam, je insuline reageert daarop door gestaag suiker te verwerken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ontbijtkoek is lekker! Maar dat zegt niet dat ik het elke dag hier te eten.
Kan het ook eten als vervanging van bonbonbloc. Want dat is nog veeeeeeeel slechter. Dacht ik. En dan is het misschien een paar keer pw 1 plakje. Ofzoow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Lust ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus...ik zou lekker voor grofvolkoren gaan ofzo
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
Komt dat om de 5 jaar? Want dan mag ik dit jaar ook weer denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oepsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ken een kindje dat dus zo verwekt is. True story
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]Ik denk dat je de keuze zelf moet maken. Als je de kans op kleine c's wilt aanvaarden (ik kan je geen % kans geven, misschien iemand anders?) Dan geen map. Als je echt echt echt geen kleine c's wilt, lijkt me een map slikken minder slecht voor je dan een evt abortus als het toch gebeurd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen die beslissing niet nemen.
Sterkte, t is wel een vervelende situatie.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 15-03-2011 11:18:56 ]crap in = crap out
Jemig, wat een narigheid! Dat is, naast het praktische, ook emotioneel erg zwaar en heftig!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef MarMar het volgende:
Ik heb onder andere wat bouwfoutjes in mn skelet die de laatste jaren nogal zijn gaan irriteren en ontsteken. Ben inmiddels bijna helemaal rolstoelafhankelijk, kan nog net een paar stapjes met ondersteuning, maar dat moet ik niet te vaak doen.
Verder lijkt het erop dat er een autoimuunziekte aan het klieren is, daarvoor ga ik nog verder onderzocht worden.
Dat rolstoelafhankelijke is meteen de verklaring voor mijn karige lijstjesvoor het geval je je afvraagt waarom ik zo weinig eet.. Mijn energiebehoefte ligt nogal wat lager dan toen ik nog liep en kon sporten.
Thx voor je support!
helemaal eens.. Ik zou ook echt het risico niet willen lopen ook al is deze inderdaad minimaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind laatste dag van menstruatie niet echt veilig. Als de zaadcellen per ongeluk een week leven (dat kan) én je cyclus is bet korter dan 4 weken, of je eisprong is wat vroeg, heb je echt wel straks een mini calimero. Dus ik zelf zou wel de map gaan halen. Dan maar ongezond, maar voor mij alles beter dan een klein murmpje.
Valt toch wel een beetje mee? (of is dat mijn referentiekaderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Bevolkingsonderzoek lijkt me tha hellSterkte en succes. wanneer ga je?
dat dus..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jemig, wat een narigheid! Dat is, naast het praktische, ook emotioneel erg zwaar en heftig!
Ik snap het welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef loveli het volgende:
En daarom moet je broccoli eten en vette vis, avocado, kipfilet, roomboter is beter dan margarine. And then some. Maar daar indoctrineer ik je nog wel mee.
Je eet om je lijf te voorzien van voedingsstoffen en vitamines enzo. Niet om zoveel mogelijk chocola in een keer weg te werken. Heeft mij ook even gekost om dat te snappen.
Weet ik nog niet. Ben dusdanig bewust met m'n lijf omgegaan dat het voor mij weinig zinvol is om in de stoel te gaan zitten. Ben er voor de rest groot voorstander van dat een HPV-test aan het bev. onderzoek wordt toegevoegd. Of dat ze HPV-testkits sturen aan vrouwen die er niet aan meedoen. Met een HPV-test haal je er nl. veel beter risicogevallen uit dan alleen met een uitstrijkje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee joh, geen hel. Niet leuk, maar te doen. Ongeveer even stom als bloed prikken vind ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Yepquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Komt dat om de 5 jaar? Want dan mag ik dit jaar ook weer denk ik
Pure avocado? Nah. Boterham met roomboter, reepjes avocado en gekookte kipfilet, beetje zout eroverquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik snap het welalleen de uitvoering rammelt bij mij nogal
![]()
Avocado gaat er ook niet in. Gatver! Liever broccoli!
ik zag er wel tegen op, maar het stelde echt helemaal niks voor...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Valt toch wel een beetje mee? (of is dat mijn referentiekader)
Ik hoef iig niet, ben al tig keer binnenstebuiten gekeerdbeetje onzin om dat nog een keer te doen op korte termijn.
Vragen en problemen van gebruikers verhelpen inderdaad. Gewoon zorgen dat het systeem draait en er geen fouten in zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef Syrena het volgende:
Vraag voor de IT-ers hierFunctioneel beheer doen van iets, wat houdt dat in? Is dat inderdaad het programma/applicatie testen, vragen van gebruikers beantwoorden etc?
Dan vind je mij ook niet lief!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan zo slecht tegen mensen die veel dingen niet lusten![]()
(sorry kwak
)
[..]okay. Stom stom stom stom stom stom, zeg. Zeker als je geen MAP wilt, denk dan even na...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mammografie doen ze gelukkig pas ergens na de 50.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
Bevolkingsonderzoek is toch met mammografie en uitstrijkje e.d.
Mja, sorry.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan zo slecht tegen mensen die veel dingen niet lusten![]()
(sorry kwak
)
daar zie ik dan dus wel weer tegenop met mn inmiddels weer kleine tietenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mammografie doen ze gelukkig pas ergens na de 50.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ben dusdanig bewust met m'n lijf omgegaan dat het voor mij weinig zinvol is om in de stoel te gaan zitten. Ben er voor de rest groot voorstander van dat een HPV-test aan het bev. onderzoek wordt toegevoegd. Of dat ze HPV-testkits sturen aan vrouwen die er niet aan meedoen. Met een HPV-test haal je er nl. veel beter risicogevallen uit dan alleen met een uitstrijkje.
Op de nieuwe bandjes!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Kokos
Ja, bleekselderij
Zo, toetje zit erin, wij gaan richting Utrecht....
Waar moet ik dan beleg kopen? Is dat losse bij ah ook niet goed? En dat van de slager?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vragen en problemen van gebruikers verhelpen inderdaad. Gewoon zorgen dat het systeem draait en er geen fouten in zitten.
Bevolkingsonderzoek is toch met mammografie en uitstrijkje e.d.
Murmeli, wanneer je dagelijks weinig tijd hebt om eten te bereiden is het slim om voor de hele week zondags al wat te bereiden. Grote kom spinaziesalade, visbakjes, broodbeleg prepareren (voorverpakt vlees zit altijd boordevol zout namelijk) en dergelijke...
Ohhhh. Dat zal nog wel lukken. Dan nu alleen afwachten om hoeveel dagen het gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vragen en problemen van gebruikers verhelpen inderdaad. Gewoon zorgen dat het systeem draait en er geen fouten in zitten.
De test bestaat. Helaas alleen voor vrouwen (grmpf), maar ze vinden het te duur om aan het bevolkingsonderzoek toe te voegen. En dat terwijl je met een gecombineerde test veel gerichter baarmoederhalskanker kunt voorkomen en opsporen dan met (in een relatief groot aantal onterechte) lisexcisies.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Syrena het volgende:
[..]dat zou ik ook graag willen weten, of ik het virus heb of niet.
Ik ga trouwens wel. Niet van harte, maar goed
Spannend!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Oh het zit ff anders, mijn geval wordt vanmiddag al besproken in de besloten vergadering. Niet openbaar en niet online dus, beetje jammer, maar aan de andere kant wel fijn dat het al sneller besproken wordt. Pas als ze er niet uit komen en als raadsleden er verder over willen bomen komt het in de openbare vergadering, ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.
Eind van de middag maar eens horen of er al iets bekend is.
Het kan wel, alleen moet je er dan een boel water tegenover zetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar moet ik dan beleg kopen? Is dat losse bij ah ook niet goed? En dat van de slager?
Wat bedoel je met visbakje?
Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Oh het zit ff anders, mijn geval wordt vanmiddag al besproken in de besloten vergadering. Niet openbaar en niet online dus, beetje jammer, maar aan de andere kant wel fijn dat het al sneller besproken wordt. Pas als ze er niet uit komen en als raadsleden er verder over willen bomen komt het in de openbare vergadering, ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.
Eind van de middag maar eens horen of er al iets bekend is.
LOL!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
Ik deed het niet, ik deed het nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!
Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
Ik vind het niet lusten van bleekselderij echt geen tekortkoming.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!
Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
^^quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het niet lusten van bleekselderij echt geen tekortkoming.
Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen moet je er dan een boel water tegenover zetten.
Goedkoper en gezonder is het om kipfilet te kopen en dat voor een hele week te bereiden, kun je er ook nog iets van bieslook ofzo doorgooien.
Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat vindt Murmeli waarschijnlijk ook van brood.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sadist!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
Sorry, ga weer uit van m'n persoonlijke hoeveelheden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven.Met die 2 plakjes ham die ik op een dag eet ga ik er echt niet dood aan als die gewoon van AH komen.
/carequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sadist!
Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten
Echt ja?quote:
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.
Ik hoop dus eigenlijk ook dat dit nu verder gaat dan alleen mijn geval en dat ze het beleid eens ernstig onder de loep gaan nemen, maar ben bang dat het zo niet werkt.
Zoek dan zelf ook maar naar een prettigere methode!quote:
Probeer jij maar eens op je buik te slapen met PMS.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sadist!
Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten
Mjah thx, is gewoon ook maar mijn karakter.. ik ben soms heel koppig! Zeker als het om mijn gezinnetje gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?
Morning-afterspiraaltje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:
Bleekselderij![]()
Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo.
Er zijn ook thuis-test kits voor HPV, weet alleen niet of ze ook voor particulieren te koop zijn. Er was ooit een plan om vrouwen die zoals jij niet meededen een thuistest te sturen (zelf soort uitstrijkje maken, wattestaafje in buisje opsturen en laten testen op HPV). Snap nog steeds niet waarom ze dat nog niet hebben ingevoerd.quote:Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon.![]()
Welkom, Murmeli.
Ik wel. Ik zou een potentiële date erop afschrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar hoe vernemen jullie dan zo'n stoot hormonen? Echt het humeur wat omslaat of ook andere dingen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:
Bleekselderij![]()
Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo.
Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon.![]()
Welkom, Murmeli.
LOL!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zou een potentiële date erop afschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |