quote:Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Maandag: lichtblauw
Dinsdag: zacht maisgeel
Woensdag: licht groenig, maar raar genoeg heb ik bij woensdag niet echt een heel duidelijke kleur voor ogen.
Donderdag: kobaltblauw, maar dan niet zo verzadigd
vrijdag: oranjerood
Zaterdag: fel warm geel
Zondag: vrij donkergroen
Vrijdag donkerblauw kan ik me NIKS bij voorstellen!
Ik ga altijd in m'n pyjamaquote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je tentamen Miss_S!
Al vind ik het wel grappig dat je je tegelijk erg bezig houd met je outfitBij tentamens zie ik er altijd uit als een comfortabele sloddervos
Slobbertrui, flobberbroek, gympies, dat ongeveer
EDIT: en Merel, baaldagen hoeven ook niet superkut te zijn om irritant te zijn!![]()
*waarschijnlijk overbodige post* MAAR! No worries, zeg! Dat ik toevallig iets kuts meemaak en jullie daarmee lastig val wil niet zeggen dat iemand anders zijn ongenoegen ergens over niet mag spuien! *aai* Dat je maar snel blijer mag zijn!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thank youEn nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.
Is dat zo slecht dan? Ik zat eraan te denken om daar ook eens te gaan eten. Niet doen dus?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het was iets met het merg uit varkenspoten, nou ja wel prima te eten. Verder ben ik wel een semi snob, starbucks is rommel, de meeste "goede" koffie smaakt oud etc. Ik eet niet zo vaak echt lekker, de laatste keer was bij Ron Blauw met z'n tweetjes voor 400 euro eigenlijk maar dat is dus niet echt voor herhaling vatbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha! Tja het is wel veel geld. Ik enquote:Op woensdag 5 november 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet herhaling vatbaar qua $$$$$
wel qua![]()
![]()
![]()
En dan zeur je dat je niet teveel geld wilt uitgeven aan cadeausquote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik at daar voor 42 eurispeciale prijs
qua drank: champie/wit/wit/rood/dessert en die was zo lekker kreeg 3 glazen
7 amuses waar onder een gouden olijf
2 voorgerechten, waar onder een soepie
lamskoteletje, stukkie vis,
toetje,
koffie met heel veel gebakjes
maar dat was wel het speciale menu
Zo mooi idd!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Rood en blauw samen wordt paars inderdaad.
En The Color Purple is een prachtige film waar Oprah een glansrol in speelt
Thnxquote:Op woensdag 5 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Tommeke, wat een leuke post!
Je gaat goed zeg, je klinkt ook heel gemotiveerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |