abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 20:10:12 #226
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62979801
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Maandag: lichtblauw
Dinsdag: zacht maisgeel
Woensdag: licht groenig, maar raar genoeg heb ik bij woensdag niet echt een heel duidelijke kleur voor ogen.
Donderdag: kobaltblauw, maar dan niet zo verzadigd
vrijdag: oranjerood
Zaterdag: fel warm geel
Zondag: vrij donkergroen

Vrijdag donkerblauw kan ik me NIKS bij voorstellen!
.

Ik heb dat niet specifiek met kleuren, maar ik visualiseer wel zo ongeveer alles op een bepaalde manier. Volgens jouw link is dat beelddenken. Ik was alleen wél goed op school .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62979850
Oh en ik heb kippentenen gegeten, alleen het vel is niet zo lekker en er zit geen vlees op de botjes Op goed geluk iets aangewezen op een Chinese kaart aangewezen
  woensdag 5 november 2008 @ 20:12:05 #228
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62979863
Ik doe ook beelddenken, net als met boeken lezen eigenlijk.
Alles heeft bij mij een beeld eigenlijk.

Daarom is Fok! vaak nogal vermoeiend; zeker als men veel smileys in een post propt
pi_62979974
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je tentamen Miss_S!

Al vind ik het wel grappig dat je je tegelijk erg bezig houd met je outfit Bij tentamens zie ik er altijd uit als een comfortabele sloddervos Slobbertrui, flobberbroek, gympies, dat ongeveer

EDIT: en Merel, baaldagen hoeven ook niet superkut te zijn om irritant te zijn!
Ik ga altijd in m'n pyjama
pi_62980003
Het is toch logisch dat als je denkt, je het in beelden ziet, hoe denk je anders?
  woensdag 5 november 2008 @ 20:20:41 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62980120
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thank you En nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.
*waarschijnlijk overbodige post* MAAR! No worries, zeg! Dat ik toevallig iets kuts meemaak en jullie daarmee lastig val wil niet zeggen dat iemand anders zijn ongenoegen ergens over niet mag spuien! *aai* Dat je maar snel blijer mag zijn!

Oh en SHE: ik ben denk ik één van de mensen die een overdaad aan smilies post, solly! Ik vind het eigenlijk meestal wel handig, omdat het vaak miscommunicatie kan voorkomen. Maar ja, soms gebruik ik ze ook gewoon omdat ik ze zo leuk vind

PF: ik vond varkenspoot wel heel anders dan kip! Al is het al zo'n tijd geleden dat ik het at dat ik niet meer weet hoe het nou precies smaakte.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62980170
Het was iets met het merg uit varkenspoten, nou ja wel prima te eten. Verder ben ik wel een semi snob, starbucks is rommel, de meeste "goede" koffie smaakt oud etc. Ik eet niet zo vaak echt lekker, de laatste keer was bij Ron Blauw met z'n tweetjes voor 400 euro eigenlijk maar dat is dus niet echt voor herhaling vatbaar
pi_62980298
Oh en ik hou van de Buffelo Wings
  woensdag 5 november 2008 @ 20:27:37 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62980370
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het was iets met het merg uit varkenspoten, nou ja wel prima te eten. Verder ben ik wel een semi snob, starbucks is rommel, de meeste "goede" koffie smaakt oud etc. Ik eet niet zo vaak echt lekker, de laatste keer was bij Ron Blauw met z'n tweetjes voor 400 euro eigenlijk maar dat is dus niet echt voor herhaling vatbaar
Is dat zo slecht dan? Ik zat eraan te denken om daar ook eens te gaan eten. Niet doen dus?
Ik voelde me vorige week ook bekocht. We waren in een exclusief restaurant (nou ja voor de provincie dan, het was in Olst bij Deventer). Ik kreeg soep in een broodbol en een entrecootje. De bijgerechten waren apart geserveerd en bestonden uit aardappeltjes in schil, spinazie-spekpakketjes en gekookte waspeentjes. Toe had ik thee met bonbons. Ik dronk er 1 portje en 1 glas rode wijn bij. Mijn drie tafelgenoten hadden ook zoiets, in totaal moesten we bijna 200 euro neerleggen. Zonder desserts dus! Vind ik dan toch jammer. In Amsterdam hadden ze er niet mee weggekomen.
pi_62980416
Ik ga morgen uit eten bij Breexz (lekker makkelijk met de trein en halverwege tussen mijns woonplaats en de mijne)
Denk dat ik hiervoor ga: Atlantische tongfilet op een bedje van gewokte groenten met een witte wijn-kappertjes-limoensaus
Niet heel ongezond toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62980424
Niet herhaling vatbaar qua $$$$$
wel qua
  woensdag 5 november 2008 @ 20:32:44 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62980545
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet herhaling vatbaar qua $$$$$
wel qua
Aha! Tja het is wel veel geld. Ik en hebben er nu voor gekozen om minder vaak uit eten te gaan. We gingen echt veel te vaak, terwijl het eten meestal middelmatig was. Op die manier vind ik het een te dure hobby. Als we nu gaan, doen we het goed.
pi_62980635
ik at daar voor 42 euri speciale prijs
qua drank: champie/wit/wit/rood/dessert en die was zo lekker kreeg 3 glazen
7 amuses waar onder een gouden olijf
2 voorgerechten, waar onder een soepie
lamskoteletje, stukkie vis,
toetje,
koffie met heel veel gebakjes

maar dat was wel het speciale menu
  woensdag 5 november 2008 @ 20:36:50 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62980685
euro's PF, euro's ..
pi_62980856
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik at daar voor 42 euri speciale prijs
qua drank: champie/wit/wit/rood/dessert en die was zo lekker kreeg 3 glazen
7 amuses waar onder een gouden olijf
2 voorgerechten, waar onder een soepie
lamskoteletje, stukkie vis,
toetje,
koffie met heel veel gebakjes

maar dat was wel het speciale menu
En dan zeur je dat je niet teveel geld wilt uitgeven aan cadeaus
pi_62980869
Gefelliciteerd met het jubileum allemaal!

Even wat reacties: kleuren zien bij dingen doe ik niet, wel hoor ik bij iedereen en altijd muziek of tekst nog door mijn hoofd gaan.

Ook ben ik geshockeerd dat ColdFeet als echte culisnob niet van kroepoek houdt. Oei! Als dat versgebakken voor je staat bij de Indonees, met zelfgemaakte sambal badjak (dik erop smeren, mmm!) , dat is goddelijk! Maar nu worden veel dingen wel iets goddelijker van sambal erop smeren, is mijn ondervinding. Hou je dan ook niet van emping? Dat spul ruikt toch amper!

En met servies gooien is heerlijk, maar je moet er wel na je 30e mee ophouden vind ik. Zie me nog met vriendje. Hij:"Je gooit alleen dingen van mij stuk!" Ik: "Nietus!"- pakt eigen beeldschone art deco suikerpot-"Klats!"
Nog steeds spijt
  woensdag 5 november 2008 @ 20:42:14 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62980890
Euro. Meervoud en enkelvoud
  woensdag 5 november 2008 @ 20:44:32 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62980956
Mij geeft het een bevrijdend gevoel, dingen stuk gooien
Ik denk ook dat mijn boosheid daarom altijd zo snel over is; ik koel mijn woede meteen

Helaas ben ik wel vaak boos, dus in de marge schiet het niet zo op
  woensdag 5 november 2008 @ 20:45:43 #244
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62981003
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:42 schreef Aventura het volgende:
Euro. Meervoud en enkelvoud
Ook goed

Als het maar geen euri genoemd worden; daar word ik helemaal hondsdol van.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:58:15 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62981370
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Rood en blauw samen wordt paars inderdaad.
En The Color Purple is een prachtige film waar Oprah een glansrol in speelt
Zo mooi idd! Heb hier ook het boek liggen, maar dat is op een hele nare manier geschreven, dus niet echt leesbaar. Stond bij mijn opa en oma in de kast en heb ik dus 'ge-erfd'.

Vind jij het geniaal SHE? Heb jij ook die versie met die gebrekkige brieven aan elkaar?
pi_62982389
Als ik een boek lees zie ik het ook voor me en als ik daarna de film zie, komt dat bijna nooit overeen. Behalve bij Lord of the Rings!! Daar klopte het echt! Creepy!! Vooral die zwarte gedaantes op paarden had ik me echt precies zo voorgesteld.
pi_62982464
Lijstje:
O: gekookt eitje
L: omelet van 2 eieren, ui, zoete paprika, ham en kaas
T: wodka
D: eendenborst, met zelfgemaakte appelsaus
Bimi, rode kool en 1 rostirondje. Toetje: cornetto.
pi_62982487
En nog lijstjes:
Gisteren
O- bramen met magere yoghurt
T- volkorenboterham pindakaas
L- ijsbergsla, hollandse garnalen, mayonaise
T- ham-augurkrolletjes
T- mandarijnen, ananas en appel
T- cashewnootjes en kwark
D- falafelballetjes van AH (bah wat een droge meuk, moest er echt een halve bak ketchup met gehakte uitjes overheen vlijen) en stukjes gebakken courgette.

Vandaag:
O- bramen met magere yoghurt, jus
L- sla met tonijn, bruine boterham kroket
T- mandarijnen en appel
T- ham-augurkrolletjes
D- salade met gerookte kip, whopper jr. zonder brood (moesten snel ergens eten tussen verjaardagsfeestje en sportles kind in)
T- magere kwark, nootjes, 5 dropjes en glas Fanta Pomelo Zero.

Ik eet wel erg veel sla. Kan dat kwaad, wb nitriet-traat?
pi_62982688
Mijn uiteindelijke lijstje

O: allbran met melk
L: 2 boterhammen gebakken ei
T: 2 plakken ontbijtkoek
D: een of ander wokgerecht
T: blikje red bull en 4 snack a jacks
pi_62982689
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Tommeke, wat een leuke post!
Je gaat goed zeg, je klinkt ook heel gemotiveerd!
Thnx

Ja, wel redelijk. Gewoon ook omdat het lekker is fit te zijn. Mijn conditie is goed, maar ik wil volgend jaar op een hoger niveau sporten, dan moeten die kilo's er af
Trouwens: als het snel gaat, motiveer je jezelf ook makkelijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')