abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 19:15:37 #201
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978154
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, vind ik wel, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik altijd alles visualiseer wat ik lees.
Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
pi_62978167
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens ook nogal brak obama

Sleeeeeeeeeeeep, i need slllllllllllleeeeepie
Ik ook!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:17:37 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62978198
tvp...

en ik heb ook slaap nodig. blegh, moe. Nog een hoofdstuk lezen, dan eten koken....en dan slapen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62978227
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:15 schreef ikdenkkris het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62978248
Mijn typen en taalgebruik worden beinvloed door koorts als excuss
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62978278
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Nou, toen ik twaalf was wilde ik toch echt dat de titanic niet ging zinken hoor Als is dat weer geen boek, maar ach
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:22:37 #207
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978323
quote:

[..]

Nouja, als de film ook echt anders gaat dan het boek vind ik het prima en kan ik het los zien. Maar zolang de film het boek zo goed mogelijk probeert te volgen en dat op zich ook best goed doet, dan kan ik me er bijzonder aan ergeren dat er dan niet op de kleine details is gelet.

Maar goed, met mijn neuroses valt niet te spotten, daar begin ik niet eens over.

Beterschap! Wat heb je precies?
  woensdag 5 november 2008 @ 19:22:44 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62978328
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het niet geproefd En jij?

Wel dus, want ik was een braaf kindje En doorgeslikt. En niet uitgespuugd. Maar wel met kordate piepstem gesteld dat ik het toch iets te gek vond om te eten en dus liever iets anders wou Nadat die boterham op was hoefde ik het van mn ouders ook niet meer

Brak Obama

Obaaaaaamaaa! \o/ De Denzel Washington Look-a-like president die uit Hawai komt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 5 november 2008 @ 19:28:47 #209
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978490
Koeientong is heerlijk. Klein beetje zout erop.

*Ikdenkkris d'r vader heeft jarenlang in het slachthuis gewerkt.
Op verjaardagen lieten we dan ook altijd een schaal rondgaan en iedereen vond het toch heerlijk. Tot je ze vertelde wat het was. Overigens is het wel goor als ze nog niet gesneden zijn en je dus gewoon echt tongen in de pan ziet drijven.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:30:19 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62978523
Mijn moeder maakt tong in een tomatensaus met zwarte olijven. Love it.

Is ook goed voor de lijn trouwens!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:37:10 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62978697
Haha ja ik vond hem destijds ongesneden in de koelkast, dat was wel wat confronterend Maar idd gesneden met hapjes of idd in saus ofzo, ik denk dat ik het dan echt wel zou lusten. Ik zie dan denk alleen nog steeds dat ding in de koelkast voor me, of zo'n luidkeels herkauwende koe *mietje*
pi_62978706
Ik heb echt weer eens zo'n maandelijke bui dat ik mezelf kut vind en helemaal niks goed gaat . Kan ik dat uitschakelen?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62978715
  woensdag 5 november 2008 @ 19:38:34 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62978747
*geeft Goodbye een uitknopje*

PF: OMG

woei etenstijd!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:38:37 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62978751
Mijn tip: het maakt niet uit of je het boek het eerst leest, of de film het eerst ziet, als je maar zorgt dat er wat tijd tussen zit, zodat het verhaal niet meer zo vers in je geheugen zit.

Ik lees nu Twee Vrouwen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:39:34 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62978779
quote:
Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Zoals in de Amerikaanse verfilming van Het Gouden Ei .
Niet meer actief op Fok!
pi_62978784
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
*geeft Goodbye een uitknopje*

PF: OMG

woei etenstijd!
Thank you En nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.
pi_62978942
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
pi_62979125
Nou tentamen ging niet lekker, dus afwachten
En nog even blokken voor psychologie morgen (die ik al voor de helft gehaald heb)
pi_62979230
Hoi
Ik post hier nooit, maar ik dacht laat ik dat nu eens doen.
Ik ben echt zo'n typische student bij wie na een paar jaar op kamers er wat kilotjes bijgekomen zijn

Ik was dit eigenlijk wel zat begin deze zomer en heb besloten het wat anders te gaan doen.
Ik heb heb het idee dat een dieet niet werkt (dan verval je toch zo weer in het jojo effect en ben je alleen maar bezig met dingen die je niet mag eten).
Ik was op dat moment 85 kilo bij een lengte van 1,86.
Mijn idee was dus om dingen te veranderen, maar niet om in 2 maanden 10 kilo te veriezen. Wel op een regelmatige manier dus.
Ik ben meer gaan sporten (als ik tijd heb fiets ik 100 km per week op m'n racefiets).
Bierconsumptie is flink gedaald
Natuurlijk wil ik wel m'n borreltje blijven drinken, ik verving het een beetje voor wijn (vakantie in Frankrijk, hehe).
Over die vakantie gesproken, m'n vriendin en ik hebben allebei een mtb meegenomen en het enige wat ik daar deed was overdag lekker actief zijn en 's avonds lekker relaxen.
Toen ik weer thuis was op m'n kamertje besloten gezond te blijven doen, ik heb een paar huisgenoten die ook graag gezond eten. Dus vaak zelf koken, en dan geen vette rotzooi maar gewoon aardappel-vlees-groente of pasta oid. Natuurlijk zijn er wel van die vreet- en zuipdagen, maar als je dat wat in balans houdt maakt dat natuurlijk niets uit. Over het algemeen eet ik best regelmatig en gezond. Daarbij flink wat lichaamsbeweging (ik baal echt als ik niet kan sporten) en de kilo's vliegen er zo af.
Ik weeg nu 77,5 kilo, een maand geleden nog 82/83 dus het gaat echt goed. Een broek die ik 3 of 4 weken geleden gekocht heb zit nu alweer te wijd

Nouja, dat was ff mijn verhaal, misschien hebben jullie er wat aan
pi_62979503
Mag ik ook even zeuren? Ik weet dat het niet belangrijk is enzo, maar toch...
Dit vind ik namelijk het irritantste aan mijn dieet. Vriendje is nog steeds onderweg voor z'n werk en ik zit hier honger te lijden, maar als ik nu een tussendoortje neem mag ik straks de helft van m'n avondeten niet meer.
Een dagje iets ongezonders mag best, maar dan is er dus geen ruimte voor tussendoortjes.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62979558
Oh over eten, ik zeg altijd dat ik zo een geweldige eter ben, ik lust alles
Maar in theorie
eet ik geen onvers/vriezer brood
groente uit blikjes
groente uit potjes
saus uit zakjes
eten dat een nare bruinige kleur heeft (ziekenhuis eten)
eten dat niet vers is
eten met te veel smaakstofrommel
etc

eigenlijk ben ik echt een piepbeest oh en paprika heeft altijd een nare overheersende smaak (mijn moeder bakt alle groenten met paprika en teveel olie ) maar gegrilde paprika (pimento) is goddelijk
  woensdag 5 november 2008 @ 20:05:51 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62979639
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik ook even zeuren? Ik weet dat het niet belangrijk is enzo, maar toch...
Dit vind ik namelijk het irritantste aan mijn dieet. Vriendje is nog steeds onderweg voor z'n werk en ik zit hier honger te lijden, maar als ik nu een tussendoortje neem mag ik straks de helft van m'n avondeten niet meer.
Een dagje iets ongezonders mag best, maar dan is er dus geen ruimte voor tussendoortjes.
Willen jullie per se altijd samen eten? Je kan ook alvast beginnen, dan maar een keertje apart.
Wat ik altijd doe als ik te lang op het avondeten moet wachten, is het toetje alvast nemen. Of ik neem soep, zit haast niks in.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 20:09:21 #224
163650 Greys
pi_62979767
Tommeke, wat een leuke post!
Je gaat goed zeg, je klinkt ook heel gemotiveerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62979775
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Verder dan varkenspoot (in Spanje, wel heul lekker!) en koeientong (don't ask) ben ik niet gekomen geloof ik
Varkenspoot was mijn lievelingseten vroeger Maar nu heb ik opeens het idee dat dat niet net zo iets is als kippenpoot ?? (Was gerecht dat moeder van een vriendinnetje uit Trinidad altijd maakte )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')