Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik altijd alles visualiseer wat ik lees.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens ook nogal brak obama![]()
Sleeeeeeeeeeeep, i need slllllllllllleeeeepie
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht aflooptquote:Op woensdag 5 november 2008 19:15 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.
Nou, toen ik twaalf was wilde ik toch echt dat de titanic niet ging zinken hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Nouja, als de film ook echt anders gaat dan het boek vind ik het prima en kan ik het los zien. Maar zolang de film het boek zo goed mogelijk probeert te volgen en dat op zich ook best goed doet, dan kan ik me er bijzonder aan ergeren dat er dan niet op de kleine details is gelet.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Wel dus, want ik was een braaf kindjequote:
Zoals in de Amerikaanse verfilming van Het Gouden Eiquote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Thank youquote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
*geeft Goodbye een uitknopje*![]()
PF:OMG
woei etenstijd!
quote:
Willen jullie per se altijd samen eten? Je kan ook alvast beginnen, dan maar een keertje apart.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik ook even zeuren? Ik weet dat het niet belangrijk is enzo, maar toch...
Dit vind ik namelijk het irritantste aan mijn dieet. Vriendje is nog steeds onderweg voor z'n werk en ik zit hier honger te lijden, maar als ik nu een tussendoortje neem mag ik straks de helft van m'n avondeten niet meer.
Een dagje iets ongezonders mag best, maar dan is er dus geen ruimte voor tussendoortjes.
Varkenspoot was mijn lievelingseten vroegerquote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verder dan varkenspoot (in Spanje, wel heul lekker!) en koeientong (don't ask) ben ik niet gekomen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |