abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 18:16:05 #157
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62976674
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:10 schreef conleche het volgende:
Kwak, heb jij ook dat je kleuren ziet bij bepaalde woorden en cijfers en zo? Dat heb ik namelijk en tot voor kort dacht ik dat ik niet helemaal in orde was, want als ik vroeger zei dat dinsdag geel was en vrijdag oranjerood, dan zat m'n hele omgeving mij aan te kijken of ik volslagen idioot was, maar bij zomergasten was Robert Dijkgraaf en die begon er ineens over zeg! Het is gewoon een afwijking, die best vaak voorkomt!! Dat was echt een fijn moment van (h)erkenning!!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(aandoening)
nope! dat heb ik niet! jammer, want t lijkt me heerlijk om beelden en kleuren bij muziek te hebben bijvoorbeeld.
vriendin van me (die ook problemen heeft met filteren) heeft dat wel heel erg. mensen ZIJN bij haar een kleur. en zij heeft zichzelf aangeleerd de wereld actief te "blurren" zodat ze niet maf wordt van de details. ik kan dat nog niet, en geniet er ook wel van.

Ik kan echt buitenzinnig blij worden als ik door een polder fiets en een konijn zie en een vogel in de lucht zie en de geur van nat gras en ALLES tegelijk. plus het is wel handig. ik zie aanbiedingen in etalages veel sneller dan mn vriendinnen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:18:21 #158
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62976722
Dat heb ik ook Conleche! Alleen is mijn vrijdag donkerblauw en mijn dinsdag mintgroen.

Zo heeft mijn week ook een bepaalde structuur, hebben uren van de dag een bepaalde indeling en kleur en jaren en tijdsbalken worden ook helemaal gevisualiseerd en ingekleurd. Vriendlief kijkt me ook altijd aan alsof ik weer eens tegen de muur aan ben gelopen.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
  woensdag 5 november 2008 @ 18:21:29 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62976772
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wow, Kwak en MissBliss Dat lijkt me echt lastig, zeg! Ik had dat vroeger alleen met pap. Ik vond pap heeeel lekker, maar van die stukjes/graantjes dingen ging ik automatisch kokhalzen. Heel handig. Verder kon ik bijna alles eten. Ik was dus vroeger ook al een bolletje.

Maar denk je niet dat het een deel ook psychisch is? Dat je er van uit gaat het vies te vinden en het dus niet objectief probeert? Je ziet heel vaak dat kinderen bepaalde dingen niet lusten, maar dat ze dan als ze groot zijn het ineens wel lusten. Andere smaakbeleving.
ik heb al veel leren eten. rijst bijvoorbeeld was een big issue om te leren. en gladde aardappel zal ik nu sneller toch proberen weg te krijgen dan vroegah. laatst ook gekookte sperciebonen geprobeerd. niks mis met de smaak (en ze waren beetgaar) maar de textuur kreeg ik niet weg.

@ CF: ik lust rijst en pasta, en bijna alle soorten vlees. ik lust kruimige aardappel, boerenkool, rauwe andijvie, vrijwel alle groenten rauw, raapstelen, sla. ik lust vrijwel geen enkele gekookte groente (behalve capucijners), geen kaas, geen roomkaas, geen creme fraiche, geen zuivel. geen tomaat. geen champignon (al vind ik de smaak wel lekker die t afgeeft op andere dingen).
dit zijn voornamelijk textuur issues, en t andere belangrijkste is "weeigheid" in smaak (erwten hebben dat, gekookte spinazie, ei, alles met room/zure room/melk (aardappelpuree maak ik aan met een klontje boter, niet met melk) en wild/ rose gebakken vlees heeft het ook een beetje maar dat probeer ik wel aan te leren. wijn is voor mij ook weeig. rood krijg ik daarom niet weg, wit heb ik recentelijk geleerd te drinken)

bittere smaken en zoetzuurcombi's ben ik mezelf aan t aanleren als ik ze tegenkom (at eerst ook geen rucola)
  woensdag 5 november 2008 @ 18:21:58 #160
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62976783
oh en geen sausjes, want die zijn ofwel weeig, ofwel zuur, ofwel romig...
  Vis een optie? woensdag 5 november 2008 @ 18:22:54 #161
70532 loveli
N
pi_62976803
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar denk je niet dat het een deel ook psychisch is? Dat je er van uit gaat het vies te vinden en het dus niet objectief probeert? Je ziet heel vaak dat kinderen bepaalde dingen niet lusten, maar dat ze dan als ze groot zijn het ineens wel lusten. Andere smaakbeleving.
Kinderen proeven meer dan volwassenen, dat is bekend. En ik twijfel er niet aan of beleving van mondgevoel ook per persoon verschillend is. De een krijgt een heel andere prikkel door een bepaald geluid dan de ander, waarom zou dat met de andere zintuigen niet zo zijn?
Het is wel zo dat je op jonge leeftijd aan smaken went. Kleine kinderen van nu die BB goede start brood eten, zullen het lekker vinden terwijl anderen ervan gruwen.
crap in = crap out
pi_62976812
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:18 schreef ikdenkkris het volgende:
Dat heb ik ook Conleche! Alleen is mijn vrijdag donkerblauw en mijn dinsdag mintgroen.

Zo heeft mijn week ook een bepaalde structuur, hebben uren van de dag een bepaalde indeling en kleur en jaren en tijdsbalken worden ook helemaal gevisualiseerd en ingekleurd. Vriendlief kijkt me ook altijd aan alsof ik weer eens tegen de muur aan ben gelopen.
Maandag: lichtblauw
Dinsdag: zacht maisgeel
Woensdag: licht groenig, maar raar genoeg heb ik bij woensdag niet echt een heel duidelijke kleur voor ogen.
Donderdag: kobaltblauw, maar dan niet zo verzadigd
vrijdag: oranjerood
Zaterdag: fel warm geel
Zondag: vrij donkergroen

Vrijdag donkerblauw kan ik me NIKS bij voorstellen!
  woensdag 5 november 2008 @ 18:25:03 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62976843
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Kinderen proeven meer dan volwassenen, dat is bekend. En ik twijfel er niet aan of beleving van mondgevoel ook per persoon verschillend is. De een krijgt een heel andere prikkel door een bepaald geluid dan de ander, waarom zou dat met de andere zintuigen niet zo zijn?
Het is wel zo dat je op jonge leeftijd aan smaken went. Kleine kinderen van nu die BB goede start brood eten, zullen het lekker vinden terwijl anderen ervan gruwen.
ik vind t zelf ook heel vervelend... ik hoop dat ik als ik kinderen heb ik zelf positief genoeg met eten bezig kan zijn zodat ze wel dingen leren eten.

niet dat mij mama t niet met me geprobeerd heeft
pi_62976848
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:18 schreef ikdenkkris het volgende:

Dat laatste doe ik ook ja, maar van die kleuren kan ik me dan weer niets voorstellen.

Ik heb wel ook het idee dat ik vaak veel meer meekrijg van wat er om me heen gebeurt dan een ander.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_62976863
Gutenabend
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:29:45 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62976957
gutbye ik ga even lekker op de bank hangen en van mn vrije avond genieten. en mn Obama night brakheid eruit luieren
pi_62976998
Jubileum-tvp!

Avocado's zijn heerlijk! Tot een jaar geleden ofzo had ik het ook nog nooit gehad, maar ik vind het nu echt heerlijk. Op brood met een beetje peper en zout, meer heb je niet nodig.
Wij eten toevallig vanavond zalmfilet met guacamole, ook avocado.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62977039
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:29 schreef kwakveense het volgende:
gutbye
Ik weet niet of dat tegen mij was, maar toch grappig
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:34:11 #169
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62977064
quote:
Op woensdag 5 november 2008 @ 18:21 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb al veel leren eten. rijst bijvoorbeeld was een big issue om te leren. en gladde aardappel zal ik nu sneller toch proberen weg te krijgen dan vroegah. laatst ook gekookte sperciebonen geprobeerd. niks mis met de smaak (en ze waren beetgaar) maar de textuur kreeg ik niet weg.
Oh ja, bij sperciebonen heb ik het ook, die lust ik (wederom) alleen als ze klein gesneden zijn.
Maar ik lust juist de meeste groenten niet als ze rauw zijn en juist wel als ze gekookt zijn! Vaag hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 5 november 2008 @ 18:34:28 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62977071
Wat grappig, die kleurverhalen Toch een bepaald soort gevoeligheid ofzo? Ik vind het ook erg leuk dat Conleche dan kunstenares is

Loveli: ik denk idd dat het een deel gewenning is (ik kreeg van mijn ouders ECHT geen boterham met pindakaas oid als ik iets niet luste) maar ik geloof wel dat er ook wel mensen (kinderen) zijn die een soort nagenoeg onoverkomelijke aversie hebben tegen bepaalde soorten eten.

Wat ik dan wel heel erg vind is als kennissen van mijn moeder hun dochtertje, die een nogal 'wisselvallige smaakbeleving' heeft (bull shit als je het mij vraagt de ene keer eet ze iets en de volgende keer lust ze het niet) en dus soms met een jengelstemmetje verklaart iets niet te lusten en dan niet eet, dan tóch in de avond meenemen naar de Mac, omdat ze honger heeft

Maar okee, da's iets anders

Oh, en hello goodbye </flauw>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62977118
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat grappig, die kleurverhalen Toch een bepaald soort gevoeligheid ofzo? Ik vind het ook erg leuk dat Conleche dan kunstenares is

Loveli: ik denk idd dat het een deel gewenning is (ik kreeg van mijn ouders ECHT geen boterham met pindakaas oid als ik iets niet luste) maar ik geloof wel dat er ook wel mensen (kinderen) zijn die een soort nagenoeg onoverkomelijke aversie hebben tegen bepaalde soorten eten.

Wat ik dan wel heel erg vind is als kennissen van mijn moeder hun dochtertje, die een nogal 'wisselvallige smaakbeleving' heeft (bull shit als je het mij vraagt de ene keer eet ze iets en de volgende keer lust ze het niet) en dus soms met een jengelstemmetje verklaart iets niet te lusten en dan niet eet, dan tóch in de avond meenemen naar de Mac, omdat ze honger heeft

Maar okee, da's iets anders

Oh, en hello goodbye </flauw>
Ja, nu heb ik dat stomme liedje in m'n hoofd, thanks
  woensdag 5 november 2008 @ 18:39:30 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62977195
Hello Goodbye is een keileuk programma .

En wat bizar, die kleurenverhalen. Dan verbaast het me ook niks dat Co kunstenares is. Dan lijkt zoiets me weer een voordeel, of niet? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 18:39:47 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62977203
Koeientong, oooh dat is zo heerlijk, lekker koken en dan in dunne plakjes op brood met zout en peper... omg wat mis ik dat
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_62977241
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Hello Goodbye is een keileuk programma .

En wat bizar, die kleurenverhalen. Dan verbaast het me ook niks dat Co kunstenares is. Dan lijkt zoiets me weer een voordeel, of niet? .
Met een irritant liedje wat in je hoofd blijft zitten.

sorry, ik ben in een slechte bui. Ga zo wel weg
  woensdag 5 november 2008 @ 18:42:01 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62977269
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Met een irritant liedje wat in je hoofd blijft zitten.

sorry, ik ben in een slechte bui. Ga zo wel weg
Ik kan me dat liedje niet herinneren, maar ik ben ook niet zo auditief ingesteld (dat krijg je als je niet goed hoort ).
Niet meer actief op Fok!
pi_62977331
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Koeientong, oooh dat is zo heerlijk, lekker koken en dan in dunne plakjes op brood met zout en peper... omg wat mis ik dat
Kun je toch gewoon zelf maken? Wat let je?
  woensdag 5 november 2008 @ 18:44:17 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62977332
@ Goodbye:

Uniekhoorn: ja zo at ik het dus ook
Ouders: "Gewoon proberen, het is heel lekker!" *schuiven bord met koeientong onder neus MiniMaria*
MiniMaria: ---> ---> *werpt weer blik op koeientong*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 18:47:51 #178
163650 Greys
pi_62977422
Even bijlezen nog, maar vast een tvp in dit jubileumtopic

Wat een prachtige reactie van Oprah trouwens over de overwinning van Obama:
"Er zijn nu niet alleen meer rode en blauwe staten... the color purple rules".
(Wat was die film met haar toch prachtig ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 november 2008 @ 18:48:31 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62977433
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kun je toch gewoon zelf maken? Wat let je?
Niks is lekkerder dan vlees en tong van een koe die je de vorige avond nog extra hooi gaf omdat hij naar de slacht ging

Nee, ik hoef geen hele tong meer, wat teveel van het goede...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_62977514
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef Greys het volgende:

Ik vond het wat overdreven eigenlijk, zoals ze uit haar dak ging
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 5 november 2008 @ 18:55:50 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62977608
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef Greys het volgende:

Ik snapte 'm niet, maar een mix van rood en blauw wordt paars ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62977682
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of je RTL4 keek, maar die zaten ook te gniffelen om haar. Niet echt journalistiek verantwoord vond ik.

I just love Oprah
  woensdag 5 november 2008 @ 19:00:32 #183
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62977724
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Vrijdag donkerblauw kan ik me NIKS bij voorstellen!
Vrijdag is donkerblauw omdat het dan weekend is, dus ik heeeeel lang op kan blijven, en dat doet me denken aan de avond/nacht en die is donkerblauw.
pi_62977774
quote:

[..]

Ik heb maar een klein stukje gezien, maar ik vond het redelijk braakverwekkend. Maar dat vind ik sowieso een beetje van Oprah
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 19:02:00 #185
163650 Greys
pi_62977781
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snapte 'm niet, maar een mix van rood en blauw wordt paars ofzo? .
Rood en blauw samen wordt paars inderdaad.
En The Color Purple is een prachtige film waar Oprah een glansrol in speelt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 19:03:36 #186
163650 Greys
pi_62977826
quote:

[..]

Dan heb jij vast een ander stukje gezien dan ik, want in dit stukje bleef ze heel kalm, niets uit haar dak
Ik vond het juist een mooie quote en meer heb ik niet gehoord/gezien net vandaag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 november 2008 @ 19:03:42 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62977829
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Rood en blauw samen wordt paars inderdaad.
En The Color Purple is een prachtige film waar Oprah een glansrol in speelt
Ik heb hem op dvd, maar ik vind hem niet zo .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 19:04:57 #188
163650 Greys
pi_62977864
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb hem op dvd, maar ik vind hem niet zo .
Echt? Jij cultuurbarbaar!
Nee hoor. Smaken verschillen. En ik sta bekend om mijn ietwat afwijkende smaak
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 november 2008 @ 19:06:18 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62977905
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, je staat bekend om je RTL4-woensdagavond-waargebeurde-jankfilm-smaak.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:06:42 #190
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62977916
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het ook een heerlijke film hoor.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:07:55 #191
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62977944
The color purple is geniaal.
Het boek is echter genialer.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:08:51 #192
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62977966
Is dat niet bij 9 van de 10 verfilmingen zo?
pi_62977972
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
@ Goodbye:

Uniekhoorn: ja zo at ik het dus ook
Ouders: "Gewoon proberen, het is heel lekker!" *schuiven bord met koeientong onder neus MiniMaria*
MiniMaria: ---> ---> *werpt weer blik op koeientong*
Ik had het niet geproefd En jij?

En geen kwaad woord over Oprah hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 19:09:12 #194
163650 Greys
pi_62977979
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, je staat bekend om je RTL4-woensdagavond-waargebeurde-jankfilm-smaak.
Nietus! Die kijk ik (haast) nooit!
Wel de donderdagavond chickflick films

En ik vond Ruben degene die het best was aan te loeren in Popstars, maar daar waren de meningen ook nogal over verdeeld in het desbetreffende topic (lees: de rest vond hem zo ongeveer allemaal walgelijk en ik vond hem enig)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 19:09:56 #195
163650 Greys
pi_62977998
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
The color purple is geniaal.
Het boek is echter genialer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 november 2008 @ 19:10:12 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62978010
Ik ben trouwens ook nogal brak obama

Sleeeeeeeeeeeep, i need slllllllllllleeeeepie
  woensdag 5 november 2008 @ 19:10:58 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62978033
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef ikdenkkris het volgende:
Is dat niet bij 9 van de 10 verfilmingen zo?
Ja, vind ik wel, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik altijd alles visualiseer wat ik lees.
pi_62978104
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, vind ik wel, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik altijd alles visualiseer wat ik lees.
Boeken lezen na de film dus. Lees je het betere verhaal, maar zie je wel de filmpersonages voor je
pi_62978117
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb jij vast een ander stukje gezien dan ik, want in dit stukje bleef ze heel kalm, niets uit haar dak
Ik vond het juist een mooie quote en meer heb ik niet gehoord/gezien net vandaag.
Ja ik heb jouw quote weer niet gezien inderdaad.

Tip! Ga niet met je rug tegen een kussentje en dan tegen de kachel zitten. Vindt het kussentje niet zo leuk en het stinkt nu in huis
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62978147
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Boeken lezen na de film dus. Lees je het betere verhaal, maar zie je wel de filmpersonages voor je
Dat vind ik juist een bezwaar!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 november 2008 @ 19:15:37 #201
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978154
quote:

[..]

Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.
pi_62978167
quote:
Ik ben trouwens ook nogal brak obama

Sleeeeeeeeeeeep, i need slllllllllllleeeeepie
Ik ook!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:17:37 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62978198
tvp...

en ik heb ook slaap nodig. blegh, moe. Nog een hoofdstuk lezen, dan eten koken....en dan slapen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62978227
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:15 schreef ikdenkkris het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
pi_62978248
Mijn typen en taalgebruik worden beinvloed door koorts als excuss
pi_62978278
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Nou, toen ik twaalf was wilde ik toch echt dat de titanic niet ging zinken hoor Als is dat weer geen boek, maar ach
  woensdag 5 november 2008 @ 19:22:37 #207
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978323
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nouja, als de film ook echt anders gaat dan het boek vind ik het prima en kan ik het los zien. Maar zolang de film het boek zo goed mogelijk probeert te volgen en dat op zich ook best goed doet, dan kan ik me er bijzonder aan ergeren dat er dan niet op de kleine details is gelet.

Maar goed, met mijn neuroses valt niet te spotten, daar begin ik niet eens over.

Beterschap! Wat heb je precies?
  woensdag 5 november 2008 @ 19:22:44 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62978328
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het niet geproefd En jij?

Wel dus, want ik was een braaf kindje En doorgeslikt. En niet uitgespuugd. Maar wel met kordate piepstem gesteld dat ik het toch iets te gek vond om te eten en dus liever iets anders wou Nadat die boterham op was hoefde ik het van mn ouders ook niet meer

Brak Obama

Obaaaaaamaaa! \o/ De Denzel Washington Look-a-like president die uit Hawai komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')