Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik altijd alles visualiseer wat ik lees.

quote:Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens ook nogal brak obama
Sleeeeeeeeeeeep, i need slllllllllllleeeeepie
 Ik ook!
   Ik ook!

O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht aflooptquote:Op woensdag 5 november 2008 19:15 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.

als excuss
 als excuss

Nou, toen ik twaalf was wilde ik toch echt dat de titanic niet ging zinken hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
 Als is dat weer geen boek, maar ach
 Als is dat weer geen boek, maar ach   

Nouja, als de film ook echt anders gaat dan het boek vind ik het prima en kan ik het los zien. Maar zolang de film het boek zo goed mogelijk probeert te volgen en dat op zich ook best goed doet, dan kan ik me er bijzonder aan ergeren dat er dan niet op de kleine details is gelet.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt

Wel dus, want ik was een braaf kindjequote:
 En doorgeslikt. En niet uitgespuugd. Maar wel met kordate piepstem gesteld dat ik het toch iets te gek vond om te eten en dus liever iets anders wou
 En doorgeslikt. En niet uitgespuugd. Maar wel met kordate piepstem gesteld dat ik het toch iets te gek vond om te eten en dus liever iets anders wou   Nadat die boterham op was hoefde ik het van mn ouders ook niet meer
 Nadat die boterham op was hoefde ik het van mn ouders ook niet meer   

Klein beetje zout erop.
 Klein beetje zout erop.   
  Overigens is het wel goor als ze nog niet gesneden zijn en je dus gewoon echt tongen in de pan ziet drijven.
 Overigens is het wel goor als ze nog niet gesneden zijn en je dus gewoon echt tongen in de pan ziet drijven.

Maar idd gesneden met hapjes of idd in saus ofzo, ik denk dat ik het dan echt wel zou lusten.
 Maar idd gesneden met hapjes of idd in saus ofzo, ik denk dat ik het dan echt wel zou lusten.   Ik zie dan denk alleen nog steeds dat ding in de koelkast voor me, of zo'n luidkeels herkauwende koe
 Ik zie dan denk alleen nog steeds dat ding in de koelkast voor me, of zo'n luidkeels herkauwende koe   *mietje*
 *mietje*

. Kan ik dat uitschakelen?
 . Kan ik dat uitschakelen?   

.
.

Zoals in de Amerikaanse verfilming van Het Gouden Eiquote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
 .
.

Thank youquote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
*geeft Goodbye een uitknopje*
PF:OMG
woei etenstijd!
 En nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.
  En nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.   

quote:

oh en paprika heeft altijd een nare overheersende smaak (mijn moeder bakt alle groenten met paprika en teveel olie
 oh en paprika heeft altijd een nare overheersende smaak (mijn moeder bakt alle groenten met paprika en teveel olie  ) maar gegrilde paprika (pimento) is goddelijk
) maar gegrilde paprika (pimento) is goddelijk  

Willen jullie per se altijd samen eten? Je kan ook alvast beginnen, dan maar een keertje apart.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik ook even zeuren? Ik weet dat het niet belangrijk is enzo, maar toch...
Dit vind ik namelijk het irritantste aan mijn dieet. Vriendje is nog steeds onderweg voor z'n werk en ik zit hier honger te lijden, maar als ik nu een tussendoortje neem mag ik straks de helft van m'n avondeten niet meer.
Een dagje iets ongezonders mag best, maar dan is er dus geen ruimte voor tussendoortjes.

Varkenspoot was mijn lievelingseten vroegerquote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verder dan varkenspoot (in Spanje, wel heul lekker!) en koeientong (don't ask) ben ik niet gekomen geloof ik
 Maar nu heb ik opeens het idee dat dat niet net zo iets is als kippenpoot
 Maar nu heb ik opeens het idee dat dat niet net zo iets is als kippenpoot  ?? (Was gerecht dat moeder van een vriendinnetje uit Trinidad altijd maakte
?? (Was gerecht dat moeder van een vriendinnetje uit Trinidad altijd maakte  )
)

quote:Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Maandag: lichtblauw
Dinsdag: zacht maisgeel
Woensdag: licht groenig, maar raar genoeg heb ik bij woensdag niet echt een heel duidelijke kleur voor ogen.
Donderdag: kobaltblauw, maar dan niet zo verzadigd
vrijdag: oranjerood
Zaterdag: fel warm geel
Zondag: vrij donkergroen
Vrijdag donkerblauw kan ik me NIKS bij voorstellen!
 .
. .
.

Op goed geluk iets aangewezen op een Chinese kaart aangewezen
 Op goed geluk iets aangewezen op een Chinese kaart aangewezen  

Ik ga altijd in m'n pyjamaquote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je tentamen Miss_S!
Al vind ik het wel grappig dat je je tegelijk erg bezig houd met je outfitBij tentamens zie ik er altijd uit als een comfortabele sloddervos
Slobbertrui, flobberbroek, gympies, dat ongeveer
EDIT: en Merel, baaldagen hoeven ook niet superkut te zijn om irritant te zijn!

*waarschijnlijk overbodige post* MAAR! No worries, zeg! Dat ik toevallig iets kuts meemaak en jullie daarmee lastig val wil niet zeggen dat iemand anders zijn ongenoegen ergens over niet mag spuien! *aai* Dat je maar snel blijer mag zijn!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thank youEn nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.

Is dat zo slecht dan? Ik zat eraan te denken om daar ook eens te gaan eten. Niet doen dus?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het was iets met het merg uit varkenspoten, nou ja wel prima te eten. Verder ben ik wel een semi snob, starbucks is rommel, de meeste "goede" koffie smaakt oud etc. Ik eet niet zo vaak echt lekker, de laatste keer was bij Ron Blauw met z'n tweetjes voor 400 euro eigenlijk maar dat is dus niet echt voor herhaling vatbaar

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Aha! Tja het is wel veel geld. Ik enquote:Op woensdag 5 november 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet herhaling vatbaar qua $$$$$
wel qua

hebben er nu voor gekozen om minder vaak uit eten te gaan. We gingen echt veel te vaak, terwijl het eten meestal middelmatig was. Op die manier vind ik het een te dure hobby. Als we nu gaan, doen we het goed.
  hebben er nu voor gekozen om minder vaak uit eten te gaan. We gingen echt veel te vaak, terwijl het eten meestal middelmatig was. Op die manier vind ik het een te dure hobby. Als we nu gaan, doen we het goed.

speciale prijs
 speciale prijs 

En dan zeur je dat je niet teveel geld wilt uitgeven aan cadeausquote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik at daar voor 42 eurispeciale prijs
qua drank: champie/wit/wit/rood/dessert en die was zo lekker kreeg 3 glazen
7 amuses waar onder een gouden olijf
2 voorgerechten, waar onder een soepie
lamskoteletje, stukkie vis,
toetje,
koffie met heel veel gebakjes
maar dat was wel het speciale menu

Zo mooi idd!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Rood en blauw samen wordt paars inderdaad.
En The Color Purple is een prachtige film waar Oprah een glansrol in speelt
 Heb hier ook het boek liggen, maar dat is op een hele nare manier geschreven, dus niet echt leesbaar. Stond bij mijn opa en oma in de kast en heb ik dus 'ge-erfd'.
 Heb hier ook het boek liggen, maar dat is op een hele nare manier geschreven, dus niet echt leesbaar. Stond bij mijn opa en oma in de kast en heb ik dus 'ge-erfd'. 

(moesten snel ergens eten tussen verjaardagsfeestje en sportles kind in)
 (moesten snel ergens eten tussen verjaardagsfeestje en sportles kind in) 

Thnxquote:Op woensdag 5 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Tommeke, wat een leuke post!
Je gaat goed zeg, je klinkt ook heel gemotiveerd!

Ja maar je klinkt ook alsof je het voor jezelf leuk houdt, geen kwelling zeg maar. Je ontziet jezelf wel een aantal lekkere dingen, maar niet alles. Dus is het goed vol te houden voor je, klopt?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Thnx
Ja, wel redelijk. Gewoon ook omdat het lekker is fit te zijn. Mijn conditie is goed, maar ik wil volgend jaar op een hoger niveau sporten, dan moeten die kilo's er af
Trouwens: als het snel gaat, motiveer je jezelf ook makkelijker

. Nu snel huiswerk maken en dan bijlezen
. Nu snel huiswerk maken en dan bijlezen  .
.

. Morgen is 'ie jarig.
. Morgen is 'ie jarig. .
. 

M'n vriendje die is gek op avocado's, maar noemt ze steevast aubergine's. Heel erg verwarrend. Zeker omdat hij aubergine's ook aubergine's noemt.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:56 schreef ikdenkkris het volgende:
Ik heb dus nog nooit advocado gegeten.
Ik ben sowieso een barbaar wat dat betreft en absoluut niet culinair aangelegd. Terwijl ik er best wel voor open sta om het te proberen ofzo hoor, het komt er alleen nooit van.
Nu ik er zo over denk weet ik eigenlijk ook niet goed hoe aubergine smaakt...

Alvast gefeliquote:Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendlief gaat slapen, tijd om ballonnen op te blazen.. Morgen is 'ie jarig.
Edit: Whaha, wat ben ik daar slecht in. Ik rook niet eens en toch lukt het me nauwelijks. En nu lach ik mezelf ondertussen zo hard uit dat het al helemaal niet meer lukt..
 . En succes met blazen
. En succes met blazen  .
.

Succes met je blowjob, D&D!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendlief gaat slapen, tijd om ballonnen op te blazen.. Morgen is 'ie jarig.
Edit: Whaha, wat ben ik daar slecht in. Ik rook niet eens en toch lukt het me nauwelijks. En nu lach ik mezelf ondertussen zo hard uit dat het al helemaal niet meer lukt..

.
.  

dat wordt sparen!!
 dat wordt sparen!!

voor iedereen die dat nodig heeft, er wordt wat afgejubeld!
  voor iedereen die dat nodig heeft, er wordt wat afgejubeld! 

.
.

Something like thatquote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Onder het mom van een dirty mind is a joy forever????

Afwachten maar..
  Afwachten maar.. 
  )
 ) 

. En ik mocht alles eten vandaag, dus chocolade/patat/donuts waren erg lekker
. En ik mocht alles eten vandaag, dus chocolade/patat/donuts waren erg lekker  . Nu ben ik licht misselijk en opgeblazen.
. Nu ben ik licht misselijk en opgeblazen. . Spullen kapot maken kan ik niet, te duur. Al zullen de afspraken met huisarts en rontgenfoto's stukken duurder zijn geweest
. Spullen kapot maken kan ik niet, te duur. Al zullen de afspraken met huisarts en rontgenfoto's stukken duurder zijn geweest   .
.Kan je een paar voorbeelden geven? Ik moet ze komende dagen verplicht eten voor mijn dieet, maar heb ze nog nooit smaakvol gevondenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Aubergine is ook vrij smakeloos, maar je kunt er zulke lekkere dingen mee maken
 . Moet ook zuurkool, ook al zo dol op.
. Moet ook zuurkool, ook al zo dol op. .  Ik denk dat mijn moeder de dietiste aan gaat vallen als ze zo dom blijft doen als ze nu doet (ik stel een vraag en ze kan me nooit antwoord geven, moet het altijd aan een collega vragen), ik moest eigenlijk zelfs alcohol gaan drinken, want dat moest volgens fase 2. Maar vooral omdat het nog steeds onmogelijk is lekker te koken voor mij. Al gaat het steeds beter
.  Ik denk dat mijn moeder de dietiste aan gaat vallen als ze zo dom blijft doen als ze nu doet (ik stel een vraag en ze kan me nooit antwoord geven, moet het altijd aan een collega vragen), ik moest eigenlijk zelfs alcohol gaan drinken, want dat moest volgens fase 2. Maar vooral omdat het nog steeds onmogelijk is lekker te koken voor mij. Al gaat het steeds beter   .
.

Klopt, het is totaal geen kwelling. Voor m'n gevoel doe ik niet zoveel anders. Ik let gewoon op veel dingen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je klinkt ook alsof je het voor jezelf leuk houdt, geen kwelling zeg maar. Je ontziet jezelf wel een aantal lekkere dingen, maar niet alles. Dus is het goed vol te houden voor je, klopt?

Toen ik thuiskwam lag de stroom er nog steeds uit
 Toen ik thuiskwam lag de stroom er nog steeds uit  Dus toen gingen we maar tapas eten (evil) en daarna waren ze nog steeds aan het werk en waren ze een tweede gat in de straat aan het graven dus toen zijn we maar naar de nieuwe Bond gegaan
 Dus toen gingen we maar tapas eten (evil) en daarna waren ze nog steeds aan het werk en waren ze een tweede gat in de straat aan het graven dus toen zijn we maar naar de nieuwe Bond gegaan  

Zo, dat is even vervelend!quote:Op donderdag 6 november 2008 01:15 schreef ColdFeet het volgende:Toen ik thuiskwam lag de stroom er nog steeds uit
Dus toen gingen we maar tapas eten (evil) en daarna waren ze nog steeds aan het werk en waren ze een tweede gat in de straat aan het graven dus toen zijn we maar naar de nieuwe Bond gegaan
 Nou ja, Bond natuurlijk niet
 Nou ja, Bond natuurlijk niet  en tapas eigenlijk ook niet
 en tapas eigenlijk ook niet  Hey, allemaal leuke voordelen
 Hey, allemaal leuke voordelen 

Ten eerste: wat voor idioot dieet volg je? (ik lees hier niet alles mee, het gaat me veel te snel)quote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Chicolate het volgende:
Kan je een paar voorbeelden geven? Ik moet ze komende dagen verplicht eten voor mijn dieet, maar heb ze nog nooit smaakvol gevonden. Moet ook zuurkool, ook al zo dol op.

Histaminebeperkend. Het is inderdaad behoorlijk idioot, maar zit nu (eindelijk) in de fase van voedingsmiddelen opnieuw introduceren. Kijken op welke productgroepen ik reageer en welke ik zonder problemen weer kan gaan eten. Eerste dagen: aubergine, zuurkool en kaas zonder conserveermiddelen. Dagen daarna: kruiden. Etc. Heeft dus niets met afvallen te maken, maar met darm/maagklachten. Voor afvallen zou ik nooit zoveel moeite willen doen en zoveel voor laten staanquote:Op donderdag 6 november 2008 07:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ten eerste: wat voor idioot dieet volg je? (ik lees hier niet alles mee, het gaat me veel te snel)
En aubergine kan je héérlijk krijgen met een grill, yummie! In mooie plakken snijden (halve centimeter of zo, of dunner) en die op de grillplaat leggen. Daar dan wat zout over strooien (en kruiden op een ander moment). Niet aan laten branden, maar wel met mooie bruine streepjes. Echt heerlijk!
 .
. .
.

Dankje. Op hoop van zege inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2008 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat een flauwe introductiemiddelen dan als je zowel aubergine als zuurkool zonder kruiden niet lekker vindt. Ik hoop maar dat het helpt en dat eea duidelijker wordt voor je!
 . Dit is de groep 'biogene aminen'. Als ik op deze dingen niet reageer, mag ik alles uit die groep weer gaan eten. Daar doe ik het dan maar voor. Normaalgesproken zou je overleg hebben met je dietist, andere producten kiezen die je wel lust, maar de mijne heeft dit dieet nog nooit gegeven en moet alles aan haar collega vragen. Persoonlijk aanpassen van het dieet is er dus helemaal niet bij. Volgende keer gaat mijn moeder mee en gaat ze vragen of ik niet op consult kan bij die collega die wel alles weet ...
. Dit is de groep 'biogene aminen'. Als ik op deze dingen niet reageer, mag ik alles uit die groep weer gaan eten. Daar doe ik het dan maar voor. Normaalgesproken zou je overleg hebben met je dietist, andere producten kiezen die je wel lust, maar de mijne heeft dit dieet nog nooit gegeven en moet alles aan haar collega vragen. Persoonlijk aanpassen van het dieet is er dus helemaal niet bij. Volgende keer gaat mijn moeder mee en gaat ze vragen of ik niet op consult kan bij die collega die wel alles weet ...  

) maar eet dan weer veel niet.
 ) maar eet dan weer veel niet. ).
 ).

(deze moet ik wel halen want heb de helft al gehaald en anders is dat wel heel erg jammer)
 (deze moet ik wel halen want heb de helft al gehaald en anders is dat wel heel erg jammer) 

quote:Op donderdag 6 november 2008 08:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha!! Ik slaap nog, ik had alweer een nieuw deel geopend
Slank de winter in #301. Met koeientongen en kippentenen. En blowjobs.
Mogge allemaal, Brinta is weer op, met rozijntjes en zoetstof erbij, heerlijk!
 , goeiemorgen!
, goeiemorgen! 

Succesquote:Op donderdag 6 november 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Nog een tentamen vanmiddag en ik ben klaar(deze moet ik wel halen want heb de helft al gehaald en anders is dat wel heel erg jammer)
En dan heerlijk uiteten met mijn
 .
. .
. .
.

Das waarquote:Op donderdag 6 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Succes.
En of je heerlijk uit eten gaat moet je nog afwachten hè?.
Zo reageer ik altijd als ik zeg: "Ik ga bij die en die op bezoek." Iem anders: "Leuk!" Ik: "Ja, dat moet nog blijken hè?".
 maar goed als het eten tegenvalt zijn er altijd nog de cocktails
 maar goed als het eten tegenvalt zijn er altijd nog de cocktails  

Een nadeel: als het eten tegenvalt heb je geen goede bodem. Na een paar cocktailtjes maakt de smaak dan ook niet zo veel meer uitquote:Op donderdag 6 november 2008 09:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Das waarmaar goed als het eten tegenvalt zijn er altijd nog de cocktails

rookvlees
 rookvlees  en gekookt ei en woog 67,2kg vanochtend
 en gekookt ei en woog 67,2kg vanochtend  

. Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week
. Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week  . Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam
. Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam  . Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk
. Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk  . Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow!
. Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow!  .
.

Dat is niet ergquote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een nadeel: als het eten tegenvalt heb je geen goede bodem. Na een paar cocktailtjes maakt de smaak dan ook niet zo veel meer uit

Dat gaat snelquote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Whoooooooh!!!. Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week
. Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam
. Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk
. Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow!
.
 zei toch dat je nu snel een baan zal hebben
 zei toch dat je nu snel een baan zal hebben  

Veel plezier dan maarquote:

puik!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Whoooooooh!!!. Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week
. Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam
. Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk
. Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow!
.

ik ga de bus opzoeken
 ik ga de bus opzoeken  

Thanksquote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Cool, Viking. Maar Rotterdam, is dat niet heul erg ver voor jou?
Succes Miss_S. Ik baal van de tentamenspreiding van mijn uni.
Steeds alles aan het eind van een semester
Volgend jaar juni spant de kroon: 3 tentamens op 3 opeenvolgende dagen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |