abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 19:15:37 #201
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978154
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, vind ik wel, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik altijd alles visualiseer wat ik lees.
Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
pi_62978167
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens ook nogal brak obama

Sleeeeeeeeeeeep, i need slllllllllllleeeeepie
Ik ook!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:17:37 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62978198
tvp...

en ik heb ook slaap nodig. blegh, moe. Nog een hoofdstuk lezen, dan eten koken....en dan slapen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62978227
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:15 schreef ikdenkkris het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te neurotisch om de film beter te vinden. Ze moeten bij mij precies aan de beschrijving van het boek voldoen, anders is het sowieso al niets. Helaas doen ze dat niet zo vaak.
O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62978248
Mijn typen en taalgebruik worden beinvloed door koorts als excuss
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62978278
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O, dat zou je echt eens los moeten laten! Ik zie een film als een toaal ander iets dan een boek. Het is natuurlijk ook een volkomen ander medium om een verhaak te vertelle, beiden hebben zo hun charme en gebreken. Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Nou, toen ik twaalf was wilde ik toch echt dat de titanic niet ging zinken hoor Als is dat weer geen boek, maar ach
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:22:37 #207
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978323
quote:

[..]

Nouja, als de film ook echt anders gaat dan het boek vind ik het prima en kan ik het los zien. Maar zolang de film het boek zo goed mogelijk probeert te volgen en dat op zich ook best goed doet, dan kan ik me er bijzonder aan ergeren dat er dan niet op de kleine details is gelet.

Maar goed, met mijn neuroses valt niet te spotten, daar begin ik niet eens over.

Beterschap! Wat heb je precies?
  woensdag 5 november 2008 @ 19:22:44 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62978328
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het niet geproefd En jij?

Wel dus, want ik was een braaf kindje En doorgeslikt. En niet uitgespuugd. Maar wel met kordate piepstem gesteld dat ik het toch iets te gek vond om te eten en dus liever iets anders wou Nadat die boterham op was hoefde ik het van mn ouders ook niet meer

Brak Obama

Obaaaaaamaaa! \o/ De Denzel Washington Look-a-like president die uit Hawai komt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 5 november 2008 @ 19:28:47 #209
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62978490
Koeientong is heerlijk. Klein beetje zout erop.

*Ikdenkkris d'r vader heeft jarenlang in het slachthuis gewerkt.
Op verjaardagen lieten we dan ook altijd een schaal rondgaan en iedereen vond het toch heerlijk. Tot je ze vertelde wat het was. Overigens is het wel goor als ze nog niet gesneden zijn en je dus gewoon echt tongen in de pan ziet drijven.
  woensdag 5 november 2008 @ 19:30:19 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62978523
Mijn moeder maakt tong in een tomatensaus met zwarte olijven. Love it.

Is ook goed voor de lijn trouwens!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:37:10 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62978697
Haha ja ik vond hem destijds ongesneden in de koelkast, dat was wel wat confronterend Maar idd gesneden met hapjes of idd in saus ofzo, ik denk dat ik het dan echt wel zou lusten. Ik zie dan denk alleen nog steeds dat ding in de koelkast voor me, of zo'n luidkeels herkauwende koe *mietje*
pi_62978706
Ik heb echt weer eens zo'n maandelijke bui dat ik mezelf kut vind en helemaal niks goed gaat . Kan ik dat uitschakelen?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62978715
  woensdag 5 november 2008 @ 19:38:34 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62978747
*geeft Goodbye een uitknopje*

PF: OMG

woei etenstijd!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:38:37 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62978751
Mijn tip: het maakt niet uit of je het boek het eerst leest, of de film het eerst ziet, als je maar zorgt dat er wat tijd tussen zit, zodat het verhaal niet meer zo vers in je geheugen zit.

Ik lees nu Twee Vrouwen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 november 2008 @ 19:39:34 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62978779
quote:
Alhoewel ik me rot kan ergeren aan een happy ending in een film waar het in het boek slecht afloopt
Zoals in de Amerikaanse verfilming van Het Gouden Ei .
Niet meer actief op Fok!
pi_62978784
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
*geeft Goodbye een uitknopje*

PF: OMG

woei etenstijd!
Thank you En nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.
pi_62978942
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
pi_62979125
Nou tentamen ging niet lekker, dus afwachten
En nog even blokken voor psychologie morgen (die ik al voor de helft gehaald heb)
pi_62979230
Hoi
Ik post hier nooit, maar ik dacht laat ik dat nu eens doen.
Ik ben echt zo'n typische student bij wie na een paar jaar op kamers er wat kilotjes bijgekomen zijn

Ik was dit eigenlijk wel zat begin deze zomer en heb besloten het wat anders te gaan doen.
Ik heb heb het idee dat een dieet niet werkt (dan verval je toch zo weer in het jojo effect en ben je alleen maar bezig met dingen die je niet mag eten).
Ik was op dat moment 85 kilo bij een lengte van 1,86.
Mijn idee was dus om dingen te veranderen, maar niet om in 2 maanden 10 kilo te veriezen. Wel op een regelmatige manier dus.
Ik ben meer gaan sporten (als ik tijd heb fiets ik 100 km per week op m'n racefiets).
Bierconsumptie is flink gedaald
Natuurlijk wil ik wel m'n borreltje blijven drinken, ik verving het een beetje voor wijn (vakantie in Frankrijk, hehe).
Over die vakantie gesproken, m'n vriendin en ik hebben allebei een mtb meegenomen en het enige wat ik daar deed was overdag lekker actief zijn en 's avonds lekker relaxen.
Toen ik weer thuis was op m'n kamertje besloten gezond te blijven doen, ik heb een paar huisgenoten die ook graag gezond eten. Dus vaak zelf koken, en dan geen vette rotzooi maar gewoon aardappel-vlees-groente of pasta oid. Natuurlijk zijn er wel van die vreet- en zuipdagen, maar als je dat wat in balans houdt maakt dat natuurlijk niets uit. Over het algemeen eet ik best regelmatig en gezond. Daarbij flink wat lichaamsbeweging (ik baal echt als ik niet kan sporten) en de kilo's vliegen er zo af.
Ik weeg nu 77,5 kilo, een maand geleden nog 82/83 dus het gaat echt goed. Een broek die ik 3 of 4 weken geleden gekocht heb zit nu alweer te wijd

Nouja, dat was ff mijn verhaal, misschien hebben jullie er wat aan
pi_62979503
Mag ik ook even zeuren? Ik weet dat het niet belangrijk is enzo, maar toch...
Dit vind ik namelijk het irritantste aan mijn dieet. Vriendje is nog steeds onderweg voor z'n werk en ik zit hier honger te lijden, maar als ik nu een tussendoortje neem mag ik straks de helft van m'n avondeten niet meer.
Een dagje iets ongezonders mag best, maar dan is er dus geen ruimte voor tussendoortjes.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62979558
Oh over eten, ik zeg altijd dat ik zo een geweldige eter ben, ik lust alles
Maar in theorie
eet ik geen onvers/vriezer brood
groente uit blikjes
groente uit potjes
saus uit zakjes
eten dat een nare bruinige kleur heeft (ziekenhuis eten)
eten dat niet vers is
eten met te veel smaakstofrommel
etc

eigenlijk ben ik echt een piepbeest oh en paprika heeft altijd een nare overheersende smaak (mijn moeder bakt alle groenten met paprika en teveel olie ) maar gegrilde paprika (pimento) is goddelijk
  woensdag 5 november 2008 @ 20:05:51 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62979639
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik ook even zeuren? Ik weet dat het niet belangrijk is enzo, maar toch...
Dit vind ik namelijk het irritantste aan mijn dieet. Vriendje is nog steeds onderweg voor z'n werk en ik zit hier honger te lijden, maar als ik nu een tussendoortje neem mag ik straks de helft van m'n avondeten niet meer.
Een dagje iets ongezonders mag best, maar dan is er dus geen ruimte voor tussendoortjes.
Willen jullie per se altijd samen eten? Je kan ook alvast beginnen, dan maar een keertje apart.
Wat ik altijd doe als ik te lang op het avondeten moet wachten, is het toetje alvast nemen. Of ik neem soep, zit haast niks in.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 20:09:21 #224
163650 Greys
pi_62979767
Tommeke, wat een leuke post!
Je gaat goed zeg, je klinkt ook heel gemotiveerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62979775
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Verder dan varkenspoot (in Spanje, wel heul lekker!) en koeientong (don't ask) ben ik niet gekomen geloof ik
Varkenspoot was mijn lievelingseten vroeger Maar nu heb ik opeens het idee dat dat niet net zo iets is als kippenpoot ?? (Was gerecht dat moeder van een vriendinnetje uit Trinidad altijd maakte )
  woensdag 5 november 2008 @ 20:10:12 #226
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62979801
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Maandag: lichtblauw
Dinsdag: zacht maisgeel
Woensdag: licht groenig, maar raar genoeg heb ik bij woensdag niet echt een heel duidelijke kleur voor ogen.
Donderdag: kobaltblauw, maar dan niet zo verzadigd
vrijdag: oranjerood
Zaterdag: fel warm geel
Zondag: vrij donkergroen

Vrijdag donkerblauw kan ik me NIKS bij voorstellen!
.

Ik heb dat niet specifiek met kleuren, maar ik visualiseer wel zo ongeveer alles op een bepaalde manier. Volgens jouw link is dat beelddenken. Ik was alleen wél goed op school .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62979850
Oh en ik heb kippentenen gegeten, alleen het vel is niet zo lekker en er zit geen vlees op de botjes Op goed geluk iets aangewezen op een Chinese kaart aangewezen
  woensdag 5 november 2008 @ 20:12:05 #228
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62979863
Ik doe ook beelddenken, net als met boeken lezen eigenlijk.
Alles heeft bij mij een beeld eigenlijk.

Daarom is Fok! vaak nogal vermoeiend; zeker als men veel smileys in een post propt
pi_62979974
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je tentamen Miss_S!

Al vind ik het wel grappig dat je je tegelijk erg bezig houd met je outfit Bij tentamens zie ik er altijd uit als een comfortabele sloddervos Slobbertrui, flobberbroek, gympies, dat ongeveer

EDIT: en Merel, baaldagen hoeven ook niet superkut te zijn om irritant te zijn!
Ik ga altijd in m'n pyjama
pi_62980003
Het is toch logisch dat als je denkt, je het in beelden ziet, hoe denk je anders?
  woensdag 5 november 2008 @ 20:20:41 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62980120
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thank you En nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover jou, omdat jij door een hartstikke moeilijke periode gaat en ik zit te zeiken om niks.
*waarschijnlijk overbodige post* MAAR! No worries, zeg! Dat ik toevallig iets kuts meemaak en jullie daarmee lastig val wil niet zeggen dat iemand anders zijn ongenoegen ergens over niet mag spuien! *aai* Dat je maar snel blijer mag zijn!

Oh en SHE: ik ben denk ik één van de mensen die een overdaad aan smilies post, solly! Ik vind het eigenlijk meestal wel handig, omdat het vaak miscommunicatie kan voorkomen. Maar ja, soms gebruik ik ze ook gewoon omdat ik ze zo leuk vind

PF: ik vond varkenspoot wel heel anders dan kip! Al is het al zo'n tijd geleden dat ik het at dat ik niet meer weet hoe het nou precies smaakte.
pi_62980170
Het was iets met het merg uit varkenspoten, nou ja wel prima te eten. Verder ben ik wel een semi snob, starbucks is rommel, de meeste "goede" koffie smaakt oud etc. Ik eet niet zo vaak echt lekker, de laatste keer was bij Ron Blauw met z'n tweetjes voor 400 euro eigenlijk maar dat is dus niet echt voor herhaling vatbaar
pi_62980298
Oh en ik hou van de Buffelo Wings
  woensdag 5 november 2008 @ 20:27:37 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62980370
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het was iets met het merg uit varkenspoten, nou ja wel prima te eten. Verder ben ik wel een semi snob, starbucks is rommel, de meeste "goede" koffie smaakt oud etc. Ik eet niet zo vaak echt lekker, de laatste keer was bij Ron Blauw met z'n tweetjes voor 400 euro eigenlijk maar dat is dus niet echt voor herhaling vatbaar
Is dat zo slecht dan? Ik zat eraan te denken om daar ook eens te gaan eten. Niet doen dus?
Ik voelde me vorige week ook bekocht. We waren in een exclusief restaurant (nou ja voor de provincie dan, het was in Olst bij Deventer). Ik kreeg soep in een broodbol en een entrecootje. De bijgerechten waren apart geserveerd en bestonden uit aardappeltjes in schil, spinazie-spekpakketjes en gekookte waspeentjes. Toe had ik thee met bonbons. Ik dronk er 1 portje en 1 glas rode wijn bij. Mijn drie tafelgenoten hadden ook zoiets, in totaal moesten we bijna 200 euro neerleggen. Zonder desserts dus! Vind ik dan toch jammer. In Amsterdam hadden ze er niet mee weggekomen.
pi_62980416
Ik ga morgen uit eten bij Breexz (lekker makkelijk met de trein en halverwege tussen mijns woonplaats en de mijne)
Denk dat ik hiervoor ga: Atlantische tongfilet op een bedje van gewokte groenten met een witte wijn-kappertjes-limoensaus
Niet heel ongezond toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62980424
Niet herhaling vatbaar qua $$$$$
wel qua
  woensdag 5 november 2008 @ 20:32:44 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62980545
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet herhaling vatbaar qua $$$$$
wel qua
Aha! Tja het is wel veel geld. Ik en hebben er nu voor gekozen om minder vaak uit eten te gaan. We gingen echt veel te vaak, terwijl het eten meestal middelmatig was. Op die manier vind ik het een te dure hobby. Als we nu gaan, doen we het goed.
pi_62980635
ik at daar voor 42 euri speciale prijs
qua drank: champie/wit/wit/rood/dessert en die was zo lekker kreeg 3 glazen
7 amuses waar onder een gouden olijf
2 voorgerechten, waar onder een soepie
lamskoteletje, stukkie vis,
toetje,
koffie met heel veel gebakjes

maar dat was wel het speciale menu
  woensdag 5 november 2008 @ 20:36:50 #239
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62980685
euro's PF, euro's ..
pi_62980856
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik at daar voor 42 euri speciale prijs
qua drank: champie/wit/wit/rood/dessert en die was zo lekker kreeg 3 glazen
7 amuses waar onder een gouden olijf
2 voorgerechten, waar onder een soepie
lamskoteletje, stukkie vis,
toetje,
koffie met heel veel gebakjes

maar dat was wel het speciale menu
En dan zeur je dat je niet teveel geld wilt uitgeven aan cadeaus
pi_62980869
Gefelliciteerd met het jubileum allemaal!

Even wat reacties: kleuren zien bij dingen doe ik niet, wel hoor ik bij iedereen en altijd muziek of tekst nog door mijn hoofd gaan.

Ook ben ik geshockeerd dat ColdFeet als echte culisnob niet van kroepoek houdt. Oei! Als dat versgebakken voor je staat bij de Indonees, met zelfgemaakte sambal badjak (dik erop smeren, mmm!) , dat is goddelijk! Maar nu worden veel dingen wel iets goddelijker van sambal erop smeren, is mijn ondervinding. Hou je dan ook niet van emping? Dat spul ruikt toch amper!

En met servies gooien is heerlijk, maar je moet er wel na je 30e mee ophouden vind ik. Zie me nog met vriendje. Hij:"Je gooit alleen dingen van mij stuk!" Ik: "Nietus!"- pakt eigen beeldschone art deco suikerpot-"Klats!"
Nog steeds spijt
  woensdag 5 november 2008 @ 20:42:14 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62980890
Euro. Meervoud en enkelvoud
  woensdag 5 november 2008 @ 20:44:32 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62980956
Mij geeft het een bevrijdend gevoel, dingen stuk gooien
Ik denk ook dat mijn boosheid daarom altijd zo snel over is; ik koel mijn woede meteen

Helaas ben ik wel vaak boos, dus in de marge schiet het niet zo op
  woensdag 5 november 2008 @ 20:45:43 #244
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62981003
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:42 schreef Aventura het volgende:
Euro. Meervoud en enkelvoud
Ook goed

Als het maar geen euri genoemd worden; daar word ik helemaal hondsdol van.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:58:15 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62981370
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Rood en blauw samen wordt paars inderdaad.
En The Color Purple is een prachtige film waar Oprah een glansrol in speelt
Zo mooi idd! Heb hier ook het boek liggen, maar dat is op een hele nare manier geschreven, dus niet echt leesbaar. Stond bij mijn opa en oma in de kast en heb ik dus 'ge-erfd'.

Vind jij het geniaal SHE? Heb jij ook die versie met die gebrekkige brieven aan elkaar?
pi_62982389
Als ik een boek lees zie ik het ook voor me en als ik daarna de film zie, komt dat bijna nooit overeen. Behalve bij Lord of the Rings!! Daar klopte het echt! Creepy!! Vooral die zwarte gedaantes op paarden had ik me echt precies zo voorgesteld.
pi_62982464
Lijstje:
O: gekookt eitje
L: omelet van 2 eieren, ui, zoete paprika, ham en kaas
T: wodka
D: eendenborst, met zelfgemaakte appelsaus
Bimi, rode kool en 1 rostirondje. Toetje: cornetto.
pi_62982487
En nog lijstjes:
Gisteren
O- bramen met magere yoghurt
T- volkorenboterham pindakaas
L- ijsbergsla, hollandse garnalen, mayonaise
T- ham-augurkrolletjes
T- mandarijnen, ananas en appel
T- cashewnootjes en kwark
D- falafelballetjes van AH (bah wat een droge meuk, moest er echt een halve bak ketchup met gehakte uitjes overheen vlijen) en stukjes gebakken courgette.

Vandaag:
O- bramen met magere yoghurt, jus
L- sla met tonijn, bruine boterham kroket
T- mandarijnen en appel
T- ham-augurkrolletjes
D- salade met gerookte kip, whopper jr. zonder brood (moesten snel ergens eten tussen verjaardagsfeestje en sportles kind in)
T- magere kwark, nootjes, 5 dropjes en glas Fanta Pomelo Zero.

Ik eet wel erg veel sla. Kan dat kwaad, wb nitriet-traat?
pi_62982688
Mijn uiteindelijke lijstje

O: allbran met melk
L: 2 boterhammen gebakken ei
T: 2 plakken ontbijtkoek
D: een of ander wokgerecht
T: blikje red bull en 4 snack a jacks
pi_62982689
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Tommeke, wat een leuke post!
Je gaat goed zeg, je klinkt ook heel gemotiveerd!
Thnx

Ja, wel redelijk. Gewoon ook omdat het lekker is fit te zijn. Mijn conditie is goed, maar ik wil volgend jaar op een hoger niveau sporten, dan moeten die kilo's er af
Trouwens: als het snel gaat, motiveer je jezelf ook makkelijker
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 21:39:12 #251
163650 Greys
pi_62982989
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Thnx

Ja, wel redelijk. Gewoon ook omdat het lekker is fit te zijn. Mijn conditie is goed, maar ik wil volgend jaar op een hoger niveau sporten, dan moeten die kilo's er af
Trouwens: als het snel gaat, motiveer je jezelf ook makkelijker
Ja maar je klinkt ook alsof je het voor jezelf leuk houdt, geen kwelling zeg maar. Je ontziet jezelf wel een aantal lekkere dingen, maar niet alles. Dus is het goed vol te houden voor je, klopt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62984189
Ik ga nummer 300 dus echt niet missen he! Was ook eens een dagje weg . Nu snel huiswerk maken en dan bijlezen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62984538
Vriendlief gaat slapen, tijd om ballonnen op te blazen. . Morgen is 'ie jarig.

Edit: Whaha, wat ben ik daar slecht in. Ik rook niet eens en toch lukt het me nauwelijks. En nu lach ik mezelf ondertussen zo hard uit dat het al helemaal niet meer lukt. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:31:12 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62984934
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:56 schreef ikdenkkris het volgende:
Ik heb dus nog nooit advocado gegeten.
Ik ben sowieso een barbaar wat dat betreft en absoluut niet culinair aangelegd. Terwijl ik er best wel voor open sta om het te proberen ofzo hoor, het komt er alleen nooit van.

Nu ik er zo over denk weet ik eigenlijk ook niet goed hoe aubergine smaakt...
M'n vriendje die is gek op avocado's, maar noemt ze steevast aubergine's. Heel erg verwarrend. Zeker omdat hij aubergine's ook aubergine's noemt.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:32:16 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62984976
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

Edit: Whaha, wat ben ik daar slecht in. Ik rook niet eens en toch lukt het me nauwelijks. En nu lach ik mezelf ondertussen zo hard uit dat het al helemaal niet meer lukt. .
Alvast gefeli . En succes met blazen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 22:33:29 #256
163650 Greys
pi_62985026
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

Succes met je blowjob, D&D!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62985121
Pff, ik heb 20 minuten gedaan over 5 ballonnen. 5 is een mooi aantal, toch?

Edit: Voor de rest was het TMI. .
  woensdag 5 november 2008 @ 22:36:19 #258
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62985132
@ aknynke: wat schattig

@ DaD: ballonnen opblazen! jeuj! dat kan ik dan weer wél met mn zinglongen

ik heb net uitgerekend dat ik met het afbetalen van mn studieschuld erbij er toch per saldo op vooruit ga met mn verhuizing, zeker als ik op een paar bezuinig posten ook nog wat bezuinig dat wordt sparen!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62985169
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Succes met je blowjob, D&D!
Onder het mom van een dirty mind is a joy forever????

woensdag 5 november 2008 @ 22:42:11 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62985335
alvast gefeliciteerd daD!

Ik ben bijgelezen! voor iedereen die dat nodig heeft, er wordt wat afgejubeld!

En nu ga ik slapen geloof ik, het was een lange nacht gister!
pi_62985345
Zo, klaar. Compleet provisorisch bij elkaar gebonden liggen ze nu op de eettafel op 'm te wachten en ik ben bekaf. .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 november 2008 @ 22:47:26 #262
163650 Greys
pi_62985509
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Onder het mom van een dirty mind is a joy forever????

Something like that
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62985584
DaD

Veel plezier morgen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62985653
Hallo!

Ik heb eindelijk mijn tentamen achter de rug! Het was erg pittig en ik vrees het ergste, maar het kan ook wel een voldoende worden.. Afwachten maar..

@ SHE: ik gebruik ook vaak veel smileys want ik vind ze zo leuk

Net terug van de sportschool even gespind en heb een nieuw fitness schemaatje gekregen: Ik moet vanaf nu squatten. Mijn hemel wat is dat moeiljik en zwaar! Ik heb 't een paar keer gedaan maar, maar toen ik daarna wegliep schoot er gewoon kramp in mijn benen en ik voel het nu nog steeds! Hoort dat zo?
Vrijdag het hele schema maar even goed doen, kijken wat dat brengt. Heb ook een oefening voor mn onderrug die volgens mij ook heel zwaar is, want na 2x deed het al erg zeer... (wat ben ik ook een watje )

Nu even genieten van het idee dat ik niet hoef te leren en dan lekker mn bed in!

Edit: en vandaag was mn eerste dag zonder junkfood sinds.. ehh lang! no more troep voor mij
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_62986824
Wat een goed nieuws voor veel mensen

Ik zou vandaag een dagje lekker weggaan, tot er een 'aanrijding met een persoon' was en heb ik een paar uur in de trein gezeten om vervolgens toch maar terug naar huis te gaan . En ik mocht alles eten vandaag, dus chocolade/patat/donuts waren erg lekker . Nu ben ik licht misselijk en opgeblazen.

En als ik écht boos/verdrietig ben, ga ik tegen dingen schoppen die zéker niet kapot kunnen. Betonnen muren enzo . Spullen kapot maken kan ik niet, te duur. Al zullen de afspraken met huisarts en rontgenfoto's stukken duurder zijn geweest .
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:

Aubergine is ook vrij smakeloos, maar je kunt er zulke lekkere dingen mee maken
Kan je een paar voorbeelden geven? Ik moet ze komende dagen verplicht eten voor mijn dieet, maar heb ze nog nooit smaakvol gevonden . Moet ook zuurkool, ook al zo dol op.

Oh, ik moet het trouwens ook nog allemaal zonder kruiden (behalve zout en knoflook) eten . Ik denk dat mijn moeder de dietiste aan gaat vallen als ze zo dom blijft doen als ze nu doet (ik stel een vraag en ze kan me nooit antwoord geven, moet het altijd aan een collega vragen), ik moest eigenlijk zelfs alcohol gaan drinken, want dat moest volgens fase 2. Maar vooral omdat het nog steeds onmogelijk is lekker te koken voor mij. Al gaat het steeds beter .
pi_62988636
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar je klinkt ook alsof je het voor jezelf leuk houdt, geen kwelling zeg maar. Je ontziet jezelf wel een aantal lekkere dingen, maar niet alles. Dus is het goed vol te houden voor je, klopt?
Klopt, het is totaal geen kwelling. Voor m'n gevoel doe ik niet zoveel anders. Ik let gewoon op veel dingen.
Dat ik van mezelf geen koekje mag pakken als ik niet ga sporten ofzo
En vaak heb ik gewoon geen behoefte aan ongezondheid.
Ik noem het ook niet lijnen of afvallen, maar er op letten
Ging ik maar zo met m'n studie om
pi_62988821
Toen ik thuiskwam lag de stroom er nog steeds uit Dus toen gingen we maar tapas eten (evil) en daarna waren ze nog steeds aan het werk en waren ze een tweede gat in de straat aan het graven dus toen zijn we maar naar de nieuwe Bond gegaan
pi_62989662
Mogguh
pi_62989793
quote:
Op donderdag 6 november 2008 01:15 schreef ColdFeet het volgende:
Toen ik thuiskwam lag de stroom er nog steeds uit Dus toen gingen we maar tapas eten (evil) en daarna waren ze nog steeds aan het werk en waren ze een tweede gat in de straat aan het graven dus toen zijn we maar naar de nieuwe Bond gegaan
Zo, dat is even vervelend! Nou ja, Bond natuurlijk niet en tapas eigenlijk ook niet Hey, allemaal leuke voordelen

Hier nog steeds ziek. Ook een voordeel: kan bijna niet slikken, laat staan eten
pi_62989813
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Chicolate het volgende:
Kan je een paar voorbeelden geven? Ik moet ze komende dagen verplicht eten voor mijn dieet, maar heb ze nog nooit smaakvol gevonden . Moet ook zuurkool, ook al zo dol op.
Ten eerste: wat voor idioot dieet volg je? (ik lees hier niet alles mee, het gaat me veel te snel)

En aubergine kan je héérlijk krijgen met een grill, yummie! In mooie plakken snijden (halve centimeter of zo, of dunner) en die op de grillplaat leggen. Daar dan wat zout over strooien (en kruiden op een ander moment). Niet aan laten branden, maar wel met mooie bruine streepjes. Echt heerlijk!
pi_62989860
quote:
Op donderdag 6 november 2008 07:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ten eerste: wat voor idioot dieet volg je? (ik lees hier niet alles mee, het gaat me veel te snel)

En aubergine kan je héérlijk krijgen met een grill, yummie! In mooie plakken snijden (halve centimeter of zo, of dunner) en die op de grillplaat leggen. Daar dan wat zout over strooien (en kruiden op een ander moment). Niet aan laten branden, maar wel met mooie bruine streepjes. Echt heerlijk!
Histaminebeperkend. Het is inderdaad behoorlijk idioot, maar zit nu (eindelijk) in de fase van voedingsmiddelen opnieuw introduceren. Kijken op welke productgroepen ik reageer en welke ik zonder problemen weer kan gaan eten. Eerste dagen: aubergine, zuurkool en kaas zonder conserveermiddelen. Dagen daarna: kruiden. Etc. Heeft dus niets met afvallen te maken, maar met darm/maagklachten. Voor afvallen zou ik nooit zoveel moeite willen doen en zoveel voor laten staan .

En beterschap .
pi_62989874
Wat een flauwe introductiemiddelen dan als je zowel aubergine als zuurkool zonder kruiden niet lekker vindt. Ik hoop maar dat het helpt en dat eea duidelijker wordt voor je!
pi_62989959
quote:
Op donderdag 6 november 2008 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat een flauwe introductiemiddelen dan als je zowel aubergine als zuurkool zonder kruiden niet lekker vindt. Ik hoop maar dat het helpt en dat eea duidelijker wordt voor je!
Dankje. Op hoop van zege inderdaad . Dit is de groep 'biogene aminen'. Als ik op deze dingen niet reageer, mag ik alles uit die groep weer gaan eten. Daar doe ik het dan maar voor. Normaalgesproken zou je overleg hebben met je dietist, andere producten kiezen die je wel lust, maar de mijne heeft dit dieet nog nooit gegeven en moet alles aan haar collega vragen. Persoonlijk aanpassen van het dieet is er dus helemaal niet bij. Volgende keer gaat mijn moeder mee en gaat ze vragen of ik niet op consult kan bij die collega die wel alles weet ...

Nu naar school
  donderdag 6 november 2008 @ 08:04:36 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62990058
brrr...net een poging gedaan om hard te lopen, maar het vriest, en het is mistig. Dus, het is spekglad buiten, en dat is niet echt hardloopbevorderend, om elke tweede stap weg te glijden en met je armen moeten gaan zwaaien om te blijven staan. dus maar weer huiswaarts gekeerd.
pi_62990236
Haha!! Ik slaap nog, ik had alweer een nieuw deel geopend
Slank de winter in #301. Met koeientongen en kippentenen. En blowjobs.

Mogge allemaal, Brinta is weer op, met rozijntjes en zoetstof erbij, heerlijk!
pi_62990819
Morgen.

Gefeli DaD.

Ik lust trouwens alles (behalve natuurlijk bleekselderij ) maar eet dan weer veel niet.
Vlees en vis bijvoorbeeld niet, en ook niets waar ik allergisch voor ben (zoals overheerlijke avocado's ).
  donderdag 6 november 2008 @ 09:08:34 #277
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62990838
Hij kan maar vast klaar staan.

Goedenmorgen!
Ik heb geen idee wat ik ga eten vandaag. Komt vast goed, zolang het maar niet ontzettend slecht is. Ik haal wel lekker verse broodjes dadelijk ofzo.
pi_62990985
Goedemorgen
Nog een tentamen vanmiddag en ik ben klaar (deze moet ik wel halen want heb de helft al gehaald en anders is dat wel heel erg jammer)
En dan heerlijk uiteten met mijn
pi_62991254
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha!! Ik slaap nog, ik had alweer een nieuw deel geopend
Slank de winter in #301. Met koeientongen en kippentenen. En blowjobs.

Mogge allemaal, Brinta is weer op, met rozijntjes en zoetstof erbij, heerlijk!
, goeiemorgen!

Brinta met rozijntjes? Ik ben geen fan van rozijntjes in mn eten, brrrr.
Fok!bejaarde
pi_62991265
En gefelicivriendje DaD!
Fok!bejaarde
pi_62991441
Wat gek, ik ken meerdere mensen die gruwen van rozijnen. Maar ik vind ze heel lekker!! Ook door de taart, of in oliebollen, heerlijk.
pi_62991470
Succes met je tentamen, Miss S!
  donderdag 6 november 2008 @ 09:38:02 #283
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_62991471
Ik hou er ook absoluut niet van, rozijnen. Maar volgens mij is dat vooral omdat ze zo irritant aan je kiezen blijven plakken, de smaak vind ik prima.

Yes, ik ga naar college.
pi_62991549
Succes, Miss S.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:42:26 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62991560
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Nog een tentamen vanmiddag en ik ben klaar (deze moet ik wel halen want heb de helft al gehaald en anders is dat wel heel erg jammer)
En dan heerlijk uiteten met mijn
Succes .

En of je heerlijk uit eten gaat moet je nog afwachten hè? .
Zo reageer ik altijd als ik zeg: "Ik ga bij die en die op bezoek." Iem anders: "Leuk!" Ik: "Ja, dat moet nog blijken hè?" .
Niet meer actief op Fok!
pi_62991570
Blegh, rozijnen.
Ik ga zo mijn half uurtje crosstraineren, even nog het allerfoutste radiostation erbij uitzoeken. Kan het alleen op echte baggermuziek, vreemd is dat.
Veel plezier allen met ballonnen (vijf!) en tentamens!
pi_62991576
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Succes met je tentamen, Miss S!
Dankjewel
Het is Psychologie, dus wel interessant (en al veel gehad op het HBO)
pi_62991612
Succes, Miss_S. Ik heb mijn tentamen Nederlandse geschiedenis iig gehaald.
pi_62991683
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Succes .

En of je heerlijk uit eten gaat moet je nog afwachten hè? .
Zo reageer ik altijd als ik zeg: "Ik ga bij die en die op bezoek." Iem anders: "Leuk!" Ik: "Ja, dat moet nog blijken hè?" .
Das waar maar goed als het eten tegenvalt zijn er altijd nog de cocktails
pi_62991699
mogge

brak, was om half 3 thuis ofzo maar ga wél naar college, zó!
Ja doei.
pi_62991738
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Das waar maar goed als het eten tegenvalt zijn er altijd nog de cocktails
Een nadeel: als het eten tegenvalt heb je geen goede bodem. Na een paar cocktailtjes maakt de smaak dan ook niet zo veel meer uit
pi_62991756
heb net heerlijk ontbeten met twee knackebrodjes met rookvlees en gekookt ei en woog 67,2kg vanochtend

Vanmiddag lunchen op de faculteit met de onderwijsdirectie en vanmiddag kickboksen, heb er weer écht zin in!
Daarna (en daarvoor) leren voor het tentamen van morgen met een studiegenoot die ook lekker komt eten: fajita's
Ja doei.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:50:36 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62991763
Whoooooooh!!! . Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week . Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam . Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk . Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow! .
Niet meer actief op Fok!
pi_62991771
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een nadeel: als het eten tegenvalt heb je geen goede bodem. Na een paar cocktailtjes maakt de smaak dan ook niet zo veel meer uit
Dat is niet erg
pi_62991793
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Whoooooooh!!! . Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week . Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam . Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk . Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow! .
Dat gaat snel zei toch dat je nu snel een baan zal hebben
pi_62991799
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is niet erg
Veel plezier dan maar

Viking: Yay!!
pi_62991801
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
puik!

ik ga de bus opzoeken
Ja doei.
pi_62991830
Cool, Viking. Maar Rotterdam, is dat niet heul erg ver voor jou?
Succes Miss_S. Ik baal van de tentamenspreiding van mijn uni.
Steeds alles aan het eind van een semester
Volgend jaar juni spant de kroon: 3 tentamens op 3 opeenvolgende dagen.
pi_62991856
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Cool, Viking. Maar Rotterdam, is dat niet heul erg ver voor jou?
Succes Miss_S. Ik baal van de tentamenspreiding van mijn uni.
Steeds alles aan het eind van een semester
Volgend jaar juni spant de kroon: 3 tentamens op 3 opeenvolgende dagen.
Thanks
Is dat niet bij alle universiteiten dan? Ookal is het bij mij aan het eind van de periode (had er nu 3 in 4 dagen)
pi_62991886
Vroegah waren er trimesters, was het nog in 3 periodes verdeeld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')