Something like thatquote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Onder het mom van een dirty mind is a joy forever????
Kan je een paar voorbeelden geven? Ik moet ze komende dagen verplicht eten voor mijn dieet, maar heb ze nog nooit smaakvol gevondenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Aubergine is ook vrij smakeloos, maar je kunt er zulke lekkere dingen mee maken
Klopt, het is totaal geen kwelling. Voor m'n gevoel doe ik niet zoveel anders. Ik let gewoon op veel dingen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je klinkt ook alsof je het voor jezelf leuk houdt, geen kwelling zeg maar. Je ontziet jezelf wel een aantal lekkere dingen, maar niet alles. Dus is het goed vol te houden voor je, klopt?
Zo, dat is even vervelend!quote:Op donderdag 6 november 2008 01:15 schreef ColdFeet het volgende:Toen ik thuiskwam lag de stroom er nog steeds uit
Dus toen gingen we maar tapas eten (evil) en daarna waren ze nog steeds aan het werk en waren ze een tweede gat in de straat aan het graven dus toen zijn we maar naar de nieuwe Bond gegaan
Ten eerste: wat voor idioot dieet volg je? (ik lees hier niet alles mee, het gaat me veel te snel)quote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Chicolate het volgende:
Kan je een paar voorbeelden geven? Ik moet ze komende dagen verplicht eten voor mijn dieet, maar heb ze nog nooit smaakvol gevonden. Moet ook zuurkool, ook al zo dol op.
Histaminebeperkend. Het is inderdaad behoorlijk idioot, maar zit nu (eindelijk) in de fase van voedingsmiddelen opnieuw introduceren. Kijken op welke productgroepen ik reageer en welke ik zonder problemen weer kan gaan eten. Eerste dagen: aubergine, zuurkool en kaas zonder conserveermiddelen. Dagen daarna: kruiden. Etc. Heeft dus niets met afvallen te maken, maar met darm/maagklachten. Voor afvallen zou ik nooit zoveel moeite willen doen en zoveel voor laten staanquote:Op donderdag 6 november 2008 07:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ten eerste: wat voor idioot dieet volg je? (ik lees hier niet alles mee, het gaat me veel te snel)
En aubergine kan je héérlijk krijgen met een grill, yummie! In mooie plakken snijden (halve centimeter of zo, of dunner) en die op de grillplaat leggen. Daar dan wat zout over strooien (en kruiden op een ander moment). Niet aan laten branden, maar wel met mooie bruine streepjes. Echt heerlijk!
Dankje. Op hoop van zege inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2008 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat een flauwe introductiemiddelen dan als je zowel aubergine als zuurkool zonder kruiden niet lekker vindt. Ik hoop maar dat het helpt en dat eea duidelijker wordt voor je!
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha!! Ik slaap nog, ik had alweer een nieuw deel geopend
Slank de winter in #301. Met koeientongen en kippentenen. En blowjobs.
Mogge allemaal, Brinta is weer op, met rozijntjes en zoetstof erbij, heerlijk!
Succesquote:Op donderdag 6 november 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Nog een tentamen vanmiddag en ik ben klaar(deze moet ik wel halen want heb de helft al gehaald en anders is dat wel heel erg jammer)
En dan heerlijk uiteten met mijn
Das waarquote:Op donderdag 6 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Succes.
En of je heerlijk uit eten gaat moet je nog afwachten hè?.
Zo reageer ik altijd als ik zeg: "Ik ga bij die en die op bezoek." Iem anders: "Leuk!" Ik: "Ja, dat moet nog blijken hè?".
Een nadeel: als het eten tegenvalt heb je geen goede bodem. Na een paar cocktailtjes maakt de smaak dan ook niet zo veel meer uitquote:Op donderdag 6 november 2008 09:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Das waarmaar goed als het eten tegenvalt zijn er altijd nog de cocktails
Dat is niet ergquote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een nadeel: als het eten tegenvalt heb je geen goede bodem. Na een paar cocktailtjes maakt de smaak dan ook niet zo veel meer uit
Dat gaat snelquote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Whoooooooh!!!. Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week
. Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam
. Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk
. Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow!
.
Veel plezier dan maarquote:
puik!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Whoooooooh!!!. Ik heb weer een sollicitatiegesprek volgende week
. Voor de functie van copywriter voor een internetbedrijf dat elektronica verkoopt. Echt wat voor mij dus. Het is wel helemaal in Rotterdam
. Maar ja, heb iig een gesprek. Moeten nog even een datum prikken, maar zó leuk
. Dat is van de brief die ik gisterochtend heb verzonden en nu al een uitnodiging, wow!
.
Thanksquote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Cool, Viking. Maar Rotterdam, is dat niet heul erg ver voor jou?
Succes Miss_S. Ik baal van de tentamenspreiding van mijn uni.
Steeds alles aan het eind van een semester
Volgend jaar juni spant de kroon: 3 tentamens op 3 opeenvolgende dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |