Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
En ik snap niks van m'n belastingaangiftetoestand en dat komt doordat ik een deel van het jaar ook nog gestudeerd heb. Ik kan het bedrag dat ik aan studiefinanciering ontving ook niet terugvinden op de site van DUO.
Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.
Kan je er niets over vinden op de site van de belastingdienst? Daar staat misschien waar je die info ian vinden, en of je het echt moet opgeven?
Ah, mooi, nu kom je er wel uit dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagd.
whehe,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...
Wat is het fijn om bij de duutser te zijn. S morgens voordat je eruit moet nog even knuffelen, heerlijk.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef MarMar het volgende:
Ik ben blijDe burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
Voelt goed dat het nu toch serieus genomen wordt.
Ik ben blijDe burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
quote:Hallo dames,
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie selectie voor het Harting programma. Jullie zullen binnkort worden bericht door de landelijke coordinator. Met een week of 3-4 kun je officiële correspondentie van jullie gastuniversiteit verwachten. Voorlopig hoef je verder niets te doen. Ik ga proberen om jullie via Erasmus een beurs te bezorgen. Dat is niet gegarandeerd, zoals je weet. Mocht Erasmus niet lukken, dan moeten jullie het doen met een reissubsidie van het SNUF. Daarover later meer.
Groetjes - <naam docent>
Zelfs Drachten is up to date, ik kan de vergadering online luisteren. Erheen gaan zal fysiek even niet lukkken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
wat fijn, MarMar! misschien kun je zelf naar de raadsvergadering gaan, die zijn altijd openbaar...
ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaanNouja, congrats in ieder geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef _Calimero_ het volgende:
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaan![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)
Thanks voor de bevestiging/geruststellingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou me geen zorgen maken Cali. Tenzij je een heel onregelmatige cyclus hebt normaal gesproken. Je gaat binnenkort toch naar de gyn voor een spiraaltje dacht ik te lezen?
Mo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |