Ja, herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook. Huilen en ik word kortaf/stil.
ik ga het liefst met dingen gooien of zo, heel onhandigquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gelukkig nooit last van agressie. Herken dat gevoel ook niet echt. Ik ga meestal huilen als ik gefrustreerd of boos ben.
Gewoon van wasa bij de AHquote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
GB, waar koop je die speltcrackers? lijkt me wel lekker
Ga inderdaad maar eens echt vroeg naar bed vanavond, rumor has it dat er morgen weer een dag is!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
IHFC, balen, zeg! Geef lekker aan je balen af, ben ontzettend chagarijnig (stiekem kan ik dat ook wel eens lekker vinden), en ga lekker vroeg al mokkend naar bed. Dan is de dag zo over!
Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stukquote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef progje het volgende:
[..]
ik ga het liefst met dingen gooien of zo, heel onhandig
Ja.. dat heb ik vaak dus ook.. En dan maar om me heen zoeken met iets wat ik kan gooien zonder dat het kapot gaat. Maar ik heb ook wel eens ergens tegen aangetrapt en dan keihard mijn teen pijn doen en zo, echt zo heerlijk sneuquote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stuk.
Op die manier ben ik nog eens in de rontgenkamer terecht gekomen. Was boos en had zo hard mogelijk tegen een muur geschopt (deed toen ook al aan vechtsport). Toen was mn teen 2x zo dik en knalblauw/paars. Ouders boos enzo. Bleek, uiteraard, niet gebroken te zijn. Heb nog wel een tijdje moeilijk gelopenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef progje het volgende:
[..]
Ja.. dat heb ik vaak dus ook.. En dan maar om me heen zoeken met iets wat ik kan gooien zonder dat het kapot gaat. Maar ik heb ook wel eens ergens tegen aangetrapt en dan keihard mijn teen pijn doen en zo, echt zo heerlijk sneu
Waar zijn jouw O's? Voor de rest ziet de planning van morgen er goed uit, veel groente!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!
Moe! IHFC balen mag, daarna terug vol goede moed!
Boos = zeg ik bizarre dingen, smijt ik met dingen en begin ik te wenen... Altijd een plezier voor mijn vriendje
Lijstje
O:![]()
T: Appelsien
L: 2 boterhammen gekookte ham, bak groentjes
T: worteltjes
T: appelsien
T: klein stukje chocoladecake
D: heel klein restje babi pangang met beetje rijst, paprika
T: pesto-mozzarella chips, de zak was open en nu issie op
Planning morgen:
O: /
T: Appel
L: 2 boterhammen met beleg?, bak groenten (paprika, 1/2 komkommer, 2 tomaten)
T: worteltjes
T: 2 boterhammen met beleg
D: grote bak sla met komkommer, tomaat, paprika, worteltjes, ajuin met gebakken spekjes met een lekker sausje, misschien nog wat kaas er ook bij of iets van boterham...
S: 10 min opwarmen, 20 min 30 sec snel, 30 sec joggen, 10 min uitlopen
T: platte kaas met rode vruchten
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eindlijstje:
Als mn planning, maar...
L: één tosti hamkaas, één met ei
D: rundvlees met aardappels en erwt/wortel in blik
T: magere yoghurt
T: borrelnootjes
Nu onderweg naar huis, in een bijna lege trein.
Awwquote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Chicolate het volgende:
Oh en Maria wat een lief koppel nijns heb je toch. Als ik dat zo zie, overweeg ik bijna om mijn nijn ook een vriendinnetje te geven. Maarja, dat beest van mij heeft zn ballen nog dus dat is niet zo'n strak plan
.
Gisteravond gedaanquote:
quote:
opes... ik gebruikte "nieuw topic" knop, dus heb er niet naar gekeken, Mo, zou jij het willen aanpassen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:44 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Welkom in Slank, Murmeli!
Het nummer van het topic klopt niet, we hebben nu 2x 1392...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |