quote:
opes... ik gebruikte "nieuw topic" knop, dus heb er niet naar gekeken, Mo, zou jij het willen aanpassen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:44 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Welkom in Slank, Murmeli!
Het nummer van het topic klopt niet, we hebben nu 2x 1392...
Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
En ik snap niks van m'n belastingaangiftetoestand en dat komt doordat ik een deel van het jaar ook nog gestudeerd heb. Ik kan het bedrag dat ik aan studiefinanciering ontving ook niet terugvinden op de site van DUO.
Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moet je stufi invullen dan? Volgens mij was dat vroeger niet. Gewoon je inkomen ret je de rest vh jaar hebt verdiend. Krijg je ws vrij veel terug.
Kan je er niets over vinden op de site van de belastingdienst? Daar staat misschien waar je die info ian vinden, en of je het echt moet opgeven?
Ah, mooi, nu kom je er wel uit dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, stufi staat ook vooringevuld. Ik heb het al even in WGR gevraagd.
whehe,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...
Wat is het fijn om bij de duutser te zijn. S morgens voordat je eruit moet nog even knuffelen, heerlijk.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef MarMar het volgende:
Ik ben blijDe burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
Voelt goed dat het nu toch serieus genomen wordt.
Ik ben blijDe burgermeester heeft mij laten weten in een reactie op mijn blog dat hij deze gekopieerd en doorgemaild heeft en dat het vanavond in de raadsvergadering wordt besproken.
quote:Hallo dames,
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie selectie voor het Harting programma. Jullie zullen binnkort worden bericht door de landelijke coordinator. Met een week of 3-4 kun je officiële correspondentie van jullie gastuniversiteit verwachten. Voorlopig hoef je verder niets te doen. Ik ga proberen om jullie via Erasmus een beurs te bezorgen. Dat is niet gegarandeerd, zoals je weet. Mocht Erasmus niet lukken, dan moeten jullie het doen met een reissubsidie van het SNUF. Daarover later meer.
Groetjes - <naam docent>
Zelfs Drachten is up to date, ik kan de vergadering online luisteren. Erheen gaan zal fysiek even niet lukkken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
wat fijn, MarMar! misschien kun je zelf naar de raadsvergadering gaan, die zijn altijd openbaar...
ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaanNouja, congrats in ieder geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef _Calimero_ het volgende:
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
Mo, huh wel een beurs? ik dacht dat die zeker al niet meer door zou gaan![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)
Thanks voor de bevestiging/geruststellingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou me geen zorgen maken Cali. Tenzij je een heel onregelmatige cyclus hebt normaal gesproken. Je gaat binnenkort toch naar de gyn voor een spiraaltje dacht ik te lezen?
Mo
Doen we normaal ook hoor. Maar ik meende me te herinneren dat het nu toch niet mogelijk was om er zwanger van te worden en euhh het was ook niet echt de bedoeling om te gaan doen, maarja de hormonen wonnen hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:48 schreef MarMar het volgende:
maar doe dan rubber ofzo, oncomfortabel of niet, het alternatief is niet echt dat je zegt van goed voor je gezondheid!
dat ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja dat klopt, maarreh, GO FIKS SOME PROTECTION!!! (ook voor tijdelijk als dat moet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja, ik ben blij dat ik weg ben (ook al had ik niet hoeven reizen). Het is zo'n instabiele organisatie... ook al kreeg ik m'n baan terug, het is niet gegarandeerd dat ik er ergens halverwege het jaar niet weer uit zou vliegen als het even wat minder gaat.quote:
Ik vind laatste dag van menstruatie niet echt veilig. Als de zaadcellen per ongeluk een week leven (dat kan) én je cyclus is bet korter dan 4 weken, of je eisprong is wat vroeg, heb je echt wel straks een mini calimero. Dus ik zelf zou wel de map gaan halen. Dan maar ongezond, maar voor mij alles beter dan een klein murmpje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Doen we normaal ook hoor. Maar ik meende me te herinneren dat het nu toch niet mogelijk was om er zwanger van te worden en euhh het was ook niet echt de bedoeling om te gaan doen, maarja de hormonen wonnen het![]()
hoi! Welkom! Je klinkt verstandig! En je lust broccoli! Post eens een lijstje voor vandaag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind laatste dag van menstruatie niet echt veilig. Als de zaadcellen per ongeluk een week leven (dat kan) én je cyclus is bet korter dan 4 weken, of je eisprong is wat vroeg, heb je echt wel straks een mini calimero. Dus ik zelf zou wel de map gaan halen. Dan maar ongezond, maar voor mij alles beter dan een klein murmpje.
Hi!ik ben 36, woon in voorburg met vriend én 2 katten. Ik ben ambtenaar, maar nu ziek thuis (lang leve adhd, grmbl aargh!)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoi! Welkom! Je klinkt verstandig! En je lust broccoli! Post eens een lijstje voor vandaag?
Verder, hoe oud ben je, wat doe je in het dagelijkse leven, lees je hier al lang mee?
en veel suikers!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hi!ik ben 36, woon in voorburg met vriend én 2 katten. Ik ben ambtenaar, maar nu ziek thuis (lang leve adhd, grmbl aargh!)
Lijstje:
O: 2 plakken peperkoek met boter, 2 bammen met chocopasta
T: krentenbol
L: 2 bammen chorizo
T: ws nog 2 bammen
D: geen idee nog.
Daarna eet ik meestal niks meer.
Én vaak gaat er tussendoor nog wel wat sultana of evergreen in. Wat ik al zei, ik eet nogal veel!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja welkom Murmeli!
We've got a neeew member!
* Mini_rulez heeft te veel Little Britain gezien de laatste tijd.
en wat voor brood is 't? Wit of bruin? EN als bruin: tarwe of volkoren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en veel suikers!
peperkoek, chocopasta, sultana, evergreen, krentebol. Allemaal suiker!
SPOILER: weer zo'n hoopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei Murmeli! Veel suikers, is hier des duivels![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Daar heb je wel gelijk in. Goed dat je t zegt. Ik ben gek op vet en suikerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en veel suikers!
peperkoek, chocopasta, sultana, evergreen, krentebol. Allemaal suiker!
fruitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Goed dat je t zegt. Ik ben gek op vet en suiker
Appelstroop is zeker niet veel beter? Of wel?
En ipv sultana etc, wat is gezonder voor tussendoor om makkelijk mee te nemen?
Waldkorn van de bakker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat voor brood is 't? Wit of bruin? EN als bruin: tarwe of volkoren?
appelstroop bevat wel heel veel ijzer, dacht ik!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
fruiten kaas en crackers en roggebrood en en en....
Enne die appelstroop: JE WEET ZELLUF
Ik weet niet of appelstroop net zo erg is of iets.minder slechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
fruiten kaas en crackers en roggebrood en en en....
Enne die appelstroop: JE WEET ZELLUF
Laureline heeft het druk, dus ik gooi 'em er ff in:quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel met spullen gooien, maar dat vind ik zo zonde want dan gaat het stuk.
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Laureline het volgende:
En met servies gooien is heerlijk, maar je moet er wel na je 30e mee ophouden vind ik. Zie me nog met vriendje. Hij:"Je gooit alleen dingen van mij stuk!" Ik: "Nietus!"- pakt eigen beeldschone art deco suikerpot-"Klats!"
Nog steeds spijt
wie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Herr Direktor vraagt ineens hoe het met me gaat(moest even heen en weer mailen over reiskostenvergoeding). Zit ik toch weer even te
hè?
He bah zeg! Wat is er met je man als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef MarMar het volgende:
En welkom Murmeli
Wat er is met de gemeente.. kortste klap: deze blog
Waarschuwing: 't is geen vrolijk verhaal.
Welkom en je bent al ingeburgerd zie ik. Nog even en je eet nog steeds veel, maar geen ontbijtkoek en andere troep meer. Vraag maar aan XM, die heb ik zover gekregen dat ze de ontbijtkoek voor altijd met de kliko associeert. Als je 3 weken afkickt van troep heb je er geen zin meer en. Echt niet. Het kost alleen wat moeite om slechte gewoontes af te leren. En bewegen is erg goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja, gisteren nog gegeten. Wel uit de diepvries, mag dat ook)
En dank voor het welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |