SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het waren er maar 8quote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaaa, ik heb de gids binnen hoor. Met de miljoen decemberzegelsHoefde niks bij te betalen, dus dat is allemaal goed gegaan!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Wat een narigheid in dit topic.KoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben in therapie geweest, dus meestal weet ik wel dat het komt omdat ik mij miskend voelquote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn MarMar, weer een paar positieve stappen gezet vandaag... Moet toch een goed gevoel geven?
Progje, hopelijk krijg je snel duidelijkheid
Vik:
Hebben jullie dat ook? dan ben je boos/verdrietig/kwaad/chagrijnig of whatever en dat vraagt iemand: wat is er dan?
Dat je NOOOOOOOOOOOOOIT echt weet wat er is? Echt nooit, zelfs geen echte trigger. Het is altijd van alles, zelfs wat soms al jaren eerder is gebeurd ofzo..
Snappie?
Heb ik nu niet hoor maar ik heb nog nooit uit kunnen leggen waarom ik verdrietig was ofzo.
Oh, en I second that.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dikke *smooch* voor ihfc en andere smooch-nodigen hier.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Schoonmaken werkt bij mij altijd heel goed als ik me moet afreageren. Ik had een keer zo hard gepoetst na een ruzie, dat m'n lief bij wijze van grapje-om-het-weer-goed-te-maken binnenkwam met z'n zonnebril op. Want het blonk zo
.
Een smiley met een punt!quote:
Ik moest lachen maar ik zou hetzelfde doenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik huilde toen mijn spiksplinternieuwe witte handdoeken meteen al bij de eerste keer wassen in het nieuwe huis roze waren verkleurd door een rood vaatdoekje dat er per ongeluk bij was gekomen.
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gelukkig nooit last van agressie. Herken dat gevoel ook niet echt. Ik ga meestal huilen als ik gefrustreerd of boos ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |