Dat valt toch onder de garantie van je auto??quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud).
Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud).
Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing
Ja ik hoop het. Mijn paps wilde uiteraard eerst zelf even kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat valt toch onder de garantie van je auto??
Oh enne collega's op hyves![]()
Ennnn ze hebben hele lekkere volkorencrackers!! Liggen bij dat roggebrood en de crackers & mueslirepen. Zitten in een groene folieverpakking.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik wilde nog als tip geven:
Bij de lidl hebben ze roggebrood per twee verpakt, dat is ook makkelijk als tussendoortje
Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef sigme het volgende:
Lijst
• brinta
• 5 km hardlopen, 10,3 km/u
• broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, gebruikelijk beleg)
• veel geld uitgeven
• 1 port
• avondeten: spagetti met spekjes-ui-wortelsaus
• toe: rijstepudding met suiker, boter, appel, rozijntjes en kaneel
• 6 bielzen in kar tillen
• 6 bielzen uit kar tillen
Ik hoop dat ze niet zo zwaar zijn als die 11 bielzen van laatst.
Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armen![]()
Sowieso heb ik dat incompetente gevoel heel vaak nu ik een huis heb waar nog dingen in gedaan moeten worden.
En wat niet meehelpt zijn twee van die ontzettend kritische mensen om je heen die je huis en tuin wel even inrichten voor je(ik ben heel boos geworden in de Gamma en toen moesten ze enorm lachen maar het hielp wel. Denk ik).
Mijn oudersquote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.
En 1 persoon alleen is vaak incompetent bij allerlei helemaal niet zo gecompliceerde klusjes. Wij moeten vaak bij moeder (en soms bij schoonmoeder) inspringen.
Wie gingen je huis inrichten? Gammamedewerkers of je eigen hulpjes?
Gaat het niet lekker @ the office? Is het de auto? Of ook andere dingen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
moet me echt heel erg in houden niet nu mijn cv @ internet te knallen..
*Ademt in, Ademt uit*
Herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
*Ademt in, Ademt uit*
Nee, ben ik ook niet bang voorquote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Vik, wat lekker! Ik weet zeker dat die baan er snel komt, gaat zeker geen 3 maanden meer duren joh.
Enmaar wat let je om ondertussen naar wat beters te zoeken? Mag toch gewoon?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
*Ademt in, Ademt uit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |