Ja, uit vervelingquote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en vik wat slaap je veel! Ik vind het echt uitslapen als ik om 22:00 in bed ga en om 8 uur eruit, normaal slaap ik van 23:00 tot 07:00... Of korter huhu.
Awww, beterschap!quote:Zometeen schoonmakenen niet praten want mn keel doet verdomd pijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, uit verveling. Ik ben echt blij als het 22 uur is en ik naar bed kan
.
[..]
Awww, beterschap!.
Ik ga eens bami maken.
Dat lijkt me niet echt okee.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Wat ideaal! Het gaat jullie beiden voor de wind. Fijn!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo's baas vindt het niet direct een probleem als hij op afstand gaat werken
dus Mr.Mo kan naar alle waarschijnlijkheid gewoon zn huidige baan houden als we verhuizen
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt okee.Je hebt iets nodig waar je passie voor voelt! Kan je niet een boek schrijven? Of iets anders waar je gelukkig van wordt? Zo zonde dat je dit voelt!
Hmmm, dat is niet goed. Je kunt een blog aanmaken?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Linkbuilden voor de Engelsenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
en de erasmusbeurs bedraagt 200 euro in de maand! Als ik die krijg én een klein bijbaantje zoek..dan komt alles helemaal goed
Goed! Ze zitten nu weer even apart om ze weer wat rust te gevenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
hoe is het met de nijnen Marianijnen
wat cutequote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed! Ze zitten nu weer even apart om ze weer wat rust te gevenZe mogen zo weer even los!
Vanmiddag was er wel wat geknorpiep over en weer en zaten ze een beetje bij mekaar te klieren, maar dat schijnt te horen bij het bepalen van de rangorde ofzomaar ze houden het tot dusver beschaafd dus ik ben tevreden
Dat valt toch onder de garantie van je auto??quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud).
Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Syrena het volgende:
Oja mijn auto is ook stuk (nou ja, stuk, er zit waarschijnlijk een lekje in m'n reservoir voor de ruitenwisservloeistof. Maar toch, hij is nog geen jaar oud).
Oh man, ik blijf gewoon kwaad. Vandaag eerste dag ongsteld, kan het daar aan liggen? Maar ik voel me echt zo genaaid gewoon met die verbouwing
Ja ik hoop het. Mijn paps wilde uiteraard eerst zelf even kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat valt toch onder de garantie van je auto??
Oh enne collega's op hyves![]()
Ennnn ze hebben hele lekkere volkorencrackers!! Liggen bij dat roggebrood en de crackers & mueslirepen. Zitten in een groene folieverpakking.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik wilde nog als tip geven:
Bij de lidl hebben ze roggebrood per twee verpakt, dat is ook makkelijk als tussendoortje
Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef sigme het volgende:
Lijst
• brinta
• 5 km hardlopen, 10,3 km/u
• broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, gebruikelijk beleg)
• veel geld uitgeven
• 1 port
• avondeten: spagetti met spekjes-ui-wortelsaus
• toe: rijstepudding met suiker, boter, appel, rozijntjes en kaneel
• 6 bielzen in kar tillen
• 6 bielzen uit kar tillen
Ik hoop dat ze niet zo zwaar zijn als die 11 bielzen van laatst.
Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in het tillen van zware dingen. Dan vind ik mezelf echt ontzettend zielig en sneu en incompetent omdat ik het gewoon niet kan optillen. En mijn vader van 60 draaft dan zo vrolijk langs me met een half hek in zijn armen![]()
Sowieso heb ik dat incompetente gevoel heel vaak nu ik een huis heb waar nog dingen in gedaan moeten worden.
En wat niet meehelpt zijn twee van die ontzettend kritische mensen om je heen die je huis en tuin wel even inrichten voor je(ik ben heel boos geworden in de Gamma en toen moesten ze enorm lachen maar het hielp wel. Denk ik).
Mijn oudersquote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben sterk maar onhandig, da's ook niet alles.
En 1 persoon alleen is vaak incompetent bij allerlei helemaal niet zo gecompliceerde klusjes. Wij moeten vaak bij moeder (en soms bij schoonmoeder) inspringen.
Wie gingen je huis inrichten? Gammamedewerkers of je eigen hulpjes?
Gaat het niet lekker @ the office? Is het de auto? Of ook andere dingen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
moet me echt heel erg in houden niet nu mijn cv @ internet te knallen..
*Ademt in, Ademt uit*
Herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
*Ademt in, Ademt uit*
Nee, ben ik ook niet bang voorquote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Vik, wat lekker! Ik weet zeker dat die baan er snel komt, gaat zeker geen 3 maanden meer duren joh.
Enmaar wat let je om ondertussen naar wat beters te zoeken? Mag toch gewoon?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:56 schreef progje het volgende:
wat een schijtdag
*Ademt in, Ademt uit*
Wat MarMar zegt!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Daar mag je best een baaldag van hebben, als je jezelf straks maar weer herpakt en niet opgeeft
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Daar mag je best een baaldag van hebben, als je jezelf straks maar weer herpakt en niet opgeeft
Bedankt!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat MarMar zegt!
Zeker als je op een uitnodiging gerekend had, kan een afwijzing heel hard aankomen. Het is al zo moeilijk!
Knuf!.
Geloof me maar, ik heb wel om stommere dingen gejanktquote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!Stom wel, want ik reken dus eigenlijk echt nooit op uitnodigingen maar door de omstandigheden had ik 't hier dus blijkbaar wel verwacht. En dan krijg je zo snel een afwijzing.
![]()
![]()
Overigens de dag 'mooi' afgesloten door net heel mijn avondeten (bord en tegelijkertijd pan) op de grond te flikkeren, dus nu maar een groot blik doperwten met wortels aan 't opwarmen en daar wat ham bij.Hopelijk gaat dat wel goed. Oh, en morgen maar eens boodschappen doen, want dit is dus echt de laatste optie.
Ik ook. Om een autoquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geloof me maar, ik heb wel om stommere dingen gejanktkomt heus goed!
ben al het gezeik gewoon even zoooo zat. Naja ik moet gewoon nog even volhouden. Dit is wel de week dat alles echt duidelijk gaat worden. Maar pffffquote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gaat het niet lekker @ the office? Is het de auto? Of ook andere dingen?
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Jeager dat je lekker weer bij je vent bent!
Progje.. kans dat het morgen weer wat beter voelt?
Bananen zijn lekker in: milkshakes, ijs, yoghurt... en niet als in gebakken of puur. Dus ik lust bananen vooral in zuivel
Syrena, herkenbaar hoor! Toch je eigen ding proberen te doen, bevalt het niet, heb je het iig zelf gedaan
Ik ben wel vaker dan eens, helemaal hysterisch geweest omdat er een aardappel (ofzo) uit van mijn vork en op de grond viel. Compleet uit mijn dak..
Vrouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |