abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:20:52 #276
70532 loveli
N
pi_94135362
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
crap in = crap out
pi_94135390
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Oh het zit ff anders, mijn geval wordt vanmiddag al besproken in de besloten vergadering. Niet openbaar en niet online dus, beetje jammer, maar aan de andere kant wel fijn dat het al sneller besproken wordt. Pas als ze er niet uit komen en als raadsleden er verder over willen bomen komt het in de openbare vergadering, ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.
Eind van de middag maar eens horen of er al iets bekend is.
Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!

Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94135399
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
LOL!
Nou ja, mannen kunnen ook borstkanker krijgen, en ja, ik heb gezien dat ook bij magere kerels zonder manboobs er iets te pletten valt })
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:22:39 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94135421
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!

Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
Ik deed het niet, ik deed het niet *) *O*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:23:35 #280
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94135446
quote:

[..]

Ik vind het niet lusten van bleekselderij echt geen tekortkoming.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_94135453
O+ haggis O+ mits goed bereid :9
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:23:47 #282
70532 loveli
N
pi_94135457
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

^^
crap in = crap out
pi_94135467
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het kan wel, alleen moet je er dan een boel water tegenover zetten.
Goedkoper en gezonder is het om kipfilet te kopen en dat voor een hele week te bereiden, kun je er ook nog iets van bieslook ofzo doorgooien.
Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven. :P Met die 2 plakjes ham die ik op een dag eet ga ik er echt niet dood aan als die gewoon van AH komen.
pi_94135488
quote:

[..]

Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.
Ik hoop dus eigenlijk ook dat dit nu verder gaat dan alleen mijn geval en dat ze het beleid eens ernstig onder de loep gaan nemen, maar ben bang dat het zo niet werkt.
pi_94135489
quote:

[..]

Dat vindt Murmeli waarschijnlijk ook van brood. :6
pi_94135508
Radijsjes, ook zoiets.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94135559
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
Radijsjes, ook zoiets.
Lekker joh O+
pi_94135562
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
Sadist! :(
Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten :{w
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven. :P Met die 2 plakjes ham die ik op een dag eet ga ik er echt niet dood aan als die gewoon van AH komen.
Sorry, ga weer uit van m'n persoonlijke hoeveelheden... :@
Neemt niet weg dat je zo wel een heleboel conserveringsmiddelen vermijdt!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:27:09 #289
70532 loveli
N
pi_94135581
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten :{w
/care :6
crap in = crap out
pi_94135616
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
O+ haggis O+ mits goed bereid :9
Echt ja?
Mijn zusje had het laatst ook op en zij zei ook al dat het eigenlijk best te eten was. Wij gaan binnenkort ook naar Schotland, ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen. :@ Normaal is orgaanvlees namelijk niet echt aan mij besteed, maar je hoort er zoveel over dat ik er wel benieuwd naar ben.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.
Ik hoop dus eigenlijk ook dat dit nu verder gaat dan alleen mijn geval en dat ze het beleid eens ernstig onder de loep gaan nemen, maar ben bang dat het zo niet werkt.
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?
pi_94135663
ja, écht! En mocht je in een van de restaurants/hotels een niet lekkere treffen: laat je niet afschrikken. Want er zijn echt heel slecht bereide haggissen bij :P maar als je een goede 'sappige' (het klinkt zo heel vies!) hebt dan vind ík het iig erg lekker. Kruidig enzo... O+
Ja doei.
pi_94135681
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

/care :6
Zoek dan zelf ook maar naar een prettigere methode! :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94135711
Bleekselderij :r O+

Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo. :P

Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon. :@

Welkom, Murmeli.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:32:15 #294
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94135755
Ik duim mee voor MarMar!

En thanks voor de reacties. Ik denk zelf dat de kans nagenoeg nihil is, en dat het wel goed komt. Mijnn cyclus is redelijk regelmatig. Kan er geen klok op gelijk zetten, maar vorige menstruatie was exact 24 dagen terug, en ik was deze keer verbaasd dat het al zo vroeg was, doorgaans zit er wat meer tijd tussen.
Zal in het vervolg weer netjes nadenken en veilig doen :Y :@
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_94135765
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Probeer jij maar eens op je buik te slapen met PMS. ;(
pi_94135776
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?
Mjah thx, is gewoon ook maar mijn karakter.. ik ben soms heel koppig! Zeker als het om mijn gezinnetje gaat :P
En ik hoop idd dat andere mensen er inspiratie uit halen en dan minder snel opgeven.
Beetje idealistisch ben ik ook wel.. :@
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:33:43 #297
70532 loveli
N
pi_94135807
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:

Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo. :P
Morning-afterspiraaltje!
quote:
Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon. :@

Welkom, Murmeli.
Er zijn ook thuis-test kits voor HPV, weet alleen niet of ze ook voor particulieren te koop zijn. Er was ooit een plan om vrouwen die zoals jij niet meededen een thuistest te sturen (zelf soort uitstrijkje maken, wattestaafje in buisje opsturen en laten testen op HPV). Snap nog steeds niet waarom ze dat nog niet hebben ingevoerd.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:34:48 #298
70532 loveli
N
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:35:10 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94135859
quote:

[..]

Ik wel. Ik zou een potentiële date erop afschrijven :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_94135875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:

Welkom, Murmeli.
Rare vraag misschien, maar hoe vernemen jullie dan zo'n stoot hormonen? Echt het humeur wat omslaat of ook andere dingen? :@

Dat gaat moeilijk worden Mini :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')