Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Oh het zit ff anders, mijn geval wordt vanmiddag al besproken in de besloten vergadering. Niet openbaar en niet online dus, beetje jammer, maar aan de andere kant wel fijn dat het al sneller besproken wordt. Pas als ze er niet uit komen en als raadsleden er verder over willen bomen komt het in de openbare vergadering, ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.
Eind van de middag maar eens horen of er al iets bekend is.
LOL!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
Ik deed het niet, ik deed het nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!
Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
Ik vind het niet lusten van bleekselderij echt geen tekortkoming.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op zich wel fijn dat ze het niet in het openbaar over je gaan hebben, toch? Ik duim dat er iets uit komt!
Iedereen heeft wel dingen die hij niet lekker vindt, maar om met kotssmilies te gaan gooien vind ik echt overdreven. Dat jij iets niet lust is jouw tekortkoming, het eten op zich is niet smerig.
^^quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het niet lusten van bleekselderij echt geen tekortkoming.
Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen moet je er dan een boel water tegenover zetten.
Goedkoper en gezonder is het om kipfilet te kopen en dat voor een hele week te bereiden, kun je er ook nog iets van bieslook ofzo doorgooien.
Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat vindt Murmeli waarschijnlijk ook van brood.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sadist!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
En sorry voor V1z0R en andere mannen, maar het zou me goed doen als er voor mannen een vergelijkbaar onderzoek was voor testikelkanker, ballen geplet in zo'n apparaat. Moet je zien hoe snel ze een onderzoeksmethode ontwikkelen die prettiger is.
Sorry, ga weer uit van m'n persoonlijke hoeveelheden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry V1z0R maar dat vind ik wel een beetje overdreven.Met die 2 plakjes ham die ik op een dag eet ga ik er echt niet dood aan als die gewoon van AH komen.
/carequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sadist!
Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten
Echt ja?quote:
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, een van de redenen waarom ik het juist wel openbaar gooi is omdat ik niet de enige ben die tegen dit soort muren aanknalt. Ik denk dat driekwart van de mensen die dit overkomt halverwege afhaakt en ik kan het ze niet kwalijk nemen! Ontmoedigingsbeleid heet zoiets.... en het werkt.
Ik hoop dus eigenlijk ook dat dit nu verder gaat dan alleen mijn geval en dat ze het beleid eens ernstig onder de loep gaan nemen, maar ben bang dat het zo niet werkt.
Zoek dan zelf ook maar naar een prettigere methode!quote:
Probeer jij maar eens op je buik te slapen met PMS.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sadist!
Daarnaast is het pletten van vetweefsel en melkklieren wat anders dan teelballen pletten
Mjah thx, is gewoon ook maar mijn karakter.. ik ben soms heel koppig! Zeker als het om mijn gezinnetje gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk... Knap dat jij er wel mee doorgaat. Ook al gaan ze het beleid niet aanpassen, is er dan niet een kans dat als jij nu hulp krijgt, andere mensen in een soortgelijke situatie daarop kunnen wijzen en het dan ook moeten krijgen?
Morning-afterspiraaltje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:
Bleekselderij![]()
Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo.
Er zijn ook thuis-test kits voor HPV, weet alleen niet of ze ook voor particulieren te koop zijn. Er was ooit een plan om vrouwen die zoals jij niet meededen een thuistest te sturen (zelf soort uitstrijkje maken, wattestaafje in buisje opsturen en laten testen op HPV). Snap nog steeds niet waarom ze dat nog niet hebben ingevoerd.quote:Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon.![]()
Welkom, Murmeli.
Ik wel. Ik zou een potentiële date erop afschrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar hoe vernemen jullie dan zo'n stoot hormonen? Echt het humeur wat omslaat of ook andere dingen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef conleche het volgende:
Bleekselderij![]()
Ik zou geen MAP halen, maar dat ben ik. (kans is klein en die stoot hormonen: bah). Ik zou wel heul snel dat spiraaltje laten zetten, want de kans dat je weer een condoom vergeet in het heetst van de strijd is nogal groot. Wegens lekkerder zonder en zo.
Ik heb al een paar x dat bevolkingsonderzoek genegeerd. Het is niet eens dat ik bang ben, da's het erge, ik vergeet het gewoon.![]()
Welkom, Murmeli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |