iscool ik zal op de uitkijk zijnquote:
ik kan toch geen moves zetten als dr ma erbij isquote:Op zondag 13 maart 2011 12:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je thuis blijft ben je confirmed gay.
Dan kan je gelijk haar moeder inpalmen met wat gladde praatjesquote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik kan toch geen moves zetten als dr ma erbij is
Juist wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze weet niet eens hoe jij eruit ziet. Hoe wil ze weten wanneer jij staat de gluren?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol ik weet allesquote:Op zondag 13 maart 2011 12:18 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ze weet niet eens hoe jij eruit ziet. Hoe wil ze weten wanneer jij staat de gluren?
ik kan niet goed omgaan met vrouwen die ouder dan 20 zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 12:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan kan je gelijk haar moeder inpalmen met wat gladde praatjes!
Achtervolg haar de hele dag en maak stiekem foto'squote:Op zondag 13 maart 2011 12:18 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ze weet niet eens hoe jij eruit ziet. Hoe wil ze weten wanneer jij staat de gluren?
die heet davy toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
wil je daarmee zeggen?
Ik weet de naam van c2k ook.
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
van mn zichtbare ass. die komt heel fijn uit in dit lange shirtje.
Misschien heeft ze wel een asscam. Welke angle is de best om dan te kiezen?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Achtervolg haar de hele dag en maak stiekem foto's!
Opkankeren of ik ram je op je bekquote:Op zondag 13 maart 2011 12:22 schreef Lakitu het volgende:
hoeveel wordt hier geboden voor asspics dang?
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:22 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Opkankeren of ik ram je op je bek
Graag gedaan man.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:23 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Echt? Die wist nog niet. Thanks man.
oh shitttquote:Op zondag 13 maart 2011 12:24 schreef Strandrove het volgende:
Pics van iets wat er niet is. Hoe dan?
laat me niet beginnen, vrind.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:24 schreef Strandrove het volgende:
Pics van iets wat er niet is. Hoe dan?
noem mij neil armstrongquote:Op zondag 13 maart 2011 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
trouwens, liever een kleine maan dan een kraterlandschap.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laki gaat materiaal verzamelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is not done om zoiets te posten zonder bewijsmateriaal. KLB SC ethics.
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
De kelder in.
[ afbeelding ]alsof je hem niet meende, lol fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Het moet gewoon kloppen qua verhouding.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
trouwens, liever een kleine maan dan een kraterlandschap.
dus je wilt zeggen dat mijn tieten niet bij mijn tengere lijf passen?!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Het moet gewoon kloppen qua verhouding.
Dat wel, maar het was als flauw grapje bedoeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof je hem niet meende, lol fag
Ik heb geen putten, dat probeerde ik juist te zeggen idiot.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:29 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb skitta aan die putten op wd haar bil.
Doe mij maar gewoon echte billenBillen van 16-jarige.
Geen idee, ik heb ze enkel in frontview gezien en dan zijn ze niet zo heel groot.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat mijn tieten niet bij mijn tengere lijf passen?!
blablabla.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen putten, dat probeerde ik juist te zeggen idiot.
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze enkel in frontview gezien en dan zijn ze niet zo heel groot.
ik zei ook niet van mijquote:Op zondag 13 maart 2011 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, die jongen heeft nog hulp nodig om zich aan te kleden
wil je wel helpen met uitkleden =$quote:Op zondag 13 maart 2011 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, die jongen heeft nog hulp nodig om zich aan te kleden
Wtf heb jij gesnoven?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
wil je wel helpen met uitkleden =$
Ik zou er best een paar keer met een vinger in prikken hoor, maar ik weet niet of ze echt zo groot zijn als jij beweertquote:
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wtf heb jij gesnoven?
[..]
Ik zou er best een paar keer met een vinger in prikken hoor, maar ik weet niet of ze echt zo groot zijn als jij beweert.
wat heb jy dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.
Mooi toch.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef secondewijzer het volgende:
Oh trouwens Strand, met die girl gaat het wel goed komen denk ik.
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.
Dat doen ze ook niet, thank god.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mooi toch.
[..]
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.
Haar vader had gevraagd of ik vandaag ook zou komen op zijn verjaardagquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mooi toch.
[..]
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.
lol nee. als ik lach doen ze dat al, dus ik lach nooit. ik kijk altijd stoicijns.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Maak eens een gifje waarop jij staat te bouncen =$.
Zal eens kijken of meer meisjes dat hebben met goeie tieten.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee. als ik lach doen ze dat al, dus ik lach nooit. ik kijk altijd stoicijns.
als het goed is wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zal eens kijken of meer meisjes dat hebben met goeie tieten.
Hmm, moeilijk moeilijkquote:
Hmm, schatjequote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
hoi schoonheid, ik heb je genist![]()
![]()
Leuke avond gehad?
Simpel is goed.quote:
Nog steeds die ene of wat?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk moeilijk.
[..]
Hmm, schatje.
Ja, ik krijg m'n ogen nu nog niet eens open. En jij dan?
Het begon goed met een overvloed aan asian chicks, maar op het einde wilde iemand naar een andere toko verkassen en was het kut. Half-erect geworden.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, schatje.
Ja, ik krijg m'n ogen nu nog niet eens open. En jij dan?
Die van carnaval heeft mijn speciale interesse. Maar er lopen meerder optiesquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van carnaval heeft mijn speciale interesse. Maar er lopen meerder opties. Zal wel niks worden met mijn bindingsangst
.
Asian chicks lolquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het begon goed met een overvloed aan asian chicks, maar op het einde wilde iemand naar een andere toko verkassen en was het kut. Half-erect geworden.
BFFquote:Op zondag 13 maart 2011 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Keep me up to date man.
Ik moet nu naar damsco. hvj.
kkracistquote:Op zondag 13 maart 2011 12:51 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die hebben teveel spleten om in je eentje te verwennen.
Jij bent ook nice als ik gedronken heb.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat is ook alleen nice als je hebt gedronken.
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nice als ik gedronken heb.
Gaat lastig worden in onze toekomstige relatie dan, moet ik je 24/7 onder invloed houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nice als ik gedronken heb.
* Fascination is jaloers.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van carnaval heeft mijn speciale interesse. Maar er lopen meerder opties. Zal wel niks worden met mijn bindingsangst
.
Waarom?quote:
Alsof ik dat mezelf al niet aandoe.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gaat lastig worden in onze toekomstige relatie dan, moet ik je 24/7 onder invloed houden.
Ik zou weleens iets op liefdesgebied willen meemaken.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Alsof ik dat mezelf al niet aandoe.
Ik heb altijd al eens iets met een mature lesbian willen doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou weleens iets op liefdesgebied willen meemaken.
Hihi.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens iets met een mature lesbian willen doen.
Alsof jij niet hordes telefoonnummers achter de kassa scoort.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef Gridlok het volgende:
Mijn goudvis komt kijken als ik hem eten geef, volgens mij heeft ie een crush op me.
touchéquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof iemand in de SC hier iets scoort. Don't worry.
Maar heb je echt niemand op het oog?
Haha nee natuurlijk nietquote:Op zondag 13 maart 2011 13:13 schreef Strandrove het volgende:
J, ben je eigenlijk van plan om naar de verjaardag van die vader te gaan?
Gisteren weer hele tijd met haar staan praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoiquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof iemand in de SC hier iets scoort.
Jawel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:14 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Fasciepassie, ik dacht dat jij niet forever alone was?
Mwah, niet echt iemand die ik leuk leuk vind, maar wel wat qua fysieke aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol, ik heb 3 jaar geleden nog gezoendquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kutleven in dat dorpquote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Gisteren weer hele tijd met haar staan praten.
Gelukkig wonen er volwassen mensen in mijn dorp die niet hele tijd mij naar haar toe duwen
tl;dr gefaald
Hoi mozy.quote:
lol opschepper, geloof er niks van.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, ik heb 3 jaar geleden nog gezoend
Ik zou gaan hoor. Kom je in ieder geval geïnteresseerd over.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha nee natuurlijk niet
Al liep ik haar gisteren wel te teasen () dat ik zou komen.
dolle ghakquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden iemand gescoord, die ik nog steeds score.
Hmm, fysieke aantrekkelijkheid heb je ook niks aanquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Mwah, niet echt iemand die ik leuk leuk vind, maar wel wat qua fysieke aantrekkelijkheid.
Haha, echt? Je liegt. Ik kan me de laatste keer niet eens herinnerenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, ik heb 3 jaar geleden nog gezoend
Correct. 1 van de redenen dat ik ook graag op kamers wilquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kutleven in dat dorp.
[..]
Hoi mozy.
Haha ik ken die vader ook maar van 1 keer hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zou gaan hoor. Kom je in ieder geval geïnteresseerd over.
Daar ben ik ook tevreden mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, fysieke aantrekkelijkheid heb je ook niks aan. Tenzij je voor wat plezier gaat.
Jij was toch lekker?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, fysieke aantrekkelijkheid heb je ook niks aan. Tenzij je voor wat plezier gaat.
[..]
Haha, echt? Je liegt. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. Nee, niet omdat ik onder invloed was.
Standaard de laatste dag dat je bent uit geweest bij jouquote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, echt? Je liegt. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. Nee, niet omdat ik onder invloed was.
Dat is een steek onder de riem.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:21 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Standaard de laatste dag dat je bent uit geweest bij jou.
Ik zag het aan de 'hoi'quote:
Ze heeft je nu al onder de duim. Vrouwen zijn zo nastyquote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Correct. 1 van de redenen dat ik ook graag op kamers wil
Maar k was allang blij dat zij interesse toonde, want ik ging van 1 naar andere zaal, en binnen een minuut was zij er ook
[..]
Haha ik ken die vader ook maar van 1 keer hoorEn het was niet als uitnodigend bedoelt die vraag, gewoon om haar te plagen ;p
Gewoon gaan en doen alsof je het niet snapte. Kun je met haar op de kamer gaan Rummikubben.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha ik ken die vader ook maar van 1 keer hoorEn het was niet als uitnodigend bedoelt die vraag, gewoon om haar te plagen ;p
Haha, echt hequote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag het aan de 'hoi'.
[..]
Ze heeft je nu al onder de duim. Vrouwen zijn zo nasty. Ene keer hebben ze alle interesse van de wereld en de dag daarna kent ze je niet meer
.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Gewoon gaan en doen alsof je het niet snapte. Kun je met haar op de kamer gaan Rummikubben.
Oh...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, zit er al progressie in? Of heb je nog geen moves gezet?
[..]
Nee.
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, zit er al progressie in? Of heb je nog geen moves gezet?
Sappige roddels?:3quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet ik jouw laatste ping aan mij eens voorlezen?
Hoezo hebben jullie nog gezoend. DUURT LANG.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha, echt he
Hadden t ook nog even gehad over awkward moment bij de bus.. Ze begreep het wel
[..]
Nee? Leg eens uit?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Strandrove het volgende:
Ally, ik wil je ook weleens steken onder de riem. Als je weet wat ik bedoel.
Ik heb een leuk karakterquote:
Met zwoele stem, graagquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet ik jouw laatste ping aan mij eens voorlezen?
Daten??quote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie nog gezoend. DUURT LANG.
[..]
Nee? Leg eens uit?
[..]
Ik heb een leuk karakter.
Haha, je hebt nog geen moeite voor haar gedaan en gaat er nu al vanuit dat je haar niet kunt krijgenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Maar je kunt niet alles krijgen in het leven.
Ja no shit.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie nog gezoend. DUURT LANG.
Uhu.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt nog geen moeite voor haar gedaan en gaat er nu al vanuit dat je haar niet kunt krijgen?
Klopt.quote:
Nee, maar even zonder poep. Als je niet gaat lijkt het echt alsof je haar speeltje bent, terwijl jullie niet eens spelenquote:
Ik denk het niet. We denkt nog meer van niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef secondewijzer het volgende:
Maar Al, ik beloof je.. Deze hossel gaat gezet worden.
Geef jij die meid eens wat coaching in zelfvertrouwen, dit is niks.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt nog geen moeite voor haar gedaan en gaat er nu al vanuit dat je haar niet kunt krijgen?
Ik houd ook niet van kussen met groot publiek erbijquote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja no shit.
Maar stonden dus mensen uit dit kenserdorp erbij.
Achteraf dom dat ik niet even gevraagd heb om naar andere zaal te gaan ofzo
Kerel, heel die familie zit daarquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Nee, maar even zonder poep. Als je niet gaat lijkt het echt alsof je haar speeltje bent, terwijl jullie niet eens spelen. Ze heeft je gewoon onder de duim zonder dat er iets bij komt kijken.
trutquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk het niet. We denkt nog meer van niet?
Ja k weet niet man, k ben kkpussy wat dat betreftquote:Op zondag 13 maart 2011 13:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van kussen met groot publiek erbij. Ik zeg altijd standaard: "Wat zeg je? Zullen we anders even naar buiten gaan? Dan versta ik je ten minste."
Als hij vandaag niet gaat denk ik ook dat hij het pispaaltje zal worden van haarquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vader heet, maar anders zou ik gewoon als de onschuld zelve binnenwandelen daar. Hey Karel, ik dacht er toevallig aan dat je me had uitgenodigd om een stukje vlaai te komen eten op je verjaardag, dus die kans kon ik niet laten liggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Kerel, heel die familie zit daarWat ga ik zeggen dan.
Nee, ik twijfel niet om te gaan. Doe ik niet.
Hoezo pussy, als jij niet begint en jullie staan buiten dan kunnen er nog maar 2 dingen gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja k weet niet man, k ben kkpussy wat dat betreft
Hij heet Henk.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vader heet, maar anders zou ik gewoon als de onschuld zelve binnenwandelen daar. Hey Karel, ik dacht er toevallig aan dat je me had uitgenodigd om een stukje vlaai te komen eten op je verjaardag, dus die kans kon ik niet laten liggen.
[..]
Hoezo pussy, als jij niet begint en jullie staan buiten dan kunnen er nog maar 2 dingen gebeuren.
1. Ze pakt jou wel.
2. Ze rent weg.
Groen, blauw of score. Je kunt zelf kiezen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hij heet Henk.
Mannen die Henk hetenHoe baas ben je dan.
Ik ben bang voor 2. Niet dat het gaat gebeuren, maar faalangst men
Niet bij nadenken als je haar wilt.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef secondewijzer het volgende:
En dan wordt het niet gezelliger in t café als k aan het werk ben
[..]
no
Het komt wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Groen, blauw of score. Je kunt zelf kiezen.
Ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komop broeder, deel je scharrel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef secondewijzer het volgende:
En dan wordt het niet gezelliger in t café als k aan het werk ben
[..]
no
Zou niet weten waarom.quote:
wutquote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef Strandrove het volgende:
Anders kun je nog altijd vrienden worden met WindowsFan.
Echt hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctquote:
Als ze niet bestaat, waarom zou ik er dan struggles mee hebbenquote:
Ja las het netquote:
Haha als je scharrel niet bestaat kun je dat ook wel verzinnen, toe toe :3quote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Correct
[..]
Als ze niet bestaat, waarom zou ik er dan struggles mee hebben
[..]
Ja las het netDe neuk
K kan ook een random pic hier neerzetten, bewijst ook niks.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als je scharrel niet bestaat kun je dat ook wel verzinnen, toe toe :3
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
K kan ook een random pic hier neerzetten, bewijst ook niks.
Alsof uiterlijk op 1 staat.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef secondewijzer het volgende:
Niet mad lekker, maar wel cute.
Ah dan klopt het misschien toch
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als je scharrel niet bestaat kun je dat ook wel verzinnen, toe toe :3
Doe ik niet, ik zeg alleen dat het zou kunnen en dus niks zou bewijzen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je een random pic zou posten als je een echte scharrel hebt?
have fun!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef secondewijzer het volgende:
Nouja ik ben voetbalveld, groetjes.
Je neus nog steeds in de gaas?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef Strandrove het volgende:
Waarom mag ik niet naar buiten? Ik word door iedereen gebeld, maar ik moet alles afwijzen omdat ik godverdomme nog 1 à 2 weken in dit hok zit opgesloten.
Nee, sinds vannacht heb ik dat eraf gedaan omdat het bloeden is gestopt. Maar in verband met infecties en fysiek contact mag ik amper bij anderen in de buurt komenquote:
forever alonequote:Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee, sinds vannacht heb ik dat eraf gedaan omdat het bloeden is gestopt. Maar in verband met infecties en fysiek contact mag ik amper bij anderen in de buurt komen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef Allure_ het volgende:
Waarom is er geen teen mom weekend break. Life of ryan ken ik nu wel uit mijn hoofd.
1 week alone. Vrijdag moet ik op controle en dan worden de plaatjes eruit gehaald, dus dan ben ik pas weer voor de eerste keer buiten.quote:
Rekening mee houden dat MTV Programmering gemaakt is voor fragiele 16 jarige meisjes en niet voor internet eindbazen.quote:
Allure is een fragiel 16-jarig meisje, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rekening mee houden dat MTV Programmering gemaakt is voor fragiele 16 jarige meisjes en niet voor internet eindbazen.
meteen op de nurse hittenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
1 week alone. Vrijdag moet ik op controle en dan worden de plaatjes eruit gehaald, dus dan ben ik pas weer voor de eerste keer buiten.
Oh jammerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Allure is een fragiel 16-jarig meisje, dus dat komt goed uit.
Ik hou van jonge jongetjes..quote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef Strandrove het volgende:
Je bent wel speciaal, Ally. Meestal zitten meisjes altijd te whinen dat jongens van hun eigen leeftijd zo kinderachtig zijn, maar jij hebt skitta aan wat die kalven zeggen.
Ze kickt erop om jongetjes te domineren.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef Strandrove het volgende:
Je bent wel speciaal, Ally. Meestal zitten meisjes altijd te whinen dat jongens van hun eigen leeftijd zo kinderachtig zijn, maar jij hebt skitta aan wat die kalven zeggen.
Iedereen heeft dat toch? :3quote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze kickt erop om jongetjes te domineren.
wat is/was er eigelijk aan de hand?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee, sinds vannacht heb ik dat eraf gedaan omdat het bloeden is gestopt. Maar in verband met infecties en fysiek contact mag ik amper bij anderen in de buurt komen.
Septum Correctie gehad, zit er een stukje kraakbeen in de weg van je luchtgang, breken ze los en dan kun je weer met 2 gaten snuiven.quote:
Inderdaad een septum correctie gehad omdat het middenschot scheef stond van binnen. Verder hebben ze ook achteraan de neusvleugels verdund zodat ik misschien ook geen last meer heb van hooikoorts in het voorjaar.quote:
Hadden ze je niet gelijk een penisvergroting kunnen geven?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Inderdaad een septum correctie gehad omdat het middenschot scheef stond van binnen. Verder hebben ze ook achteraan de neusvleugels verdund zodat ik misschien ook geen last meer heb van hooikoorts in het voorjaar.
Te duur, ik blijf gewoon met dit kleine scharminkel rondlopenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hadden ze je niet gelijk een penisvergroting kunnen geven?
Kraakbeen uit neus gehaald en verwerkt in penisquote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hadden ze je niet gelijk een penisvergroting kunnen geven?
Waarom zou ik je neefje doen als ik jou niet eens zou doen?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je zou mijn neefje doen over enkele jaren.
Burrrrrrnnnquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik je neefje doen als ik jou niet eens zou doen?
Hij is nu pas 8, dus hem kun je nog aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik je neefje doen als ik jou niet eens zou doen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Burrrrrrnnn
tevens pics van je neefje.
Ziek.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hij is nu pas 8, dus hem kun je nog aan.
Bij Ally is hij in goede handen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij is nu pas 8, dus hem kun je nog aan.
Fritzl time
Nee, ik zou mij geven als ik jou was.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Allure, zou je Ryan's moeder geven als je mij was?
Ik pomp je vol, sletquote:Op zondag 13 maart 2011 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik zou mij geven als ik jou was.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik pomp je vol, slet.
vol met liefde ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is ook heel vaak gewoon waar hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef Strandrove het volgende:
in de koelkastquote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
wow leuke gesprekken hier
waar zijn de spicy fitties dan
Ja oké, zal dan wel per categorie verschillen, want mij vinden ze ook niet vaak kinderachtig.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook heel vaak gewoon waar hoor.Ik kan het weten ik zit bij jongens van 16 in de klas.
![]()
En ook meisjes, maar die doen lang niet zo kkdebiel.
lol l-manquote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
wow leuke gesprekken hier
waar zijn de spicy fitties dan
Ik kan soms flauwe grappen maken, meer nietquote:Op zondag 13 maart 2011 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind 't wel leuk als jongens soms kinderachtig zijn, maar dat is dan leuk kinderachtig ofzo.
Whihi, maar geen stomme acties?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik kan soms flauwe grappen maken, meer niet.
Alles dat ik op FOK! zeg doe ik ook IRL.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik kan soms flauwe grappen maken, meer niet.
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Stom niet, af en toe lomp als een kalf, maar ja.
hahahah, ik doe dat met OMNOMNOMNOM heel veel en ik zeg fuuuuuquote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alles dat ik op FOK! zeg doe ik ook IRL.
Walgelijk, ik zal jou eens..., ik zou geven, etc.
Als Laki dat heeft dan lol'd hij erop los.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alles dat ik op FOK! zeg doe ik ook IRL.
Walgelijk, ik zal jou eens..., ik zou geven, etc.
Inderdaad, maar dat is ook soms schattig hèquote:Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]! maar dat hoeft niks met je leeftijd te maken hebbne hehe
.
Ligt er aan, ik moet sowieso iemand hebben met stomme actiesquote:Op zondag 13 maart 2011 15:58 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is ook soms schattig hè.
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren.
Meisje: ik vind haar shirt echt lelijk.
Ik: ik vind dat wat op haar nek zit echt lelijk.
Meisje: huh, wat dan?
Ik: haar hoofd.
Meisje:
Fuuuuuuu lijkt me aardig raar om te horen.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahah, ik doe dat met OMNOMNOMNOM heel veel en ik zeg fuuuuu!
Ben meteen te herkennen
Ik dacht al aan moedervlekken en/of puistenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren.
Meisje: ik vind haar shirt echt lelijk.
Ik: ik vind dat wat op haar nek zit echt lelijk.
Meisje: huh, wat dan?
Ik: haar hoofd.
Meisje:
Hmm volgens mij snapt iedereen wel altijd wat ik bedoelquote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Fuuuuuuu lijkt me aardig raar om te horen.
maar dat wil ik niet meer zeggen want mensen hebben 't overgenomenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm volgens mij snapt iedereen wel altijd wat ik bedoel.
Ik zeg ook altijd fuck you dolphin, maar dat is dan van ehm southpark?![]()
Geen idee, daar gebruik ik meestal het woord 'siep' voor.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm volgens mij snapt iedereen wel altijd wat ik bedoel.
Ik zeg ook altijd fuck you dolphin, maar dat is dan van ehm southpark?![]()
Het is zwaar om een taalvernieuwer te zijn, je taalgebruik moet steeds in beweging blijven.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat wil ik niet meer zeggen want mensen hebben 't overgenomen
hahahahaha. Maar dat loopje is zo lekker hah.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Salatrel het volgende:
ik liep laatst met een haters gonna hate loopje over de gang op kantoor en toen herkende iemand dat en die riep mij dat dus natoen had ik dus een
op mijn gezicht
Alweer? Deze cool story heb ik al eens gehoord, bro.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Salatrel het volgende:
ik liep laatst met een haters gonna hate loopje over de gang op kantoor en toen herkende iemand dat en die riep mij dat dus natoen had ik dus een
op mijn gezicht
maar dat gaat vanzelfquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is zwaar om een taalvernieuwer te zijn, je taalgebruik moet steeds in beweging blijven.
ik nog nietquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Alweer? Deze cool story heb ik al eens gehoord, bro.
Ik noem nooit iemand lelijk, iedereen is mooi op zijn manier.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef Strandrove het volgende:
Voor lelijke mensen gebruik ik trouwens de woorden 'draak' en 'kalf'.
Siep.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noem nooit iemand lelijk, iedereen is mooi op zijn manier.
Pics van je kont voordat ik dit erg vind.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw jurkje, komt serieus tot net over mn kont whihi. Maarja, ik doe der iets onder natuurlijk he, moet geen blote konten jurkje hebben.
Wat voor categorie ass heb jij?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw jurkje, komt serieus tot net over mn kont whihi. Maarja, ik doe der iets onder natuurlijk he, moet geen blote konten jurkje hebben.
Hier zou ik niet blij mee zijn. Ik moest al huilen toen ik laatst iemand tegen iemand hoorde zeggen: '' THE GAME, you lost it.'' en grappig dat ze het vonden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Salatrel het volgende:
op mijn gezicht
Shiiii, haha ik moest zelf kopen. Heb geen geld meer over deze maandquote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Krijg ik binnenkort ook van pap en mam, omdat ik nu ook niet kan werken bij mijn bijbaantje.
zolang ze niet forever alone naar me roepen zal het me een worst wezenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier zou ik niet blij mee zijn. Ik moest al huilen toen ik laatst iemand tegen iemand hoorde zeggen: '' THE GAME, you lost it.'' en grappig dat ze het vonden.
Je bent toch forever alone?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolang ze niet forever alone naar me roepen zal het me een worst wezen
Ja maar jij bent een man. Als jong meisje is het gevaarlijk om veel van dit soort types in je nabije omgeving te hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolang ze niet forever alone naar me roepen zal het me een worst wezen
Geen idee, iets zomers, dus het liefst lichtgrijs of zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shiiii, haha ik moest zelf kopen. Heb geen geld meer over deze maand.
Wat voor schoenen wil je?
potentiele rapersquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man. Als jong meisje is het gevaarlijk om veel van dit soort types in je nabije omgeving te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |