blablabla.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen putten, dat probeerde ik juist te zeggen idiot.
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze enkel in frontview gezien en dan zijn ze niet zo heel groot.
ik zei ook niet van mijquote:Op zondag 13 maart 2011 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, die jongen heeft nog hulp nodig om zich aan te kleden
wil je wel helpen met uitkleden =$quote:Op zondag 13 maart 2011 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, die jongen heeft nog hulp nodig om zich aan te kleden
Wtf heb jij gesnoven?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
wil je wel helpen met uitkleden =$
Ik zou er best een paar keer met een vinger in prikken hoor, maar ik weet niet of ze echt zo groot zijn als jij beweertquote:
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wtf heb jij gesnoven?
[..]
Ik zou er best een paar keer met een vinger in prikken hoor, maar ik weet niet of ze echt zo groot zijn als jij beweert.
wat heb jy dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.
Mooi toch.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef secondewijzer het volgende:
Oh trouwens Strand, met die girl gaat het wel goed komen denk ik.
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.
Dat doen ze ook niet, thank god.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mooi toch.
[..]
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.
Haar vader had gevraagd of ik vandaag ook zou komen op zijn verjaardagquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mooi toch.
[..]
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.
lol nee. als ik lach doen ze dat al, dus ik lach nooit. ik kijk altijd stoicijns.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Maak eens een gifje waarop jij staat te bouncen =$.
Zal eens kijken of meer meisjes dat hebben met goeie tieten.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee. als ik lach doen ze dat al, dus ik lach nooit. ik kijk altijd stoicijns.
als het goed is wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zal eens kijken of meer meisjes dat hebben met goeie tieten.
Hmm, moeilijk moeilijkquote:
Hmm, schatjequote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
hoi schoonheid, ik heb je genist![]()
![]()
Leuke avond gehad?
Simpel is goed.quote:
Nog steeds die ene of wat?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk moeilijk.
[..]
Hmm, schatje.
Ja, ik krijg m'n ogen nu nog niet eens open. En jij dan?
Het begon goed met een overvloed aan asian chicks, maar op het einde wilde iemand naar een andere toko verkassen en was het kut. Half-erect geworden.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, schatje.
Ja, ik krijg m'n ogen nu nog niet eens open. En jij dan?
Die van carnaval heeft mijn speciale interesse. Maar er lopen meerder optiesquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van carnaval heeft mijn speciale interesse. Maar er lopen meerder opties. Zal wel niks worden met mijn bindingsangst
.
Asian chicks lolquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het begon goed met een overvloed aan asian chicks, maar op het einde wilde iemand naar een andere toko verkassen en was het kut. Half-erect geworden.
BFFquote:Op zondag 13 maart 2011 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Keep me up to date man.
Ik moet nu naar damsco. hvj.
kkracistquote:Op zondag 13 maart 2011 12:51 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die hebben teveel spleten om in je eentje te verwennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |