blablabla.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen putten, dat probeerde ik juist te zeggen idiot.
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze enkel in frontview gezien en dan zijn ze niet zo heel groot.
ik zei ook niet van mijquote:Op zondag 13 maart 2011 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, die jongen heeft nog hulp nodig om zich aan te kleden
wil je wel helpen met uitkleden =$quote:Op zondag 13 maart 2011 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, die jongen heeft nog hulp nodig om zich aan te kleden
Wtf heb jij gesnoven?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
wil je wel helpen met uitkleden =$
Ik zou er best een paar keer met een vinger in prikken hoor, maar ik weet niet of ze echt zo groot zijn als jij beweertquote:
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wtf heb jij gesnoven?
[..]
Ik zou er best een paar keer met een vinger in prikken hoor, maar ik weet niet of ze echt zo groot zijn als jij beweert.
wat heb jy dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.
Mooi toch.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef secondewijzer het volgende:
Oh trouwens Strand, met die girl gaat het wel goed komen denk ik.
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof 75C "zo groot" is. is gewoon normaal hoor.
Dat doen ze ook niet, thank god.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mooi toch.
[..]
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.
Haar vader had gevraagd of ik vandaag ook zou komen op zijn verjaardagquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mooi toch.
[..]
Mits ze niet hangen wel lekker, ja.
lol nee. als ik lach doen ze dat al, dus ik lach nooit. ik kijk altijd stoicijns.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Maak eens een gifje waarop jij staat te bouncen =$.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |