hoiquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof iemand in de SC hier iets scoort.
Jawel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:14 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Fasciepassie, ik dacht dat jij niet forever alone was?
Mwah, niet echt iemand die ik leuk leuk vind, maar wel wat qua fysieke aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof iemand in de SC hier iets scoort. Don't worry.
Maar heb je echt niemand op het oog?
lol, ik heb 3 jaar geleden nog gezoendquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof iemand in de SC hier iets scoort. Don't worry.
Maar heb je echt niemand op het oog?
Jij hebt echt een kutleven in dat dorpquote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Gisteren weer hele tijd met haar staan praten.
Gelukkig wonen er volwassen mensen in mijn dorp die niet hele tijd mij naar haar toe duwen
tl;dr gefaald
Hoi mozy.quote:
lol opschepper, geloof er niks van.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, ik heb 3 jaar geleden nog gezoend
Ik zou gaan hoor. Kom je in ieder geval geïnteresseerd over.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha nee natuurlijk niet
Al liep ik haar gisteren wel te teasen () dat ik zou komen.
dolle ghakquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden iemand gescoord, die ik nog steeds score.
Hmm, fysieke aantrekkelijkheid heb je ook niks aanquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Mwah, niet echt iemand die ik leuk leuk vind, maar wel wat qua fysieke aantrekkelijkheid.
Haha, echt? Je liegt. Ik kan me de laatste keer niet eens herinnerenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, ik heb 3 jaar geleden nog gezoend
Correct. 1 van de redenen dat ik ook graag op kamers wilquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kutleven in dat dorp.
[..]
Hoi mozy.
Haha ik ken die vader ook maar van 1 keer hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zou gaan hoor. Kom je in ieder geval geïnteresseerd over.
Daar ben ik ook tevreden mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, fysieke aantrekkelijkheid heb je ook niks aan. Tenzij je voor wat plezier gaat.
Jij was toch lekker?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, fysieke aantrekkelijkheid heb je ook niks aan. Tenzij je voor wat plezier gaat.
[..]
Haha, echt? Je liegt. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. Nee, niet omdat ik onder invloed was.
Standaard de laatste dag dat je bent uit geweest bij jouquote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, echt? Je liegt. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. Nee, niet omdat ik onder invloed was.
Dat is een steek onder de riem.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:21 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Standaard de laatste dag dat je bent uit geweest bij jou.
Ik zag het aan de 'hoi'quote:
Ze heeft je nu al onder de duim. Vrouwen zijn zo nastyquote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Correct. 1 van de redenen dat ik ook graag op kamers wil
Maar k was allang blij dat zij interesse toonde, want ik ging van 1 naar andere zaal, en binnen een minuut was zij er ook
[..]
Haha ik ken die vader ook maar van 1 keer hoorEn het was niet als uitnodigend bedoelt die vraag, gewoon om haar te plagen ;p
Gewoon gaan en doen alsof je het niet snapte. Kun je met haar op de kamer gaan Rummikubben.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha ik ken die vader ook maar van 1 keer hoorEn het was niet als uitnodigend bedoelt die vraag, gewoon om haar te plagen ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |