Jij bent ook nice als ik gedronken heb.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat is ook alleen nice als je hebt gedronken.
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nice als ik gedronken heb.
Gaat lastig worden in onze toekomstige relatie dan, moet ik je 24/7 onder invloed houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nice als ik gedronken heb.
* Fascination is jaloers.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van carnaval heeft mijn speciale interesse. Maar er lopen meerder opties. Zal wel niks worden met mijn bindingsangst
.
Waarom?quote:
Alsof ik dat mezelf al niet aandoe.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gaat lastig worden in onze toekomstige relatie dan, moet ik je 24/7 onder invloed houden.
Ik zou weleens iets op liefdesgebied willen meemaken.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Alsof ik dat mezelf al niet aandoe.
Ik heb altijd al eens iets met een mature lesbian willen doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou weleens iets op liefdesgebied willen meemaken.
Hihi.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens iets met een mature lesbian willen doen.
Alsof jij niet hordes telefoonnummers achter de kassa scoort.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef Gridlok het volgende:
Mijn goudvis komt kijken als ik hem eten geef, volgens mij heeft ie een crush op me.
touchéquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof iemand in de SC hier iets scoort. Don't worry.
Maar heb je echt niemand op het oog?
Haha nee natuurlijk nietquote:Op zondag 13 maart 2011 13:13 schreef Strandrove het volgende:
J, ben je eigenlijk van plan om naar de verjaardag van die vader te gaan?
Gisteren weer hele tijd met haar staan praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof iemand in de SC hier iets scoort. Don't worry.
Maar heb je echt niemand op het oog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |