maar dat gaat vanzelfquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is zwaar om een taalvernieuwer te zijn, je taalgebruik moet steeds in beweging blijven.
ik nog nietquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Alweer? Deze cool story heb ik al eens gehoord, bro.
Ik noem nooit iemand lelijk, iedereen is mooi op zijn manier.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef Strandrove het volgende:
Voor lelijke mensen gebruik ik trouwens de woorden 'draak' en 'kalf'.
Siep.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noem nooit iemand lelijk, iedereen is mooi op zijn manier.
Pics van je kont voordat ik dit erg vind.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw jurkje, komt serieus tot net over mn kont whihi. Maarja, ik doe der iets onder natuurlijk he, moet geen blote konten jurkje hebben.
Wat voor categorie ass heb jij?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw jurkje, komt serieus tot net over mn kont whihi. Maarja, ik doe der iets onder natuurlijk he, moet geen blote konten jurkje hebben.
Hier zou ik niet blij mee zijn. Ik moest al huilen toen ik laatst iemand tegen iemand hoorde zeggen: '' THE GAME, you lost it.'' en grappig dat ze het vonden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef Salatrel het volgende:
ik liep laatst met een haters gonna hate loopje over de gang op kantoor en toen herkende iemand dat en die riep mij dat dus natoen had ik dus een
op mijn gezicht
Shiiii, haha ik moest zelf kopen. Heb geen geld meer over deze maandquote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Krijg ik binnenkort ook van pap en mam, omdat ik nu ook niet kan werken bij mijn bijbaantje.
zolang ze niet forever alone naar me roepen zal het me een worst wezenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier zou ik niet blij mee zijn. Ik moest al huilen toen ik laatst iemand tegen iemand hoorde zeggen: '' THE GAME, you lost it.'' en grappig dat ze het vonden.
Je bent toch forever alone?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolang ze niet forever alone naar me roepen zal het me een worst wezen
Ja maar jij bent een man. Als jong meisje is het gevaarlijk om veel van dit soort types in je nabije omgeving te hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolang ze niet forever alone naar me roepen zal het me een worst wezen
Geen idee, iets zomers, dus het liefst lichtgrijs of zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shiiii, haha ik moest zelf kopen. Heb geen geld meer over deze maand.
Wat voor schoenen wil je?
potentiele rapersquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man. Als jong meisje is het gevaarlijk om veel van dit soort types in je nabije omgeving te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |