Nee, sinds vannacht heb ik dat eraf gedaan omdat het bloeden is gestopt. Maar in verband met infecties en fysiek contact mag ik amper bij anderen in de buurt komenquote:
forever alonequote:Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee, sinds vannacht heb ik dat eraf gedaan omdat het bloeden is gestopt. Maar in verband met infecties en fysiek contact mag ik amper bij anderen in de buurt komen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef Allure_ het volgende:
Waarom is er geen teen mom weekend break. Life of ryan ken ik nu wel uit mijn hoofd.
1 week alone. Vrijdag moet ik op controle en dan worden de plaatjes eruit gehaald, dus dan ben ik pas weer voor de eerste keer buiten.quote:
Rekening mee houden dat MTV Programmering gemaakt is voor fragiele 16 jarige meisjes en niet voor internet eindbazen.quote:
Allure is een fragiel 16-jarig meisje, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rekening mee houden dat MTV Programmering gemaakt is voor fragiele 16 jarige meisjes en niet voor internet eindbazen.
meteen op de nurse hittenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
1 week alone. Vrijdag moet ik op controle en dan worden de plaatjes eruit gehaald, dus dan ben ik pas weer voor de eerste keer buiten.
Oh jammerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Allure is een fragiel 16-jarig meisje, dus dat komt goed uit.
Ik hou van jonge jongetjes..quote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef Strandrove het volgende:
Je bent wel speciaal, Ally. Meestal zitten meisjes altijd te whinen dat jongens van hun eigen leeftijd zo kinderachtig zijn, maar jij hebt skitta aan wat die kalven zeggen.
Ze kickt erop om jongetjes te domineren.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef Strandrove het volgende:
Je bent wel speciaal, Ally. Meestal zitten meisjes altijd te whinen dat jongens van hun eigen leeftijd zo kinderachtig zijn, maar jij hebt skitta aan wat die kalven zeggen.
Iedereen heeft dat toch? :3quote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze kickt erop om jongetjes te domineren.
wat is/was er eigelijk aan de hand?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee, sinds vannacht heb ik dat eraf gedaan omdat het bloeden is gestopt. Maar in verband met infecties en fysiek contact mag ik amper bij anderen in de buurt komen.
Septum Correctie gehad, zit er een stukje kraakbeen in de weg van je luchtgang, breken ze los en dan kun je weer met 2 gaten snuiven.quote:
Inderdaad een septum correctie gehad omdat het middenschot scheef stond van binnen. Verder hebben ze ook achteraan de neusvleugels verdund zodat ik misschien ook geen last meer heb van hooikoorts in het voorjaar.quote:
Hadden ze je niet gelijk een penisvergroting kunnen geven?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Inderdaad een septum correctie gehad omdat het middenschot scheef stond van binnen. Verder hebben ze ook achteraan de neusvleugels verdund zodat ik misschien ook geen last meer heb van hooikoorts in het voorjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |