Komop broeder, deel je scharrel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef secondewijzer het volgende:
En dan wordt het niet gezelliger in t café als k aan het werk ben
[..]
no
Zou niet weten waarom.quote:
wutquote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef Strandrove het volgende:
Anders kun je nog altijd vrienden worden met WindowsFan.
Echt hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctquote:
Als ze niet bestaat, waarom zou ik er dan struggles mee hebbenquote:
Ja las het netquote:
Haha als je scharrel niet bestaat kun je dat ook wel verzinnen, toe toe :3quote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Correct
[..]
Als ze niet bestaat, waarom zou ik er dan struggles mee hebben
[..]
Ja las het netDe neuk
K kan ook een random pic hier neerzetten, bewijst ook niks.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als je scharrel niet bestaat kun je dat ook wel verzinnen, toe toe :3
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
K kan ook een random pic hier neerzetten, bewijst ook niks.
Alsof uiterlijk op 1 staat.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef secondewijzer het volgende:
Niet mad lekker, maar wel cute.
Ah dan klopt het misschien toch
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als je scharrel niet bestaat kun je dat ook wel verzinnen, toe toe :3
Doe ik niet, ik zeg alleen dat het zou kunnen en dus niks zou bewijzen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je een random pic zou posten als je een echte scharrel hebt?
have fun!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef secondewijzer het volgende:
Nouja ik ben voetbalveld, groetjes.
Je neus nog steeds in de gaas?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef Strandrove het volgende:
Waarom mag ik niet naar buiten? Ik word door iedereen gebeld, maar ik moet alles afwijzen omdat ik godverdomme nog 1 à 2 weken in dit hok zit opgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |