abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93866705
Ik heb een vraag. Ik ben niet echt sociaal aangelegd, maar ik heb iemand ontmoet op een forum die ik echt ontzettend aardig vindt. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet laten merken. Ik zou graag in het echt met hem om willen gaan, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ook op MSN enzo, ben ik bang dat ik verkeerd overkom of zeikerig ben. (weetikveel ;) )

Maargoed, ik heb iemand op een ander forum ontmoet, en toegevoegd op MSN.
Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ? :P''. We zijn wat verder gaan praten over onszelf en over computers, en toen vroeg ik hem: ''in welke stad woon jij eigenlijk?'' hij zei toen tegen mij, dat hij in <naam> woonde. Dit is best vlakbij. Iets van 15 of 20 km verderop.

Ik vroeg hem toen welke opleiding hij deed. Het bleek, dat we volgend jaar misschien zelfs wel bij elkaar in de klas komen! (ICT opleiding) Uiteraard reageerde ik enthousiast terug.

De volgende dag zei hij tegen mij, dat hij zijn PC ging verkopen, en een laptop wilde aanschaffen. Ik zei tegen hem, dat dat wel leuk was. Voor in de pauze enzo. Ik zei ''Kunnen we volgend jaar onze laptop meenemen naar school :D''
Hij reageerde terug met ''Of ik kom een keer naar jou toe ofzo :O moet je me toch een keer dreamweaver laten zien :P''. Ik reageerde terug met: ''dat lijkt me geweldig :P wil je graag wat beter leren kennen''. Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''. Daarna hebben we het nog wat over school gehad enzo.

Ik weet niet... heb ik goed gereageerd? hoe moet het verder? Ik heb hem toegevoegd op Facebook. We hebben het toen gehad over de vakanties enzo, hij had me foto's laten zien. Ik totaal heb ik in 2 weken denk ik 5 uur met hem gepraat ofzo. Ik heb echt jullie hulp nodig... wat nu verder ? Ik weet niet.. is het een rare vraag wat ik nu stel?
Perfecte openingszin: ''Mag ik wat te drinken van je?''
pi_93866781
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben niet echt sociaal aangelegd, maar ik heb iemand ontmoet op een forum die ik echt ontzettend aardig vindt. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet laten merken. Ik zou graag in het echt met hem om willen gaan, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ook op MSN enzo, ben ik bang dat ik verkeerd overkom of zeikerig ben. (weetikveel ;) )

Maargoed, ik heb iemand op een ander forum ontmoet, en toegevoegd op MSN.
Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ? :P''. We zijn wat verder gaan praten over onszelf en over computers, en toen vroeg ik hem: ''in welke stad woon jij eigenlijk?'' hij zei toen tegen mij, dat hij in <naam> woonde. Dit is best vlakbij. Iets van 15 of 20 km verderop.

Ik vroeg hem toen welke opleiding hij deed. Het bleek, dat we volgend jaar misschien zelfs wel bij elkaar in de klas komen! (ICT opleiding) Uiteraard reageerde ik enthousiast terug.

De volgende dag zei hij tegen mij, dat hij zijn PC ging verkopen, en een laptop wilde aanschaffen. Ik zei tegen hem, dat dat wel leuk was. Voor in de pauze enzo. Ik zei ''Kunnen we volgend jaar onze laptop meenemen naar school :D''
Hij reageerde terug met ''Of ik kom een keer naar jou toe ofzo :O moet je me toch een keer dreamweaver laten zien :P''. Ik reageerde terug met: ''dat lijkt me geweldig :P wil je graag wat beter leren kennen''. Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''. Daarna hebben we het nog wat over school gehad enzo.

Ik weet niet... heb ik goed gereageerd? hoe moet het verder? Ik heb hem toegevoegd op Facebook. We hebben het toen gehad over de vakanties enzo, hij had me foto's laten zien. Ik totaal heb ik in 2 weken denk ik 5 uur met hem gepraat ofzo. Ik heb echt jullie hulp nodig... wat nu verder ? Ik weet niet.. is het een rare vraag wat ik nu stel?
Als je een relatie wil zo snel mogelijk afspreken...
Beneath the gold, bitter steel
pi_93866802
Afspreken!
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:27:27 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93867071
Ik vind het maar een raar verhaal.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:28:22 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93867106
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''.
Dit is 'nerds' voor 'ik wil met je naar bed' trouwens.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93867422
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij ;)
pi_93867727
Wtf? Ik ben ten eerste een jongen, ten tweede absoluut geen homo ofzo.
pi_93867816
Geen homo? Toen ik je OP las dacht ik dat je verliefd was op die jongen.
pi_93867995
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef gelestipjes het volgende:
Geen homo? Toen ik je OP las dacht ik dat je verliefd was op die jongen.
LOL

Wat is een OP ?
pi_93868038
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Golaso het volgende:
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij ;)
Haha welnee :P

We zijn allebij nogal computerverslaafd.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:51:02 #11
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93868082
Gewoon eens een keer afspreken met die jongen om iets te gaan doen bijvoorbeeld een computerbeurs ofzo?
pi_93868137
Je hebt het in je openingspost (OP) telkens over hem en hij, jij bent een jongen, je vindt hem leuk. Uit de OP leek het net alsof je verliefd op hem was
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:52:52 #13
318993 Stink_vis
Wafa Napoli!
pi_93868150
wat een verhaal...
TS is opzoek naar vriendschap..

maar Vriendschap is opzoek naar homoliefde...

Gossie
They call me Lola!
pi_93868202
Ik snap dat als je weinig contacten hebt dat gewoon een vriendschap opbouwen net zo spannend kan zijn als een relatie. Je gedrag hierin is dan ook aardig hetzelfde als een jongen die voor het eerst verliefd is op een meisje. Vandaar dat het een beetje gay overkomt. En ik sluit niet uit dat die andere gozer er wel zulke gedachten op nahoud. 2 mannen die met elkaar via internet gaan afspreken is niet bepaald standaard. Maar goed daar jullie beide PDD-NOS hebben is voor jullie de beleving wellicht anders.
pi_93868203
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef Stink_vis het volgende:
wat een verhaal...
TS is opzoek naar vriendschap..

maar Vriendschap is opzoek naar homoliefde...

Gossie
......................................................

Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
pi_93868227
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:49 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

LOL

Wat is een OP ?
OP = openingspost

Maar als je op msn net zo typt als hier dan lijkt het me wel aannemelijk dat hij ook denkt dat je verliefd bent op hem.En gezien zijn reacties is hij ook wel geïnteresseerd in jou.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:55:42 #17
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93868242
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
Denk dat ze gelijk heeft :') Ik dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93868283
Ik denk dat ik het een beetje verkeerd geformuleerd heb.
Ik en hij hebben lichte PDD-NOS, wat inhoudt dat we soms stiller zijn en minder sociaal zijn. Verder niks bijzonders. Niet zoveel je laten afschikken door de naam.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:58:39 #19
318993 Stink_vis
Wafa Napoli!
pi_93868350
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

OP = openingspost

Maar als je op msn net zo typt als hier dan lijkt het me wel aannemelijk dat hij ook denkt dat je verliefd bent op hem.En gezien zijn reacties is hij ook wel geïnteresseerd in jou.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Denk dat ze gelijk heeft :') Ik dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
OM MAAR EVEN EEN AANTAL VOORBEELDEN OP EEN RIJ TE ZETTEN succes
They call me Lola!
pi_93868380
Nou, over het algemeen zeg je tegen normale vrienden niet "ik zou je graag wat beter leren kennen".
En "Lijkt me geweldig" op een voorstel om eens langs te komen is ook nogal een overdreven reactie voor iemand die je slechts als een vriend ziet.
Vandaar dat ik dus ook dacht dat je verliefd op hem was.
pi_93868390
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.
Maargoed, we hebben een hoop gepraat over de vakanties, over hoe vreselijk sociaal we zijn, over vliegtuigen, over computers... nooit gedacht dat ik ooit iemand op internet zou tegenkomen die zo veel op mij lijkt en waarmee ik OOK nog eens waarschijnlijk mee in de klas kom te zitten.
pi_93868446
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, over het algemeen zeg je tegen normale vrienden niet "ik zou je graag wat beter leren kennen".
En "Lijkt me geweldig" op een voorstel om eens langs te komen is ook nogal een overdreven reactie voor iemand die je slechts als een vriend ziet.
Vandaar dat ik dus ook dacht dat je verliefd op hem was.
Oh, vandaar. Snap wat je bedoelt.
.............en daaruit kan je vast halen dat ik vreselijk ben in ''vrienden maken'' of sociaal zijn, wat ik niet echt ben.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:02:17 #23
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93868481
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.
Maargoed, we hebben een hoop gepraat over de vakanties, over hoe vreselijk sociaal we zijn, over vliegtuigen, over computers... nooit gedacht dat ik ooit iemand op internet zou tegenkomen die zo veel op mij lijkt en waarmee ik OOK nog eens waarschijnlijk mee in de klas kom te zitten.
Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.
pi_93868616
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:02 schreef flap_konijn het volgende:

[..]

Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.
Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:07:23 #25
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93868672
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)
Ga samen naar een voetbalwedstrijd of zo, als je daar van houdt. Of een computerbeurs als je ICT'er bent.

In ieder geval geen romantisch dinertje.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')