Als je een relatie wil zo snel mogelijk afspreken...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben niet echt sociaal aangelegd, maar ik heb iemand ontmoet op een forum die ik echt ontzettend aardig vindt. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet laten merken. Ik zou graag in het echt met hem om willen gaan, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ook op MSN enzo, ben ik bang dat ik verkeerd overkom of zeikerig ben. (weetikveel)
Maargoed, ik heb iemand op een ander forum ontmoet, en toegevoegd op MSN.
Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ?''. We zijn wat verder gaan praten over onszelf en over computers, en toen vroeg ik hem: ''in welke stad woon jij eigenlijk?'' hij zei toen tegen mij, dat hij in <naam> woonde. Dit is best vlakbij. Iets van 15 of 20 km verderop.
Ik vroeg hem toen welke opleiding hij deed. Het bleek, dat we volgend jaar misschien zelfs wel bij elkaar in de klas komen! (ICT opleiding) Uiteraard reageerde ik enthousiast terug.
De volgende dag zei hij tegen mij, dat hij zijn PC ging verkopen, en een laptop wilde aanschaffen. Ik zei tegen hem, dat dat wel leuk was. Voor in de pauze enzo. Ik zei ''Kunnen we volgend jaar onze laptop meenemen naar school''
Hij reageerde terug met ''Of ik kom een keer naar jou toe ofzomoet je me toch een keer dreamweaver laten zien
''. Ik reageerde terug met: ''dat lijkt me geweldig
wil je graag wat beter leren kennen''. Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''. Daarna hebben we het nog wat over school gehad enzo.
Ik weet niet... heb ik goed gereageerd? hoe moet het verder? Ik heb hem toegevoegd op Facebook. We hebben het toen gehad over de vakanties enzo, hij had me foto's laten zien. Ik totaal heb ik in 2 weken denk ik 5 uur met hem gepraat ofzo. Ik heb echt jullie hulp nodig... wat nu verder ? Ik weet niet.. is het een rare vraag wat ik nu stel?
Dit is 'nerds' voor 'ik wil met je naar bed' trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''.
LOLquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef gelestipjes het volgende:
Geen homo? Toen ik je OP las dacht ik dat je verliefd was op die jongen.
Haha welneequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Golaso het volgende:
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij
......................................................quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef Stink_vis het volgende:
wat een verhaal...
TS is opzoek naar vriendschap..
maar Vriendschap is opzoek naar homoliefde...
Gossie
OP = openingspostquote:
Denk dat ze gelijk heeftquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
......................................................
Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
......................................................
Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
OP = openingspost
Maar als je op msn net zo typt als hier dan lijkt het me wel aannemelijk dat hij ook denkt dat je verliefd bent op hem.En gezien zijn reacties is hij ook wel geïnteresseerd in jou.
OM MAAR EVEN EEN AANTAL VOORBEELDEN OP EEN RIJ TE ZETTEN succesquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk heeftIk dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk heeftIk dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
Oh, vandaar. Snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, over het algemeen zeg je tegen normale vrienden niet "ik zou je graag wat beter leren kennen".
En "Lijkt me geweldig" op een voorstel om eens langs te komen is ook nogal een overdreven reactie voor iemand die je slechts als een vriend ziet.
Vandaar dat ik dus ook dacht dat je verliefd op hem was.
Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.
Maargoed, we hebben een hoop gepraat over de vakanties, over hoe vreselijk sociaal we zijn, over vliegtuigen, over computers... nooit gedacht dat ik ooit iemand op internet zou tegenkomen die zo veel op mij lijkt en waarmee ik OOK nog eens waarschijnlijk mee in de klas kom te zitten.
Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:02 schreef flap_konijn het volgende:
[..]
Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.
Ga samen naar een voetbalwedstrijd of zo, als je daar van houdt. Of een computerbeurs als je ICT'er bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |