En waar zou deze reactie nu op moeten slaan? Inderdaad, het gaat gewoon nergens over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan het PMS-en uit je anus. Je lijkt wel een ongesteld wijf, flikker__________
Inderdaad zeg jezus TS!quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan het PMS-en uit je anus. Je lijkt wel een ongesteld wijf, flikker__________
Het gaat wel ergens over, anders zou de post leeg zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:05 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
En waar zou deze reactie nu op moeten slaan? Inderdaad, het gaat gewoon nergens over.
Nee snuifje, het slaat nergens op omdat jouw reactie geen correcte reactiebasis heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het gaat wel ergens over, anders zou de post leeg zijn.
Er bestaat geen dom. Alleen slim en slimmer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:09 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Nee snuifje, het slaat nergens op omdat jouw reactie geen correcte reactiebasis heeft.
Het is wel duidelijk dat ik aan het discussiėren ben met laaggeschoold volk.
Kijk eens aan, gaan we weer. Weer een basisloze reactie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:24 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Kom toch uit die kast TS!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:22 schreef WindowsFan het volgende:
Ik ben niet langer van plan om op jullie stompzinnige reacties in te gaan. Ik ga m'n bed in.
Lang volgehouden, flikkertje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:25 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Kijk eens aan, gaan we weer. Weer een basisloze reactie.
Kijk, kijk. Weer een reactie zonder basis. Ik heb inmiddels ontelbaar aantal keren aangegeven dat ik geen homo ben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
Lang volgehouden, flikkertje!
Je had dit ook aangegeven:quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:27 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Kijk, kijk. Weer een reactie zonder basis. Ik heb inmiddels ontelbaar aantal keren aangegeven dat ik geen homo ben.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:22 schreef WindowsFan het volgende:
Ik ben niet langer van plan om op jullie stompzinnige reacties in te gaan. Ik ga m'n bed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |