Haha, echt hequote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag het aan de 'hoi'.
[..]
Ze heeft je nu al onder de duim. Vrouwen zijn zo nasty. Ene keer hebben ze alle interesse van de wereld en de dag daarna kent ze je niet meer
.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Gewoon gaan en doen alsof je het niet snapte. Kun je met haar op de kamer gaan Rummikubben.
Oh...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, zit er al progressie in? Of heb je nog geen moves gezet?
[..]
Nee.
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, zit er al progressie in? Of heb je nog geen moves gezet?
Sappige roddels?:3quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet ik jouw laatste ping aan mij eens voorlezen?
Hoezo hebben jullie nog gezoend. DUURT LANG.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Haha, echt he
Hadden t ook nog even gehad over awkward moment bij de bus.. Ze begreep het wel
[..]
Nee? Leg eens uit?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Strandrove het volgende:
Ally, ik wil je ook weleens steken onder de riem. Als je weet wat ik bedoel.
Ik heb een leuk karakterquote:
Met zwoele stem, graagquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet ik jouw laatste ping aan mij eens voorlezen?
Daten??quote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie nog gezoend. DUURT LANG.
[..]
Nee? Leg eens uit?
[..]
Ik heb een leuk karakter.
Haha, je hebt nog geen moeite voor haar gedaan en gaat er nu al vanuit dat je haar niet kunt krijgenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Maar je kunt niet alles krijgen in het leven.
Ja no shit.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie nog gezoend. DUURT LANG.
Uhu.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt nog geen moeite voor haar gedaan en gaat er nu al vanuit dat je haar niet kunt krijgen?
Klopt.quote:
Nee, maar even zonder poep. Als je niet gaat lijkt het echt alsof je haar speeltje bent, terwijl jullie niet eens spelenquote:
Ik denk het niet. We denkt nog meer van niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef secondewijzer het volgende:
Maar Al, ik beloof je.. Deze hossel gaat gezet worden.
Geef jij die meid eens wat coaching in zelfvertrouwen, dit is niks.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt nog geen moeite voor haar gedaan en gaat er nu al vanuit dat je haar niet kunt krijgen?
Ik houd ook niet van kussen met groot publiek erbijquote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja no shit.
Maar stonden dus mensen uit dit kenserdorp erbij.
Achteraf dom dat ik niet even gevraagd heb om naar andere zaal te gaan ofzo
Kerel, heel die familie zit daarquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Nee, maar even zonder poep. Als je niet gaat lijkt het echt alsof je haar speeltje bent, terwijl jullie niet eens spelen. Ze heeft je gewoon onder de duim zonder dat er iets bij komt kijken.
trutquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk het niet. We denkt nog meer van niet?
Ja k weet niet man, k ben kkpussy wat dat betreftquote:Op zondag 13 maart 2011 13:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van kussen met groot publiek erbij. Ik zeg altijd standaard: "Wat zeg je? Zullen we anders even naar buiten gaan? Dan versta ik je ten minste."
Als hij vandaag niet gaat denk ik ook dat hij het pispaaltje zal worden van haarquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vader heet, maar anders zou ik gewoon als de onschuld zelve binnenwandelen daar. Hey Karel, ik dacht er toevallig aan dat je me had uitgenodigd om een stukje vlaai te komen eten op je verjaardag, dus die kans kon ik niet laten liggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Kerel, heel die familie zit daarWat ga ik zeggen dan.
Nee, ik twijfel niet om te gaan. Doe ik niet.
Hoezo pussy, als jij niet begint en jullie staan buiten dan kunnen er nog maar 2 dingen gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja k weet niet man, k ben kkpussy wat dat betreft
Hij heet Henk.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vader heet, maar anders zou ik gewoon als de onschuld zelve binnenwandelen daar. Hey Karel, ik dacht er toevallig aan dat je me had uitgenodigd om een stukje vlaai te komen eten op je verjaardag, dus die kans kon ik niet laten liggen.
[..]
Hoezo pussy, als jij niet begint en jullie staan buiten dan kunnen er nog maar 2 dingen gebeuren.
1. Ze pakt jou wel.
2. Ze rent weg.
Groen, blauw of score. Je kunt zelf kiezen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hij heet Henk.
Mannen die Henk hetenHoe baas ben je dan.
Ik ben bang voor 2. Niet dat het gaat gebeuren, maar faalangst men
Niet bij nadenken als je haar wilt.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef secondewijzer het volgende:
En dan wordt het niet gezelliger in t café als k aan het werk ben
[..]
no
Het komt wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Groen, blauw of score. Je kunt zelf kiezen.
Ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |