Te duur, ik blijf gewoon met dit kleine scharminkel rondlopenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hadden ze je niet gelijk een penisvergroting kunnen geven?
Kraakbeen uit neus gehaald en verwerkt in penisquote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hadden ze je niet gelijk een penisvergroting kunnen geven?
Waarom zou ik je neefje doen als ik jou niet eens zou doen?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je zou mijn neefje doen over enkele jaren.
Burrrrrrnnnquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik je neefje doen als ik jou niet eens zou doen?
Hij is nu pas 8, dus hem kun je nog aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik je neefje doen als ik jou niet eens zou doen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Burrrrrrnnn
tevens pics van je neefje.
Ziek.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Hij is nu pas 8, dus hem kun je nog aan.
Bij Ally is hij in goede handen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hij is nu pas 8, dus hem kun je nog aan.
Fritzl time
Nee, ik zou mij geven als ik jou was.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Allure, zou je Ryan's moeder geven als je mij was?
Ik pomp je vol, sletquote:Op zondag 13 maart 2011 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik zou mij geven als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik pomp je vol, slet.
vol met liefde ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is ook heel vaak gewoon waar hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef Strandrove het volgende:
Je bent wel speciaal, Ally. Meestal zitten meisjes altijd te whinen dat jongens van hun eigen leeftijd zo kinderachtig zijn, maar jij hebt skitta aan wat die kalven zeggen.
in de koelkastquote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
wow leuke gesprekken hier
waar zijn de spicy fitties dan
Ja oké, zal dan wel per categorie verschillen, want mij vinden ze ook niet vaak kinderachtig.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook heel vaak gewoon waar hoor.Ik kan het weten ik zit bij jongens van 16 in de klas.
![]()
En ook meisjes, maar die doen lang niet zo kkdebiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |