Verkeerde filmhuisquote:
Ze zijn oudquote:Op [url=http://forum.fok.
nl/topic/1620603/1/50#93963604]vrijdag 11 maart 2011 16:54[/url] schreef MevrouwPuff het volgende:
Mannen
Topquote:
Dat!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
wuuuuuut!
Doemdenkertje! Gefeliciteerd!
't Is er stiekem wel een om trots op te zijn. Alleen durft ze dat zelf niet toe te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En jij ook gefelie met je studentenvriendin, Meneer Wolf!
Ahw, da's liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
't Is er stiekem wel een om trots op te zijn. Alleen durft ze dat zelf niet toe te geven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
't Is er stiekem wel een om trots op te zijn. Alleen durft ze dat zelf niet toe te geven.
Shit happensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
maar het is dus echt nog nooit gebeurd dat de nummer 4 ook mag!dus het was héul geen doemdenken, want het gebeurt gewoon nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Lekker voorpret, geniet ervanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
was even met m'n ouders aan het bellen en ga binnenkort maar 's uitzoeken waar ik dan kom te zitten en wat voor vakken ik kan gaan volgen..
Ka-ching!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik krijg de beurs!
3300 GBP collegegeld (betalen zij!) en wellicht ook nog een beursje met geld per maand, maar daar gaan ze allemaal nog achteraanja, ZIJ, niet ik! Het wordt geregeld, zó fijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt helemaal aan het stralen nu
Bofkont! Het is je gegundquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik krijg de beurs!
3300 GBP collegegeld (betalen zij!) en wellicht ook nog een beursje met geld per maand, maar daar gaan ze allemaal nog achteraanja, ZIJ, niet ik! Het wordt geregeld, zó fijn
quote:
Je hebt gelijk, doemdenken is altijd pret. Of je krijgt gelijk of er is een leuke verrassing!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dank je!
argh.. ik had er zó NIET op gerekend (viel het op?) en nu het wel zo is is het zoooooooooooooooooo tof
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, doemdenken is altijd pret. Of je krijgt gelijk of er is een leuke verrassing!
Hoe lang ga je naar het V.K.? Een heel studiejaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh. Wat voot dieet? Sapvasten op z'n tijd is niks mis mee, daar niet van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef Besjah het volgende:
Ik heb gisteren ge-sapvast (nieuw werkwoord?), en het viel me best mee.. Had de dag daarvoor een appel-dag gedaan.. En nu verder met dit dieët, vooral bijv. volkoren macaroni enzo eten.
NewFigure.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh. Wat voot dieet? Sapvasten op z'n tijd is niks mis mee, daar niet van.
heb je boter, bloem en melk? Dan kun je de saus heel makkelijk zelf maken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Grrr! Ik had zo'n zin in schnitzel met champignonmeuk, heb ik blijkbaar de saus in de winkel laten liggen.
En Mo mag nooit meer zeggen dat het nooit eens meezit!
Geen champi's in huis?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Grrr! Ik had zo'n zin in schnitzel met champignonmeuk, heb ik blijkbaar de saus in de winkel laten liggen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Champignons heb ik wel, bloem ook, boter ook en nog een beetje melk! Hoe doe ik dat, jagar?.
gelijke delen boter en bloem ongeveer. Boter laten smelten, bloem erbij. Even gaar laten worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Champignons heb ik wel, bloem ook, boter ook en nog een beetje melk! Hoe doe ik dat, jagar?.
Thanks! Voor een volgende keer, want ik blijk toch geen bloem te hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelijke delen boter en bloem ongeveer. Boter laten smelten, bloem erbij. Even gaar laten worden.
Dan wat melk erbij, en even laten koken. Peper en zout voor de smaak, en je hebt saus. Evt. ipv melk kun je ook bouillon gebruiken, champignonnenbouillon, bijvoorbeeld. En dan de champignons erdoor. Zou ik wel even aanbakken in een apart pannetje..
Let wel, nog nooit gemaakt want ik hou niet zoveel van champignonnensaus, maar zo zou ik het doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, weekend! Alcohol!
Are you pondering what I'm pondering?
Wij ookquote:
Op het werk sturen we het vergaderverzoek dan vanaf een algemeen account, maar daar heb je weinig aan denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen champi's in huis?
De admin medewerker is ziek, iemand enig idee hoe je iets in outlook plant zonder dat jij deelneemt aan de afspraak.
Dus eigenlijk iedereen uitnodigen voor iets waar je zelf niet aan deelneemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Merel het volgende:
Raad eens wat ik gekocht heb??gheheh goed gegoktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maaar fooottooooo
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Raad eens wat ik gekocht heb??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Raad eens wat ik gekocht heb??Pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Maar ze liggen boven en ik lig benedenquote:
Heb echt geen ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op het werk sturen we het vergaderverzoek dan vanaf een algemeen account, maar daar heb je weinig aan denk ik.
Is er geen optie dat je jezelf niet mee uitnodigd? Ik kan het niet testen/nazoeken, heb alleen Outlook op het werk.
Je verbrandt vast wat als je heen en weer loopt/kruipt/whatevertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ze liggen boven en ik lig beneden
Matig. Ik val af als een tiet, omdat ik het vrij streng doe, maar ik heb heul geen zin meer in eten.quote:
Je hebt wel veel lekkere recepten hoor low-carb.. Maar ik ben soms ook behoorlijk inspiratieloos.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Matig. Ik val af als een tiet, omdat ik het vrij streng doe, maar ik heb heul geen zin meer in eten.Maar goed, 3 weken is een prima te overziene periode natuurlijk, dus ik hou het wel vol.
(Ik doe het zo streng omdat als ik het niet streng doe, ik meer zin in koolhydraten heb én het afvallen dan stilstaat.)
Probleem is dat ik geen zin heb om te eten en dus ook geen zin heb om te koken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef progje het volgende:
[..]
Je hebt wel veel lekkere recepten hoor low-carb.. Maar ik ben soms ook behoorlijk inspiratieloos.
Maar in het southbeach optimaal effect boek staan veel lekkere recepten.
Ken je dieet-web?(http://www.dieetwebshop.nl/shop/Low-Carb-Dieet-c-4.html) Daar verkopen ze low-carb pizza deeg en brood spul, pasta en weet ik wat allemaal. Goedkoop is het niet. Maar ik heb die pasta en die is echt een prima vervanger (oke nooit zo lekker als de echte pasta natuurlijk) En daar hebben ze ook kookboeken met koolhydraat arme recepten
Mooi!quote:
Die reactie had ik van jou wel verwacht jaquote:
Als ik een foto maak doe ik het goed hèquote:
22,50quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:en dat voor de luttele prijs van wat was het..25 euro?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Merel het volgende:
[..]
22,50
De Tango had opheffingsuitverkoopAlleen van die vestiging dan hoor, en de rest wat er nog lag was bijzonder lelijk, maar ik wist dit paar nog net voor iemand anders neus weg te grissen
Ik verzin altijd smoesjes waarom ik schoenen mag kopen. Deze zijn wegens 100 uur niet huilen
Je moetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Niet dat ik die 100 uur al bereikt heb hoor, maar ik zie het positief in voor de komende dagen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
Merel, hoeveel paar schoenen heb je nu eigenlijk?
Ik zal ze weer eens tellen. Ik had op een gegeven moment 30 paar in de schoenenbak gedaan hè? Dus het valt best mee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
Merel, hoeveel paar schoenen heb je nu eigenlijk?
Ik ben niet zo scherp meer.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zal ze weer eens tellen. Ik had op een gegeven moment 30 paar in de schoenenbak gedaan hè? Dus het valt best mee!
quote:
Is een idee jaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef neen het volgende:
Als je veel schoenen hebt hoef je er maar weinig te poetsen.
Ik heb zin om wat lekkers te eten
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
uhuh. Ik ben zo'n malloot die morgen de randjes van haar laarzen terug gaat steken.
Er zit een randje wol om mijn laarsjes, daar steekt een stukje van uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat ga je doen?
Ik ga maar slapen. Doodop. Lange week!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Merel het volgende:
Maar ze waren afgeprijsd naar ¤22,50. Voor suede enkellaarsjes!
Mo zou ze vast afschuwelijk vinden in ieder gevalIk vond dat ik ze verdiend had
Gebeurt mij elke keer als Peter Beense op TV isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef neen het volgende:
Precies dit topic gaat nu niet meer over schoenen maar over voetbal.
Zit een Japanner met bril bij p&w, krijg ik een sms: "hee, je bent op tv"
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef loveli het volgende:
Engels voetbal is veel toffer! Minder mietjes, gewoon een verband om je verdwaasde bloedende hoofd en weer vol gaan.
Ja ik vond daar nooit zoveel aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door neen op 12-03-2011 00:00:08 ]het lijkt niet wat het is
Engeland => superbikes. Ook tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niets met voetbal, tenzij EK/WKmaar verder...
![]()
maar het lijkt me anders als je er bij bent, bij een toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker allen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:40 schreef anna82 het volgende:
Ik doe voor de leuk nog even een lijstje:
O: kwark met muesli en banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: twee plakjes roggebrood met kaas
S: hardlopen evy les 23: 10-1-12-1-12
T: wijntje met een stokbrood (niet een hele, twee stukjes met lekkers)
D: spaghetti carbonara (zonder room) met een rucola-salade
T: ananasawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker allen.sterkte...
Ja doei.
Lief! Alleen voelt het zo gek om te lezen: sterkte voor mij, terwijl er mensen zijn voor wie het zo veel erger is.. (bedoel het niet verkeerd, maar het voelt zo misplaatst ofzo... kan het niet goed uitleggen)quote:
Dkv heeft niet zoveel met voetbal te maken hè. Leuk voor dagjesmensen hoor maar thats it.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef anna82 het volgende:
Jeu, het gaat over voetbal! Mijn vader heeft seizoenskaarten bij Heerenveen en ik mag dan mee als Ajax komt.![]()
Gefeliciteerd Mo!Wat een geluk zeg, geniet ervan!
Dit ja. Het is moeilijk om te zien dat de mensen waar je van houdt verdriet hebben. Sterkte voor jullie allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef motorbloempje het volgende:
het sterven van iemand doet niet alleen de directe omgeving van zo iemand pijn. Het verdriet zien hebben van anderen, in jouw geval je beste vriendin, kan ook ontzettend ingrijpend en naar zijn
Dat ga ik binnenkort doen! (amateurs kijken) IJshockey is vaak ook wel een belevenis (maar dat heb ik alleen op tv gezien).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Klein prulletje héquote:
^^^^quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef motorbloempje het volgende:
het sterven van iemand doet niet alleen de directe omgeving van zo iemand pijn. Het verdriet zien hebben van anderen, in jouw geval je beste vriendin, kan ook ontzettend ingrijpend en naar zijn
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, heerlijk gelopen in het zonnetje. Nu heb ik deze week 2 keer een half uur hardgelopen, 1x 90 mniuten gevolleyballed, en vijf keer minstens 30 minuten, en vaak 60 minuten per dag gewandeld. Ik geloof dat ik wel genoeg bewogen heb...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft weer een klein sprankje hoop.
Een gemeenteraadslid heeft het blog gelezen, het ging allover twitter gister. Hij wil er wat aan gaan doen.
Nu heel hard duimen dat hij dat ook werkelijk gaat doen en dat dat dan ook nog eens resultaat boekt.
Teh power of teh interwebz!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft weer een klein sprankje hoop.
Een gemeenteraadslid heeft het blog gelezen, het ging allover twitter gister. Hij wil er wat aan gaan doen.
Nu heel hard duimen dat hij dat ook werkelijk gaat doen en dat dat dan ook nog eens resultaat boekt.
Meekleppen en broccoli etenquote:
Volgens mij snap ik het al een beetjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Meekleppen en broccoli etenJe leert ons vanzelf kennen. Welkom.
Wie ben jij, heb je een afslankdoel en hoe eet je op dit moment?
Dan zit ik hier goed! Af en toe aanhaken moet wel lukkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Doel, doel.. De een kijkt naar kilo's, de ander centimeters en de derde gaat voor strakker in het vel. Mijn doel is gezond leven en de rest volgt vanzelf. De weegschaal zegt niet alles en het veranderen van je leefpatroon naar "gezond" is op de lange termijn effectiever dan snel afvallen en jojo-en.
Het gros is slank en hangt hier nog voor de gezelligheid. Soms gaan de topics vrij rap, bijlezen is niet verplicht, gewoon aanhaken en zo nu en dan wat zeggen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig wist ik door Facebook wel je echte voornaam..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Hoi! Heb je het wel eens in een pashokje gedaan?"
DOEN!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef Merel het volgende:
Ik zit eraan te denken om zo'n ding te kopen voor m'n dakterras...
[ afbeelding ]
Wat denken jullie, kun je daar goed rosé op drinken in het zonnetje?
Hangen is toch heerlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi inderdaad Merel alleen je hangt er wel erg in ipv dat je zit.
Dat is de voornaamste reden (plus de huge kussens) dat ze hier niet staan.
Jawel maar je kunt er dus écht niet normaal in zittenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangen is toch heerlijk?![]()
Ik heb een bank en twee stoelen, maar probeer daar maar eens goed op te gaan liggen. Gebruik meestal een stoel om m'n voeten op te leggen ofzo.
Het is denk ik een graad of dertien? Lekker zacht in ieder geval, ik ruik de lente in de lucht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het helemaal niet zulk mooi weer eigenlijk? Het is hier behoorlijk bewolkt. Temperatuur weet ik niet, aangezien ik binnen zit.
Hier is het lichtbewolkt en zonnig geen idee van de temperatuur maar trui en bodywarmer kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het helemaal niet zulk mooi weer eigenlijk? Het is hier behoorlijk bewolkt. Temperatuur weet ik niet, aangezien ik binnen zit.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geniet van dag 6 van mijn 6-daagse werkweek op het moment.
De Romeinenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef Goodbye het volgende:
En ik kan niet wachten tot ik SPQR binnen krijg
Reisgids voor Rome!quote:
Omdat ik vandaag moet werkenquote:
Getsiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag moet werken. Eendaags weekend
.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik zou eerder zoiets nemen:
[ afbeelding ].
Smaken verschillen.
Jakkes, door drukte dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag moet werken. Eendaags weekend
.
Succes ermee, toch!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, beurs is 7-9 april. Dit is een andere bijeenkomst.
Ja lekker, het was markt... heb net ook een stukje duits zoet brood opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Dagje uit lijstje Perruche
Lijstje
O: yoghurt bosbes-muffin
T: niks
L: cracottes (4) met smeerkaas
T: 6 choco cashews en een bodempje chinese mix
D: iets @ Frascati dat wordt lastig kiezen
Eigelijk is dat haast sport he, ik heb ook bijna de hele dag op hakken rondgesjouwd in de stadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:21 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. 3 cracottes appelstroop
s. 20 minuten hardlopen
t. 2 rijstwafels
l. 100 gram wilde zalm + 200 gram worteltjes
s. winkelen; 4 t-shirts en geen schoenen
t. mcflurry
d. AH stoommaaltijd garnalen + 250 ml bitterkoekjesvla
Een hele dag wandelen in een pittig tempo vind ik sportquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Eigelijk is dat haast sport he, ik heb ook bijna de hele dag op hakken rondgesjouwd in de stad
die chips heb je wel ruimschoots gecompenseerd lijkt me jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef Chicolate het volgende:
Uiteraard krijg ik een lekke band als ik 1. net 3 uur op hoog tempo gelopen heb en 2. op 7 km vanaf huis zit. En de stomme trambestuurder wilde mijn fiets er niet in laten. Bwuhhhh. Heb alsnog een heel stuk moeten lopen extra en uiteindelijk een tram gevonden waarin fiets wél mee mocht. Nu heb ik een blaar. En eet ik chips, want ik vind dat ik wel verdiend heb na 4 uur lopen.
O: cornflakes met melk en zoetstof
L: dubbele boterham hagelslag
T: pakje sultana
T: glas grapefruitsap + lays oven baked chipjes
D: broccoli met een slavink
T: weet nog niet. Keuzemogelijkheden zijn magere kwark, grapefruit of als ik zin heb om het te maken: light tiramisu
Ja is juist lekker. Suiker geeft korreltjes in je melk enzo. En drie lepels suiker minder is toch weer drie lepels suiker minderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
die chips heb je wel ruimschoots gecompenseerd lijkt me ja
Over zoetjes/zoetstof, scheelt dat veel? En is dat wel lekker bij cornflakes?
woah whut 3 lepels suiker in je cornflakes?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja is juist lekker. Suiker geeft korreltjes in je melk enzo. En drie lepels suiker minder is toch weer drie lepels suiker minder.
Ik gebruik eigenlijk nooit suiker, geen idee hoeveel suiker erin zou moeten. Maar ik vind zoetstof qua structuur prettiger en gebruik altijd zo min mogelijk suikerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
woah whut 3 lepels suiker in je cornflakes?dan denk ik dat zoetstof voor mij niezo loont
ik doe ongeveer 1 theelepel
Welkom!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef Nathalie87Ven het volgende:
[..]
Dan zit ik hier goed! Af en toe aanhaken moet wel lukken
Hey je D slaat nergens opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kwark muesli
T: muffin
T: plak cake
L: zacht broodje kaas, zacht broodje ham
T: krentenbol
T: bittergarnituur, 2 wijntjes
D: 1 pistoletje kaas
B: vrijwel hele dag op m'n poten staan.
Zit nu in de auto huiswaarts. Hebben de spullen al ff terug gebracht naar kantoor, scheelt me maandag vroeg opstaan.
Morgen doe ik niks.
Oh. Ooooh. Jij ging niet op de computer. Of zit je nou weer op je telefoon? Verslaafde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Idd stil hier. Ik ben één van mn favo boeken aan het herlezen. Kaplan van Leon de Winter. Vanavond ovenschotel met tomaat en mozzarella
Inderdaad, doe er op zn minst nog even een lekker soepje bij XM!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh. Ooooh. Jij ging niet op de computer. Of zit je nou weer op je telefoon? Verslaafde.
Oja, me too, kan echt niet zonder!quote:
Ik heb het wel eens overwogen hoor, om te gaan low carben. Maar het zou me gewoon echt niet lukken (ook i.cm. werk en het niet beschikken over een koelkast/keukentje maakt het moeilijk)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, me too, kan echt niet zonder!
Mja ik was 'iets' later thuis dan geplandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
De meeste lijstjes bevatten veel carbs.
En Chico, zonder chips was het wel heel weinig.
Ik heb alleen ui en kaas in huis. En genoeg bittergarnituur gegeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, kan je niet wat paprika, ui enzo onder de gril in de oven doen? Dat met wat curry, kaas en ham op je 2 pistoletjes?
Helemaal niks?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb alleen ui en kaas in huis. En genoeg bittergarnituur gegeten.
Morgen eet ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |