SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh. Wat voot dieet? Sapvasten op z'n tijd is niks mis mee, daar niet van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef Besjah het volgende:
Ik heb gisteren ge-sapvast (nieuw werkwoord?), en het viel me best mee.. Had de dag daarvoor een appel-dag gedaan.. En nu verder met dit dieët, vooral bijv. volkoren macaroni enzo eten.
NewFigure.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh. Wat voot dieet? Sapvasten op z'n tijd is niks mis mee, daar niet van.
heb je boter, bloem en melk? Dan kun je de saus heel makkelijk zelf maken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Grrr! Ik had zo'n zin in schnitzel met champignonmeuk, heb ik blijkbaar de saus in de winkel laten liggen.
En Mo mag nooit meer zeggen dat het nooit eens meezit!
Geen champi's in huis?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Grrr! Ik had zo'n zin in schnitzel met champignonmeuk, heb ik blijkbaar de saus in de winkel laten liggen.
En Mo mag nooit meer zeggen dat het nooit eens meezit!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Champignons heb ik wel, bloem ook, boter ook en nog een beetje melk! Hoe doe ik dat, jagar?.
gelijke delen boter en bloem ongeveer. Boter laten smelten, bloem erbij. Even gaar laten worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Champignons heb ik wel, bloem ook, boter ook en nog een beetje melk! Hoe doe ik dat, jagar?.
Thanks! Voor een volgende keer, want ik blijk toch geen bloem te hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelijke delen boter en bloem ongeveer. Boter laten smelten, bloem erbij. Even gaar laten worden.
Dan wat melk erbij, en even laten koken. Peper en zout voor de smaak, en je hebt saus. Evt. ipv melk kun je ook bouillon gebruiken, champignonnenbouillon, bijvoorbeeld. En dan de champignons erdoor. Zou ik wel even aanbakken in een apart pannetje..
Let wel, nog nooit gemaakt want ik hou niet zoveel van champignonnensaus, maar zo zou ik het doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, weekend! Alcohol!
Are you pondering what I'm pondering?
Wij ookquote:
Op het werk sturen we het vergaderverzoek dan vanaf een algemeen account, maar daar heb je weinig aan denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen champi's in huis?
De admin medewerker is ziek, iemand enig idee hoe je iets in outlook plant zonder dat jij deelneemt aan de afspraak.
Dus eigenlijk iedereen uitnodigen voor iets waar je zelf niet aan deelneemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |