Meekleppen en broccoli etenquote:
Volgens mij snap ik het al een beetjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Meekleppen en broccoli etenJe leert ons vanzelf kennen. Welkom.
Wie ben jij, heb je een afslankdoel en hoe eet je op dit moment?
Dan zit ik hier goed! Af en toe aanhaken moet wel lukkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Doel, doel.. De een kijkt naar kilo's, de ander centimeters en de derde gaat voor strakker in het vel. Mijn doel is gezond leven en de rest volgt vanzelf. De weegschaal zegt niet alles en het veranderen van je leefpatroon naar "gezond" is op de lange termijn effectiever dan snel afvallen en jojo-en.
Het gros is slank en hangt hier nog voor de gezelligheid. Soms gaan de topics vrij rap, bijlezen is niet verplicht, gewoon aanhaken en zo nu en dan wat zeggen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig wist ik door Facebook wel je echte voornaam..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Hoi! Heb je het wel eens in een pashokje gedaan?"
DOEN!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef Merel het volgende:
Ik zit eraan te denken om zo'n ding te kopen voor m'n dakterras...
[ afbeelding ]
Wat denken jullie, kun je daar goed rosé op drinken in het zonnetje?
Hangen is toch heerlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi inderdaad Merel alleen je hangt er wel erg in ipv dat je zit.
Dat is de voornaamste reden (plus de huge kussens) dat ze hier niet staan.
Jawel maar je kunt er dus écht niet normaal in zittenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangen is toch heerlijk?![]()
Ik heb een bank en twee stoelen, maar probeer daar maar eens goed op te gaan liggen. Gebruik meestal een stoel om m'n voeten op te leggen ofzo.
Het is denk ik een graad of dertien? Lekker zacht in ieder geval, ik ruik de lente in de lucht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het helemaal niet zulk mooi weer eigenlijk? Het is hier behoorlijk bewolkt. Temperatuur weet ik niet, aangezien ik binnen zit.
Hier is het lichtbewolkt en zonnig geen idee van de temperatuur maar trui en bodywarmer kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het helemaal niet zulk mooi weer eigenlijk? Het is hier behoorlijk bewolkt. Temperatuur weet ik niet, aangezien ik binnen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |