abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93999491
thx allemaal! :*

lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met zonnatura muesli
L: soepje, broodje ham+rauwkost, gekookt eitje
T: mandarijntjes
T: matze met smeerkaas
D: pasta, tomatensausmetveelgroente en spinazie met tomaat
T: warme appel met yoghurt en een beetje honing (als ik vandaag niet weer een tompoes krijg :P)
T: wijntje.
pi_94000135
Stil hier! Heeft iedereen een leven ofzo? :')
Er staat weer een deegje te rijzen voor pizza :9
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:22:41 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94000253
Idd stil hier. Ik ben één van mn favo boeken aan het herlezen. Kaplan van Leon de Winter. Vanavond ovenschotel met tomaat en mozzarella :9
Niet meer actief op Fok!
pi_94000315
Ik snap het nog niet helemaal
Check mijn sjaals ;-)
pi_94000346
klinkt lekker, ik denk dat ik morgen weer es een pistoletje met salami mozzarella en gedroogde tomaatjes in de oven gooi. (eerst beleggen, dan de oven in :9 )
pi_94000352
lijstje!

T: 3 1x1 stukjes brownie
S: 30 minuten hardlopen
O: 2 weetabix met aardbeienyoghurt en banaan
B: 30 minuten wandelen
S: schoonmaken
L: Italiaanse tomatensoep met mozerella en basilicum (168 kcal)
T: 2 volkoren beschuitjes met roomboter en aardbeien
D: pasta met spinazie en zalm
T: 1 1x1 stukje brownie.

En de rest van de brownie gooi ik weg. Ik was net in het winkelcentrum, en heb echt een spijkerbroek nodig. Ik wil graag in maat 31 of 32 passen, maar niet dus. En 33 hadden ze niet. Ik moet echt weer wat serieuzer aan de slag. ER hoeven maar 5 tot 10 kilo af, maar dat is wel redelijk wat, en op dit moment blijf ik gewoon stabiel.
pi_94000360
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:24 schreef Nathalie87Ven het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal
wat snap je niet?
pi_94000415
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

wat snap je niet?
Het doel van dit topic
Check mijn sjaals ;-)
pi_94000613
Dat staat toch duidelijk in het op?
Mensen die een paar kilootjes kwijt willen of op gewicht willen blijven door bewust en vooral niet te weinig te eten, daar komt het op neer in het kort.

Vandaar dus de lijstjes met O(ntbijt) L(unch) T(ussendoortjes) D(iner) B(ewegen) en S(port), goede stok achter de deur om dat een beetje te plannen en bij te houden en de feedback van anderen helpt dan nog een stukje extra mee soms :)

Thats it, niet moeilijk!
  Vis een optie? zaterdag 12 maart 2011 @ 13:36:12 #210
70532 loveli
N
pi_94000660
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:27 schreef Nathalie87Ven het volgende:

[..]

Het doel van dit topic
Meekleppen en broccoli eten ;) Je leert ons vanzelf kennen. Welkom.

Wie ben jij, heb je een afslankdoel en hoe eet je op dit moment?
crap in = crap out
pi_94000663
O: yoghurt met aardbeien en cruesli
S: Uurtje fitnessen
T: een gekookt ei
L: Lasagnette (over van gisteren ;) )
S: Half uurtje hardlopen
D: Vis ovenschotel
Check mijn sjaals ;-)
pi_94000707
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Meekleppen en broccoli eten ;) Je leert ons vanzelf kennen. Welkom.

Wie ben jij, heb je een afslankdoel en hoe eet je op dit moment?
Volgens mij snap ik het al een beetje :)
Ik ben Nathalie, 23 jaar en mag op zich wel een beetje afvallen. Ik heb niet echt een doel. Heeft verder iedereen hier wel een doel dan?
Check mijn sjaals ;-)
  Vis een optie? zaterdag 12 maart 2011 @ 13:44:11 #213
70532 loveli
N
pi_94000871
Doel, doel.. De een kijkt naar kilo's, de ander centimeters en de derde gaat voor strakker in het vel. Mijn doel is gezond leven en de rest volgt vanzelf. De weegschaal zegt niet alles en het veranderen van je leefpatroon naar "gezond" is op de lange termijn effectiever dan snel afvallen en jojo-en.

Het gros is slank en hangt hier nog voor de gezelligheid. Soms gaan de topics vrij rap, bijlezen is niet verplicht, gewoon aanhaken en zo nu en dan wat zeggen.
crap in = crap out
pi_94000952
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Doel, doel.. De een kijkt naar kilo's, de ander centimeters en de derde gaat voor strakker in het vel. Mijn doel is gezond leven en de rest volgt vanzelf. De weegschaal zegt niet alles en het veranderen van je leefpatroon naar "gezond" is op de lange termijn effectiever dan snel afvallen en jojo-en.

Het gros is slank en hangt hier nog voor de gezelligheid. Soms gaan de topics vrij rap, bijlezen is niet verplicht, gewoon aanhaken en zo nu en dan wat zeggen.
Dan zit ik hier goed! Af en toe aanhaken moet wel lukken ;)
Check mijn sjaals ;-)
pi_94001111
Het is wel een beetje een slowchat idd :) wel gezellig en het meeste is totaal oftopic :P daar wen je wel aan ;)

Het zijn allemaal lieverds hier O+

Welkom!
pi_94001191
* MevrouwPuff heeft wel een doel :)
Namelijk, het kwijtraken van mn buikobesitas (buikomtrek kleiner dan 80 cm dus).
pi_94001303
Mo! Wat onwijs tof! Gefeliciteerd en ik ben trots op je! *O*.

Sterkte, Anna. :*. Ik weet nog precies waar ik was toen m'n vriendinnetje belde dat haar moeder was overleden (op m'n werk - dat werd niets meer die dag).

Ik had me gister ingesteld op werken-rustig avondje thuis-alleen slapen-Baardmans pas vanavond weer zien, maar toen had 'ie me ge-sms't of ik nog de stad in wilde met hem en een collega van hem, en dat wilde ik wel, dus toen zijn we biertjes gaan drinken en toen bleef 'ie slapen en we hebben vanochtend uitgebreid ontbeten. O+. Hij is net weg, zodat ik nog even wat werk kan doen, maar we hebben om 4 uur weer afgesproken. :').

En ik dacht dat ik V1z0R zag, in de kroeg, dus toen ben ik naar die kerel toegegaan, maar 't was 'm niet. :+.

Oh, en ik heb eigenlijk niet echt meer een doel, tegenwoordig. Ja, de tien kilo die ik ben afgevallen er niet weer aan eten, maar dat gaat al een half jaar goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_94001304
mjah, mijn doel is ergens tussen de 75 en de 70 te komen, even afhankelijk van welke maat dat dan precies wordt en waar het blijft hangen. Komt niet zo precies, zolang het lekker gaat en ik me er lekker bij voel en ik straks m'n mooie nieuwe jurkjes aankan vind ik het helemaal oke :)

die paar kilootjes staan ook tot niets vergeleken bij wat ik al kwijt ben
pi_94001335
Woei wat ben je lekker blij DaD :D
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:04:59 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94001531
Gaar. Nog ff.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94001609
Middag dames!

:W Nathalie, welkom! Ennuh, lust je broccoli ?

Huh ik heb dubbelgangers!? :? :D Heb je hem echt aangesproken DaD?

Lijstje tot nu toe:

O: Havermout met banaan / whey/creatine-shake
S: 45min. kracht / 45min. cardio
T: EAS / Dextro / creatine - shake
L: 2 boterhammen kalkoenfilet en ananas
T: stukje droge worst

Vanavond denk ik kofte met mexicaanse bonensalade en wat biertjes natuurlijk :')

Vind het echt leuk hoe de situatie van MarMar in ene wordt opgepakt! :*
Geeft mij ook gewoon een goed gevoel over mensen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94001666
Tuurlijk heb ik 'm aangesproken, ik zou het echt te sneu hebben gevonden om dan vandaag hier te moeten gaan vragen of je gister daar was, terwijl je op 3 meter afstand van me stond. :P. Hij keek me heel raar aan. :+.
pi_94001720
Hahaha :D
Geen wonder dat hij je vreemd aankeek! :') _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94001781
Gelukkig wist ik door Facebook wel je echte voornaam. :D.
pi_94001870
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig wist ik door Facebook wel je echte voornaam. :D.
_O- _O- _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')