Meekleppen en broccoli etenquote:
Volgens mij snap ik het al een beetjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Meekleppen en broccoli etenJe leert ons vanzelf kennen. Welkom.
Wie ben jij, heb je een afslankdoel en hoe eet je op dit moment?
Dan zit ik hier goed! Af en toe aanhaken moet wel lukkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Doel, doel.. De een kijkt naar kilo's, de ander centimeters en de derde gaat voor strakker in het vel. Mijn doel is gezond leven en de rest volgt vanzelf. De weegschaal zegt niet alles en het veranderen van je leefpatroon naar "gezond" is op de lange termijn effectiever dan snel afvallen en jojo-en.
Het gros is slank en hangt hier nog voor de gezelligheid. Soms gaan de topics vrij rap, bijlezen is niet verplicht, gewoon aanhaken en zo nu en dan wat zeggen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig wist ik door Facebook wel je echte voornaam..
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Hoi! Heb je het wel eens in een pashokje gedaan?"
DOEN!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef Merel het volgende:
Ik zit eraan te denken om zo'n ding te kopen voor m'n dakterras...
[ afbeelding ]
Wat denken jullie, kun je daar goed rosé op drinken in het zonnetje?
Hangen is toch heerlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi inderdaad Merel alleen je hangt er wel erg in ipv dat je zit.
Dat is de voornaamste reden (plus de huge kussens) dat ze hier niet staan.
Jawel maar je kunt er dus écht niet normaal in zittenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hangen is toch heerlijk?![]()
Ik heb een bank en twee stoelen, maar probeer daar maar eens goed op te gaan liggen. Gebruik meestal een stoel om m'n voeten op te leggen ofzo.
Het is denk ik een graad of dertien? Lekker zacht in ieder geval, ik ruik de lente in de lucht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het helemaal niet zulk mooi weer eigenlijk? Het is hier behoorlijk bewolkt. Temperatuur weet ik niet, aangezien ik binnen zit.
Hier is het lichtbewolkt en zonnig geen idee van de temperatuur maar trui en bodywarmer kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het helemaal niet zulk mooi weer eigenlijk? Het is hier behoorlijk bewolkt. Temperatuur weet ik niet, aangezien ik binnen zit.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geniet van dag 6 van mijn 6-daagse werkweek op het moment.
De Romeinenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef Goodbye het volgende:
En ik kan niet wachten tot ik SPQR binnen krijg
Reisgids voor Rome!quote:
Omdat ik vandaag moet werkenquote:
Getsiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag moet werken. Eendaags weekend
.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:29 schreef sigme het volgende:
Ik zou eerder zoiets nemen:
[ afbeelding ].
Smaken verschillen.
Jakkes, door drukte dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag moet werken. Eendaags weekend
.
Succes ermee, toch!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, beurs is 7-9 april. Dit is een andere bijeenkomst.
Ja lekker, het was markt... heb net ook een stukje duits zoet brood opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Dagje uit lijstje Perruche
Lijstje
O: yoghurt bosbes-muffin
T: niks
L: cracottes (4) met smeerkaas
T: 6 choco cashews en een bodempje chinese mix
D: iets @ Frascati dat wordt lastig kiezen
Eigelijk is dat haast sport he, ik heb ook bijna de hele dag op hakken rondgesjouwd in de stadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:21 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. 3 cracottes appelstroop
s. 20 minuten hardlopen
t. 2 rijstwafels
l. 100 gram wilde zalm + 200 gram worteltjes
s. winkelen; 4 t-shirts en geen schoenen
t. mcflurry
d. AH stoommaaltijd garnalen + 250 ml bitterkoekjesvla
Een hele dag wandelen in een pittig tempo vind ik sportquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Eigelijk is dat haast sport he, ik heb ook bijna de hele dag op hakken rondgesjouwd in de stad
die chips heb je wel ruimschoots gecompenseerd lijkt me jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef Chicolate het volgende:
Uiteraard krijg ik een lekke band als ik 1. net 3 uur op hoog tempo gelopen heb en 2. op 7 km vanaf huis zit. En de stomme trambestuurder wilde mijn fiets er niet in laten. Bwuhhhh. Heb alsnog een heel stuk moeten lopen extra en uiteindelijk een tram gevonden waarin fiets wél mee mocht. Nu heb ik een blaar. En eet ik chips, want ik vind dat ik wel verdiend heb na 4 uur lopen.
O: cornflakes met melk en zoetstof
L: dubbele boterham hagelslag
T: pakje sultana
T: glas grapefruitsap + lays oven baked chipjes
D: broccoli met een slavink
T: weet nog niet. Keuzemogelijkheden zijn magere kwark, grapefruit of als ik zin heb om het te maken: light tiramisu
Ja is juist lekker. Suiker geeft korreltjes in je melk enzo. En drie lepels suiker minder is toch weer drie lepels suiker minderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
die chips heb je wel ruimschoots gecompenseerd lijkt me ja
Over zoetjes/zoetstof, scheelt dat veel? En is dat wel lekker bij cornflakes?
woah whut 3 lepels suiker in je cornflakes?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja is juist lekker. Suiker geeft korreltjes in je melk enzo. En drie lepels suiker minder is toch weer drie lepels suiker minder.
Ik gebruik eigenlijk nooit suiker, geen idee hoeveel suiker erin zou moeten. Maar ik vind zoetstof qua structuur prettiger en gebruik altijd zo min mogelijk suikerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
woah whut 3 lepels suiker in je cornflakes?dan denk ik dat zoetstof voor mij niezo loont
ik doe ongeveer 1 theelepel
Welkom!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef Nathalie87Ven het volgende:
[..]
Dan zit ik hier goed! Af en toe aanhaken moet wel lukken
Hey je D slaat nergens opquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kwark muesli
T: muffin
T: plak cake
L: zacht broodje kaas, zacht broodje ham
T: krentenbol
T: bittergarnituur, 2 wijntjes
D: 1 pistoletje kaas
B: vrijwel hele dag op m'n poten staan.
Zit nu in de auto huiswaarts. Hebben de spullen al ff terug gebracht naar kantoor, scheelt me maandag vroeg opstaan.
Morgen doe ik niks.
Oh. Ooooh. Jij ging niet op de computer. Of zit je nou weer op je telefoon? Verslaafde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Idd stil hier. Ik ben één van mn favo boeken aan het herlezen. Kaplan van Leon de Winter. Vanavond ovenschotel met tomaat en mozzarella
Inderdaad, doe er op zn minst nog even een lekker soepje bij XM!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh. Ooooh. Jij ging niet op de computer. Of zit je nou weer op je telefoon? Verslaafde.
Oja, me too, kan echt niet zonder!quote:
Ik heb het wel eens overwogen hoor, om te gaan low carben. Maar het zou me gewoon echt niet lukken (ook i.cm. werk en het niet beschikken over een koelkast/keukentje maakt het moeilijk)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, me too, kan echt niet zonder!
Mja ik was 'iets' later thuis dan geplandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
De meeste lijstjes bevatten veel carbs.
En Chico, zonder chips was het wel heel weinig.
Ik heb alleen ui en kaas in huis. En genoeg bittergarnituur gegeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, kan je niet wat paprika, ui enzo onder de gril in de oven doen? Dat met wat curry, kaas en ham op je 2 pistoletjes?
Helemaal niks?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb alleen ui en kaas in huis. En genoeg bittergarnituur gegeten.
Morgen eet ik niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |