Shit happensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
maar het is dus echt nog nooit gebeurd dat de nummer 4 ook mag!dus het was héul geen doemdenken, want het gebeurt gewoon nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Lekker voorpret, geniet ervanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
was even met m'n ouders aan het bellen en ga binnenkort maar 's uitzoeken waar ik dan kom te zitten en wat voor vakken ik kan gaan volgen..
Ka-ching!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik krijg de beurs!
3300 GBP collegegeld (betalen zij!) en wellicht ook nog een beursje met geld per maand, maar daar gaan ze allemaal nog achteraanja, ZIJ, niet ik! Het wordt geregeld, zķ fijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt helemaal aan het stralen nu
Bofkont! Het is je gegundquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik krijg de beurs!
3300 GBP collegegeld (betalen zij!) en wellicht ook nog een beursje met geld per maand, maar daar gaan ze allemaal nog achteraanja, ZIJ, niet ik! Het wordt geregeld, zķ fijn
quote:
Je hebt gelijk, doemdenken is altijd pret. Of je krijgt gelijk of er is een leuke verrassing!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dank je!
argh.. ik had er zķ NIET op gerekend (viel het op?) en nu het wel zo is is het zoooooooooooooooooo tof
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, doemdenken is altijd pret. Of je krijgt gelijk of er is een leuke verrassing!
Hoe lang ga je naar het V.K.? Een heel studiejaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |