quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef loveli het volgende:
Engels voetbal is veel toffer! Minder mietjes, gewoon een verband om je verdwaasde bloedende hoofd en weer vol gaan.
Ja ik vond daar nooit zoveel aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door neen op 12-03-2011 00:00:08 ]het lijkt niet wat het is
Engeland => superbikes. Ook tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niets met voetbal, tenzij EK/WKmaar verder...
![]()
maar het lijkt me anders als je er bij bent, bij een toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker allen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:40 schreef anna82 het volgende:
Ik doe voor de leuk nog even een lijstje:
O: kwark met muesli en banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: twee plakjes roggebrood met kaas
S: hardlopen evy les 23: 10-1-12-1-12
T: wijntje met een stokbrood (niet een hele, twee stukjes met lekkers)
D: spaghetti carbonara (zonder room) met een rucola-salade
T: ananasawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker allen.sterkte...
Ja doei.
Lief! Alleen voelt het zo gek om te lezen: sterkte voor mij, terwijl er mensen zijn voor wie het zo veel erger is.. (bedoel het niet verkeerd, maar het voelt zo misplaatst ofzo... kan het niet goed uitleggen)quote:
Dkv heeft niet zoveel met voetbal te maken hè. Leuk voor dagjesmensen hoor maar thats it.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef anna82 het volgende:
Jeu, het gaat over voetbal! Mijn vader heeft seizoenskaarten bij Heerenveen en ik mag dan mee als Ajax komt.![]()
Gefeliciteerd Mo!Wat een geluk zeg, geniet ervan!
Dit ja. Het is moeilijk om te zien dat de mensen waar je van houdt verdriet hebben. Sterkte voor jullie allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef motorbloempje het volgende:
het sterven van iemand doet niet alleen de directe omgeving van zo iemand pijn. Het verdriet zien hebben van anderen, in jouw geval je beste vriendin, kan ook ontzettend ingrijpend en naar zijn
Dat ga ik binnenkort doen! (amateurs kijken) IJshockey is vaak ook wel een belevenis (maar dat heb ik alleen op tv gezien).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |