22,50quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:en dat voor de luttele prijs van wat was het..25 euro?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Merel het volgende:
[..]
22,50
De Tango had opheffingsuitverkoopAlleen van die vestiging dan hoor, en de rest wat er nog lag was bijzonder lelijk, maar ik wist dit paar nog net voor iemand anders neus weg te grissen
Ik verzin altijd smoesjes waarom ik schoenen mag kopen. Deze zijn wegens 100 uur niet huilen
Je moetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Merel het volgende:
Niet dat ik die 100 uur al bereikt heb hoor, maar ik zie het positief in voor de komende dagen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
Merel, hoeveel paar schoenen heb je nu eigenlijk?
Ik zal ze weer eens tellen. Ik had op een gegeven moment 30 paar in de schoenenbak gedaan hč? Dus het valt best mee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
Merel, hoeveel paar schoenen heb je nu eigenlijk?
Ik ben niet zo scherp meer.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zal ze weer eens tellen. Ik had op een gegeven moment 30 paar in de schoenenbak gedaan hč? Dus het valt best mee!
quote:
Is een idee jaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef neen het volgende:
Als je veel schoenen hebt hoef je er maar weinig te poetsen.
Ik heb zin om wat lekkers te eten
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
uhuh. Ik ben zo'n malloot die morgen de randjes van haar laarzen terug gaat steken.
Er zit een randje wol om mijn laarsjes, daar steekt een stukje van uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat ga je doen?
Ik ga maar slapen. Doodop. Lange week!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
En Mo mag nooit meer zeggen dat het nooit eens meezit!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Merel het volgende:
Maar ze waren afgeprijsd naar ¤22,50. Voor suede enkellaarsjes!
Mo zou ze vast afschuwelijk vinden in ieder gevalIk vond dat ik ze verdiend had
Gebeurt mij elke keer als Peter Beense op TV isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef neen het volgende:
Precies dit topic gaat nu niet meer over schoenen maar over voetbal.
Zit een Japanner met bril bij p&w, krijg ik een sms: "hee, je bent op tv"
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef loveli het volgende:
Engels voetbal is veel toffer! Minder mietjes, gewoon een verband om je verdwaasde bloedende hoofd en weer vol gaan.
Ja ik vond daar nooit zoveel aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door neen op 12-03-2011 00:00:08 ]het lijkt niet wat het is
Engeland => superbikes. Ook tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niets met voetbal, tenzij EK/WKmaar verder...
![]()
maar het lijkt me anders als je er bij bent, bij een toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker allen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:40 schreef anna82 het volgende:
Ik doe voor de leuk nog even een lijstje:
O: kwark met muesli en banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: twee plakjes roggebrood met kaas
S: hardlopen evy les 23: 10-1-12-1-12
T: wijntje met een stokbrood (niet een hele, twee stukjes met lekkers)
D: spaghetti carbonara (zonder room) met een rucola-salade
T: ananasawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker allen.sterkte...
Ja doei.
Lief! Alleen voelt het zo gek om te lezen: sterkte voor mij, terwijl er mensen zijn voor wie het zo veel erger is.. (bedoel het niet verkeerd, maar het voelt zo misplaatst ofzo... kan het niet goed uitleggen)quote:
Dkv heeft niet zoveel met voetbal te maken hč. Leuk voor dagjesmensen hoor maar thats it.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef anna82 het volgende:
Jeu, het gaat over voetbal! Mijn vader heeft seizoenskaarten bij Heerenveen en ik mag dan mee als Ajax komt.![]()
Gefeliciteerd Mo!Wat een geluk zeg, geniet ervan!
Dit ja. Het is moeilijk om te zien dat de mensen waar je van houdt verdriet hebben. Sterkte voor jullie allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef motorbloempje het volgende:
het sterven van iemand doet niet alleen de directe omgeving van zo iemand pijn. Het verdriet zien hebben van anderen, in jouw geval je beste vriendin, kan ook ontzettend ingrijpend en naar zijn
Dat ga ik binnenkort doen! (amateurs kijken) IJshockey is vaak ook wel een belevenis (maar dat heb ik alleen op tv gezien).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Klein prulletje héquote:
^^^^quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef motorbloempje het volgende:
het sterven van iemand doet niet alleen de directe omgeving van zo iemand pijn. Het verdriet zien hebben van anderen, in jouw geval je beste vriendin, kan ook ontzettend ingrijpend en naar zijn
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, heerlijk gelopen in het zonnetje. Nu heb ik deze week 2 keer een half uur hardgelopen, 1x 90 mniuten gevolleyballed, en vijf keer minstens 30 minuten, en vaak 60 minuten per dag gewandeld. Ik geloof dat ik wel genoeg bewogen heb...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft weer een klein sprankje hoop.
Een gemeenteraadslid heeft het blog gelezen, het ging allover twitter gister. Hij wil er wat aan gaan doen.
Nu heel hard duimen dat hij dat ook werkelijk gaat doen en dat dat dan ook nog eens resultaat boekt.
Teh power of teh interwebz!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft weer een klein sprankje hoop.
Een gemeenteraadslid heeft het blog gelezen, het ging allover twitter gister. Hij wil er wat aan gaan doen.
Nu heel hard duimen dat hij dat ook werkelijk gaat doen en dat dat dan ook nog eens resultaat boekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |