SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Klein prulletje héquote:
^^^^quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef motorbloempje het volgende:
het sterven van iemand doet niet alleen de directe omgeving van zo iemand pijn. Het verdriet zien hebben van anderen, in jouw geval je beste vriendin, kan ook ontzettend ingrijpend en naar zijn
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, heerlijk gelopen in het zonnetje. Nu heb ik deze week 2 keer een half uur hardgelopen, 1x 90 mniuten gevolleyballed, en vijf keer minstens 30 minuten, en vaak 60 minuten per dag gewandeld. Ik geloof dat ik wel genoeg bewogen heb...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft weer een klein sprankje hoop.
Een gemeenteraadslid heeft het blog gelezen, het ging allover twitter gister. Hij wil er wat aan gaan doen.
Nu heel hard duimen dat hij dat ook werkelijk gaat doen en dat dat dan ook nog eens resultaat boekt.
Teh power of teh interwebz!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:59 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft weer een klein sprankje hoop.
Een gemeenteraadslid heeft het blog gelezen, het ging allover twitter gister. Hij wil er wat aan gaan doen.
Nu heel hard duimen dat hij dat ook werkelijk gaat doen en dat dat dan ook nog eens resultaat boekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |